Jako ano i ne. U mne převažuje to ano, ale je to hodně o vkusu. Hra je opravdu lineární, poctivá akční adventura. A připravte se na to, že budete opravdu hodně skákat, chodit a luštit hádanky a hledat cestu jak dál. Ne, že by hra neobsahovala souboje, těch je tu taky dost, akorát už nejsou tak zábavný. Nebo zpočátku ano.
Ale postupem času začnou být souboje dost opakující se a i když vám hra dává nové možnosti jak různým způsobem zlikvidovat své protivníky, máte pořád pocit, že to je fůrt dokola. Co ale těmto soubojům nepřispívá, je to, že pokud si obnovíte zdraví, protivníci, které jste zlikvidovali se objeví znova. A tohle mne fakt frustrovalo hned od začátku, co jsem to zjistil.
Ale souboje s bossy byla celkem zábava. A celkovou stylizací hra opravdu baví, zvláště když vypadá prostě tak dobře. A proto i tohle se dá přehlédnout.
Protože i když hra neobsahuje nějaký komplikovaný děj, je fakt zábava prožívat s Calem a BD-1 tenhle příběh, který graduje a opravdu mne bavil. Postavu Cala jsem si oblíbil, ale nejvíc opravdu baví BD-1 a ostatní postavy, které Cal na svý cestě potká. Tohle hra opravdu splňuje. A na konci čeká opravdu hezké překvapení.
Jenže frustrace pak přicházela zase. A týká se to prostředí. I když hra na svém enginu vypadá fakt nádherně, bere si to daň a to takovou, že se mi dost často stávalo, že jsem přehlídl důležitou odbočku nebo výklenek nebo něco, kam může hráč dál pokračovat. Možná se to děje jen mne, ale tohle mne dost štvalo, zvláště když vám teklo do bot a měli jste rychle jednat, tak tohle se trochu nepovedlo. Ale nic nemůže být bez chyb.
Jinak celkovou prezentací a animací postav, krásnými cut-scény a vším, hra umí vykouzlit úsměv na tváři. A na PS5 se hraje hra jedna báseň.
Každopádně pokud jste zarytí fandové Star Wars a nevadí vám velká linearita a další tyhle vlastnosti, hra dokáže být zábavná. A já se opravdu bavil.
Pro: vedlejší postavy, BD-1, hra vypadá opravdu nádherně, svět Star Wars ve své kráse
Proti: linearita, tuhé souboje, po checkpointu se zabití nepřátelé oživují, občasné záseky a dlouho hráč hledá cestu kam pokračovat, občas až moc skákání a méně soubojů