@
AlieN (28.04.2013 14:22): Singleplayer byl hotový poměrně rychle, ten zabral cca 1 rok podle vyjádření Blizzardu, zbytek zabíralo balancování multiplayeru, jen beta HotS byla skoro 3/4 roku.
A jaktože teď je jedno, jak "rychle" to vyjde, když jsi to přirovnal k CoD? Možná to bylo myšleno jen na ten mulťák, ale od doby WoL tu nebyla RTS, která by SC2 přebila, tím se stalo až HotS (a to trvalo již zmíněné tři roky). A je to až po třech letech, které jsem si já osobně užil a užiju si další roky s HotS než přijde Legacy of Void.
A právěže originalita misí v HotS je jedna z mála věcí, co mě na singlu bavilo. Každá mise je jiná, v každé děláš něco jiného a není to "jen" stavění základen, namassit armádu a poslat přes A. Naopak třeba
vývojová mise na protosské lodi s queenou byla parádní, nebo lovení Kerriganové těch tří pánů původních Zergů a prostě téměř všechny byly něčím originální. Kdybys v každé misi měl styl stavění základny a armády, tak mě osobně by to moc nebavilo.
Bohužel přišlo zjednodušení některých věcí v singlu, jako třeba že queeny narozdíl od multiplayeru nemůžou injectovat larvy (a tím zvyšovat zergskou produkci jednotek/těžičů), proto klasických RTS misí "postav a dobij" je tu tak jedna, max dvě. Ale to mi nevadí.