Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahoj, neměl by někdo chuť hrát Starcraft 1 anebo Starcraft 2 online 2 vs 2 ? Hledám spoluhráče... Případně i na jinou hru SupremeCommander anebo dejte návrh...
Nepíšte mi do vzkazu anebo na mail:mitiskosvk@gmail.com děkuji
@AlieN (25.02.2020 22:46): Ešte na staré kolená začnem veriť?
Radšej Knihu!

Len mi to nedáva zmysel čisto z hľadiska nejakého programu, veď teoreticky by to mali byť iba nahádzané assety do enginu, ale z nejakého dôvodu je Zerg kampaň nakódovaná ináč, zmysel to nedáva ale je to tak.
Tak zažívam absolútne absurdnú haluz, Terrain kampaň dohraná bez jediného probléme a Zerg kampaň mi spôsobuje absurdné errory, hra sa len tak z ničoho nič zasekne a nastanú 2 situácie:

1. Hra sa zoseká (začne sa trhať grafika asko 5 FPS) a neustále sa prepína do windowsu.

2. Vypadne signál z GPU do monitora "DP no signal" ale zvuk normálne ide realtime, nie je zaseknutý stále sa updatuje a reaguje na dianie na fiktívnom monitore, jediné riešenie je reset PC.

Následne som spustil Protoss kampaň a už asi 7 misií ide 100% OK, akože WTF? Ako sa odlišuje Zerg kampaň v základnom kóde od Terran a Protoss?

Úplná hovadina, ale je to tak.
Já jsem teda zvědavej, jestli něco dostanu, když mám koupenou celou trilogii...
Dnes mi v e-mailu přistála zpráva, kdy mi Blizzard, jakožto majiteli Wings of Liberty, dal zdarma kampaň k Heart of the Swarm. Předpokládám, že to souvisí s přechodem na F2P u WoL.
Mam doma nerozbalenou sberatelskou edici tohoto datadisku a rad bych se toho za mensi obnos zbavil, mel by nekdo zajem? Koupil jsem to kdysi kvuli vecem do WOWka v domeni, ze jde o hlavni hru a HotS jsem mel uz koupenou digitalne... od te doby se mi to vali doma.
Terranska kampan ma teda bavila ovela viac. Tu dobre 2/3 misii mi prisli nudne a celkovo ma to velmi nebavilo. Najlepsia misia bola asi ta uplne posledna.
Necakal som ze to bude take slabe.
Koho bavila kampaň, vřele doporučuju stáhnout nový patch 3.0.0, který přináší zdarma 3 nové mise, které mají navnadit na Legacy of the Void. Pokud si je zahrajete na trošku těžší obtížnost, jsou opravdu parádní!
Tak snad vyjde cestina pocitam do 5 let by to byt mohlo :D ..jako ja si to prelozim, ale nejen, ze to da praci, ale taky ne vsechno umím a muzu to spatne pochopit ...
@AlieN (29.04.2013 22:40): Souhlasim ... SC2 mám rád primárně pro multiplayer, baví mě to hrát a hlavně i sledovat. Ten singl pro mě byla teda bída, nic moc a poměrně dost easy. Málo filmů a ty které tam jsou mi nepřišly tak kvalitní. To nejlepší je asi intro, resp. trailer. Pak už nic. Doufám, že s tím dalším si dají větší práci.
Btw, tohle DLC je aktuálně podle hodnocení na Databázi Her nejlepší strategií všech dob. To jsem vážně jediný komu to připadá úplně pošahané?
@Fatality (29.04.2013 07:26): "A jaktože teď je jedno, jak "rychle" to vyjde, když jsi to přirovnal k CoD?"
Protože délka vývoje mě vůbec nezajímá, ani u HotS, ani u CoD - ty hry jsou podobné proto, že jsou to za cenu plné hry prodávané minoritní novinky v multiplayeru (minoritní = ne dost velké na to aby se to mohlo tvářit jako dvě různé hry), a nesmírně odfláklý a krátký singleplayer.

"A právěže originalita misí v HotS je jedna z mála věcí, co mě na singlu bavilo. "
Hrál jsi vůbec WoL? A to tě ta brutální kopírka misí z něj nebila do očí? O_o
Pocit deja vu jsem tu měl každou chvíli, originality není na HotS ani za mák - leda právě třeba v těch dvou misích které zmiňuješ ve spoileru, ale ty zase nemají vůbec nic společného s žánrem RTS, když v nich ovládáš hlavně jen jednu jednotku. Ale to není úplně fatální zápor, jako výplňovka mezi "velkými" misemi by tyhle rpg vložky byly fajn, už ve W3 bývaly. Jenže tady kromě těch přímočarých výplňovek nic není.
@Barney (29.04.2013 10:29): Jasný no, já bych singlu taky víc než 65 % nedal. Tou originalitou jsem myslel odlišnost jednotlivých misí od sebe, že v podstatě každá se hraje trochu jinak. To byl jeden z mála kladů, jinak singl je bez chuti, bez zvratů a jednodušší.
AlieN - Obávám se, že pokud nejsi pravidelný hráč multiplayeru, tak nejsi moc schopen posoudit změny, které HotS do multiplayeru přinesl. Souhlasím s tím, že BW byl lepší datadisk, ale HotS způsobil také dost změn, akorát nejsou pro laiky a příležitostné hráče tak viditelné.
@AlieN (28.04.2013 14:22): Singleplayer byl hotový poměrně rychle, ten zabral cca 1 rok podle vyjádření Blizzardu, zbytek zabíralo balancování multiplayeru, jen beta HotS byla skoro 3/4 roku.

A jaktože teď je jedno, jak "rychle" to vyjde, když jsi to přirovnal k CoD? Možná to bylo myšleno jen na ten mulťák, ale od doby WoL tu nebyla RTS, která by SC2 přebila, tím se stalo až HotS (a to trvalo již zmíněné tři roky). A je to až po třech letech, které jsem si já osobně užil a užiju si další roky s HotS než přijde Legacy of Void.

A právěže originalita misí v HotS je jedna z mála věcí, co mě na singlu bavilo. Každá mise je jiná, v každé děláš něco jiného a není to "jen" stavění základen, namassit armádu a poslat přes A. Naopak třeba vývojová mise na protosské lodi s queenou byla parádní, nebo lovení Kerriganové těch tří pánů původních Zergů a prostě téměř všechny byly něčím originální. Kdybys v každé misi měl styl stavění základny a armády, tak mě osobně by to moc nebavilo.

Bohužel přišlo zjednodušení některých věcí v singlu, jako třeba že queeny narozdíl od multiplayeru nemůžou injectovat larvy (a tím zvyšovat zergskou produkci jednotek/těžičů), proto klasických RTS misí "postav a dobij" je tu tak jedna, max dvě. Ale to mi nevadí.
@Fatality (28.04.2013 13:48): Ale ono je úplně jedno "jak rychle" to vyjde, jde o to jak dobrá je to hra. A BroodWar si s celým HotS vytírá přímo nehorázně, dohrál jsem ho čtyřikrát a nepochybně to ještě párkrát bude. I Fallout 2 vyšel jen rok po jedničce, ale stejně je lepší než všechny RPG za posledních pět let dohromady.

A že něco takového jako HotS splácával Blizard dohromady 3 roky je docela zoufalé, a teď mi nejde o kvalitu, ale samotný rozsah a originalitu misí.
@AlieN (28.04.2013 12:42): Prej pár změn :D

CoD vychází každý rok, mezi Wings of Liberty a Heart of the Swarm je rozdíl téměř 3 roky (přesněji 32 měsíců). Datadisk Brood War pro první Starcraft vyšel "už" po měsících deseti, čili ani ne jeden rok :D a tomu jsi dal 90 %...
@Fatality (28.04.2013 09:37): Proč bych to připisoval, když už jsem to tam napsal?

Ano, Heart of the Swarm nejspíš opravdu je "strategický" ekvivalent dalšího z miliardy dílů Call of Duty, které je zdá se také hlavně o multiplayeru. Ale to není pochvala.
(a singleplayer beru jako jediné ospravedlnění toho že se to dlc vůbec prodává, protože těch pár změn v jinak už zavedeném multiplayeru, to je dobré tak na patch)
Ha, jen tak pro zajímavost, včera při vysílání finále Dreamhacku byl počet diváků online na twitch.tv kolem 118 000! Docela slušná herní základna...
@AlieN (komentář): Singl opravdu není hlavní devizou HotS, to až multiplayer a Arcade jsou, proto jsem dal +, ovšem měl bys tam připsat, že se jedná pouze o hodnocení singleplayeru.

"pár jednotek a miniaturní změny v MP s tím nic nenadělá"

náhodou v MP toho udělali asi nejvíc, nejsou to jen nové jednotky, ale především povedené tutorialy a AI, která reaguje na to, co u tebe vidí, skvělý je i třeba hrát 2v2 s AI, které můžeš dávat příkazy, útočí s tebou a celkově tě nijak nebrzdí. Skirmishe se tímto staly opravdu zábavnými s několika stupni obtížnosti AI. Nebo klasický mulťák proti živým hráčům, jsou tam přidané i statistiky, prostě 60 % bych ohodnotil singl, který opravdu není na té top úrovni.
Teda tak neuspokojivou závěrečnou misi jsem jakživ v RTS neviděl. It's over, Blizzard is finished.
To oznámil při vydání WoL, HotS se na eshopech objevilo zhruba v létě 2012...

To je fuk, každopádně první co sám dělám, je, že zjišťuju návaznost a co všechno to potřebuje. U Crysis 3 je také klamání zákazníka, když nenapíšou, že hra vyžaduje GPU s DX11? Jak říkám, jako klamání zákazníka bych to nebral, je to podobné když někomu chci koupit knížku a koupím náhodou druhý díl nebo tak. Většinou ti peníze vrátí, splést se může každý, přece jen spousta lidí se v tom vyznat nemusí, ale jak říkám, jako klamání bych to neoznačil.

Xzone je super shop, škoda že steam mívá výprodejové akce :D
@Fatality (28.03.2013 14:07): Neměli tam nic o tom,že to je datadisk.Já to bratrovi koupil vid a víc jsem se nezajímal až pak jsem se podíval, jak to vypadá a tam někdo psal,že je potřeba právě predchozí díl,tak jsem napsal o vrácení peněz a připsání, že hra vyžaduje WoL.

Jo ted jsem si uvedomil,ze tenkrat blizzard prohlasil,ze kazdy dil bude samostatně hratelný, ale(vime, jak to chodi mezitím se jeste spousta vecí zmeni) takže mě ani ve snu nenapadlo,že to bude datáč.A nebyt náhody mel by bratr hru,ktera by nesla hrat.

Aspon,ze X-zone rychle reaguje a je vstricny :) Jednou mi vratili preplatek jsem omylem poslal o 500kc víc ..
@FildasCZ (28.03.2013 11:58): Tak to je chyba no, že to tam nebylo, nicméně o tom, že to nebude standalone se vědělo již v podstatě od oznámení HotS.

A pokud tam neměli vyloženo napsáno, že hra NEVYŽADUJE původní hru Wings of Liberty, za klamání zákazníka bych to nebral.
@Fatality (12.03.2013 17:44): "Jedná se o datadisk. Ke hraní vyžaduje základní hru StarCraft II - Wings of Liberty.

Tohle tam bylo myslím od začátku, protože se to vědělo již dlouho, že to bude vyžadovat základní hru. Taky to mám z Xzone."

Ale vubec ;) Ja si to taky objednal a az na nejaky strance jsem zjistil,ze je potreba predchozi dil tak jsem jim napsal email at neklamou zakaznika at to koukaj pridat a voala behem dvou dnu asi to tam bylo :)
@Malignus (27.03.2013 22:15): Prý se jim to po některém patchi do WoL nepodařilo do hry protlačit, ale čeština pro HotS je podle všeho zatím normálně ve vývoji.

Každopádně po mých zkušenostech s předkladem Starcraftu bych doporučil se češtině velkým obloukem vyhnout. Aspoň mě to dost kazí atmosféru.
@Flexo (15.03.2013 10:37): No, jsou dvě možnosti - asi tak 14 dní před vydáním HotS sis mohl při zapnutém klientu WoL nechat stáhnout věci z HotS, které by se pak jen aktivovaly.

Mně se taky instalace z fyzického média nepovedla, seklo se to. Je to dělané vyloženě na čerstvou instalaci WoL (zřejmě). Takže já jsem si ty soubory nechal stáhnout už dříve a po nezdaru s nainstalováním z DVD jsem si stáhl z bnetu klienta a během asi tří minut měl připravené ke spuštění. Zkus nainstalovat z fyzických médií obě hry po sobě (buď na počítač nestižený SC2 nebo klasický reinstall).
Dotaz pro ty, co už hrají. Neměli jste problém při instalaci (stahování) ? Mě to jede tak pomalu, že tímhle tempem to bude hotový za měsíc... Ten jejich klient sice hlásí, že stahuju 220Kb/s, ale realita je taková, že jsem za cca 6 hodin stáhnul asi 4% (ze 1,6 GB). Zkoušel jsem to nainstalovat i na notebooku, kde nebyl WoL a dlouho to jelo v pořádku, ale nakonec stejnej problém.
@krudd (12.03.2013 23:02): Zatím jsem odehrál asi čtyři mise a je to zatím klasika, tedy parádní. I když trochu se bojím, jak Nova řekla Raynorovi, že měl pomoct jí a ne Toshovi, že ho opravdu zastřelila (poněvadž tuším, že blizzard někde řekl, že rozhodnutí z WoL se projeví v příběhu HotS a já jsem singl WoL hrál kvůli achievementům několikrát) :D . Jinak ale opravdu zábavné mise so far, uvidíme co dál. Hlavní devízou je ale samozřejmě multiplayer :)
@Bodkin (12.03.2013 18:24): Jako vždy platí, kdo počká, ten se dočká. Různé sezónní slevy nejsou u Blizzardu až taková výjimka.

Na druhou stranu, občasní hráči D3 si předpokládám nahrabali dost euro na několik datadisků dopředu .-)
Já mám objednanou collectorku z Xzone už od listopadu, a nepřišla mě dnes vůbec, budu rád když dojde zítra protože ti kkti tam pořád mají už od včera že balík je přepravován do MB na dodací poštu) :/ :)
Jedná se o datadisk. Ke hraní vyžaduje základní hru StarCraft II - Wings of Liberty.
Vite,co je trapny,ze jsem si myslel ze to pujde hrat bez predchoziho dilu
A xzone nebylo schopno ani napsat,ze je potreba prvni dil .. Diky nahode jsem si to precetl sice pozde ale nastesti mi xzone vratili penize takze to je zas plus.

Už mám dávno předobjednáno a těším se hlavně na domácí nové hráče :)