Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (16.07.2013 17:33): Nejaké zmeny tam sú, napríklad Rumbler je v originále bezhlavý a modifikácia mu hlavu pridáva, ale oproti tým low-poly modelom z roku 1999 je to podľa mňa o dosť lepšie.

Grafika mi neprekážala, viac ma vyrušovali referencie na film Alien. Opis pitvy, pri ktorej červ prerazil zvnútra hrudník, prichytil sa chlápkovi na čelo a chirurg sa bál, že odstránením parazita zabije aj pacienta? Plagiát jak delo. To isté platí o vajci, ktoré sa otvorí a vylezie z neho xenomorf.
Ty nový modely postav jsou divný a dost odlišný od těch původních.
@Kubulus (16.07.2013 16:32): Je pravdou, že vizuálně vypadají nepřátele opravdu nepěkně, tady by si SS 2 zasloužil nějaký pořádný remake. V tom ostatním (zmiňované zvuky, přestřelky) mi však nepřišel nikterak špatný, stejně tak jsem si dosyta užil celkovou hutnou, odloučenou atmosféru (horor nehoror). Každopádně po zbytek hry se to nikterak výrazně nemění (až na úplný závěr), čili pokud tě hra štve už od začátku, asi bude nejlepší ji poslat k ledu.
@USER47 (16.07.2013 16:39): Plánuju to dohrát. Brzy. A není vyloučeno, že si pak budu nucen přiznat, že jsem tu psal sračky.

Ostatně, první dojmy z Deus Ex byly taky komické, a jak to dopadlo…
Komický zvuky? No já nevím, mně přijde poměrně nekomický, když se na tebe hrne mutant s trubkou a zároveň říká "I am sorry" ,"Run! Run!" nebo "Kill me", jak v něm ještě přežívaj zbytky původního člena posádky...:)
@Drolin (16.07.2013 15:46): Směšné v tom smyslu, že to jaksi nefungovalo. Jediné, co mi jako skutečně skvělé utkvělo v paměti, byla úchvatná hudba, ve zbytku jsem byl rozčarován z nepřátel, kteří podle mě vypadají komicky (ti ze začátku) a vydávají komické zvuky, a nemotornými souboji s nimi.

A jako horor mi přišlo nešťastné, že je to takové netělesné. Horory z vesmíru na tomhle v podstatě stojí, člověk se bojí o své tělo, které mutuje, prochází až genetickými proměnami atd. Nic takového tam není, co jsem si stihnul všimnout.
@Kosi.. (komentář): Podľa mňa je super, že hlavný hrdina pri likvidácii mutantov a vstrebávaní informácií mlčí. Vytvára to pocit samoty a boja na vlastnú päsť! O to lepšie vyznie jediné slovo, ktoré prehodí v závere, keď dostane od SHODAN ponuku na spojenectvo: "Nah!" :D
@Kubulus (16.07.2013 15:30): Marně se snažím přijít na to, co bylo na záčátku směšné.

Pokud se ti ale již SS2 znelíbilo, tak se to pravděpodobně nezmění. Ač tedy mám za to, že hra kvalitativně stoupá a samotné závěrečné levely považuji za to nejlepší na videoherní scéně.
@Kosi.. (komentář): Tos mě teda nepotěšil. Do té hry jsem se nikdy neponořil, ale právě že začátek mi připadl nesnesitelný a směšný. Doufal jsem, že časem to nabere na síle, ale ten tvůj komentář tedy vyznívá dost pesimisticky :-/
Že bych to dal znovu...

@mazar1234 (15.07.2013 20:23): na imposible to hraju už od druhého hraní a nijak tuh= mi to nepřijde. Je sice fakt, že hraju jen s hasíkem, pistolkou (vytuněná na max), s malou výpomocí brokovnicí (to jen kvůli nedostatku munice), laserovou pistolkou (hlvaně kvůli nulové potřebě munice), horko těžko našetřim na crystal- Zbytek je jen psionika a hackování.

Jinak plnohodnotnej psionik má pár hodně slušnejch schopností. Hodně dobr je co si pamatuju psionic wall. S kterou zabití mozku hračka, protože se k vám nikdo nedostane.
@Phoenix (15.07.2013 19:52): Tak to ti zelam vela stastia na Impossible, to musi byt priserne peklo.

Base HP=7 > HP per END=3 > Base PSI=1 > PSi points per PSI=5
Upgrade vlastnosti= 1,8 nasobok oproti Normal
Ceny v replikatore = 2-nasobok oproti normal
Loot s nepriatelov= 75% sanca na nic, pred samotnym standardnym loot-hodom. Loot hod ma kazdy enemy presne zadefinovany a urcuje konkretne veci ktore mozes najst s percentualnou hodnotou pravdepodobnosti. Napriklad Monkey ma - Organ 30%, Chips 30%, No loot 40%.

Uz na Hard je 30% sanca na nic. Takze rozdiel medzi obtiaznostami zahrna toto:
Pocet zivotov a PSI bodov za kazdy bod END/PSI
Pocet modulov potrebnych na upgrade
Ceny predmetov v replikatoroch
Sanca na ziskanie lootu z mrtvych nepriatelov

Do Lootu sa pocitaju samozrejme iba zabiti nepriatelia, ostatne mrtvoly pohodene gamedizajnermi obsahuju to iste bez hodov na percenta.



Takze vela stastia Phoenix :-0......

@mazar1234 (15.07.2013 17:46): jj, Laser Pistol má nizoučké prerekvizity, nicméně i tak jsem používal raději staré dobré "železo" (assault rifle). Oproti jedničce tak lehce zamrzí snížení účinnosti Laser Rapier, mydlit nepřátele "exotic" crystalem tak nějak není to pravé ořechové.

Psionic asi bude, až se konečně rozhoupu k tomu, abych dohrál System Shock 2 na Impossible (dvojnásobná výzva). Ale nejdříve Christine.
@valcik (15.07.2013 16:13): To som si nikdy nevsimol ze tam nejake modifikovane su, hmmm....

@Phoenix (15.07.2013 16:48): Hlavne laserka je dobra na nicenie "somariniek" typu cervy, vajicka a podobne nakolko nema ziadnu municiu takze vdaka pouzivaniu laserky spustu usetris, a staci mat Energy na 1 aby isla pouzit tym padom sa to oplati vyuzivat. Maintenance hlavne ma pre mna tu vyhodu bonusovej energie.

Inac za Psionika som to tiez nikdy nehral, hoci som sa uz vela krat odhodlaval k tomu, ale nakoniec som vzdy ucukol :-). Presiel som to minimalne 6 krat a vzdy len vojcli.
@mazar1234 (15.07.2013 13:48): Dá se i s poměrně malou hodnotou Maintenance, nicméně člověk utratí hodně peněz za Tools.

Já jsem hrál vždy s postavou s vysokou sílou, takže nebyl problém používat non-energy brnění a místo laserové pistole jsem střílel Assault Rifle. Nicméně záleží hodně na stylu hry, ačkoli jsem System Shock 2 prošel třikrát, tak jsem se zatím neodhodlal k hraní za psionika, za kterého je střelba z laserové pistole podstatně důležitější.
@Kosi.. (15.07.2013 13:36): Vacsi damage aj rychlejsie dobijanie municie.

Este by sopm dal do pozornosti skill "Maintenance" ktory je IMHO velmi - naozaj velmi dolezity. Nielen ze urcuje o kolko bodov opravuje tools ale ma aj dalsie cenne vlastnosti. Napriklad zvysuje energeticke hodnoty nabitia implantatov aj energy-brnenia - +10 za kazdy bod. Aj viac municie do laserpistole myslim pridava.
Hello boys, zrovna se taky v rámci doplnění herních znalostí poflakuju po 5. levelu.
Chci se zeptat modifikace zbraní = pouhé rozšíření zásobníku? Nebo se tím i zlepšujou jiný vlastnosti zbraně? Nějak jsem to nestihnul zaznamenat.

Předem díky.
@Bodkin (15.07.2013 12:31): Presne tak, musíš sa nechať zneužívať!
Heh, hneď po prvom dohraní som to rozbehol znova a s lepšou postavou. Teraz hackujem obranné systémy, vežičky za mňa likvidujú respawnuté monštrá a konečne si nepripadám ako noob, ale ako vesmírny badass drsňák! xD
@Bodkin (15.07.2013 11:26): Duchmi ich nazvali členovia posádky, v skutočnosti je to tam vysvetlené: Sú to zvyšky psionickej energie, ktorá vyžarovala zo zabitých ľudí. Objavujú sa iba na pár sekúnd a navyše len tam, kde tesne pred príchodom hlavnej postavy niekto zahynul. UNN mariňák má implantáty triedy R a posilovač psionických schopností, vďaka tomu ich dokáže vnímať ako nehmotné postavy.
Až teď jsem si uvědomil, že ten crackerský přečin, za který jde hlavní hrdina jedničky 'sedět', je vlastně odpálení Shodan do stavu totáního šílenství, tudíž je přímo zodpovědný za veškeré zrůdnosti, které se stali na Citadl Station. Whoa

Also, duchové v SS2? Wut?
@valcik (12.07.2013 21:31): No tak asi to tak lehké není, ale já to hrál tolikrát, že už prostě vím jak na to.

"Hovadsky dobrá gamesa! A fantasticky ozvučená. " s tímhle se nedá nic než souhlasit.
@Cobot (11.07.2013 19:12): Pri prvej hre mi to jednoduché nepripadá, práve naopak! Blúdim, dostávam na frak, párkrát som si pri nečakanom výbuchu skoro pošpinil trencle a tak. Respawn bol naozaj špatný len zo začiatku, teraz už behám ako drsný frája po piatej palube a likvidujem kyborgov na jeden výstrel z automatickej pušky. Hovadsky dobrá gamesa! A fantasticky ozvučená.
(Hrám na Normal a na začiatku som vstúpil medzi ženistov - Navy.)
Respawn je velmi decentní a udržuje napětí. Osobně respawn nesnášim, ale tady těch pár zombíků fakt nevadí. Navíc vždy je misto, kde se dá v klidu schovat a přečíst si případně logy a uspořádat inventář. A to nemluvím o tom, že jde celá hra projít na hard pistolkou a hasákem s prstem v nose.
@MarezCZE (11.07.2013 18:55): Poprvé jsem hrál na easy a nadával, jak je to těžké. Podruhé jsem hru dohrál na normal, potřetí na hard, pro čtvrté dohrání je impossible jasná volba (ale nejdříve chci dojet mod Christine).

Hodně záleží také na stylu hraní a "povolání" vybraném na začátku. Zatím jsem hrál vždy za Marine, za psionika je hra výrazně těžší.
K čemu hromadit chemikálie? Stačí si v každý laborce stáhnout do PDA seznam zásob a v případě potřeby se do tý laborky vrátit...obvykle to nebejvá moc daleko od výtahu.
v jedničce mi docela chybělo takové to syslení věcí do výtahu...ono taky v jedničce nemělo smysl si nechávat slabší zbraně a hromadit nějaký kanistry prvků na výzkum
Taky jsem to rozjel, mám za sebou 5 hodin, ale první tři hodky jsem dostával neskutečně na p*del. Asi jsem nejak z vyměknul. Hraju na normal. těžkej nedotatek munice ze startu. :)
Respawn je nepříjemnej zezačátku, pak už mi to fakt ani nepřišlo. A nepamatuju si že by se mi zjevovali před xichtem.
Fajn. Zaťal som zuby a drtím, respawn nerespawn!

@USER47 (11.07.2013 14:20): No práve. Nestíham si vypočuť logy ani emaily bez toho, aby ma nejaký zmutovaný pazúr neovalil hasákom! Ale pomaly si na to zvykám a udalosti naberajú spád. ^^

@PavelU (11.07.2013 15:21): Sranda začne pri spustení alarmu, vtedy vybiehajú aj z prázdnych a uzatvorených miestností.
ADaoB tam nemám. Respawn ve hře mi nijak neva. V jednu chvíli to stejně vypadá, že tam žádný není. A když se přece jen objeví zombíci znovu, nejsou jejich počty vysoké.
Já teda viděl jenom LP, sám jsem SS2 nehrál, ale ani mně tam ten respawn nepřišel kdovíjak rušivý... nevím teda jestli tam frajer neměl nainstalovanej nějakej mód, ale pokud vím, tak tam měl jenom něco na lepší grafiku.
Pokud respawn vypneš, dost si zkurvíš atmosféru. Nikdy jsem nechápal, co na něm lidem tak vadí. Vždyť je velmi decentní a nijak rušivej. Jedinej jeho efekt je to, že tě nutí bejt pořád trochu v napětí. Nemůžeš se prostě zastavit uprostřed chodby a deset minut si přeskládávat inventář, poslouchat audiology atd...protože ti dřív nebo později vleze do zad nějaká potvora.

Jednou z nejsilnějších emocí v SS2 je pro mě pocit úlevy, když jsem se po dokončení úkolu na patře vrátil do výtahu a zavřel se tam. To bylo jedno z mála opravdu bezpečnejch míst ve hře, kde jsem si mohl oddychnout. Pokud vypneš respawn, hra ztratí velkou část svý dynamiky a napětí.
@mazar1234 (11.07.2013 13:41): Jop, ako fajnový hororový prvok to beriem. Len sa tí pandrláci, ktorí podľa mňa znázorňujú bývalých členov posádky, nemali objavovať v neobmedzených počtoch a len tak z prázdna. Keby boli po desiatkach nacpaní v miestnostiach, odkiaľ by postupne vylezali, nepoviem ani ň. Inak je to výborná hra a hneď ma drapla, ale pri respawne som vyzeral takto: http://i.imgur.com/P8ilx0e.gif
@mazar1234 (11.07.2013 13:34): Vida, skúsim ten konfiguračný súbor poštelovať. Pre mňa ten blbý respawn kompletne zabil hrateľnosť, keď sa veliké monštrá zjavujú len tak z ničoho nič, uprostred uzatvorených priestorov. V Deus Ex vylezali aspoň z replikátora, ktorý sa dal normálne vypnúť, ale toto je magický bulšit! ^^

edit: Len to nechápem. Naserú do hry kopec parádnych realistických mechanizmov a výbornú fyziku, aby to vzápätí zabili takýmto arkádovitým mechanizmom? Mor na nich!
Bez toho respawnu by to bola hrozna nuda po prebehnuti levelu, fakt o nicom.... ide o to ze je urobeny dobre a nie prestreleny a to fakt ze vobec.

BTW nie je vobec ziadne tajomstvo a velky problem zeditovat nejaku hodnotu niekde v ini a respawn tak prakticky odstranit, ale osobne by ma nikdy nenapadlo nieco take robit.