@Rapier (22.04.2025 21:52): Afterburner tvrdí, že si to bere 8-9GB VRAM, takže drobná rezerva tam ještě je (1440p). Se vším na max a DLAA je to venku 45-60FPS, ale ty dropy mě se... štvou, takže radši 60FPS bez RT a pár věcma na "jen" na high.
Diskuze
Oblivion je má nejoblíbenější hra z TES série vůbec, ačkoliv ji speciálně zde mnozí a mnoho vyčítají. Hned v závěsu mám Skyrim. Jasně, že jsem začínal v devadesátkách s Arena a Daggerfall, moji kamarádi z party na tom ujížděli a nebylo dne kdy by o hře nebásnili, podobně jako o Albionu. :)
Doby hraní Dračí Doupě verze 1.1/1.2+ v Čechách a na Moravě! To byly panečku časy, ne jako dnes, mladí sedí přikovaní u ... vhodně si doplňte.
Morrowind mě nikdy pro svou floru a faunu neoslovil, jedině s MGSO to vypadá k světu. Remaster bych bral všemi deseti, ale věřím, že na něj časem dojde.
Paradoxně mě Oblivion nejvíce baví na XOS/XSS s ovladačem v ruce, tedy nikoliv, že bych měl nějakou averzi vůči PC master race, ostatně sám z ní pocházím, jen mě nebaví sedět u klávesnice a myši. PC master race si mohou trhnout víte co. :)
Remaster vítám, ačkoliv TES Oblivion na XOS/XSS/XSX je graficky vylepšený, každým coulem jde vidět stáří hry a hlavně je to vanilla bez OoO, což malinko zamrzí. Doufám, že v remasteru jsou min. tak rozsáhlé a skvěle vypadající lesy jako v originále.
@Junglista (22.04.2025 20:28): na vině je paměťově náročný UE5, krapet náročnější na VRAM, 12 GB není žádné terno na 4K, a místy už nestíhá 1440p.
Doby hraní Dračí Doupě verze 1.1/1.2+ v Čechách a na Moravě! To byly panečku časy, ne jako dnes, mladí sedí přikovaní u ... vhodně si doplňte.
Morrowind mě nikdy pro svou floru a faunu neoslovil, jedině s MGSO to vypadá k světu. Remaster bych bral všemi deseti, ale věřím, že na něj časem dojde.
Paradoxně mě Oblivion nejvíce baví na XOS/XSS s ovladačem v ruce, tedy nikoliv, že bych měl nějakou averzi vůči PC master race, ostatně sám z ní pocházím, jen mě nebaví sedět u klávesnice a myši. PC master race si mohou trhnout víte co. :)
Remaster vítám, ačkoliv TES Oblivion na XOS/XSS/XSX je graficky vylepšený, každým coulem jde vidět stáří hry a hlavně je to vanilla bez OoO, což malinko zamrzí. Doufám, že v remasteru jsou min. tak rozsáhlé a skvěle vypadající lesy jako v originále.
@Junglista (22.04.2025 20:28): na vině je paměťově náročný UE5, krapet náročnější na VRAM, 12 GB není žádné terno na 4K, a místy už nestíhá 1440p.
@Mendoza (22.04.2025 20:30): Na GamesPlanetUS je to za necelých 40€ dokonce. Nemá to regionlock, takže je jedno, že jde o US verzi Gamesplanet, k platbě to pustí.
Na Fanatical to vidim se 17% slevou.
Jeden místní tragéd hlásí, že zatím vylezl ven (kde FPS rapidně kleslo) a jelikož jsem původní hru asi 8 let nehrál, tak zatím spokojenost. Vypadá to zatím fakt dobře, jen ta optimalizace... tohle by moje 4070 měla dávat, ale budu muset někde lehce ubrat. Jde se pokračovat. Zatím na Gamepassu, s koupí počkám. Přecejen 55EUR je dost raketa za remaster.
@MickTheMage (22.04.2025 19:35): Prešiel si na temnú stranu spomienkovej nostalgie... Zabudol si už na to, aké zemiaky mali postavy miesto hláv, aký hrozný bol level scaling (toto dúfam fixli). Ono hlavne podľa mňa dobre vieš, len si to vytesnil, že už keď ty alebo ja sme boli mladí, sa robili tiež remaky (EGA do VGA napr. a oveľa menej rokov im to trvalo! alebo prechod z parseru na klikanie myšou) alebo sa robili remaky a remastery filmov či cover verzie hudby. Len máš zafixované tie verzie, na ktorých si vyrastal alebo ku ktorým si sa dostal ako prvým.
Mne sa už viackrát stalo, že som sa vrátil k niečomu, čo som kedysi hral a až pri konfrotnovaní toho som si uvedomil, že to nezostarlo najlepšie a moje spomienky to zkreslovali.
No a potom je tam ten vydavateľský dôvod, že remake/remaster zaberie oveľa menej času a zdrojov než vydanie novej hry. Však do tohto určite nedávali veľký a hlavný tím, ale len nejakú časť a potom mali subdodávateľov ako virtous. Ja by som tiež chcel radšej TES VI alebo remake Morrowindu, ktorý by to viac potreboval. Ale it is what it is. A za to, že to toľko trvá inak môžu podľa mňa hlavne TES Online a Fallout 76. Načo sa pretrhnúť so singleplayerom, keď im viac zarába online multiplayer?
Mne sa už viackrát stalo, že som sa vrátil k niečomu, čo som kedysi hral a až pri konfrotnovaní toho som si uvedomil, že to nezostarlo najlepšie a moje spomienky to zkreslovali.
No a potom je tam ten vydavateľský dôvod, že remake/remaster zaberie oveľa menej času a zdrojov než vydanie novej hry. Však do tohto určite nedávali veľký a hlavný tím, ale len nejakú časť a potom mali subdodávateľov ako virtous. Ja by som tiež chcel radšej TES VI alebo remake Morrowindu, ktorý by to viac potreboval. Ale it is what it is. A za to, že to toľko trvá inak môžu podľa mňa hlavne TES Online a Fallout 76. Načo sa pretrhnúť so singleplayerom, keď im viac zarába online multiplayer?
Jako trailer vypadá fakt parádně, ale za 55 éček ať si to nabouchaj. Stejně na to nemám čas a pokud si ho někdy náhodou najdu, tak zlatej Gamepass... :-)
@Tulareanus (22.04.2025 19:19): Cim viac som konfrontovany s current gen, tym je to horsie ;)
Stale vyzera fajn, nedavno som znova chvilu hral Arenu, tiez vyzera fajn - no problem here :) Jasne, ze nemusim, jasne, ze je to robene pre "current gen" hracov, jasne, ze... Ale z hladiska vyhodenych prachov by som ich venoval na vyvoj niecoho noveho ako remasterovat nieco co sa da i po 20 rokoch stale hrat (a bez problemov).
Povedane z pozicie "PC Master Race" a vsetci co hraju na PS5 a poslednych Xboxoch si mozu trhnut :)
OK, vazne teraz - uplne chapem preco to robia, ale to neznamena, ze ma to neserie. Nech vytvaraju nove veci pre nove generacie. Nove znacky, nove typy hier, nove... Mam pocit, ze poslednych 10 rokov vsetko recyklujeme napriec mediami (vratane filmov). Remake/remaster na kazdom kroku, vratane veci, ktore nemaju ani 5 rokov.
Nehladiac na to, ze za chvilu clovek pride do veku, kedy si zacne hovorit, ci do vydania Elder Scrolls 6 vlastne dozije ;)
Stale vyzera fajn, nedavno som znova chvilu hral Arenu, tiez vyzera fajn - no problem here :) Jasne, ze nemusim, jasne, ze je to robene pre "current gen" hracov, jasne, ze... Ale z hladiska vyhodenych prachov by som ich venoval na vyvoj niecoho noveho ako remasterovat nieco co sa da i po 20 rokoch stale hrat (a bez problemov).
Povedane z pozicie "PC Master Race" a vsetci co hraju na PS5 a poslednych Xboxoch si mozu trhnut :)
OK, vazne teraz - uplne chapem preco to robia, ale to neznamena, ze ma to neserie. Nech vytvaraju nove veci pre nove generacie. Nove znacky, nove typy hier, nove... Mam pocit, ze poslednych 10 rokov vsetko recyklujeme napriec mediami (vratane filmov). Remake/remaster na kazdom kroku, vratane veci, ktore nemaju ani 5 rokov.
Nehladiac na to, ze za chvilu clovek pride do veku, kedy si zacne hovorit, ci do vydania Elder Scrolls 6 vlastne dozije ;)
@MickTheMage (22.04.2025 17:58): @MickTheMage (22.04.2025 18:46): Počuj a ty si kedy tak tragicky zdedkovateľ? Však to pôsobí ako keby ti niekto hackol účet. :)
Na jednej strane Oblivion tiež nepovažujem za lepší než Morrowind alebo Skyrim, ale imerziu a atmosféru to malo (so správnymi módmi) fajn. Mám pocit, že extrémne zabúdaš na to, koľko ubehlo rokov od vydania a že nikto nie je povinný si tú hru kúpiť, ak nechce. :)
Na jednej strane Oblivion tiež nepovažujem za lepší než Morrowind alebo Skyrim, ale imerziu a atmosféru to malo (so správnymi módmi) fajn. Mám pocit, že extrémne zabúdaš na to, koľko ubehlo rokov od vydania a že nikto nie je povinný si tú hru kúpiť, ak nechce. :)
@MickTheMage (22.04.2025 18:46): Měls štěstí, že ses narodil do správné generace, která určila tvou nadřazenost. Škoda, že tragédům z DH se to nepodařilo.
@Fritol (22.04.2025 18:04): Ano, ano generalizovat sa nema, ale na to ti tiez (vis co a z vysoka). :) Tragedi to su, zahrat si poriadne staru hru nevedia. Co toho nevedia, to by bol zoznam na dlho. Proste a sproste povedane, evidentne je to release pre "current generation", nech to znamena cokolvek :)
@Fritol (22.04.2025 18:21): Počkal bych top na mody. Zrovna u Oblivionu mi to dává dost smysl.
@jones1240 (22.04.2025 18:17): A co sám Todd, ten se chudák v 55 letech stal Gen Z retardem, protože byl nadšený z remaku své hry :/ Neuvěřitelné jak rychle lze omládnout.
Každopádně už to hrajete retardi? Steam už má peak 35k a stále stoupá, okamžitě top seller. Bezplatný marketing s "leaky" se zdá se vyplatil. :D
Každopádně už to hrajete retardi? Steam už má peak 35k a stále stoupá, okamžitě top seller. Bezplatný marketing s "leaky" se zdá se vyplatil. :D
@MickTheMage (22.04.2025 17:58): Počkat on je to FortniteBlivion či co?
Já měl za to že to je ta stejná hra jedna ku jedné jen v Unreal 5? Nebo prostě to je jen boomer vzlyk jen tak pro radost?
Já měl za to že to je ta stejná hra jedna ku jedné jen v Unreal 5? Nebo prostě to je jen boomer vzlyk jen tak pro radost?
Cenim, ze stejne jako ve Starfieldu chybi mordorska lokalizace. Rusaky zas bude chytat psotnik. Todd ma bod.
@MickTheMage (22.04.2025 17:58): Tak to máme na DH samé gen z retardy koukám.
Nechápu, proč se tu furt mluví o tom, že DH mladé neláká tedy...
Nechápu, proč se tu furt mluví o tom, že DH mladé neláká tedy...
Nehrál jsem to od 2008, kdy jsem to projel komplet (96 hodin) včetně Shivering Isles (zdejší diskuze jsou prostě super, našel jsem si příspěvek z té doby). Jsem zvědav jak to bude působit, hlavně questy a dialogy. Spousta her od Oblivionu zvedla laťku. A level scaling tu doufám nebude...nebo bude komplet překopanej.
@Tulareanus (22.04.2025 17:38): Prosim ta, si dohral povodnu hru, toto ta nemoze nijako rozhadzat. Okrem toho, to nikdy nebola nijak vynimocna hra v serii, ze ;) Akoze, ja som si tiez remaster hodil do wishlistu, ale velmi pochybujem, ze budem mat niekedy moznost si ho zahrat :) Ale zas, bol som pri tom, presiel som ho hore-dole, vytvoril nejake mody. Vyhral sa s povodnou hrou poriadne. V tempe akym nedokncujem hry, ktore zacnem hrat... zbytocny remaster. V podstate pre reatardov GenZ a Gen Alpha ;)
Damn, tak veľa hier mám (nachystaných) a nostalgia len tak z ničoho nič zabrnkala a mám pocit, že hneď by som si ten remaster/remake zahral. :)
@Paul (22.04.2025 17:15): Je horse armor součástí balení?
@Paul (22.04.2025 17:15): Tak po tom predstavení mám obrovskú chuť si to zahrať :)
@Paul (22.04.2025 17:15): A vypadá to fakt pěkně :)
Už je to na gamepassu. Tak jsem zvědav.
@veselykralicek (21.04.2025 17:31): Klidně může :-) Trailer zítra odpoledne a release snad taky.
@Junglista (21.04.2025 11:12): v 19:00 mě bude zajímat jenom finále extraligy.:-D
@veselykralicek (21.04.2025 09:33): Uvidíme v 19:00.
@Junglista (21.04.2025 08:34): šuškalo se, že to bude už 3. 4..
Šušká se, že remaster bude venku dnes.
Náhodou, Skyrim je určitě nepřekonanej v množství re-edic co dostal :)
@TombSpirit (16.04.2025 11:04): Fallout 76 má ale 16x víc detailů!
@TombSpirit (16.04.2025 11:04): Jo no, ta občanská válka se třemi vojáky je a třemi domy je epická.
@Gordon (16.04.2025 10:09): No já teda nevím o tom, že by ani po 13 letech něco překonalo Skyrim...
Jestli nějaká série her zestárla nejhůř, tak to jsou Elder Scrolls hry.
Mě teda přesvědčily ty krabice. To už vypadá reálně. :) Každopádně se mi nějak nezdá ten shadowdrop příští týden, když v Game Passu vychází Clair Obscur a i když to není Xbox exkluzivní, tak MS na to mají marketingová práva. Plácnout tam Oblivion by Clair Obscur na GP úplně zabilo imo, to by byli sami proti sobě.
@Korbitch (15.04.2025 21:09): Tiež som to zaregistroval a nebyť tohoto leaku, považoval by som to za fámy.
Tak uvidíme :)
Ak sa do toho ale naozaj pustili, tak po F3 by som sa nebránil ani remaku New Vegas :)
Tak uvidíme :)
Ak sa do toho ale naozaj pustili, tak po F3 by som sa nebránil ani remaku New Vegas :)
Tak co myslíte?
Asi se to fakt děje :-)
Asi se to fakt děje :-)
100 recenzí za hodinu. Tahle je zatím poslední. Zajímavá strategie.
@Charllize (02.08.2023 14:33): ale jak jsi psal, je možné, že to bylo umocněno i tím levelováním vybavení. Nevím. Každopádně tohle byl takovej fail, že mu to tu hru totálně znechutilo. Projel jsem i komentáře tady a stěžuje si na to tady taky skoro každej..
@veselykralicek (02.08.2023 14:16): Problém a zřejmě ten pocit levelovaní nepřátel je hlavně v tom ze to nahrazování za silnější verzi nepřátel neobsahuje zařazení i těch slabších. Jakoze skupinka nepřátel tam je vždycky složená jen z té silnější verze. Kdyby to kombinovali i s temi slabšími působilo by to jinak a líp. U Skyrimu už tuhle chybu neudělali a je to tam mnohem víc komplexní.
@Charllize (02.08.2023 14:11): Tyjo já teď budu asi za idiota, ale fakt si živě pamatuju, jak když jsem to hrála poprvý, tak jsem se s tím na konci dost prala a přišlo mi to celkem těžký a když jsem to pak procházela znovu, tak jsem si šla rychle odehrát hlavní příběh, protože jsem si pak chtěla "bez obtěžování" vesele zevlit u těch vedlejších úkolů a věnovat se cechům a strašně mě šokovalo, jak byl ten přímej průchod strašně směšně jednoduchej. Ale jako to jsou fakt léta zpátky, ale tímhle jsem si dost jistá.
@Charllize (02.08.2023 14:11): to já žádnou fámu sílících krys nešířím, anžto si to ani neuvědomuju. Já si jen vzpomínám na ten pocit, kdy jsem pořád dostával na budku a pak si cíleně udržoval postavu na nízkém levelu tím, že jsem, tuším, nechodil spát. Nebo jaký na to byl fígl. Anžto když jsem leveloval, tak jsem se neprobojoval. Je pravda, že jsem tu hru zas tak nestudoval a hrál jsem to spíš jak jsem sám chtěl, a rozhodně ne efektivně.
A to jsem se vždycky smál bráchovi, kterej postavy trénoval tak, že zatížil klávesnici kladivem a šel na trénink / na zkoušku.:-D
A to jsem se vždycky smál bráchovi, kterej postavy trénoval tak, že zatížil klávesnici kladivem a šel na trénink / na zkoušku.:-D
@veselykralicek (02.08.2023 14:03): Oblivion má level scaling přímého typu jen u vybavení. Nepřátele přímé levelovani s hráčem až asi na osm end game výjimek ( třeba Minotaur lord) nemají. Jsou ale nahrazováni silnějším druhem příšery. ( třeba na lvl 1 potkaš skeletona a na lvl 15 skeleton knighta). Pořad to musím opakovat jelikož fáma levelujicich krys spolu s hráčem je extrémně silná :)
Nejvetsi Oblivion srajda je to levelujici vybavení kdy ti pak u ohničku u řeky sedí skupinka banditu co umírají hlady v Daedric zbrojích, to je třeba nemilosrdně modovat :)
Nejvetsi Oblivion srajda je to levelujici vybavení kdy ti pak u ohničku u řeky sedí skupinka banditu co umírají hlady v Daedric zbrojích, to je třeba nemilosrdně modovat :)
@John Mirra (02.08.2023 14:04): je to tak. Člověk asi taky neměl tehdy takové nároky a taky to nebylo tolik s čím porovnávat.
@adel (02.08.2023 13:25): Kdybych k tomu přišla poprvý dneska, tak bych pravděpodobně odehrála 2 hodiny a nechala bych to bejt, protože bych si řekla, že je ta hra extrémně prázdná.
Nostalgie je sviňa, já mám podobný vztah k Neverwinter Nights. U toho si úplně jasně uvědomuju, že kdybych to hrál teď, tak to po hodině či dvou znechuceně odinstaluju... ale jelikož jsem to hrál jako malý pívo a mám na tu dobu krásné vzpomínky, pořád mě to baví :)
Nostalgie je sviňa, já mám podobný vztah k Neverwinter Nights. U toho si úplně jasně uvědomuju, že kdybych to hrál teď, tak to po hodině či dvou znechuceně odinstaluju... ale jelikož jsem to hrál jako malý pívo a mám na tu dobu krásné vzpomínky, pořád mě to baví :)
@Charllize (02.08.2023 14:00): a to mně Oblivion sedl daleko víc. Ale hodně to bylo asi rozhraním, které se mi líbilo a strašně mi sedlo. U Skyrimu už mi to přišlo moc převzaté z konzolí a to se mi u her nikdy nelíbí.
Škoda jen toho level scalingu. Jinak je to téměř bezchybná hra.
Škoda jen toho level scalingu. Jinak je to téměř bezchybná hra.
@adel (02.08.2023 13:25): Mě bylo 36 když Oblivion vyšel takže vjem dítěte mi rozhodne chybí ale pro mně to bylo zjevení zrovna tak jako u tebe. Ať už graficky nebo gameplayem a vzasade jsem to hrál furt dokola než vyšel Skyrim. Po něm jsem se do Oblivionu už nikdy nevrátil jelikož u mně ho snad kromě prostředí Skyrim překonal úplně ve všem. Ale Oblivion je kus herního života který se nezapomíná :)
@SilentWolf (02.08.2023 09:52): však u Oblivionu vydržela i ta YouTube babička, ne? A kolik měla sledujících. Nebo to bylo možná u Skyrimu.
Což se docela divím, protože v Oblivionu jsem kvůli tomu level scalingu dostával dost na držku a to už jsem pár RPGček předtím hrál. Moc si neumím představit, že bych to hrál jako dítě nepolíbený hrama, který nemá ani ánung.
Což se docela divím, protože v Oblivionu jsem kvůli tomu level scalingu dostával dost na držku a to už jsem pár RPGček předtím hrál. Moc si neumím představit, že bych to hrál jako dítě nepolíbený hrama, který nemá ani ánung.
@Charllize (02.08.2023 12:36): Asi jsem to neformulovala úplně nejlíp :). Ono prostě fakt asi záleží jakou optikou na to člověk kouká, a jakej zážitek z hraní očekává. Kdybych k tomu přišla poprvý dneska, tak bych pravděpodobně odehrála 2 hodiny a nechala bych to bejt, protože bych si řekla, že je ta hra extrémně prázdná. Teď jsem zběžně koukla na tu diskuzi tady a jako já v tom tehdy nechala fakt hodně času a to bude podle mě velkej faktor, že mě to tehdy vtáhlo, protože jak jsem psala, se Skyrimem se mi to prostě nepovedlo, protože mě na tom pár věcí štvalo, ale kdybych to překonala, tak bych z toho měla s největší pravděpodobností stejnej dojem. Původně jsem chtěla říct, že to možná souvisí s nějakou herní vyzrálostí, ve smyslu, kolik toho máš jako hráč za sebou, ale tím to asi taky úplně nebude no. Tak snad tu kdyžtak nebudu ukamenována :). Ale když nad tím tak přemýšlím, mně se to fakt hrozně těžko hodnotí optikou "dospělýho" hráče (a teď nemyslím věk, ale spíš nějakej dlouhej proces hraní her od nuly doteď, nějakou tu herní vyzrálost, jestli jsem srozumitelná), protože ten prvotní zážitek je pro mě tak silnej, že když k tomu sednu dneska, tak to vnímám fakt stejně jak předtím no. A přitom si myslím, že dneska bych k tomu byla mnohem přísnější.
@SilentWolf (02.08.2023 09:52):
Tak v Oblivionu dá bezstarostně a bez větší námahy utopit fakt strašně času. Já jsem si na tom tehdy podle mě vypěstovala lehkou závislost :D.
@SilentWolf (02.08.2023 09:52):
Tak v Oblivionu dá bezstarostně a bez větší námahy utopit fakt strašně času. Já jsem si na tom tehdy podle mě vypěstovala lehkou závislost :D.
@adel (komentář): Fajn komentář! Akorát tu vstřícnost k dětem si mohla vynechat, to tu zas plno lidi špatně pochopí :)
@adel (komentář): To s tím věkem je velká výhoda Bethesdích her. Když jsem přemýšlel, co nainstalovat do PC strýcovi a bratrancovi, kterému bylo tehdy tuším 8 let, u všech her jsem měl pocit, že mi pak budou volat ohledně něčeho, nebo je ta hra moc těžká. Zatímco u Oblivionu ne. Ten zapnou.. a budou hrát. A vydrží jim to dlouho. Dnes mi přijdou dokonce i hry cílené pro děti zbytečně komplexnější.
A strýc hraje Oblivion dodnes, což mě těší. Když teta odjela na služebku, zrovna mu odešel PC. Bylo mi ho líto, protože říkal, že chtěl právě zapnout Oblivion. :D
@Charllize (01.08.2023 22:55): však slovo zábavnost mi do toho už sedí.
A strýc hraje Oblivion dodnes, což mě těší. Když teta odjela na služebku, zrovna mu odešel PC. Bylo mi ho líto, protože říkal, že chtěl právě zapnout Oblivion. :D
@Charllize (01.08.2023 22:55): však slovo zábavnost mi do toho už sedí.
@SilentWolf (01.08.2023 22:45): Oh? Podle mne doba strávená ve hře vs její kvalita/zábavnost má úzkou souvislost. Neříkám ze to je tak vždy, lidi stráví stovky hodin leckde nebo jim přinese kýžený výsledek hra na pět hodin ale přece nestravím 800 hodin ve hře typu TES když bych si myslel ze to je nekvalitní kravina, to je přece nesmysl :)
@Charllize (01.08.2023 22:03): když vyměníš tak 5 slov, jde stejný text napasovat i na tu ulici. Toť k otázce, co mají ty dvě věci společné. :D
Já jen narážel na hodnocení kvality hry podle toho, kolik hodin jsem v tom strávil. To je nesmysl. A víc jsem tím nemyslel. :D
Já jen narážel na hodnocení kvality hry podle toho, kolik hodin jsem v tom strávil. To je nesmysl. A víc jsem tím nemyslel. :D
@Charllize (01.08.2023 22:03): Já myslím, že příběh TES her je v kombinaci s perfektně napsanou mytologií a lorem celkem kvalitní, pokud to člověk prolítne a nenasákne veškerý informace tak to asi není ono, ale tohle není film, takže příběh by se rozhodně měl brát jako celek všeho narativu co hra a univerzum nabízí.
A pokud někdo pochybuje tak doporučuju YT kanál fudgemuppet nebo YT shorts od Jarl of Bredbury .
A pokud někdo pochybuje tak doporučuju YT kanál fudgemuppet nebo YT shorts od Jarl of Bredbury .
@SilentWolf (01.08.2023 21:35): No asi mám to štěstí že jsem hráč (generace?) co hry nehodnotí podle psaní a neočekává ze mu zrovna tohle u hry přinese zábavu a nic dalšího není tak důležitý. Vlastně ani nevím co to je ta dobrá kvalita psaní, jestli to má někde precedens podle kterýho se to určuje nebo to je taková subjektivní bublina u každého :)
Mně ty narativní věci u BGS her nikdy nepohoršovali a plno věcí považuji za originální a zábavné. Ale to je furt dokola. Hlavně nesklouzni do formy známého memu jak se někdo baví u hry a za nim stojí nasraný lidi cože si to jako dovoluje když je to nebaví, to by byla škoda, máš na víc kolego Pathfindere :D
Mně ty narativní věci u BGS her nikdy nepohoršovali a plno věcí považuji za originální a zábavné. Ale to je furt dokola. Hlavně nesklouzni do formy známého memu jak se někdo baví u hry a za nim stojí nasraný lidi cože si to jako dovoluje když je to nebaví, to by byla škoda, máš na víc kolego Pathfindere :D
@Charllize (01.08.2023 16:53): podobná kvalita psaní a nabízí to 4x delší dobu zábavy!
@Hitsuran (01.08.2023 16:57): To já vím. A je mi to jedno. Obsahu tam je víc než dost i bez toho. Věci co tam chtěli dát a nedali jsou mraky, jako u většiny her, nemá smysl to řešit.
@Charllize (01.08.2023 16:45): To by bylo na dlouho, ale např. občanská válka měla mít ve Skyrimu masivní rozsah ale nestihli to a od toho je právě pár modů který se blížej původní vizi, nebo např. questy pro Winterhold college a Companions měli bejt daleko rozsáhlejší a větvený.
@SilentWolf (01.08.2023 16:51): To nevím, Ja na to nekoukám. Co to má společné s hrami od BGS? Hostoval tam Todd? :D
@Charllize (01.08.2023 16:45): slabé, seriál ulice je 4x delší.
@Hitsuran (01.08.2023 16:40): Po asi 800 hodinách ve Skyrimu a zhruba to samé ve F4 nechápu o čem mluvíš :)
@Fritol (01.08.2023 14:56): GTA Trilogy taky běží na Unrealu a to originál hry běžely na Renderware, takže je možný, že není potřeba hru dělat celou odznova.