Škoda, že teď mám čas sotva na pár hodin hraní týdně, jinak bych se pustil s radostí do modování...
Chybí mi tu pár věcí, které by imho pro herní zážitek udělaly poměrně dost:
- Realističtější vyvážené souboje, jak už tu bylo řečeno. Tužší běžní nepřátelé a naopak slabší bossové, aby ten rozdíl nebyl takový jako vanilla, že při skupince pěti draugrů se skoro nezapotím, ale jeden silnější mě přizabije na dvě rány, přestože je moje postava obrněnec s plátovým kompletem a 200+ armor. Co potom chudáci mágové nebo lehčeji vyzbrojené postavy, ty takoví nepřátelé musí nekompromisně zabít jednou ranou (což by nebylo až tak špatně, kdyby to fungovalo i opačně. Jenže takového týpka skolí až cca 30 šípů z dobrého luku (20 dmg + 8 fire)).
- Větší rozdíly ve zbroji. Nevím přesně, jak to tady funguje, ale mám pocit, že funkčně se rozlišuje zbroj snad jen podle čísla, takže zbraně účinkují úplně stejně na koženou, železnou, plátovou či dračí zbroj.
- Když už je všude tolik jídla, pití a postelí... ať je to aspoň TROCHU povinné. Neříkám že hned musí nastat smrt dehydratací a únavou, ale nějaké postihy by byly fajn.
Dle ingame statistik jsem za 19 herních dnů naspal 14 hodin. To je docela tragické i na orka :-)
A chci jezdit na losovi! :-D
Snad se aspoň něco z toho co nejdřív objeví.