Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já bych ještě dodal, že tomu vyloženě chybí, aby se Dragonborn mohl v toho draka také proměnit. :) Měl by to být jeden ze skillů jeho krve, který by získal ideálně po závěrečném bossfightu. Jako létat si nad touhle krajinou a občas usmažit nějaké patetické "pozemní" krysy, to by člověka zasenc na chvíli zabavilo... A je to určitě stylovější než "fast travel".
Jo a chce to NPC, které umějí enchant!
Škoda, že teď mám čas sotva na pár hodin hraní týdně, jinak bych se pustil s radostí do modování...

Chybí mi tu pár věcí, které by imho pro herní zážitek udělaly poměrně dost:
- Realističtější vyvážené souboje, jak už tu bylo řečeno. Tužší běžní nepřátelé a naopak slabší bossové, aby ten rozdíl nebyl takový jako vanilla, že při skupince pěti draugrů se skoro nezapotím, ale jeden silnější mě přizabije na dvě rány, přestože je moje postava obrněnec s plátovým kompletem a 200+ armor. Co potom chudáci mágové nebo lehčeji vyzbrojené postavy, ty takoví nepřátelé musí nekompromisně zabít jednou ranou (což by nebylo až tak špatně, kdyby to fungovalo i opačně. Jenže takového týpka skolí až cca 30 šípů z dobrého luku (20 dmg + 8 fire)).
- Větší rozdíly ve zbroji. Nevím přesně, jak to tady funguje, ale mám pocit, že funkčně se rozlišuje zbroj snad jen podle čísla, takže zbraně účinkují úplně stejně na koženou, železnou, plátovou či dračí zbroj.
- Když už je všude tolik jídla, pití a postelí... ať je to aspoň TROCHU povinné. Neříkám že hned musí nastat smrt dehydratací a únavou, ale nějaké postihy by byly fajn.
Dle ingame statistik jsem za 19 herních dnů naspal 14 hodin. To je docela tragické i na orka :-)

A chci jezdit na losovi! :-D

Snad se aspoň něco z toho co nejdřív objeví.
RXQ79rudax: Jasně, tak každej se k tomu staví nějak jinak. Mě takovýhle věci, co přímou neovlivňujou hru, nijak nevadí.
Jo v těch knihách je hodně zajímavých příběhů - strávil jsem čtením už několik hodin vkuse - momentálně jsem přečetl 4. díly z 5: The Real Barenziah / Skutečná Barenzie - každej díl je asi alespoň na 15 minut čtení.

Jinak jsem proti všem čítům - takže si ty knihy chci prostě sám nalézt - píšu si do sešitu co už jsem četl.
Jo, skolik draka lukem bez pořádného skillu je taky celkem fun=)
No já nevím, ale já, když se za něco schovám, tak to většinou pomůže, ale jako mág taky valnou většinu času čekám, protože Firebally jsou dost pomalé. Když se člověk trefí, tak to stojí za to - drak spadne na zem ;)
Nevím čím to je, ale na tom zabíjení draků se mi líbila snad jen ta hudba co přitom začne ... dost mě tam navíc štvalo to, že i když se člověk schová za nějakou překážku tak stejně ho ten drak zasáhne, takže při těch bojích nejlepší co se dá dělat je dát před sebe štít a čekat, než si sedne na zem.
NateLogan: Tak to by byl slušný rozdíl v obtížnosti. U Morrowindu vezmu Norda (Redguarda, Orka), ukradnu mu adamintovou zbroj v Balmoře a získám Daedrickou katanu (za nalezení a oznámení toho ebonitového dolu) a pak už je to procházka růžovým sadem. Od nějaké patnácté, dvacáté úrovně už není problém v podstatě nic (byť datadisky to mění). Pokud ve Skyrimu umíráš ještě po čtyřicáté úrovni, tak je to určitě dobře pro celkovou zábavnost hraní.
sevencreature: Skyrim je po dlouhé době první hra, kde jsem musel z boje komplet ustoupit, protože jsem na něj neměl. A ano, do 30. levelu bylo i pár situací, kdy jsem hodněkrát loadoval. Od 40. levelu už je to ale docela v pohodě, stále občas umřu, ale to jen díky vlastní chybě a ne kvůli nepříteli, který mě dá na jednu ránu :).
No, DbtS nebo W7 rozhodně nečekej :). A posun ve smyslu obtížnosti od III/IV bych také neviděl.
Tzn. když máš tyhle věci, tak to je napoprvé? Ptám se ze zvědavosti, protože si obecně nevzpomínám na jakoukoliv "výzvu" co se boje týče ani v Morrowindu ani v Oblivionu.
"silní nepřátelé, kteří představují výzvu"
To znamená, že je dokážeš porazit na 10 - 20 pokus?
Whirt: Generované? Už jsem o tom leccos četl, ale nevím, jestli jsem na ně ve hře narazil. To je třeba jak u Companionů po mě už asi třikrát někdo chtěl, abych dal někomu po držce?

Myslím, že ne... Ty questy jsou z různých zdrojů (Companions, přečtená knížka, příběhový quest, náhodné objevení při průzkumu...) a přesto obsahují vizuálně velmi podobné pohřební dungeony plné koster, hrobek a draugrů. Jo a nezapomínejme na obligátní pavouky a pasti, které nepůsobí takřka žádný damage! Takový dungeon je pak obvykle rozdělen na dvě části, z nichž v té druhé bývá monumentální místnost se slabým draugrem-bossem, často částečně zatopená vodou, v níž má společnice vždy praví něco na způsob "Něco takového jsem v životě neviděla!". Zkrátka z toho dost čpí fakt, že byly patrně stavěné z identických "building blocks", jen jinak poskládaných.
Borghal: Že ty hraješ jenom generované Questy - ty jsou na jedno brdo s neustále stejnými dungeony - musíš jít trochu hlouběji do hry...
Mám taky 22 lvl. a draka jsem ani nepotkal. To bude nějak spjato s hlavní dějovou linii, co? V jenom hnízdě jsem už byl někde v horách, ale nebyl doma, čekal jsem až do noci, furt nic. Asi byl na návštěvě u jiného draka :)
Ta obtížnost mě u každého TESu docela trápila, ale u Skyrimu mě snad ohrožovali jen kouzelné útoky (jsem proto nosil 3 štíty, abych měl resist na oheň,chlad i blesky :D). Ono nakonci bez pořádného resistu vás někteří draci klidně dají na jeden útok.
NateLogan: Tím víc motivace piplat se se všemy questy. Zatím jsem dostal prvního draka a to už mám dobrých 15 hodin za sebou=)

Jo a... Ke konci hry počítám, že budu schopen max. tak 2 stromy nasázet kompletní, že?
Obtížnost silně závisí na způsobu, jakým Skyrim hraješ. Pokud ses do 22. levelu zabýval jen oblastí kolem začátku, dost možná máš až příliš namachrovaného hrdinu.

To je problém těchto open-world RPG, více vyvážit obtížnost lze jedině vyšší linearitou, nebo hodně drsným level scalingem á la Oblivion.

Já to hraju tak nějak normálně (držím se jen mimo hlavní questovou linii) a až na 40. levelu mohu beze všeho říct, že mi draci a většina nepřátel nedělají problémy. Stále se ale najdou slušně silní nepřátelé, kteří představují výzvu (ten quest s třemi bratry a úlomky nějakého šperku).
Borghal: Počkej na nějaký rebalance mód. Až vyjde construction se, tak se pokusím vytvořit něco, co přiblíží souboje trošku víc realitě (2-3 rány mečem = mrtvola, to samé platí i pro tebe). Ne jenom, že to urychlí souboje, ale občas budeš mít při průchodech dungeony v trenkách.
Tak už jsem level 22 a zatím jsem zabil jen jednoho draka :-) Ale popravdě řečeno už mě některé aspekty začínají trochu unavovat - zejména stále se opakující questy a dungeony, které vypadají vesměs stejně, byť skladbou místností jsou úplně jiné.

Na jakou obtížnost hrajete? Defaultní nastavení (Adept, 3/5) mi přijde až směšné - cítím se fakt jako v FPS, když pošlu draugra k zemi jednou ranou meče... jenomže ono jich v dungeonu není dost an to, aby to bylo aspoň zábavné, když už ne obtížné :- / Je to na vyšších úrovních lepší, nebo je obtížnost zvednutá jen stylem "méně dmg, více hp"?
Suzana: Ale ještě je zajímavější, když ten prsten neuhradíš :)
Quest s opileckou nocí má několik částí - nejdříve jedete do Rodrikova dvorce, kde musíte sebrat obrovi kozu, pak uhradit prsten (nebo ukecat) a nakonec se vydaváte ledat samotnou sázku - tedy hůl, kdy výjde najevo, že celá aférka se stala pro pobavení dedrického prince a ten vás teleportuje tam, kde to všechno začalo. Celý je to zmatený, ale pobavilo
Mrkni se na ten dráp, co měl u sebe ten mrtvý chlap, nevím už jak se jmenoval. Když se na dráp v inventáři podíváš, jsou na něm tři symboly, a ty tři symboly musíš v tom pořadí nastavit na těch otočných kruzích.
Zase prosim o radu. Pobliz SAMOTY je kobka s nazvem Folghuntur. U dobrodruha jsem nasel knihu,ktera mi dala Q - najdi tri casti amuletu. Jeden kousek je prave zde. Poresil jsem tocite schody (respektive pristup na ne) a ted stojim pred rebusem dveri s otacivymi prstenci. DRAK-PTAK(orel)-VLK(nebo nejaka paryba). Poradte pls nekdo.
pipboy: No, zrovna tenhle quest je celej nějakej podivnej...já jsem se z toho kláštera vrátil do Whiterunu a tam pokecal (v rámci obyčejného slídění :-D ) s tou Isoldou tuším, ta na mě vybafla něco o manželství a prstenu, neměl jsem páru o čem mluví a najednou se mi ten quest updateoval, přičemž tam ale předtím stálo, že se mám vydat do nějakýho jinýho města. Evidentně jsem omylem přeskočil nějakou část...
btw taky mensi bug: na konci questu, u kteryho se na zacatku probudite po chlastacce v klasteru nekde na druhy strane mapy, jste teleportovany na misto, kde cely ten quest zacal. Do toho mista, odkud tam budete teleportovany, se da vratit, ale pak uz se neda dostat pryc, bo quick travel je tam vypnute a vychod zadny.
Jeremy Soule se opravdu překonal. Skladby nádherně dokreslují všechno to impozantní, místy kýčovité, ale vlastně přesně takové, jaké si to každý fanoušek žánru přeje. Průběžně mi co herní hodinu vyráží dech nějaký výhled/lokace/atmosféra...

Má nordka je kosmopolitního smýšlení a tak podporuje císařství. Dobračka každým coulem, kudy chodí, tudy sype septimy. Lučišníce v lehké zbroji, druhá volba je válečná sekyra a štít. Oldkůl nord prostě.
Ač jsem to nečekal, tak jsem aspoň s tou polovinou Ebbova komentáře souhlasil (ale z velké většiny s tou kladnou). Stále ale nechápu jeho přirovnání zvuků k Morrowindu - valná většina je zde originálních a jen asi u dvou jsem našel jistou velkou podobnost s Oblivionem. Co se týče hudby, tak je tam sice nějaký Morrowindský náznak (myslím dvě až tři skladby stejné), ale jsem za to rád, s Oblivionem to má společné snad jen nástroje.
3/4 z nich vyluxoval Nerevarine. Císařské legie by tam našli leda krysy. :)
Jab: Stačí zajít do dungeonů a prodat ty věci, aby Impérium zbohatlo.