Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Spyro: Na konci hlavního příběhu si nejspíš ani neuvědomíš, že je to konec hlavního příběhu. Takže jo, hraje se potom úplně stejně dál.
Dohráli jste někdo už hlavní příběh? Změní to nějak zásadně svět nebo se dají i po dohrání dělat bez problémů všechny úkoly (předpokládám, že dají)? Budu i po dokončení třeba pořád potkávat draky?
Jo taak, díky. Já myslel, že jsou po mapě rozeseté lokace a každá je pro jednoho draka. Takže se nemůže stát, že draka zabiju vícekrát, ok ?

A draků je tím pádem omezený počet.
Marty McFly: Spousta těch draků se objevuje náhodně. Kdyby ty kostry nemizely, tak na nádvoří univerzity už mám vystavené 4 :)

BTW první drak, který mně tam napadl, šel k zemi neuvěřitelně rychle, pač v tu chvíli bylo kolem asi milión mágů. Spektakulární chvíle.
To mi tedy povězte, jak je možné že jsem jednoho draka zabil ve Windholdu na hlavní ulici a pak mě druhý překvapil na univerzitě. Takhle blízko u sebe ?

Nerespawnují se náhodou ? Just thinking.
pipboy: Sám jsi přeplácaný. Bylo na čase, aby někdo konečně využil prázdná místa a přiblížil se k jedné z přednosti Morrowindu (ano, mám na mysli volitelný inventář) =)

Protože jestli se někde Skyrim nechytá, tak je to v UI. A to kompletně. Volbou fontu počínaje...
hm, je mozne ze jsem se jen poradne nepodival.

Jinak to vylepsovani itemu me trosku stve, chtel bych svoje glass zbrane vymenit za daedric, ale na glass mam perk, takze kdyz oboje maximalne vylepsim, tak glass zbran z toho porad vyjde lip. A kupovat dwarven/orcis/ebony smithing perky se mi kvuli tomu uz moc nechce, kdyz si vemu jak pomalu mi to ted stoupa...
me se to teda tvari ze lehka i tezka zbroj se dela z supin.

Nate> jak ti stpoupa s mitihng tak ti stoupa i upgrade level, pricemz max je "legendary" a konkretni cisla jde podle vseho jeste dal boostovat skillem/itemama. Pokud vylepsujes novou nebo uz vylepsenou tak to na cenu a kvalitu vylpeseni nema vliv (1 ignot a aktualni maximalni kvalita)
pipboy: Z nich si udělal ten Dragon Armor :). Stejně mi ale přijde, že zbraní a zbrojí je tu strašně málo. I když možná mám ten pocit kvůli faktu, že už 30 levelů používám jeden a ten samý meč :)

BTW kolikrát mohu který předmět v kovárně vylepšit? Ty české popisky moc smyslu nedávají.
btw draci zbrane ve hre teda asi nejsou ze? Bo dragon armor uz mam a... je k necemu dobra dragon bone?
Bugů je tu jako vždy ohromné množství. A nemyslím jen normální bugy, ale i neřešitelné situace - padání do textur (hory jsou duté, ne? a ne všude je geometrie kompletní, uzavřená), companion co se zasekne ve dveřích a nechce couvat (a to to bylo tak krásně vyřešeno v New Vegas).

Jinak to je obecně známý fakt, Bethesda hry = zabugovanost největší, ale nezdá se vám, hráči, že jste nějak tolerantní, co se týče chyb ve hře ? Hrát se Skyrim dá, ale dost věcí je nešikovně (neohrabaně) vyřešeno. Jiné jsou zase vymyšlené pro pohodlnost hráče, tak vám fakt nevím co si myslet.
Já měl zatím jediný bug - našel jsem v jeskyni mrtvolu, updatoval se mi deník že mám informovat rodinu o jeho smrti. Rodinu jsem našel, ale když kecám s manželkou tak žádná volba na sdělení smrti manžela není. Tak jsem quest splnil přes konzoli.
Tak já jsem už měl dva fatální bugy přímo v průběhu úkolů, které pak nešly vůbec dokončit...naštěstí na oba existují prográmky, které je řeší.
...a takove to bylo nadejne, kdyz me na zacatku ve Windhelmu(?) nejaky ten mag pozadal abych zasel do ruin a prines mu dragon stone tablet ci co a ja mu moh orvnou rict ze ho mam u sebe...
Mě se v deníku hromadí vedlejší questy typu "Skald ti dá odměnu" atd. A docela mě to štve, protože jich není málo. Přitom jsem je vždy odevzdal a odměnu dostal. Taky nastal klasický problém, kdy člověk něco sebere/vymlátí dřív, než dostane příslušný quest (problémy mi to způsobilo asi 5x, 1x hned na začátku to měli ale dost dobře ošetřené), a dost to deník/quest rozhodí.
Jo, prvy bug (quest) po 70 odohranych hodinach. Nie, ze by som to necakal - obzvlast po tom, co tu pisali ostatni, ale aj tak to bola slusna "bez bugova" vydrz. :)
RedDwarf_Cz: Jestli se nepletu (snad těchto mechanismů není ve hře víc), tak jde o zařízení pro získání Elder Scrolls, potřebný quest dostaneš severně, respektive trochu severovýchodně od univerzity ve Winterholdu.
No, vcera jsem narazil na par dalsich bugu, vesmes se to tyka toho, ze me novy quest posle do lokace kterou jsem uz vymlatil. Nekdy se to potrebny proste respawne znova, nekdy ale taky ne a pak mi tam visi quest a zadna cesta jak ho splnit.

btw uz dva draky jsem v jejich doupeti zabil tak, ze jsem se k nim priplizil a jebnul je dykama na jeden stealth power uder - drak se pak jen zvedne, udela kolecko ve vzduchu a jebne sebou o zem >_> (:fuck yea:)

Nicmene level 40, stealth a smithing na 100, toz ted ty levely pujdou nahoru jeste pomalejs... coz me tak trosku sere.

Btw ty doplnkovy questy v thieves guild jsou taky vsecky generovany, ze?
Jojo, i to je jeden z problémů co se řeší v j.calling.badovo odkazu. Ani nemusíš alchymií, klidně kradením, nebo i lootováním v dungeonech. Tam je na každý dung tak průměrně 10-20 lahví.

Ale to nevyužití místa je zkrátka jen jedna z mnoha věcí, které mohli jít udělat lépe. Je to hratelné, ale od toho tu BUDOU mody, no. Tak za rok si zkusím Skyrim zas, bude to úplně nová zkušenost :D
UI má zásadnější problémy než jen nějaké nevyužití místa. Zkuste se třeba orientovat v lektvarech, když jich máte 500 a více (není problém po delším sezení nad alchymií) :).
Oni jsou tak obrovské, že začínám mít pocit, jestli snad nejsou propojené Blackreachem. Rozhodně je to tak velké, že jsem se tam už několikrát ztratil. Musím si začít psát které části jsem prozkoumal, protože ani to nevím - kde jsem byl.

O UI - nevím odkud to mám, jestli to někdo postnul tady nebo je to z toho j.calling.badova odkazu:

http://img3.imageshack.us/img3/5679/skyriminterface.jpg



ale nutí to k zamyšlení. Snadno a jednoduše.
:Say - Moje první byli Aftlandí, které tvoje ? Nebo jich tu víc není ? Mělo by ... snad.
*vstřebává zážitky z objevení a prozkoumání Dwemerských ruin*

Awsome.
Damit... I want Contsruction set. Ta gamma a kontrasty. Chyo. Kazí mi to zážitky ze hry=/
Jedna z nejlepších věcí na Skyrimu je, že drtivá většina míst ve hře má svůj, většinou zajímavý příběh. Zrovna jsem navštívil Maják u Univerzity. Strong stuff.
tak jsem dočetl i 5. díl: Skutečná Barenzie - píše se tam o tom co předcházelo ději prvního dílu TES Arena i o hlavním hrdinovi za kterého hrajete ( že pořád trčí v žaláři ), takže se tam něco dozvíte o Jagar Tharnovi, Silmane, a samozřejmě o té Holi Chaosu. - takže doporučuji přečíst.
Našel jsem na netu další nějaké úpravy: zde je seznam úprav Lepší textury tváří
Lepší textury postav
Lepší textury očí
Odstranit Bethesda intro
Krev - lepší textury, ulpívá déle na zbraních*
Úchvatnější noční obloha*
Přidat na oblohu jednu galaxii*
Odstranit kostičky na nosech a bradách
Přidat sluneční prstence
Použít šipky při páčení
Přidat hodiny během nahrávání*
Lepší textury povrchu dveří v ruinách
Sněžné mutace zvěře
Lepší textury povrchu spacáků
Třpytivější mince
Třpytivější amulety a prsteny
Vurts Skyrim Flora Overhaul - Lepší textury jehličnatých lesů*
Vurts Skyrim Flora Overhaul - Lepší textury kůry jehličnatých stromů*
Vurts Skyrim Flora Overhaul - Lepší textury listnatých stromů*
Neštítím se zabít ani dítě
Sněhové vločky*
Čitelnější rozcestníky
Lepší textury pochodní
Ukazatel myši šitý na míru*
Přidat lištu s ukazatelem páčení*
Odstranit z kompasu... *
Chci si sám vyrábět šípy
Chci tavit mince na zlaté cihly
Zřetelnější textury pro ložiska rudy
18+*
Lepší textury po dopadu kapek do vody za deště
Svalnaté postavy ženských těl
* podvolby - vyběr z více možností


zde je něco napsáno o těch úpravách a návod instalace
Úvod: Tato skromná sbírka nemá za cíl pojmout veškeré, hráčskou komunitou dosud vydané mody, což by byl vskutku holý nesmysl. Autor se snažil vyhnout modifikacím typu: "jedna obyčejná dýka má pozlacenou rukojeť" a soustředil se spíše na výběr obecnějších úprav nebo zajímavostí. Velká část se týká hlavně přetexturování původních dat, např.: z 512x512 na 4096x4096.

Popis: Istalace byla dělána s důrazem na maximální jednoduchost a pokud možno i přehlednost. Přesto by bylo záhodno věnovat před samotnou instalací trochu času přípravě. Může se tak předejít případným komplikacím. Ve složce Skyrim mody jsou uloženy ke každému modu v samostatné složce obrázky a soubor readme, který je vždy originálem dodaným tvůrcem příslušného modu. Lze v něm najít autora a rovněž i název modifikace v původním znění. To pro případnou dohledatelnost. Obrázky slouží pro názornou představu, čeho a jak se připadné změny dotknou. Jsou důležité i pro porovnání, zvláště když je nutno zvolit pouze jednu z nabízených možností.

Instalace: V okně pro zadání cesty ke hře, tlačítkem Procházet najděte složku se hrou. Složka DATA za lomítkem je nastavena napevno a automaticky se zařadí na konec cesty. Zkontrolujte, že cesta ke hře nekončí ...DATADATA. Pokud ano, opravte cestu. V opačném případě nebudou mody nainstalovány korektně.
V okně Vyberte mody můžete zaškrtávat jednotlivé mody, které chcete nainstalovat. Zvažte, které mody vám vyhovují. Nebudete-li pozorní, může se třeba stát, že po spuštění hry nebudete mít na kompasu žádné údaje o veškerých lokacích v okolí a nezobrazí se ani případný nepřítel stojící hned za vašimi zády.

Odinstalace: Jednotlivé mody lze odinstalovat prostým smazáním příslušného souboru(ů). O které soubory se jedná, je možno povětšinou dohledat v souborech readme ve složce Skyrim mody. (PRO POKROČILÉ: všechny mody lze smazat i tak, že se ze složky DATA odstraní tyto složky: Armor, Meshes, Textures, ze složky Interface vše, kromě souboru Translate_ENGLISH.txt, který je potřebný pro českou lokalizaci hry a dále pak soubory: Arrowsmith.esp, dD - Enhanced Blood Main.esp, Goldsmith.esp a killable_children.esp. Toho lze využít i při různém zkoušení modů.)

Problémy: Nejsou známy problémy ve smyslu vzájemně se vylučujících modů v této sbírce a neměly by mít ani fatální vliv na uložené pozice. A to ani při případném opakovaném nainstalování a odebrání kteréhokoliv modu. Nelze však vyloučit možnou kolizi s nějakým, do hry již dříve přidaným, modem. Vytvoření zálohy uložených pozic je tedy namístě. Může se stát, že během nahrávání uložené pozice po spuštění hry, vyskočí tato hláška: "Tato pozice vyžaduje obsah, který již není k dispozici. Některé objekty už nejspíš nebudou dostupné. Má se pozice přesto načíst?" Stačí potvrdit a pokračovat, jak je výše uvedeno, mody by něměly mít vliv na samotnou hratelnost hry.

Umístění uložených pozic: v závislosti na operačním systému: C:...DokumentyMy GamesSkyrim

Nemám aktivovaná DATA FILES v launcheru:
najdi v "C:...DocumentyMy GamesSkyrim" soubor SkyrimPrefs.ini
otevři jej a najdi sekci [Launcher]
do této sekce pod [Launcher], vlož tento údaj bEnableFileSelection=1 a ulož
spusť SkyrimLauncher.exe

http://www.uloz.to/11161570/tes-v-skyrim-mody-zip
Našel jsem na netu další nějaké úpravy: zde je seznam úprav Lepší textury tváří
Lepší textury postav
Lepší textury očí
Odstranit Bethesda intro
Krev - lepší textury, ulpívá déle na zbraních*
Úchvatnější noční obloha*
Přidat na oblohu jednu galaxii*
Odstranit kostičky na nosech a bradách
Přidat sluneční prstence
Použít šipky při páčení
Přidat hodiny během nahrávání*
Lepší textury povrchu dveří v ruinách
Sněžné mutace zvěře
Lepší textury povrchu spacáků
Třpytivější mince
Třpytivější amulety a prsteny
Vurts Skyrim Flora Overhaul - Lepší textury jehličnatých lesů*
Vurts Skyrim Flora Overhaul - Lepší textury kůry jehličnatých stromů*
Vurts Skyrim Flora Overhaul - Lepší textury listnatých stromů*
Neštítím se zabít ani dítě
Sněhové vločky*
Čitelnější rozcestníky
Lepší textury pochodní
Ukazatel myši šitý na míru*
Přidat lištu s ukazatelem páčení*
Odstranit z kompasu... *
Chci si sám vyrábět šípy
Chci tavit mince na zlaté cihly
Zřetelnější textury pro ložiska rudy
18+*
Lepší textury po dopadu kapek do vody za deště
Svalnaté postavy ženských těl
* podvolby - vyběr z více možností


zde je něco napsáno o těch úpravách a návod instalace
Úvod: Tato skromná sbírka nemá za cíl pojmout veškeré, hráčskou komunitou dosud vydané mody, což by byl vskutku holý nesmysl. Autor se snažil vyhnout modifikacím typu: "jedna obyčejná dýka má pozlacenou rukojeť" a soustředil se spíše na výběr obecnějších úprav nebo zajímavostí. Velká část se týká hlavně přetexturování původních dat, např.: z 512x512 na 4096x4096.

Popis: Istalace byla dělána s důrazem na maximální jednoduchost a pokud možno i přehlednost. Přesto by bylo záhodno věnovat před samotnou instalací trochu času přípravě. Může se tak předejít případným komplikacím. Ve složce Skyrim mody jsou uloženy ke každému modu v samostatné složce obrázky a soubor readme, který je vždy originálem dodaným tvůrcem příslušného modu. Lze v něm najít autora a rovněž i název modifikace v původním znění. To pro případnou dohledatelnost. Obrázky slouží pro názornou představu, čeho a jak se připadné změny dotknou. Jsou důležité i pro porovnání, zvláště když je nutno zvolit pouze jednu z nabízených možností.

Instalace: V okně pro zadání cesty ke hře, tlačítkem Procházet najděte složku se hrou. Složka DATA za lomítkem je nastavena napevno a automaticky se zařadí na konec cesty. Zkontrolujte, že cesta ke hře nekončí ...DATADATA. Pokud ano, opravte cestu. V opačném případě nebudou mody nainstalovány korektně.
V okně Vyberte mody můžete zaškrtávat jednotlivé mody, které chcete nainstalovat. Zvažte, které mody vám vyhovují. Nebudete-li pozorní, může se třeba stát, že po spuštění hry nebudete mít na kompasu žádné údaje o veškerých lokacích v okolí a nezobrazí se ani případný nepřítel stojící hned za vašimi zády.

Odinstalace: Jednotlivé mody lze odinstalovat prostým smazáním příslušného souboru(ů). O které soubory se jedná, je možno povětšinou dohledat v souborech readme ve složce Skyrim mody. (PRO POKROČILÉ: všechny mody lze smazat i tak, že se ze složky DATA odstraní tyto složky: Armor, Meshes, Textures, ze složky Interface vše, kromě souboru Translate_ENGLISH.txt, který je potřebný pro českou lokalizaci hry a dále pak soubory: Arrowsmith.esp, dD - Enhanced Blood Main.esp, Goldsmith.esp a killable_children.esp. Toho lze využít i při různém zkoušení modů.)

Problémy: Nejsou známy problémy ve smyslu vzájemně se vylučujících modů v této sbírce a neměly by mít ani fatální vliv na uložené pozice. A to ani při případném opakovaném nainstalování a odebrání kteréhokoliv modu. Nelze však vyloučit možnou kolizi s nějakým, do hry již dříve přidaným, modem. Vytvoření zálohy uložených pozic je tedy namístě. Může se stát, že během nahrávání uložené pozice po spuštění hry, vyskočí tato hláška: "Tato pozice vyžaduje obsah, který již není k dispozici. Některé objekty už nejspíš nebudou dostupné. Má se pozice přesto načíst?" Stačí potvrdit a pokračovat, jak je výše uvedeno, mody by něměly mít vliv na samotnou hratelnost hry.

Umístění uložených pozic: v závislosti na operačním systému: C:...DokumentyMy GamesSkyrim

Nemám aktivovaná DATA FILES v launcheru:
najdi v "C:...DocumentyMy GamesSkyrim" soubor SkyrimPrefs.ini
otevři jej a najdi sekci [Launcher]
do této sekce pod [Launcher], vlož tento údaj bEnableFileSelection=1 a ulož
spusť SkyrimLauncher.exe

http://www.uloz.to/11161570/tes-v-skyrim-mody-zip
MickTheMage: Sdílím tvůj názor :)... Jsem si říkál, že by to mohli neustále tajit a nakonec by to bylo jedno velké překvapení a ono h...
Jab: ///když se vyspíš v posteli máš na nějakou dobu tuším 1.5 násobek získaných XP///

A sakra, já doteď vůbec nespal. Asi tak jednu hodni, když jsem si řekl, že ve svém novém domečku prubnu postel :D
Borghal: Není nic rychlejšího, než během souboje sežrat tuny jídla a obnovit si tak zdraví + když se vyspíš v posteli máš na nějakou dobu tuším 1.5 násobek získaných XP a když se vyspíš ve své posteli, tak až 2 násobek = mě se to zdá jako celkem slušná "povinnost" ;)
Půjde to určitě. Ale skoro bych tipoval, že si to vydá Bethesda sama jako DLC.
Jab: A nedal by se zpotvořit takovej mod? Dát dohromady tcl, zvýšit rychlost, vyměnit model postavy za draka, šoupnout mu do huby flames...já o tom teda vím velkej prd, takže nejspíš plácám totální hovadiny, ale...what if. P_P