Za 106 hodin hraní jsem tam nic takovýho neviděl, ale když se sejdou okolnosti, tak se různý glitche asi dít můžou..ten frost troll je výbornej hlavně.
Diskuze
Tohle se tam děje jako normálně? :D
Kým neboli američania, tak Hádes nebol záporák.
Netradiční dotaz - nějaké dungy které stojí za to neminout? já jsem ve fázi kdy na hraní nemám moc čas a plnit úkoly se mi zatím nechce- hlavní linii si nechám až o prázdninách za 2 týdny, a pátrat po zajímavých místech se mi už vůbec nechce- mohl by mě někdo navést ? 3 místečka by stačily- nějaké rozsáhlé ruiny s vlastním příběhem ale nequestové..
bourne89: je to praktický jiný žánr ale doporučuju titan quest - co se týče mytologie, zrasit hádese je super pocit :D
bourne89: je to praktický jiný žánr ale doporučuju titan quest - co se týče mytologie, zrasit hádese je super pocit :D
Díky za doporučení :)
bourne89 - tak to si zahraj Rise of the Argonauts a mas klud :)
Okatá inšpirácia = nikto na to nemá autorské práva, tak tam pacneme rovno dačo z mytológie a prípadne tomu zmeníme meno, pridáme hlavu/vlastnosť/whatever a budeme sa tváriť, že sme originálni...
Pročpak bych měl bájit? Teda, svým způsobem asi jo. U Oblivionu jsem nikdy, z neznámých důvodů, nevydržel, ale možná mu dám další šanci, dokud bude zima. Já vůbec, jsem TES docela neposkvrněn, protože moc neholduji fantasy, ale rád bych, páč to jsou určitě tuny dalších dobrých her.
Inspirace by mi nestačila :o)
Inspirace by mi nestačila :o)
Ked jedneho dna prijde opat na Hammerfell... :)
V Oblivione bol napr. Minotaur, v Morrowinde pseudoharpie, inšpirácia gréckou či severskou mytológiou je tam celkom jasná a neoriginálna...
bourne89: Přestaň bájit.
Uvítal bych nějaký Spin-off na téma řeckých bájí. A vy ? Hlavně by to teda znamenalo spousty soubojů se všelijakými tradičními kreaturami. Zde jsme měli jen draky, leč výzva to byla jen na velmistrovskou obtížnost, a s příchodem starších draků, řekl bych. Takový Alduin mne stihl sežehnout ještě dřív, než jsem stihnul nakliknout inventář
Ježiši tak to je bezvadný. Asi by se holt draci měli spojit se všemi elfy a lidmi a pokusit se vítězství krabů alespoň zpomalit. :)
Ti draci na každém rohu to je další fail, který mi začne lézt krkem, až bud mít všechny řevy otevřené. Chybí mi asi 3.
Tul, keď k tomu navyše prirátaš level scaling, draka nakoniec zahubí náhodný riečny krab. Potrebujeme Dovahkiina, keď máme kraby?
http://youtube.com/watch?v=F-tAVx9VJIc
http://youtube.com/watch?v=F-tAVx9VJIc
To je smutné na viacerých hrách či filmoch/seriáloch, že kým sa o niečom len hovorí a spomína a berie sa to ako legenda či niečo nereálne tak je to zaujímavé, ale akonáhle to človek vidí/stretáva na každom kroku, tak tá "hrozba" stratí majestátnosť a zuby...
Jo, to máš pravdu. Občas jich bylo až moc. Hraju za lučišníka a tak byly moje bojové snahy různorodé.
Nu, počkám si až nějaký mod odstraní všechny draky a pak to zkusím.
Nene bugy, to že s nimi musím bojovať po každom dungeone pomaly. Ako Mage, to som si užil len 30x krát po sebe left+right click pričom drak bol v konštantom stune. Nuda.
Ebb - sralo, tím myslíš jako problémy, bugy s nimi ?
BG bola práca skôr Black Isle podľa môjho názoru (tzv. tvorba pod dohľadom Black Isle). Bavme sa o Bioware po oddelení od Black Isle a ich prvej hre - Neverwinter Nights.
Ale naspäť k Skyrimu, jediné čo sa sralo konštantne celú dobu, okrem skill UI, boli draci a boje s drakmi.
Ale naspäť k Skyrimu, jediné čo sa sralo konštantne celú dobu, okrem skill UI, boli draci a boje s drakmi.
Extrémně stabilní. Mě ta hra za cca 200 hodin hraní nespadla ani jednou. A to ALT+TABuji neustále (což hry nemají moc rády).
Ebb: Baldur's Gate zase tak lineární není. A samozřejmě každý dělá, co dokáže. Když si někdo seber velké sousto a pak to nezvládne, i to je trošku fail.
Urobiť kvalitnú technickú stránku pre lineárnu koridorovku dokáže hoci aj Cauldron. Nascriptovať celý systém spawnu, obtiažnosti, otvoreného sveta vrátane denného režimu všetkých NPC, príp. ako riešiť krádeže vráždy, atď atď je trošku iná úroveň ako nascriptovať chodby s cut scénami.
Ebb: To rád slyším, třeba mě ještě něco překvapí. Na zkoumání toho mám ještě víc, než dost. Jinak BioWare má ucelenější výtvarný koncept a špičkovou technickou stránku. To se pak promíjí jednoduše. U Bethesdy o tom není možná řeč. Ačkoliv teda Skyrim je jejich asi nejstabilnější a nejlépe optimalizovaná záležitost.
Paul: Tu fešnou kápi co máš v tom videu... Kdes ji schrastil?
Paul: Tu fešnou kápi co máš v tom videu... Kdes ji schrastil?
Zaujímavé, u mňa to išlo opačne. Z prvých otrasných dojmov to išlo len stále hore.
Otáčanie zámku je rovnako stupídne ako hackovacie pexeso v Mass Effecte 2. Vlastne, povedzte mi jednu realistickú mini-hru na páčenie/hackovanie v akomkoľvek RPG. Ak je niečo skutočne prehypované, tak je to práve Bioware, im sa chyby a nedostatky ďaleko viac odpúšťajú v recenziách.
Otáčanie zámku je rovnako stupídne ako hackovacie pexeso v Mass Effecte 2. Vlastne, povedzte mi jednu realistickú mini-hru na páčenie/hackovanie v akomkoľvek RPG. Ak je niečo skutočne prehypované, tak je to práve Bioware, im sa chyby a nedostatky ďaleko viac odpúšťajú v recenziách.
-3% z hodnocení při stejném množství mluví za sebe. A já brzo taky snížím=(
Mně se líbí, jak od prvních výbuchů nadšení tu pozvolna nálada ze hry ochabuje. Asi se na to budu muset pořádně vrhnout dřív než mi to zkazíte :))
Valcik: Ty zámky a detaily, to je něco jako:
http://interculturalmeanderings.files.wo ... ing-to-americans.jpg
že ?
http://interculturalmeanderings.files.wo ... ing-to-americans.jpg
že ?
No pravda, obličeje se mi nelíbili v žádné z posledních tří TES her, co jsem hrál. =Uplně jsem zapoměl, jak důležité jsou mody co to mění. A že jsou.
Chyo, proč jsou všechny ženské NPC se stejným, zmalovaným ksichtem? To je vážně trapné generovat po celém Skyrimu cca 3 druhy obličejů.
.. trefná poznámka, Say. Ešte prihodím obrázok pre nadšencov a už mlčím. :-))
http://i.imgur.com/yrmFy.jpg
http://i.imgur.com/yrmFy.jpg
valcik: Dyť cílovou skupinou jsou především konzolisti. A ti takové detaily ani řešit nemůžou, protože jim to prostě rozlišení nedovolí=P
Keď vidím ako sa otáča kľúčová dierka, veru je to na facepalm aj WTF súčasne. xD
Nate, cylindrické zámky si vyžadujú trocha inú úroveň remeselného spracovania, než môže poskytnúť Skyrimský kováč s kladivom a nákovou. Bethesda je plná diletantov, chýba im zmysel pre detaily.
Sú to možno prkotiny, holt si v hrách potrpím nielen na grafiku, ale najmä na logiku.
Nate, cylindrické zámky si vyžadujú trocha inú úroveň remeselného spracovania, než môže poskytnúť Skyrimský kováč s kladivom a nákovou. Bethesda je plná diletantov, chýba im zmysel pre detaily.
Sú to možno prkotiny, holt si v hrách potrpím nielen na grafiku, ale najmä na logiku.
Nate: V tom prípade by pre moju analógiu bolo asi lepšie, ak by puška vyzerala ako náboj a náboj ako puška. :D
Tul: Zatímco náboj střílející pušku je technicky nerealizovatelný, klasický starý zámek lze bez problémů udělat s celým otočným jádrem. Proč by to někdo dělal, to je jiná otázka :D
BTW to vypadá, že naprosto všechny questy pro Bardy mi nechávají v inventáři předměty navíc.
BTW to vypadá, že naprosto všechny questy pro Bardy mi nechávají v inventáři předměty navíc.
Tul - teď jsi mi připoměl jeden díl Simpsonů, kde bart nakreslil robota složenýho z pušek, kterej střílel pušky.
Tak si predstav, že to nereálne chovanie zbrane by bolo, že náboj by vystreľoval pušku. To je ako s tým zámkom. :)
Mick: Mal som na mysli skôr Oblivion (a možno trošku Morrowind), Skyrim som ešte nehral. :)
Mick: Mal som na mysli skôr Oblivion (a možno trošku Morrowind), Skyrim som ešte nehral. :)
NateLogan: To už se nabízí otázka, proč vlastně hrát? Hrát nereálné hry?=)
Co facepalm, já bych přitvrdil :). Jsou to prkotiny... Jako kdyby si někdo někdy stěžoval na nereálné chování zbraní v 95 % akcí. A teď nemyslím účinnost, dostřel a takové věci.
Imho, je to diskusia na facepalm (ta okolo zamku :) ).
valcik: Ale může. Stačí použít mix mechanismutěchto starých a novodobých zámků a máš to.
Tul: A to si v Skyrime videl kde? :)
Pokašlali to a basta. :-))
Kľúčová dierka sa pri tomto type zámku otáčať nemôže.
http://i40.tinypic.com/11c9xle.jpg
Kľúčová dierka sa pri tomto type zámku otáčať nemôže.
http://i40.tinypic.com/11c9xle.jpg
Tulareanus: Neospravedlňuje, ale je prostě holý paradox se v TES odkazovat na rozdíl mezi 11. a 16. stoletím=D
Hovorí sa tomu gýč. :) Mne nevadí, keď je zdôvodnené, že dwemeri boli technologicky vyspelí čudáci a ich technológia po nich ostala ako pamiatka pre kurióznych a zberateľov. Mne skôr vadí, keď je normálne mesto a tie prelínajúce sa architektúry nemajú logiku, lebo stavať niečo horším, neefektívnejším/drahším spôsobom, zatiaľ čo sused má dačo o 400 rokov novšie je trošku čudné a keby len sused, niekedy je polovica usadlosti taká a polovica taká. Nehovoriac o tom, že to niekedy pôsobí ešte horšie, ak je byzantská či meditereanská stavba uplácaná z betónu ako hrad z piesku. :)
Někdo to vidí jako +, jiný zas jako -, ale občas to vypadá trochu moc divoce. Je to takovej symbol TES. Třeba ta pevnost obsazená Thalmory na severním pobřeží - dva vchody, ani jedna brána. Pokud by chtěli lidem zabránit tam lézt, dají tam dvéře.
Čiže fiktívnosť ospravedlňuje autorskú nedôslednosť a chybovosť?
Ono to ale zároveň aj zhadzuje estetický dojem.
Ono to ale zároveň aj zhadzuje estetický dojem.
Tulareanus: Mohl bych citovat MtM -> "lebo v ktorom, ze storoci pozemskej historie sa Skyrim odohrava? Aha...,tak nic ;)"
Gunár: Hm, v Morrowindu toho sice bylo víc, ale ve Skyrimu to není tak nekovové. Uvidíš, až se do nějakých dostaneš.
Gunár: Hm, v Morrowindu toho sice bylo víc, ale ve Skyrimu to není tak nekovové. Uvidíš, až se do nějakých dostaneš.
Je to tak, TES (ako aj množstvo iných fantasy) sérii majú v sebe strašný historický mišmaš, resp. niektoré veci sú až tragikomické (napr. určitý štýl stavieb a ich častí stráca zmysel a podstatu budovania, ak tá vedľajšia budova už nie je ako z 9. storočia ale z 15.-16.).