V tom prípade škoda, že FoNV robili Obsidian a nie Bethesda, že? Alebo, že hudbu má na starosti Jeremy Soule a nie Bethesda. Alebo že opakovanie určitého leit-motívu je klasická soundtracková praktika. .D
Diskuze
Bethesda je skúsená banda recyklátorov. Recyklovanú muziku nastrkali aj do FoNV, objavovali sa tam krátke časti Morganovej muziky zo starých Falloutov.
To by odpovídalo tomu málu, co si pamatuji. Jinak hudba v Oblivionu byla daleko delší než kratičká v Morrowindu, ale také, méně "memorable", je to taková hudba Morrowindu x 4, natáhlá.
Je tam krátkej kus zprasenýho morrowindovskýho motivu a celý je to zabalený do takový nějaký nezapamatovatelný generický omáčky.
Vidíš, já dokonce zapoměl, jaký theme Oblivion má. V zásadě to vychází z Morr, ne ? Theme Morrowindu je zkrátka klasika. Beautiful.
Mně se Morrowindowský theme líbí výrazně víc. Nicméně pořád radši Skyrimový než Oblivioní, to bylo dost jalový.
Pro mě je theme na podobné úrovni, jako Morrowind. Ale tenkrát v 2001 bylo theme eMka jedno z nejlepších, co bylo vytvořeno. Mnohé počítačové repráčky-čů_áčky nezvládly vysoké tóny a jednoduše drnčely.
MickTheMage: Závidím ti to tvé skoro dětské nadšení ze Skyrimu. Mě ten hype utahal a už vidím ty rezervy hry, ve všech možných směrech. :(
Předpokládám taky, že jako obalový bos představíš na limitkách CE tohoto počinu. Na základě toho unboxingu se rozhodnu, zda do toho ty peníze také vrazím, anebo ne. :)
Předpokládám taky, že jako obalový bos představíš na limitkách CE tohoto počinu. Na základě toho unboxingu se rozhodnu, zda do toho ty peníze také vrazím, anebo ne. :)
Drolin - to nebolo tak ani na teba, ako vseobecne na internet :) Ten nazov vznikol tak, ze sa ludia snazili pocut, co tam spievaju a prisli s niekolkymi verziami textov. Samozrejme, nakoniec ani jeden nebol spravny, kedze tam spievaju v onom "dracom" jazyku a uplne nieco ine, nez tam ludia poculi :)
Pravděpodobně kvůli názvu a odkazu na stažení u jednoho yt videa :).
Drolin - jo, main theme, ktora sa (myslim) oficialne vola Dragonborn, neviem kde ludia chodia na Sons of Skyrim, az je to vtipne :))
Main Theme je Sons of Skyrim nebo je to něco nového?
Jinak souhlas :). Lepší i než z předchozích TESů.
Jinak souhlas :). Lepší i než z předchozích TESů.
main theme je monumentalne bozska :)
Hlavniho hrdinu ve Skyrimu namluvi Jon St. John.
A Argonian říká: "Nejsme bezzubí."
Khajiit has no words for you.
A co ManBearPig?:(
Internet nezná hranic: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2011/0 ... _tehluna-d398s62.jpg
V tom případě Jediodlak.
Dokud nepotvrdí rytíře Jedi a hratelného Jar-Jar Binkse, tak se není o čem bavit :D
Arcee: Vlkodlaci už jsou potvrzení (škoda že nepotvrdily Medvědodlaky :D)
Vlkodlaci boli uz v Daggerfalle a keby len to! :)
Arcee-Vlkodlaci byli už v TES 3-Morrowind:Bloodmoon..
Eru: A kulervoucí cutscény bys nechtěl?=)
Bodkin: Touché.
Bodkin: Touché.
Bude hlavní hrdina zase němý?
To všechno už bylo v morrowindu.
Tak co říkáte na bonusové "rasy"(nazval bych to spíš povoláním)..? O upírech se už ví dlouho no ti už byli i v oblivionu že, ale co vlkodlaci..? Na to jsem hodně zvědavý =)
Už v Morrowindu měli lidi připomínky, když člověk běhal jen v trenkách.
Bodkin: Knights of Xentar.
Je nějaká hra, kde NPCčka reagovali na to, že pc chodil nahý? Napadá mě jen arcanum (kvůli mistrovi kapsáři).
Say: Klidně si hrej KotOR jako FPP
Say: Klidně si hrej KotOR jako FPP
Say: Je to přesně naopak. TESy (Morrowind a Oblivion) jen z TPS, už kvůli pozvolnému pohledu na kariérní postup oblečků hrdiny.
Walome: Ne-e, to bylo něco modernějšího a víc Oblivion-like. Možná Venetica? Hell, já mám tak děsné okno... :-/
Say: Swordfighty se vždy lépe vyjímaly v TPS pohledu. Viz Witcher, Jedi Knight, Jedi cokoliv a... A určitě hafo dalších her :D
Say: Swordfighty se vždy lépe vyjímaly v TPS pohledu. Viz Witcher, Jedi Knight, Jedi cokoliv a... A určitě hafo dalších her :D
NL: to někde bylo? To je zajímavý. Tipuju Might and Magic, to bylo šílený :)
Bodkin: Jen hňupi hrají v TPS když mají možnost přepnout do FPS ;)
Hmmm, v které že hře se muselo brnění nejprve "přešít/upravit" na postavu hráče, aby jej mohl nosit? To mi přišlo jako fajn prvek (však víte, když už jsme u těch brnění...).
Najlepsi system v tomto mal samozrejme Daggerfall... :)
Proto hrávám (od dob KotORu) za ženské.
To by ale bežný konzolista (TM) nezvládol a bolo by to na neho priveľmi hardcore. :(
Dúfajme teda, že ku každej zástere budú prišité aj slipy.
Systém zbrojí z Morrowindu bol podľa mňa výborný, každý si skladal a očarovával kompletnú sadu oblečenia kúsok po kúsku.
Systém zbrojí z Morrowindu bol podľa mňa výborný, každý si skladal a očarovával kompletnú sadu oblečenia kúsok po kúsku.
Ale tak... Různorodost a kombinovatelnost zbrojí přeci v RPG není tak důležitá, jako druhy jídel, které si můžete uvařit. Doufám, že autoři tenhle nápad dotáhnou do konce a bude tak třebas možné vydat si v rámci Skyrimu vlastní kuchařku. Jen si teď nejsem jistý, jakým způsobem tvůrci vyřeší, že hlavní hrdina v kuchyňské zástěře bude logicky mít holou p*del.
Dle gameplay videí vypadají animace stejně blbě jako v Oblivionu i Falloutu, takže pochybuji, že by si ulehčovali v tomhle práci.
štrimfle na traky :D
Zbroje sa v Skyrime nebudú skladať zo samostatného náprsného plátu a nohavíc, ale budú spojené do jednej časti. Predpokladám, že si tým bethesďáci uľahčujú vykresľovanie a animácie postáv, navlečú hrdinovi gaťoblúzu. xD
edit 4.11.
Mick, Nate:
Práve som rozohral Morrowind, obtiažnosť mám nastavenú na Normal (defaultné nastavenie). V krúžkovej zbroji a s oštepom v pazúroch mi súboje nerobia najmenší problém a so základným kúzlom Fire Bite čistím všetky hrobky, na ktoré narazím. Dorazil som aj naskriptovaného zabijaka z Tribunalu a rovnako aj korprusáka v okolí Ghost Gate, stále na prvej úrovni. Toddov slávny level scaling urobil zo súbojov otravnú frašku, hra vám hádže do cesty iba primeraných súperov.
Oproti Gothicu je to skrátka rozdiel.
Mick, Nate:
Práve som rozohral Morrowind, obtiažnosť mám nastavenú na Normal (defaultné nastavenie). V krúžkovej zbroji a s oštepom v pazúroch mi súboje nerobia najmenší problém a so základným kúzlom Fire Bite čistím všetky hrobky, na ktoré narazím. Dorazil som aj naskriptovaného zabijaka z Tribunalu a rovnako aj korprusáka v okolí Ghost Gate, stále na prvej úrovni. Toddov slávny level scaling urobil zo súbojov otravnú frašku, hra vám hádže do cesty iba primeraných súperov.
Oproti Gothicu je to skrátka rozdiel.
Ďakujem Bethesde za odhaľovanie mojích nočných môr.
Adieu: Tak to bylo těsné. Gustav Husák stál nejspíše při nás.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
valcik: No, takový Gothic 3 jsem dohrál tak, že jsem se coural pouští a došel k městu, do něhož jsem skočil se skalního masivu nad ním. Náhle mě všichni napadli, tudíž jsem celé město díky debilní AI pobil, včetně skřeťáka, který byl hlavní kápo. Vskutku epické, jak slepý k houslím.
valcik: No, takový Gothic 3 jsem dohrál tak, že jsem se coural pouští a došel k městu, do něhož jsem skočil se skalního masivu nad ním. Náhle mě všichni napadli, tudíž jsem celé město díky debilní AI pobil, včetně skřeťáka, který byl hlavní kápo. Vskutku epické, jak slepý k houslím.