Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jsem zvědav, jak dlouho se hra udrží na špici co se týče hodnocení na DB(beru jen hry s hodnocením 10+). :)
Nechápu lidi co to dohráli za den, já mám tak 15 hodin čistého času a jsem pořád v první kapitole. Běhám po lese, sbírám bylinky, zabíjím nestvůry, plním questy, prostě si hru užívám.
harpyje - Musíš do kamenolomu kde ty hnízda jsou, a kdyz na tebe zaútočí, tak dej na zem past proti harpyím. Jedna si jí odnese do hnízda a bum. Jdou tam zničit 4, ty tři další jdou až za těmi dveřmi v kamenolomu.
Ebb: Na myš z 90% pomáhá vypnutí v-sync a přidání do user.ini tyto řádky pod [MouseInput]:

MouseSmoothness=0
SensitivityX=0.0
SensitivityY=0.0
Smoothness=0
UseMouseDamp=false

Ale stále je tak myš trošku taková bolavá na pohyb=(
Ved práveže to je pochvala, najprv som totiž nechal čo mi to nastavilo defaultne a bežalo to ako-tak občas trhane, prepol som na high a fičí to perfektne. Pričom grafika je božia. (akurát myška sa divne chová v menu, ale to už je tak nejak standard v poslednej dobe)
Ebb: Přes co si necháváš zpracovávat fyziku? GPU nebo CPU? Ještě může hrát nativní rozlišení roli... Ale tak proč to vlastně rozebírám, když to jede líp=D
Angličtinu zvládam celkom dobre a rozumiem čo je to texture downscale. Čiže keď poviem high graphic settings tak tým myslím quality over performance a nie že som nastavil high texture downscale.

Kedže mám o dosť výkonnejšie GPU od CPU, tak je možné že pri nižších settingoch množstvo operácii prechádza z GPU na CPU, čo môže spôsobovať nižšie FPS pri nižšej kvalite grafiky.
AtlasTextureDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
TextureDownscale=0

Čím vyšší hodnota, tím horší vizuál.
Kedže nie som úplny analfabet, tak som si všimol, že len jedna vec enabled vo W3 options znamená lepší performance a to je ten limit dangling objektov (ktorý v enabled mode zjavne niečo obmedzuje), inak pri zapnutom - všetko čo zlepšuje quality over performance od ubersamplingu, až po lepšie shadows, textúry, atď pri 1920x1200 mi beží na 40 fps, pričom pri - low sete (čo je nastavený automaticky v basic opt) pri nižšom rozlíšení mi išiel na 25 v tej istej lokácii.

Ináč, toto isté mi robí aj Age of Conan. Čím lepší graphický setting, tým lepšie FPS. Absurdné, ale je to tak.
Ebb: Záleží, cos přesně měnil. Ono ne vždycky položka max. znamená to nejlepší=D
Zaujímavé, hra mi beží ďaleko lepšie (40fps) na high settingu ako na low (25fps).
a aby som nezabudol - Witcher 2 je momentálne najlepšie vypadajúcou hrou na trhu! Howgh
Dohraneee. Witcher 2 sa radí do mojej osobnej TOPky najlepších hier, čo som kedy hral.....škoda len tej hracej doby, niečo okolo 30 hodin. Ten svet, ten príbeh , to dobrodružstvo by toho času chcelo viac :) ...ale každopadne Witcher 2 zmietol všetko a taky Dragon Age 2 pri nom vypada ako ho*vno....maximálna spokojnost...(až na to otváranie dverí, to islo teda riadne na nervy)
Jsem stále v přístavním městě a už teď vím, že po Witcherovi 1 je to pro mě zaručeně další plnohodnotné RPG.

Jo a optimalizované je výborně.

Jen škoda té nemožnosti porovnávat obchodníkovo zboží s tím co mám na sobě a taky čekání, než se seskroluje popis itemu. No snad patch či módy.
Diky za reakci, nakonec jsem to ale nechal byt. Uz se blizim ke konci, musim rict, ze prvni dil je teda mnohem lepsi. Prvni kapitola byla naprosto epicka, nastolila skvelou atmosferu, jenze pak ten zazitek zacal prudce opadat..
Paul: Aha, no jestli ses mohl dostat přes tu mlhu k Hanseltovu ležení, tak jsi to mohl získat. Při potulování se kolem toho opuštěného domu na skále.
Hmmmpf, tak to mi asi uniklo. A nebo to v mým playthrough nebylo možný se tam dostat. Hmmm.
Guldy: Třikrát po sobě jsem to dělal metodou pokus omyl a šlo to rychle, ale řešení je tady -
..5....Door....2
6...................3
7...................1
..........4
4 3 7 4.
Ne, prosel jsem dverma na heslo a jsem v ty mistnosti, kde je dohromady 7 mist s ohnem.
Jo jinak k soubojům, který mě jinak fakt bavily a z akčních RPG je považuju za jedny z nej, bych měl dvě výtky:

1) při parry se nedá chodit
2 jedinej způsob dodge je kotoul - takový salto popř nějaká ta pirueta by taky bodly
Bodkin: člověk Tě musí pošťouchnout a je to :) Hm, ty mínuska mi vadit nebudou, kromě toho inventáře teda. A ten spoiler jsi měl označi před slovem "vlastního", teď vím, že můžu/musím zabít někoho vlastního :)
Vigor se tak rychle doplňuje že není problém. Ideální je kombinovat obojí. Na konci jsem měl vigor 4, to už fakt nedocházel vůbec.
Parry žere vigor, takže dáš dvě a pápá. Lepší je rychle dostat Quen na 3 lvl(investovat 3 talenty) a pohodička.

Fg: Za celou dobu dvojky jsem neměl pocit, že jsem nadliský stroj na zabíjení, který je téměř nepřemožitelný.
Je tam dobře fungující parry, ale je potřeba do toho vrazit bod aby se Geralt bránil ze všech stran.
Ne, zatiaľ v súboji 95% času behám okolo, skáčem a hádžem bomby a ignis, kedže na hard obtiažnosti ma na melee sundajú behom 3 sekúnd.
mel bych dotaz, kdysi sem videl video z rewiev verze, kde ukazovali souboje a bylo to az trapne, jelikoz s Geraltem neustale uskakoval do stran, souboj to byl snad se 4mi+- protivniky a cely souboj, aspon 3minutovy byl jen o tom ze 2-3x sekl a skocil, neustale poskakovani, coz pusobilo oku nelahodicne a hlavne smesne, nehlede na to ze s temi meci a vystroji by se mu asi jen tak lehce neskakalo 100x posobe. To tam neni normalni trochu realisticke "mecovani" s krytim a uhyby?
Chce to pro příště vyladit souboje a inventář (systém předmětů). V jedničce to bylo dost střídmé (brnění/meče), ve dvojce zase bylo věcí trochu moc na malém prostoru (obchodníci prodávající v pozdějších kapitolách běžně dost extrémní zbraně/zbroje).

Každopádně tohle jsou technické/kosmetické záležitosti a s trochou zpětné vazby (nebo flaku XD) od hráčů není problém doladit. Stejně tak monstra a boje (z mého pohledu bych ocenil víc bojů jeden vs dva a víc "boss" soubojů (klidně nějaká questová tuhá monstra)) a "mini boss" soubojů. A co se těch "velkých tyče - první boss je byl parádní, víc takových.

V engine hry je potenciálu dost a někdo si u W2 dal v ostré verzi (dle mého názoru) dost záležet aby hra nebyla "přeplácaná" - což jim (myšleno pozitivně) vyšlo na výbornou.
Jo a jinak už existuje pár zajímavejch modů. A už je nahozen witchernexus.com ,ikdyž ještě nejsou venku mod tools (ale určitě budou časem).
Příběh je mnohem nelineárnější než v jedničce. Jsou tam v podstatě dva různé druhé akty, kompletně odlišné, zavisejíc na klíčovém rozhodnutí.A pak spousta menších rozhodnutí jež ovlivňuje dění a konsekvence. Jinak lokace jsou rozlehlé podobně jako v jedničce.
HOTOVO - DLC Troll Trouble jde nainstalovat takto (ověřil jsem si to, teda zatím ještě ne ingame, ale DLC se hlásí jako nainstalováno)


1.Open the launcher.
2.Start download the DLC "troll".
3.Go to the wither install folder and click "Register".
4.The launcher will start up download.
+
5.If the launcher freezes after download, kill the launcher in task manager. Then start Witcher 2 with administrator privileges.
6.Click on install in the launcher - downloaded content - DLC.
7.Done
pipboy: Tak to zní dobře. Witcher 1 mi časem i rozlohou vyhovoval tak akorát.
V porovnání s prvním dílem... Má Witcher stejné rozlehlé a volné akty? Nebo je příběh lineárnější?