Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nedávno vyšel zajímavě vypadající mód - Worldmerge, jehož největším asi největším lákadlem je možnost hrát multiplayerové mapy v singleplayeru. Konkrétně spojuje základní kampaň, datadisk a multiplayrové mapy do jednoho velkého celku, také upravuje balanc a přidává pár dalších drobných módů.

Bližší informace a download zde: odkaz
Tak to jsem o nic nepřišel. Peněz jsem měl už v první kapitole tolik, že jsem nevěděl co s nima.
Ani ne, mám dojem že tam bylo 10000 auras a nějaký krámy, ale nic extra.
Safra, teď jsem si vzpoměl že jsem zapoměl dokončit ten úkol s hrobkama (těch osm nebo kolik jich má být). Instalovat to kvůli tomu už nebudu, stojí odměna aspoň za to? :D
Konec nic moc teda..nenávidím boss fighty jako koncept, tady mi trval půl hodiny, opruz.Ale celkově hodně dobrá hra, ikdyž nedostatky by se našly. Na Zaklínače zatím Reality Pump nemaj : ).A wtf s tou Dar Pha - jak zmizela, co to mělo bejt? V tom epilogu, po jejich dialogu.
Nevím o jaký úpravě grafiky a rušení shaderů mluvíš, nic jsem neupravoval, jen dal vše na max (kromě slideru depth of field, kterej je na 6/10).

Inventář mi nijak nevadí, dal jsem tam menší ikony a hraju to s x360padem, s nímž se celá hra včetně inventáře ovládá bez problému a pohodlně.
I to ježdění na koni je naprosto easy (někde si na to stěžovali..).
Paul: A inventář tě v noci nestraší? Btw, chválím za úpravu grafiky a zrušení těch některých odpudivých a zbytečných shaderů a efektů *thumbs up*
No má to konstantních 60fps v max detailech a 1920*1200 - to je pro mne dobrá optimalizace. Ikdyž ten hardware pomáhá no : ).

Zatím jsem opravdu na začátku, hrál jsem dnes nějaké tři hodiny, a zatím jsem fakt nadšen.Hraje se to prostě parádně, baví mě jen tak prozkoumávat, ty boje, stealth kills, systém kouzlení vypadá zajímavě, rozebírání věcí taky super (konečně nemusím furt někde něco prodávat), a když ona ta hra vypadá tak zatraceně krásně..

Jo a málem bych zapomněl zmínit skvělou hudbu, už si broukám jednu z melodií co hraje při soubojích..
Wow, první dvě hodiny hraní a jsem dost nadšen, krásná grafika, perfektní optimalizace, na x360padu se to hraje naprosto skvěle.U dialogů jsem se taky párkrát pousmál. Production values skutečně tříáčkový. Poláci rulez.
Tak objektivně je ta druhá o dost lepší...subjektivně - nebavila mě zorvna moc ani jedna z nich... Kdyby nikdy nevyšly, nic by se nestalo.
Druhý díl má jen o 4% vyšší hodnocení než první. Připadají vám tyto dvě hry téměř rovnocenné?
Eru: To je mi jasné. Bloom má být údajně taky prvek realističnosti, pro mě je to akorát přeexponování světlých míst - humus. Jak potom zvětšit kontrast? Jo a parametr engine.paralaxonterrain 0 mi nějak nefunguje. Ostatní zdá se jednou hned po spuštění hry.
Say: Ale realističtější neznamená automaticky lepší. HDR hráče osplepuje.
Eru: Ale HDR jako takový není zase špatný (kontrastuje stíny a dělá to celé trochu realističtější), kromě toho DoF.

Na screenu mlha není, ale při pohledu zpět na ten ostrov je to bez mlhy hnus, časem nascreenuju.
Say: Tam je nějaká mlha?

Příkaz engine.HDR 0 v Parameters/autoexecgame2.con , vypne i veškerý DoF a Motion Blur.
Tak tohle už je trochu lepší - http://img841.imageshack.us/img841/6206/screen0000c.jpg

Jen sháním příkazy na:
- oddálení mlhy (úplné vypnutí není moc dobré řešení, zruší paprsky a opravdu vzdálené objekty vypadají hodně blbě)
- zrušení hloubky pole (DoF) při cut-scénách a především dialozích

Neví někdo?
Garion: Tak to pak nevím, kde je chyba. Mně Mafia 2 jede normálně na nízký v 1024x600 nad 30FPS, při přestřelkách třeba i k 50FPS, ale Two Worlds 1 na plný hned na začátku mizerných 21FPS a po snížení skoro na minimum pořád jen 23FPS, tak to šlo hned z disku.
Tu Mafii 2 jsem jinak dohrál 2x i na PC s PhysX a musím říct, že rozdíly v detailech jsem ani nepostřehl, akorát to PhysX.
KRoman47: Two Worlds 1 jsem hral na maximum uplne plynule (nejakych 60 FPS), Mafia 2 demo benchmark mi na stredni jel nejakych 30 FPS.
Say: Někde, ale ne v Levelu, jsem četl něco podobného. Nicméně v testu byl pouze výkonnější počítač a v závěru konstatování, že na horší sestavě by to jelo pravděpodobně dost hůře. Což, ale nikdo nedokazoval.

Myslím, že o mém počítači by se dalo říct, že je horší. Arcania se mi při nejnižším nastavení a rozlišení 1024x768 extrémně sekala. Two Worlds II mi při téměr maximálních detailech a rozlišení 1280x960 jede úplně plynule (mám vypnuté čtyři efekty: antialiasing, motion blur, depth of field a HDR - poslední tři stejně nemám rád).
Takže Two Worlds 2 má menší nároky než první díl? Protože Mafii 2 jsem dohrál na notesu i s datadisky, ale první Two Worlds mi tu jel pomalu jak prase i při snížení detailů a to ta grafika nevypadala zrovna hezky ani na plný detaily.
Eru: O tom cosi psali i v Levelu, ale mě to taky jede hodně plynule. Tak o 10-15 FPS víc než třeba u Mafie 2.
j.calling.2bad: K tvému komentáři:

Odkud bereš informaci, že má hra vysoké nároky? Hra má naopak velmi nízké nároky.
0_o v tom případě si dovolím citovat USERA47: "Základní operace je vytvořit externí config:
"Make a folder called "Parameters" in your tw2 directory.
In this folder make a file (e.g. with notepad) called "autoexecGame2.con"

Do toho můžeš nacpat hromadu příkazů, tady jich je pár:
Engine.BloomMultiplier 0 (vypíná bloom)
Engine.edgeaablend 0 (vypíná rozmazávání hran objektů v dálce)
Graph.SetFastRunSpecialEFX 0 (vypíná rozmazávání při běhu)
Engine.MBlurIntensity 0 (vypíná motion blur při pohybu kamerou)

Důležitý je, že za tu nulu můžeš obvykle dosadit i jiný číslo, takže to není jen vypnuto/zapnuto, ale můžeš ladit i intenzitu. Osobně jsem neměl úplně vypnutý nic, jen jsem to stáhnul na hodnoty kolem 0,5. Ještě jsem používal pár příkazů, ale už si je nepamatuju.

btw: můžeš si to nejdřív vyzkoušet tím, že to zadáš do konzole a hned uvidíš výsledky. Do toho configu se to cpe jen proto, aby se ti to nesmazalo po restartu hry."

Předpokládám ale, že s tím sis už taky hrál.
j.calling.2bad: Ten jsem si tam samozřejmě dal. A vypnout to očividně nejde. Jede to asi na stejném engine, jako mafia 2 a tam to také nešlo úplně vypnout. Copak ta rozmazaná grafika nikomu nevadí?! A ten HUD jak pro slepce, dialogové řádky ještě horší...
Say: Stáhni si ten nedávno zmíněný 1.1.2 hotfix...pak to budeš moct snížit nebo úplně vypnout v nastavení. Tenhle hotfix taky trochu zmenšuje inventář...bude furt obrovskej, ale už s ním bude možné pracovat.
ugraugra: Pokud mi najdeš řešení, jak kompletně zrušit DoF a to tozmazání hran (+ tečky kolem průhlených pohyblivých textur, třeba u vlasů) a nějaký šikovný mód na to ODPORNÉ GUI (málem mě kleplo, když na mě vybafl inventář, který takhle nějak vypadá na hrách v mobilu), tak si to možná rozmyslím. Tfuj, tomu se říká nevkus v počítačových hrách. Humus. Inkvizici na ně.
Say: Jestli zahazuješ hru kvůli tomu že má hrdina scvrklé ruky, tak potěš koště. A ty grafický maglajze se daj eliminovat, je to napsaný snad i tady v diskuzi.
Může mi někdo vysvětlit, proč je konečný výsledek grafické práce zas*aný shadery, hlobkou pole a jakýmsi umělým rozmazáním okrajů hran a dalšími rádoby efekty? Mafia 2 to samé. Prostě hnus velebnosti! A to se odvažují nazývat RPG s nejhečí grafikou roku. Běžte fakt někam. Uninstall.

Mimo to...
- Proč má hrdina tak scvrklé ruky? Měli by si zopakovat hodiny anatomie.
- Proč je jeden účes blbější jak druhý?
- Nedabuje hrdinu náhodou ten, co daboval Dentona v Deus Ex?
Hm, ty rádoby Japonské zbroje a budovy... Kvůli tomu to možná zkusím.
Eru: V recenzich/komentarich se tak trochu ceka, ze se neco "vyzradi" (pokud jsou napriklad uplne vsechny ukoly o nicem, je zadouci, aby se to provalilo a ovlivnilo to patricne hodnoceni), ale ze by to bylo nutne provozovat i v diskuzich si nemyslim (vsak at si kazdy pise, co chce, ale at pouziva spoiler tag). Ono totiz kazdej rekne "jenom kousicek", ale nakonec to dopadne tak, ze hrac, ktery hru jeste nehral, ma prakticky seznam vsech lokaci, monster, nejlepsich predmetu atd. To se potom uplne vytraci ta radost z objevovani a prozkoumavani.
Garion: Takže obsahy všech recenzí, většiny komentářů a diskuzních příspěvků?
Eru: Spoiler je cokoliv, co se tyka gameplaye (tedy napriklad grafika neni spoiler) a neni to jasne z prvnich nekolika hodin hrani (~z dema).
Garion: Chceš říct, že podle tebe je spoilerem jakákoliv blbost ze hry? Jako třeba velikost hlavního města, počet úkolů, herní doba, prostředí, různorodost nepřátel, existence hádanek (existence, ne řešení), stupeň využívanosti generovaných oblastí, nepřátel, vybavení, respawn atd... ?

Jestli ne, tak kde je podle tebe hranice.
Eru: Bavim se o obecne obtiznosti. Spoiler je totiz i to, kdyz reknes, ze posledni lokace je lehka/trapna/tezka/nedatelna/kratka apod. Ja nevim, jak ostatni, ale ja si to chci zjistit sam (a sam se nad tim taky rozcilovat). Kdyz reknes, ze uvod je lehky/tezky atd, to se jeste da prezit, protoze uvod je to, co hrac zazije hned po spusteni hry, ale pokud bych hral RPG a nekdo mi rekl, ze zaver je strasne lehkej (a tedy nema cenu se snazit strasne se nabusit) a mne zbyvalo nekolik (desitek) hodin do konce, asi bych mu moc nepodekoval.
Eru: Takze mi chces rict, ze je naprosto jasnym pravidlem, ze prvni lokaci projedes jako nuz maslem a posledni budes horko tezko davat?
Garion: Hlavní záporák má nejsilnější zabezpečení. Mluvíš jako by s nikdy nehrál žádné RPG.
Eru: Co ma co delat obecna obtiznost lokace s pribehem nebo snad s hlavnim zaporakem?
Garion: Obtížnost je známá ze skutečností, že patří hlavnímu záporákovi. S ním i jeho zabezpečením se hráč setkal v prním díle.
Takze vyzrazeni prostredi urovne je spoiler, ale obtiznosti nepratel ne? To mi teda smrdi jako dost velkej dvoji metr. Jak je lokace tezka rozhodne predvidatelne neni (a to ani v pripade prvni ci posledni lokace).