Dementní střílečka dle nejnovějších šablon.
-> bezpohlavní level-design s přeskriptovanými, chudými, sterilními a lineárními koridory s arénami
-> respawn nepřátel všude kolem, nejlépe za zády a to vše v množství větším než velkém – a pěkně v několika vlnách, ať to stíhám kosit…
-> očekávatelné dějové zvraty spolu s ukecaným vedoucím, který vede typické řeči o tom, jaxem všechno pokazil, jak mě zničí a jen ať počkám, že mi ještě ukáže
-> souboje jsou generické, stereotypní, s gumovým pocitem ze střelby a s nepřáteli, co nějaký ten zásobník-dva nemůže rozhodit
-> místy “originální“ pasáže ve formě Moorhuhn v cyberpunku
-> všechno mi svítí a pálí do xichtu přes vyhnaný bloom, díky kterému si při průchodu kolem zářivky připadám jak krtek v soláriu
Cyberpunk není plusem hry – je to forma, kterou si autoři vypůjčili a absolutně nevyužili. Ale občas to má náznak dobré atmosféry. A plamenomet je cool... jakože je super.
*/5
-> bezpohlavní level-design s přeskriptovanými, chudými, sterilními a lineárními koridory s arénami
-> respawn nepřátel všude kolem, nejlépe za zády a to vše v množství větším než velkém – a pěkně v několika vlnách, ať to stíhám kosit…
-> očekávatelné dějové zvraty spolu s ukecaným vedoucím, který vede typické řeči o tom, jaxem všechno pokazil, jak mě zničí a jen ať počkám, že mi ještě ukáže
-> souboje jsou generické, stereotypní, s gumovým pocitem ze střelby a s nepřáteli, co nějaký ten zásobník-dva nemůže rozhodit
-> místy “originální“ pasáže ve formě Moorhuhn v cyberpunku
-> všechno mi svítí a pálí do xichtu přes vyhnaný bloom, díky kterému si při průchodu kolem zářivky připadám jak krtek v soláriu
Cyberpunk není plusem hry – je to forma, kterou si autoři vypůjčili a absolutně nevyužili. Ale občas to má náznak dobré atmosféry. A plamenomet je cool... jakože je super.
*/5