Gamedesign je na tom už o něco hůř. Hra totiž obsahuje úmorné množství backtrackingu. Již navštívené oblasti budete navštěvovat stále znovu, protože se tam často odemkne něco potřebného k postupu, nebo jen proto, že jiná cesta zpět prostě nevede. Chápu snahu natáhnout herní dobu, která se u mě pohybuje pod 3 hodiny, ale tohle si mohl Thomas Brush odpustit. Mimo to se jedná o víceméně standardní hopsačku, nic tu nedrhne, ale ani přímo neoslní.
Gamedesign je na tom už o něco hůř. Hra totiž obsahuje úmorné množství backtrackingu. Již navštívené oblasti budete navštěvovat stále znovu, protože se tam často odemkne něco potřebného k postupu, nebo jen proto, že jiná cesta zpět prostě nevede. Chápu snahu natáhnout herní dobu, která se u mě pohybuje pod 3 hodiny, ale tohle si mohl Thomas Brush odpustit. Mimo to se jedná o víceméně standardní hopsačku, nic tu nedrhne, ale ani přímo neoslní.
Pro: atmosféra
Proti: backtracking