Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
24) Přehled komentovaných her - V přehledu her přidat sloupeček pro okomentované hry (s odkazem na komentář).
Na stránce s komentáři překlikávátko zobrazení komentářů: plný (současný stav), seznam (pouze názvy; po kliknutí se komentář rozbalí), covery (z komentářů by bylo vidět pět řádků, tedy tolik, aby se komentář vešel na výšku coveru hry).
Řazení by mohlo mít více možností a také možnosti filtrace. To by ale řešilo zavedení "Komentovaných" her do seznamu her.
Plus do seznamu her přidat žánr (a řazení a filtrování dle žánru).

OT: Tak kolik ještě nápadů musím napsat, abych získal achievement?
23) Úprava komentáře - Při úpravě komentáře postupovat jako na Wikipedii. Pokud šlo o minoritní úpravu (například oprava překlepů nebo cokoliv, co autor posoudí jako nezajímavou změnu), nezobrazí se informace o úpravě s datem úpravy v záhlaví komentáře.
Pokud změnu neoznačí jako minoritní, může napsat stručný popis změny. Informace o úpravě i s datem úpravy bude v záhlaví (jako je tomu nyní) a po kliknutí na ikonku (něco jako íčko vedle informace o změně) se zobrazí text s popisem změny. To aby jiní uživatelé nemuseli číst celý komentář a podle popisu si případně našli zmíněnou změnu.
Takže by mohli být informování uživatelé sledující nové komentáře u hry. Těm se zobrazí daný komentář a bude viditelně zvýrazněná informace o změně v záhlaví. Viditelně, aby to uživatel nepřehlédl a nemyslel, že jde o nový komentář.
Pokud bude autor svůj komentář opravovat víckrát, bude samozřejmě v záhlaví pouze datum poslední změny a po kliknutí na ikonku se zobrazí popisy všech změn, každý popis s datem změny. A barevně zvýrazněny budou ty popisy, které uživatel neviděl (protože autor mohl udělat třeba více změn v jeden den, tak aby uživatel, který je upozorněn na změnu komentáře, věděl, že došlo k více změnám a viděl ke kterým).
22) Odkaz na komentář z diskuze - V diskuzi vidíme u diskutujících, jak hru hodnotili. Mohl by tam být i odkaz na jejich komentář, pokud ho napsali.
Když rozkliknu seznam her u jednotlivých vývojářů. Tak bylo fajn, kdyby se tam zobrazovalo u her moje hodnocení. Podobně jako v žebříčku her. Dobrý by i bylo, možnost přidat si hru či vývojáře do oblíbených a vytvořit tak další žebříčky. Žebříček nejoblíbenějších her by mohl být zajímavý.
@Garion (07.01.2014 00:16): To jsem nevěděl.
@Eru (07.01.2014 00:46): Tohle je na facepalm. (Já na to i koukal a pak to nějak ignoroval.)
Ale mám důkaz, že přece jen alespoň některé nápady nejsou pitomé.
Každopádně se omlouvám za spam.

21) Vyhledávání vývojářů - U vyhledávání je možnost zadat dobu působení od do. Ale funguje, pouze pokud je zaškrtlý checkbox. Pokud to není bug, tak je ten checkbox zbytečný; u her také není.
Vývojáři by mohli mít vlastní hodnocení. Jen mě nenapadá nějaký chytrý způsob, jak by se vypočítal z hodnocení her společnosti. Napadá mě jich teda víc, ale žádný univerzální.
Možnost řazení podle počtu her, podle hodnocení, podle roku vzniku / zániku.
15) Správa obsahu - Umožnit uživatelům vidět návrhy nových her a upravovaných her a vývojářů.
Možnost hodnotit plusem či mínusem návrh s možností vložit text, do něhož může uživatel napsat výtky k návrhu.
Schvalující admin by tím měl snazší práci. Mohl by rovnou mít vypsané neduhy, kterých si všiml někdo jiný. Plusy / mínusy by mu zase řekly, zda se uživatelům nová hra či změna líbí. (Dejme tomu, někdo chce změnit cover, ale jiným uživatelům se navrhovaný cover líbí méně než dosavadní. Pokud admin na to nebude mít vlastní názor, může vyhovět hodnocení uživatelů.)
Další zaškrtávátko. Možnost označit u hry, že chci být upozorněn, pokud chce někdo provést úpravu u hry či vývojáře.
Tato funkcionalita by se uživatelů odemkla třeba jako odměna od (co já vím) 100 bodů.
Pak je otázka, kolik lidí by to využívalo, aby to adminům skutečně ulehčilo práci. Mohly by za to být body. Admin přidělí jeden bod těm, kteří mu napsali podnětné poznámky ke schvalovanému návrhu, a těm, kteří hlasovali pro "vítěznou stranu" (vítězná strana = např. při zamítnutí návrhu, obdrží bod mínuskáři).

16) Upozorňování - Možnost sledování nových her u vývojáře.
Možnost sledování změny her a vývojářů.
Možnost sledování změn uživatele. Profil, nový komentář, nové hodnocení, nová rozehraná hra.
Možnost sledování reakcí na založený příspěvek.
Upozornění na reakci na vlastní příspěvek a komentář.

17) Aktivity - Zobrazování hodnocení v přehledu aktivit. (Jak jsou hodnoceny mé zajímavosti, videa a odkazy.) (A k tomu i řazení podle hodnocení.)
Filtry v aktivitách. (Vyfiltrování třeba jen zajímavostí, které jsem přidal.) Ale dosavadní způsob (řazení podle typu) je i bez toho dostatečně efektivní.

18) Achievementy - U každého achievementu, kolik lidí ho splnilo. I u těch, které ještě splněné nemám.

19) Covery - Přehled coverů, jako je to na ČSFD?

20) Videa, odkazy - Upozornění, když dojde ke smazání videa či odkazu (aby mohl uživatel případně najít a přidat náhradu).
Tak pro všecky kdo majů zájem o tmavý skin. :-)
nabídka start - Lupa - zvětšení 100%, možnosti - invertovat barvy

až na avatary to aj pěkně vypadá. Budu to používat :-)
BTW néni nejaký jednoduchý způsob jak ze skinu DH udělat skin s invertovanýma barvama? Nebo addon pro operu a chrome který by dokázal invertovat barvy na stránce? :-)
@Gohan (06.01.2014 12:17): Buďte rádi, že ty návrhy alespoň čteme, opravdu nemáme čas se vyjadřovat ke každému zvlášť, když jich tady padne klidně i deset denně, natož o nich vést diskuze. Navíc i v tvém případě tohle už tady snad nejméně jednou zaznělo a výše uvedený seznam plánovaných funkcí není jediným soupisem svého druhu.

(Say byl výjimka, protože s tím prudí každou chvíli, nicméně jsem se aspoň dozvěděl, jaké má ten Stylebot limity.)
@Gohan (06.01.2014 12:17): Admini si to přečtou, vezmou na vědomí a případně prodiskutují mezi sebou. Zde se o návrzích nebudou dále diskutovat.

A když už píšu, tak jen doufám, že v noci na netu máte rozsvícené světlo v pokoji. To je ergonomická poznámka.
no tak pokud jde o barvy, tak jsme se i na základce učili, že nejlepší barvy na podklad jsou šedá, světlejší hnědá nebo nějaké jejich odstíny. Neříkám, že je bílá špatná, jenom je pravda, že když to zapnu v noci tak si připadám jak při výslechu.

Ale ocenil bych kdyby se nějaký admin vyjádřil i k mému návrhu níže....
No ja ti neviem, ale ked som si preklikol na ten liter.cz, tak mi to prislo dost neprijemne na citanie. Keby som to mal citat dlhodobo / pravidelne, tak by som isto zvazoval nejake preskinovanie nech mi to nezerie oci.
@MCZ (06.01.2014 01:48): Nejde o ultimátní pravidlo, jde o to, že od doby první televize všechny zobrazovače svítí* (who knew) a bílá barva, zcela logicky, svítí velmi agresivně a dlouhodobé pozorování bílé barvy na monitoru povede k postupné degradaci zraku, ať už ve dne nebo v noci. (Mějte na paměti, že ne všichni mají levné TN panely, kde jas jde zeslabit do takové míry, že kontrast mezi bílou a černou je pod 1:500) Proto je totální demence, že se prakticky všechny stránky ladí do bílé barvy po vzoru papíru.
To že něco dělají VŠICHNI ještě neznamená, že to dělají správně. Určitě bych si mohl vzpomenout na řadu případů kdy lidi něco dělali jenom proto, že to tak dělali ostatní, ale svůj argument jsem podpořil dostatečně vysvětlením proč je bílá barva problém. A to že by tam neměla být bílá ještě neznamená, že tam automaticky musí být černá.

Leč docela archaický web, naprosto perfektní barevné zpracování je toto http://www.liter.cz/

* Nějaký rýpal by mohl zmínit čtečky s "E Ink displayem", tak to zmíním dřív než on.
Jo, pokud čtu večer, po tmě a přijdu sem ,tak ano, je to rána do očí. Pokud čtu ale na tabletu, tak si holt ztmavím jas, globálně na všechno. Třeba na takové aplikaci iDnes je skvělé se moct přepnout do černé, to stejné na webovce Tiscali Games (tam si ani neumím představit používání bíl barvy). Jenže DH není ani aplikace ani web, který historicky byl černý odjakživa. A pokud se s něčím takovým nepočítalo už od začátku, tak se nedivím, že by byla změna obtížná a nikomu se do toho nechce, obzvlášť, když na řešení je tu plno jiných věcí.

Eurogamer, BonusWeb, ČSFD, IMDb, zpravodajské weby, Titulky.com, MobyGames, DatabazeKnih...

Ale nepopírám, že se mi prostě lépe čte (ať už ve dne nebo v noci) právě Tiscali Games, MovieZone. Že by správně weby neměly být bílé je samozřejmě blbost, ledaže by ses nechal onehdá nachytat na aprílové fórky o tom, jak černé stránky šetří energii :D Černý design je obecně považován za "underground" a v drtivé většině případů si jej solidné weby nevybírají, čest výjimkám. Stačí vzpomenout, co se dělo při převzetí Tiscali Games novým majitelem, jak se den ze dne změnil design na bílí, protože je modernější, solidnější a hlavně jendotný. A jak se pak tehdá snad ještě JDmu podařilo si ten černý design vydupat (když taky bylo Tiscali Games asi jediným použitelným Tiscali webem...).
@MCZ (06.01.2014 02:09): Jasně, nemyslel jsem ale absolutní kontrasty. Vem si třeba sigil... A beztak si myslím, že převažující tmavý text na světlém pozadí je čistě kvůli lepší čitelnosti při snížených čtecích podmínkách (světlo, slabé podsvícení displaye, lidé se zhoršeným zrakem). Což ale nemění fakt, že jak pro oči, tak zobrazovací zařízení je světlý text na tmavém pozadí úspornější/méně agresivní.
@Say (06.01.2014 00:04): Píšu, že ti nebude stačit Basic režim.

@LIUWIL (06.01.2014 00:21): "Ono správně webové stránky by vůbec neměly být bílé." Tak o tomhle ultimátním pravidlu teda slyším poprvé, možná by ses o něj měl rozdělit s webdesignéry, protože to dělají špatně. Začít můžeš třeba u Googlu, Microsoftu nebo Facebooku.
Já vím, padlo to tu už hodně krát, ale tmavý layout by byl fajn, hlavně v noci... To je to, co mi tu chybí nejvíc=(
Nah, věřím, že všechno všecičko se ohodnotit nedá, případně to úplně odmítám hodnotit protože mi to nepříjde fér. Jednoduché jako facka.

Například - Dear Esteban, 4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness a další podobné věci. Teď mám kromě toho odškrtnuto dohráno u BioShock Infinite, ale hodnocení jsem tomu nedal, anžto stále nevím, jestli jsem nasrán nebo potěšen, tak si to bude muset počkat na průběh číslo 2 na 1999 obtížnost.
@Say (05.01.2014 18:33): Jasne, ale to hodnoceni neplacnes jen tak od boku.
Ja se zastavam toho, ze napsat neco a nehodnotit je normalnejsi nez hodnotit, ale nepremyslet o tom. Samozrejme psat neco je vec druha, protoze to skutecne zabira cas.
A opet bych tady mohl argumentovat, jak je system peti hvezdicek lepsi :)
@LIUWIL (05.01.2014 18:27): Teda já kdybych měl volit mezi psaním textu a vybíráním hodnocení na nějaké procentuální škále, tak beru druhou možnost, protože je to časově jednodušší a nepotřebuješ argumenty O=)
@Chuck (05.01.2014 18:08): V tomto vidim docela problem. Popsat a ohodnotit slovne hru by mel zvladnout kazdy, ale hodnoceni davat je slozitejsi, pokud nejsi z tech, co to davaji jen tak od oka, nebo jeste lip, nad tim vubec nepremysli.