@
Phoenix (07.06.2015 11:31): DK je sice parodie, ale na druhou stranu tam můžeš hrdiny umučit/nechat vyhladovat k smrti... to už je takové docela na hraně :)
A ano, ty hry jsou obecně dělaný spíš pro klaďase - hlavně to BG, Fallout se mi zdál v tomhle směru propracovanější... Ale třeba Enkláva (
by tě k sobě stejně nevzala, protože jsi mutant :)
Co se Manhuntu týče, tak tam jsi z policejního pohledu vraždící maniak na útěku, pokud vím, takže je pochopitelný, že "si začnou" - i když možná je to tak, že jsou zkorumpovaní a chtějí tě dostat, ale to už si moc nepamatuju.
Ještě mě napadl ten Carmageddon, ve kterém zabíjíš civilisty, abys získal čas navíc...
V zásadě ale s tebou ale souhlasím, i když v Kotorech za záporáka můžeš dělat fakt hnusný věci (
nechat zabít Mission Zaalbarem... ouuuu, to je fakt krutý :D) A co se té Kreiy týče, tak
když žebrákovi tu almužnu nedáš, tak ti zas řekne "co jsi to za netvora, styď se" :D
Jo, první Zaklínač v tom byl dobrej - hlavně když se tě ještě občas snažili natáhnout :) Jinak je škoda, že většinou, když má hrdina možnost odříct odměnu, má za to nějakou výhodu - buď mu vnutěj odměnu jinou (a často mnohem lepší), nebo se mu zvedne aspoň reputace atd. Málokdy je k vidění, že odmítneš odměnu a máš za to jen dobré slovo... :) Nebo když se máš něčeho vzdát ve prospěch druhých (např. když máš hrad v BG 2), jsou to většinou jen almužničky v porovnání s tvým jměním (dát 1000,- na opravu hráze, zatímco mám v kapse 20 000 + x tisíc v artefaktech...) Prostě dobrý skutek tě většinou nic moc nestojí :)
Ale to neříkám jako výtku, jen mi to přijde zajímavé. Předpokládám ale, že v Kingdom Come tohle nějak pořešej! :D