Fatality
6631
Všeobecně o hrách
@valcik (13.04.2016 11:25): A tak to dělal každej, jinak to nešlo. Ale tak to není reálně vypočítaná fyzika :)
@Tulareanus (12.04.2016 20:47): A zajtra vychádza Everybody's Gone to the Rapture, čo vypadá tiež bombovo.
Jagged Alliance sa neráta? Rozličné predmety sa dajú odhadzovať a zároveň použiť na odlákanie pozordnosti, pretože pri dopade vydávajú zvuk na ktorý NPC reagujú. Aj deštrukcia prostredia funguje, kto pri frontálnom útoku neodpálil céštvorkou stenu Kingpinovho baráku akoby nežil! :P
@Paul (13.04.2016 10:08): néééé, Tys házel želvama! Jojo kácení stromů byla zábava, hlavně to bylo i užitečný.
@Bodkin (13.04.2016 10:09): :D nasere. Jo přesně o tom mluvim. Nebo o Men of War, kde lze rozstřílet dům na sračky. Což se místy hodí.
@Bodkin (13.04.2016 10:09): :D nasere. Jo přesně o tom mluvim. Nebo o Men of War, kde lze rozstřílet dům na sračky. Což se místy hodí.
@Walome (13.04.2016 09:52): mě házení želvama, barelama, korejskejma vojákama..bavilo .p a kácení stromů je klasika, to byl next gen když se to zlomilo přesně tam kde jsem střílel, whoa /neo
@Paul (13.04.2016 09:26): tehdy ano, ale hrál jsem to loni a právě ta možnost sebrat cokoli (a ukáže se ikona uprostřed obrazovky "možno sebrat") byla spíš otravná. Brát želvu fakt nepotřebuju.
Baráky zničit šly, takovýty plechový, ale s dřevěným molem nehnul ani raketomet.
V dobách HL2 jsem si myslel, že to půjde nahoru, ale ono to jde spíše dolů. Buď není fyzika předmětů vůbec, nebo je a všechno lítá na všechny strany (projdeš kolem koše na odpadky a to ho vystřelí do vesmíru).
Nakonec mě asi nejvíc baví fyzika ve strategiích :)
Baráky zničit šly, takovýty plechový, ale s dřevěným molem nehnul ani raketomet.
V dobách HL2 jsem si myslel, že to půjde nahoru, ale ono to jde spíše dolů. Buď není fyzika předmětů vůbec, nebo je a všechno lítá na všechny strany (projdeš kolem koše na odpadky a to ho vystřelí do vesmíru).
Nakonec mě asi nejvíc baví fyzika ve strategiích :)
@Paul (13.04.2016 09:26): Jop, Crysis byl super. Ta hra působí mnohem lépe, když kulometem pokácíš stromy - prostředí není tak plastické. No a ten význam je právě v tom, že se to realisticky vypadající prostředí i tak nějak realisticky chová a nerozbitná bedna mě z toho světa nevytrhne.
nj tak taková fyzika se blbě ukazuje na screenshotech, navíc pro spoustu her prostě nemá moc význam..a když už něco nadčasovýho, tak první crysis, kde šlo sebrat a házet prakticky s čímkoliv a nějaký ty baráky bourat taky šly .)
Source engine je nadčasový.
@orromis (13.04.2016 07:56): Jak říká orromis. A ty sračky by navíc měly zůstat ležet na místě, ne za dvě vteřiny zmizet :)
Bourání zdí nikdo nechce, to když někde je tak je to akorát přehnaný. Jde o fyziku všech okolních předmětů. To co HL2 zvládl před 12 lety. A to ani nepotřebuju, aby byla součástí hratelnosti, ale aby tam prostě byla. Dneska je všechno jen statická kulisa a je to dost škoda. Klidně bych kvůli tomu oželel fotorealistickou grafiku.
Bourání zdí nikdo nechce, to když někde je tak je to akorát přehnaný. Jde o fyziku všech okolních předmětů. To co HL2 zvládl před 12 lety. A to ani nepotřebuju, aby byla součástí hratelnosti, ale aby tam prostě byla. Dneska je všechno jen statická kulisa a je to dost škoda. Klidně bych kvůli tomu oželel fotorealistickou grafiku.
@Paul (13.04.2016 07:52): Třeba aby po výbuchu granátu se ta dřevěná bedna rozsekala na sračky. Já když do nečeho seknu (hlavně v tak dobře vypadající hře jako je třeba Witcher) a očekávám, že by se to mělo rozpadnout a ono nic, tak mi to celkem vadí.
@montana (13.04.2016 00:21): Ve hrách jako TW3/Unity nepotřebuju bourat zdi, nebo nevim co si představuješ pod pojmem funkční fyzika. Ale her založených na destrukci prostředí je málo, tj.
@Paul (12.04.2016 23:23): Škoda že všechno tohle jde na úkor funkční fyziky, která se z her skoro vytrácí.
@Paul (12.04.2016 23:23): Krása. Fakt najkrajšie hry, spolu s Ethanom Carterom ako písal Bodkin.
@Tulareanus (12.04.2016 20:47): Witcher 3, AC Unity, Kingdom Come beta, Division, Metro Last Light, Ryse, Dying Light
seriously though, Unity je nejimpresivnější věc co jsem na svojí televizi viděl
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=139421845&postcount=12946
Unity a KCD.
seriously though, Unity je nejimpresivnější věc co jsem na svojí televizi viděl
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=139421845&postcount=12946
Unity a KCD.
@Tulareanus (12.04.2016 20:47): Tom Clancy's The Division vsetci chvalia za top grafiku dneska :)
Tak mi napadlo, aké sú teraz graficky najlepšie hry z čisto technologického hľadiska? Nejde mi o žiadnu estetiku a renderované/kreslené adventury a HOMAM 3 ftw, ale čo je dnes z hľadiska kvality textúr, nasvietenia, tieňovania, rôznych efektov a podobne top. Predpokladám, že medzi nimi asi bude Witcher 3, čo ďalej?
@Zx Atari 500 (10.04.2016 23:11): Haha, to možná zkusím. Připomnělo mi to hry z http://www.herni.cz/, tam jsem svýho času trávil spoustu času :D
@Zx Atari 500 (10.04.2016 23:11): vypadá to fajnově...
http://store.steampowered.com/app/399820 Ha tohle vypada suprove :)
@M.a.t.t. (08.04.2016 23:17): Tak to máš pravdu, ale ty právě vůbec inovativní být nemají ale mají přinést očekávané (příběh, několik cest, spoustu konců).
Pokud by bylo Umineko rozsekáno po vzoru Her Story a hráč by to hrál ještě k tomu nelineárně tak by to bylo největší světová záhada :D
Když jsme u roku 2015, tak daleko inovativnějším počinem je The Beginner's Guide, které je k mému podivu skoro ignorováno hráči (na rozdíl hodně nadhonocených Undertale a Her Story).
Pokud by bylo Umineko rozsekáno po vzoru Her Story a hráč by to hrál ještě k tomu nelineárně tak by to bylo největší světová záhada :D
Když jsme u roku 2015, tak daleko inovativnějším počinem je The Beginner's Guide, které je k mému podivu skoro ignorováno hráči (na rozdíl hodně nadhonocených Undertale a Her Story).
@Drolin (08.04.2016 23:08): Ja som nenarážal na Uminieko ale na bežnú VN, kde iba odklikávaš a čítaš chronologicky rozprávaný dej, akých je pravdepodobne väčšina. Netvrdím, že všetky.
@M.a.t.t. (08.04.2016 22:30): Konkrétně Umineko je jednou z her, který tento koncept - hráč sám si skládající příběh ze stříplů - má. To ale za inovativní nepovažuji.
@Drekt (08.04.2016 21:46): Díky za video, zajímavé.
Nicméně tomu rozumím, ale i tak mi to nepřijde inovativní jelikož myslím na podobném principu pracuje i řada jiných her. Ty se ale objevili v jiný čas nebo mimo steam.
Nicméně tomu rozumím, ale i tak mi to nepřijde inovativní jelikož myslím na podobném principu pracuje i řada jiných her. Ty se ale objevili v jiný čas nebo mimo steam.
@Drolin (08.04.2016 20:36): Prečo mám dojem, že ak by sa to rozsekané video týkalo Umineka, tak by si bol nadšený a písal by si niečo najlepšej hre všetkých čias? :) Tú inováciu tam samozrejme vidím - netvrdím, že to musí sadnúť každému, ale rozhodne to má vďaka tomu vyhľadávaniu originálnejšiu náplň ako bežný walking simulátor, alebo vizuálna novela ;)
@Kwoky (08.04.2016 21:51): Můžeš cca na první dvě minuty, pak se tam zobrazí upozornění že to dál obsahuje spoilery.
@Drekt (08.04.2016 21:46): Můžu se na to podívat, když jsem hru ještě nehrál? Mám ji v plánu velmi brzy.
@Drolin (08.04.2016 20:36): Her Story může být nedoceněno jen někým, kdo nepochopil, v čem je skutečně inovativní. Protože to není příběhem ani rozsekáním videa, ale těmi mechaniky, které dávají větší volnost odkrývání příběhu než ostatní hry. Koukni na https://youtu.be/EFvbN3K6EA8 kde to máš vysvětleno víc.
@mazar1234 (08.04.2016 20:54): tak nějak :) (i když první kartu s 3dfx jsem si kupoval s nadějí...ehm, takový vyhozený peníze!)
@Kwoky (08.04.2016 20:49): Skor 1492.... ale vazne tipol by som rok 1996 - uvedenie cipu 3dfx Voodoo na trh.
@Richmond (08.04.2016 20:29): 1990? :)
@7c (08.04.2016 19:39): Stále mě ale překvapuje jak titul s poměrně nezajímavým příběhem, kde je (jen!) video rozsekáno na části, dokáže být tak populární.
Proti tomu je Dear Esther i Umineko vrchol interaktivity.
Proti tomu je Dear Esther i Umineko vrchol interaktivity.
od jisté doby už nemám rád ve hrách inovace :)
@Drolin (08.04.2016 13:30): Tak, vytvořit hru, která se nehraje asi svým způsobem "innovation" žánru je - "Something new, and contrary to established customs, manners, or rites." Tímhle tempem určitý žánr "her" brzo konvertuje k TV seriálům.
Naštěstí je tu stále dost tvůrců, kteří produkují hry.
Naštěstí je tu stále dost tvůrců, kteří produkují hry.
@BINGMAN (08.04.2016 14:06): nemyslim si že někoho nějak extra žerou, to neznamená že se nemůžeme divit/bavit jejich stupidními výběry :)
@BINGMAN (08.04.2016 14:06): No dyť.
Já nevím, že vás ta ocenění vždycky tak žerou. Je to jen názor pár anglických týpků. Já mám třeba svůj žebříček top her úplně jinak.
CENA ZA NEJVĚTŠÍ INOVACE
1. Her Story
2. Everybody’s Gone to the Rapture
3. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Ha, hra která je horší a méně inovativní jak půlka 90kových FMV ala Spycraft: The Great Game.
1. Her Story
2. Everybody’s Gone to the Rapture
3. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Ha, hra která je horší a méně inovativní jak půlka 90kových FMV ala Spycraft: The Great Game.
@montana (07.04.2016 23:23): jo, curry je dobrá skladatelka, sice to jeji I am leftwing feminist bylo trochu cringey, ale jako dear esther melo skvelou muziku
@MickTheMage (07.04.2016 23:29): Tyvole dyt to dostal za zvuky a hudbu. Tak zas zalez do panciera!
@montana (07.04.2016 23:23): Slow walking sim si to isto zasluzi... montana neber uz dogy!
Fallout 4 hra roku...
Proč to nevyhrála FIFA?
Proč to nevyhrála FIFA?
@Paul (07.04.2016 22:54): Až na tu GOTY vcelku pěkný. Rapture sem hrál zatím jen dve hoďky, ale to co dostal si s přehledem zaslouží (hlavně ten audio achievement) a spěje k tomu i scénář.
@mazar1234 (07.04.2016 14:29): Ty jojo zrovna před týdnem jsem zjišťoval co se s tímto pořadem stalo. Super!
@MickTheMage (07.04.2016 23:04): jak by řekl arnie v T3, i am not shitting you. Aspoň že ten co to přebíral nebyl pete, ten jeho ulhanej creepy xicht mam trochu problém tolerovat
everybody rapture jsem ještě nehrál, takže stojí za prd ?
everybody rapture jsem ještě nehrál, takže stojí za prd ?
@Paul (07.04.2016 22:54): Falut 4 vyhral goty pri bafta? Si robis prdel? Nevadi, zajtra pozistujem, dneskaj ani nemam volu. A ta sracka everybody rapture? My gods. Why? Her štyory ešte nejako chapem, ale walking sim, bez interakcie? No tak!