@musa (24.11.2016 23:31): Zrovna adventurám se věnuji, a u mnoha hráčů je vidět, že jako hlavní motivací je příběh a obsah jako kulturní dílo. Ne jako překážková dráha. Je blbost brát jako jediné možné projití hrou vyřešení vnějších puzzlů a jiných překážek.
Je to podobné, jako když se v Nacumeho románu Polštář z trávy svěřil malíř že čte z knih jen jednu náhodně vybranou stránku a ostatní si formuje sám. Ostatním se to zdá hloupé, ale je v tom osobní přístup (a o tom kultura je). Omezovat se na bipolární vnímání (i hry) je hloupé. Tím jsem ale odběhl.
Je to podobné, jako když se v Nacumeho románu Polštář z trávy svěřil malíř že čte z knih jen jednu náhodně vybranou stránku a ostatní si formuje sám. Ostatním se to zdá hloupé, ale je v tom osobní přístup (a o tom kultura je). Omezovat se na bipolární vnímání (i hry) je hloupé. Tím jsem ale odběhl.