Všeobecně o DH
@RomcaT (18.12.2019 13:40): +1
Já jen dodám, že znám Tula osobně a neumím si moc představit jeho v roli nějakýho provokatéra, kterej by urážel autistu, ba naopak si myslím, že má neuvěřitelnou trpělivost i s lidma, které by jiní poslali někam už dávno..
Já jen dodám, že znám Tula osobně a neumím si moc představit jeho v roli nějakýho provokatéra, kterej by urážel autistu, ba naopak si myslím, že má neuvěřitelnou trpělivost i s lidma, které by jiní poslali někam už dávno..
@Sadako (18.12.2019 13:27): Ti lidi měli chodit na srazy, aby včas poznali, že Coldplaz je nebezpečný než s ním budou v něčem nesouhlasit.
Jejich chyba, že tam nechodili a domluvili si sraz někde, kam on bez pozvání přišel a napadl je. Měli by vlastně dostat ban oni a ne Coldplaz.
Jejich chyba, že tam nechodili a domluvili si sraz někde, kam on bez pozvání přišel a napadl je. Měli by vlastně dostat ban oni a ne Coldplaz.
Ty jo nechtěla jsem se vyjadřovat, ale jede to tu takovým způsobem, že mi to nedá.
Jste horší jak parta ženských u vína. Zvědavové neskuteční, ale asi je to lidská přirozenost.
Já jsem ráda, že dostal ban. Beru to tak, že se nás DH všechny snaží chránit před dalším napadením. I když samozřejmě to není 100 procentní, ale víc pro to udělat nemohou.
Doufám že vyhledá odbornou pomoc, protože tohle chování není normální. A ne nemyslím si, že by si za to mohl Tul sám tím, že by ho něčím provokoval i kdyby věděl, že to nemá v hlavně v pořádku (to nevím, ale působí to tak na mě).
Nechápu jak můžete nesouhlasit s banem. Vemte si to takhle - já se třeba nemusím s nějakým uživatelem, třeba s Gordonem. Tak to kdybych si tady přečetla, že plánuje jít do kina v Plzni v sobotu na něco, jela bych tam, počkala si na něj a dala mu to tlamy, tak to budete všichni považovat za normální? I kdyby jste mu to přáli (vtípek) tak by se vám to snad nelíbilo a nechtěli mě tady dál ne? Prostě agresivní chování tu přece nikdo nechce podporovat, nebo se pletu?
Však jestli vám tak chybí, najdete si ho na Facebooku a můžete s ním být v kontaktu nadále.
Díky admini za toto řešení a díky, že máte tu trpělivost sem podobná rozhodnutí uvádět. Na jiných webech nikdo bany nezdůvodňuje ani neoznamuje.
Tak a teď mě třeba sežerte.
Jste horší jak parta ženských u vína. Zvědavové neskuteční, ale asi je to lidská přirozenost.
Já jsem ráda, že dostal ban. Beru to tak, že se nás DH všechny snaží chránit před dalším napadením. I když samozřejmě to není 100 procentní, ale víc pro to udělat nemohou.
Doufám že vyhledá odbornou pomoc, protože tohle chování není normální. A ne nemyslím si, že by si za to mohl Tul sám tím, že by ho něčím provokoval i kdyby věděl, že to nemá v hlavně v pořádku (to nevím, ale působí to tak na mě).
Nechápu jak můžete nesouhlasit s banem. Vemte si to takhle - já se třeba nemusím s nějakým uživatelem, třeba s Gordonem. Tak to kdybych si tady přečetla, že plánuje jít do kina v Plzni v sobotu na něco, jela bych tam, počkala si na něj a dala mu to tlamy, tak to budete všichni považovat za normální? I kdyby jste mu to přáli (vtípek) tak by se vám to snad nelíbilo a nechtěli mě tady dál ne? Prostě agresivní chování tu přece nikdo nechce podporovat, nebo se pletu?
Však jestli vám tak chybí, najdete si ho na Facebooku a můžete s ním být v kontaktu nadále.
Díky admini za toto řešení a díky, že máte tu trpělivost sem podobná rozhodnutí uvádět. Na jiných webech nikdo bany nezdůvodňuje ani neoznamuje.
Tak a teď mě třeba sežerte.
@ugraugra (18.12.2019 13:20): Jakože s autistou se tedy nesmí nesouhlasit a nesmí se s ním vést slušná debata, jako to dělal Tul? Já jsem s ním jednou slušně nesouhlasil, přidal si mě na seznam nepřátel, začal mi vypisovat, že jsem cuck a začal mi posílat nevyžádaná videa, to je jako moje chyba, že jsem měl předpokládat, že je nějaký konkrétní druh autisty, kolem kterého se musí našlapovat velmi jemně, jinak si vlastně přivolá pepřák do obličeje? To je uplně vykonstruovaná sračka, znám spoustu autistů a připisovat autismu, že u něj člověk v případě nesouhlasné diskuze holt musí počítat se stalkingem a možným fyzickým napadením, to je moc i na tebe a je to uplně vymyšlený.
Nedělej z autismu něco jako tendenci k agresi, fyzickému napadání a stalkingu. Krom toho, že to není pravda je to taky hrozná medvědí služba. Že Coldplaz nějaké problémy měl (ostatně, nikdo bez nějakých problémů by tohle neudělal) je jasné všem. Ale že protože někdo odtušil, že má autismus a tak měl kolem něj našlapovat opatrně, aby se vyhnul fyzickému napadení, protože chudák Coldplaz bere nesouhlas jako kyberšikanu...tvl, to je top.
A proč se to tobě nestalo, když jsi s ním přišel do kontaktu? Ty jsi snad od začátku tušil, že je takový a proto jsi radši s ním ve všem souhlasil, aby ses vyhnul problémům s ním? Tohle chceš někomu nabulíkovat?
@Charllize (18.12.2019 13:20): Já jsem s Coldplazem tady na DH.cz co dočinění měl a taky mi psal nemocné sračky. Takže si sedni někam na ledovou kru a odpluj.
Nedělej z autismu něco jako tendenci k agresi, fyzickému napadání a stalkingu. Krom toho, že to není pravda je to taky hrozná medvědí služba. Že Coldplaz nějaké problémy měl (ostatně, nikdo bez nějakých problémů by tohle neudělal) je jasné všem. Ale že protože někdo odtušil, že má autismus a tak měl kolem něj našlapovat opatrně, aby se vyhnul fyzickému napadení, protože chudák Coldplaz bere nesouhlas jako kyberšikanu...tvl, to je top.
A proč se to tobě nestalo, když jsi s ním přišel do kontaktu? Ty jsi snad od začátku tušil, že je takový a proto jsi radši s ním ve všem souhlasil, aby ses vyhnul problémům s ním? Tohle chceš někomu nabulíkovat?
@Charllize (18.12.2019 13:20): Já jsem s Coldplazem tady na DH.cz co dočinění měl a taky mi psal nemocné sračky. Takže si sedni někam na ledovou kru a odpluj.
Každopádně tenhle pokus hodit vinu na oběti (Tul tam nadto nebyl jediný) je opravdu sám na hranici šílenství.
@Jab (18.12.2019 13:31): aha, tak to se mu omlouvam ... myslel jsem, zes' to myslel jinak .. my nemame uplne dobre vztahy
sorry @Gordone, blbe jsem to pochopil: @Jab (18.12.2019 13:23)
sorry @Gordone, blbe jsem to pochopil: @Jab (18.12.2019 13:23)
@ntz (18.12.2019 13:28): Gordon do toho zapojen nebyl. Naopak podal důkaz tohohle (předem avizovaného) jednání.
@ugraugra (18.12.2019 13:29): Což jsem také nepsal. Proto jsem ti také nikdy nepřidělil hlavní odpovědnost. Ale milerád jsem tě do toho namočil, jak sis také zasloužil.
@ugraugra (18.12.2019 13:29): Což jsem také nepsal. Proto jsem ti také nikdy nepřidělil hlavní odpovědnost. Ale milerád jsem tě do toho namočil, jak sis také zasloužil.
@S4TW (18.12.2019 13:25): Kdyby jsi byl na nějakém srazu, kde Coldplaz byl, tak by ti to rychle došlo.
@Jab (18.12.2019 13:23): Sorry, ale já jsem tvoji bakalářku nehledal a žádné úryvky nikam neposílal, takže jediný, kdo tu křivě obviňuje jsi ty.
@Jab (18.12.2019 13:23): Sorry, ale já jsem tvoji bakalářku nehledal a žádné úryvky nikam neposílal, takže jediný, kdo tu křivě obviňuje jsi ty.
@Zx Atari 500 (18.12.2019 13:11): ceho ? o.O koho se zastavas .. @Shoggot (18.12.2019 13:08) ma absolutni pravdu a dokonce pomerne generickym zpusobem, proti cemuz se neda nic namitnout ..
ja si dokonce dovolim k tomu dodat, ze coldplaz v tom svem jesterstvi nebyl rozhodne sam ... byla tu dokonce cela jesteri klika. Ja kdyz jsem vstoupil pred 2ma lety na DBH, tak neznaje pomeru jsem rozjel (osamoceny) boj proti jesteri klice .. co me na tom nejvic mrzi je to, ze nekteri lide si porad mysli, ze nejakej narok na neco vznika cloveku jen clenstvim samotnym, takze se tu zastavaj coldplaze protoze tu mel dlouho ucet .. wtf, kde to jsme ?
@Jab (18.12.2019 13:23): gordon je uplne mimo a okopava kotniky porad ...
ja si dokonce dovolim k tomu dodat, ze coldplaz v tom svem jesterstvi nebyl rozhodne sam ... byla tu dokonce cela jesteri klika. Ja kdyz jsem vstoupil pred 2ma lety na DBH, tak neznaje pomeru jsem rozjel (osamoceny) boj proti jesteri klice .. co me na tom nejvic mrzi je to, ze nekteri lide si porad mysli, ze nejakej narok na neco vznika cloveku jen clenstvim samotnym, takze se tu zastavaj coldplaze protoze tu mel dlouho ucet .. wtf, kde to jsme ?
@Jab (18.12.2019 13:23): gordon je uplne mimo a okopava kotniky porad ...
Wow. Sekundární viktimizace live.
@ugraugra (18.12.2019 13:20): To je nějaký místní všeobecně známý fakt, že je Coldplaz autista? Nebo jak to má obyčejný uživatel vědět? Jestli podle chování, tak v tom případě nebude jediný, kdo trpí nějakou psychickou poruchou... Každopádně ho mají rodiče hlídat, když je nemocný a nebezpečný okolí...
@ugraugra (18.12.2019 13:20): Až na to, že tu ta diskuze byla, páč z ní tuším Gordon postnul screeny. To se pak blbě okecává, když tam ty úryvky z posudků mé bakalářky jsou. Ale pěkný pokus o setření imitací veverky. :)
@Shoggot (18.12.2019 13:08): +1 Že má i po tomhle zastání je neuvěřitelné.
@SilentWolf (18.12.2019 13:05): Řekl bych, že vliv tam hrálo právě tohle. Tul mu vysvětloval, radil, korigoval. A teprve, když jej Coldplaz urážel, tak jej setřel. Nicméně Coldplaz měl vždy další, kteří jej utvrdili, že jedná vlastně "normálně" či alespoň "pochopitelně". Viz i tahle debata.
@Shoggot (18.12.2019 13:08): +1 Že má i po tomhle zastání je neuvěřitelné.
@SilentWolf (18.12.2019 13:05): Řekl bych, že vliv tam hrálo právě tohle. Tul mu vysvětloval, radil, korigoval. A teprve, když jej Coldplaz urážel, tak jej setřel. Nicméně Coldplaz měl vždy další, kteří jej utvrdili, že jedná vlastně "normálně" či alespoň "pochopitelně". Viz i tahle debata.
@Shoggot (18.12.2019 13:08): Myslím, že většina z nás je tady dost inteligentní, aby pochopila, že Coldplaz je autista a je třeba k němu určitým způsobem přistupovat. Přesto se k němu někteří chovali tak, že nakonec skončili s pepřákem v obličeji. Z pohledu Coldplaze to kyberšikana byla, i když třeba tobě se to tak zdát nemusí. Různí lidé, různé názory. Proč třeba Coldplaz nenapadl mě, i když jsem s ním přišel do kontaktu? Protože jsem se ho nesnažil triggernout.
@SilentWolf (18.12.2019 13:05): Hra Pivo je trochu jiný případ, já jsem s Pivem kamarád a ví o čem to bylo a dokonce mě při vývoji druhého dílu podpořil tím, že mi poslal pár voice-overů do hry.
@Jab (18.12.2019 13:00): S těmi tvými paranoidními představami bys také měl vyhledat odbornou pomoc. Nechápu, proč se zase zapojuješ a strháváš pozornost na sebe, když se tu řeší Coldplaz. Ty musíš být vážně velice zakomplexovaný člověk.
@SilentWolf (18.12.2019 13:05): Hra Pivo je trochu jiný případ, já jsem s Pivem kamarád a ví o čem to bylo a dokonce mě při vývoji druhého dílu podpořil tím, že mi poslal pár voice-overů do hry.
@Jab (18.12.2019 13:00): S těmi tvými paranoidními představami bys také měl vyhledat odbornou pomoc. Nechápu, proč se zase zapojuješ a strháváš pozornost na sebe, když se tu řeší Coldplaz. Ty musíš být vážně velice zakomplexovaný člověk.
@Shoggot (18.12.2019 13:08): to je jak soudní proslov ksč vs coldplaz. Slušný. Přitom víš hovno jak to je nebo bylo.
A jako kazdy rok, Jabova storka o stinech v temnote....
@ugraugra (18.12.2019 12:43): Proč by se tahal do Prahy, když žil na Slovensku?
A kým byl jako kyberšikanovaný? Někdo ho stalkoval, dával si ho na seznam nepřátel, vypisoval mu výhružné a agresivní zprávy? Ne, to vlastně dělal on. To byl vlastně on, kdo sem házel násilné a ultrakonzervativní odkazy, to byl on, kdo se tu jako incel vyslovoval o tom, že za problémy osamocení a sexuální frustrace může spiknutí žen, homolobby a podobně. Byl to on, kdo tu dával své matce předčítat příspěvky ostatních uživatelů a pak jim vyřizoval od ní vzkazy (to vám vážně někomu přijde jako nehraničící s šílenstvím u dospělého muže?). člověk, který tu už déle jak rok nenapsal jediný komentář a dokonce se přiznal, že sem chodí už jen srát, protože některé lidi prostě příliš nenávidí, protože "lidi jako oni rozvrací národ"?
Přičina toho problému bude nanejvýš pravděpodobnost sám Coldplaz, který se zde sám choval narušeně, agresivně, samotný měl problémy, které se zjevně promítaly i do nějakého ideologického vidění světa, které to zpětně posilovalo.
Jestli za to má vinu kromě něj ještě někdo, tak jsou to zjevně ti, co ho v tomhle chování podporovali. A i to už je dost natažené. Měl se řídit radou svého oblíbence Petersona a radši si doma uklidit pokoj než stalkovat a napadat jiné uživatele.
A kým byl jako kyberšikanovaný? Někdo ho stalkoval, dával si ho na seznam nepřátel, vypisoval mu výhružné a agresivní zprávy? Ne, to vlastně dělal on. To byl vlastně on, kdo sem házel násilné a ultrakonzervativní odkazy, to byl on, kdo se tu jako incel vyslovoval o tom, že za problémy osamocení a sexuální frustrace může spiknutí žen, homolobby a podobně. Byl to on, kdo tu dával své matce předčítat příspěvky ostatních uživatelů a pak jim vyřizoval od ní vzkazy (to vám vážně někomu přijde jako nehraničící s šílenstvím u dospělého muže?). člověk, který tu už déle jak rok nenapsal jediný komentář a dokonce se přiznal, že sem chodí už jen srát, protože některé lidi prostě příliš nenávidí, protože "lidi jako oni rozvrací národ"?
Přičina toho problému bude nanejvýš pravděpodobnost sám Coldplaz, který se zde sám choval narušeně, agresivně, samotný měl problémy, které se zjevně promítaly i do nějakého ideologického vidění světa, které to zpětně posilovalo.
Jestli za to má vinu kromě něj ještě někdo, tak jsou to zjevně ti, co ho v tomhle chování podporovali. A i to už je dost natažené. Měl se řídit radou svého oblíbence Petersona a radši si doma uklidit pokoj než stalkovat a napadat jiné uživatele.
@H34D (18.12.2019 12:53): tebe si vytipuju a pak te napadnu se svym mighty hrdinou :D
tvl, uz bych to nechal ... ten jester zasluhuje zapomeni a ne to resit .. psal jsem nize, tohle je krutoprisne low, fujtajbl .. fyzicke nasili (ostatne nasili jakehokoliv charakteru) je krutoprisne low ..
tvl, uz bych to nechal ... ten jester zasluhuje zapomeni a ne to resit .. psal jsem nize, tohle je krutoprisne low, fujtajbl .. fyzicke nasili (ostatne nasili jakehokoliv charakteru) je krutoprisne low ..
@ugraugra (18.12.2019 12:43): stydíš se teď aspoň za stvoření hry Pivo? :D
Jinak já si pamatuji, že měl Coldplaz asi největší tření s Tulem, do čehož ostatní občas přilili, ale zrovna jako nezávislý pozorovatel, kdo tu osobně nezná nikoho, mi přišlo, že má Tul naprosto absurdní trpělivost, což Coldplaze žhavilo možná ještě víc, nevím. Každopádně řeči o tom, jak někdo žaluje rodičům apod. by se podle mě kdekoliv jinde setkaly s daleko extrémnější reakcí a taky to tu myslím někdo uvedl, že může být rád za to, jak se ho tu zdejší komunita snaží brát. Tak asi.. holt nebyl.
Jinak já si pamatuji, že měl Coldplaz asi největší tření s Tulem, do čehož ostatní občas přilili, ale zrovna jako nezávislý pozorovatel, kdo tu osobně nezná nikoho, mi přišlo, že má Tul naprosto absurdní trpělivost, což Coldplaze žhavilo možná ještě víc, nevím. Každopádně řeči o tom, jak někdo žaluje rodičům apod. by se podle mě kdekoliv jinde setkaly s daleko extrémnější reakcí a taky to tu myslím někdo uvedl, že může být rád za to, jak se ho tu zdejší komunita snaží brát. Tak asi.. holt nebyl.
@ugraugra (18.12.2019 12:43): V tu chvíli, kdy mně Drolin projížděl profily na sociálních sítích a hledal si mé závěrečné studentské práce, tak ty ses ochotně do té taškařice zapojil. Zrovna v téhle debatě by tvá jediná pozice měla být s uchem při zemi. Místo toho tu jiné křivě obviňuješ. Nestoudnost nejvyššího kalibru.
Jestli někoho zajímá můj názor, což asi ne, tak podle mě samotná skutečnost, že Coldplaz napadl jiného člena DH rozhodně není důvodem pro trest na DH, natož ban, ale určitě je důvodem pro ban, že on k tomu napadení (tedy ke spáchání protiprávního jednání) užil přímo databázi her. Využil diskuse pro registrované, aby natipoval místo a čas, kdy se na někom dopustí nejen něčeho neemorálního, ale dokonce něčeho protiprávního. Jeho uživatelský účet byl de facto nástrojem ke spáchání přestupku. Je to stejné jako když někdo použije pistoli k vyhrožování, nůž k fyzickému útoku apod. Policie běžně tyto věci zabavuje a soud ukládá trest propadnutí věci. Takže naopak nezabanovat takového člověka by byla velká chyba. Pro mě je spíš dilema, zda celý účet i s příspěvky a komentáři smazat, nebo ho jen zmrazit, znemožnit přihlášení a novou registraci z IP adres, z kterých se uživatel přihlašoval.
#prayforcoldplaz
@MCZ (17.12.2019 21:08): "důvod, proč jsme o tomto mlčeli, byl vcelku prostý - aby se to Coldplaz nedozvěděl a nemohl se nějak připravit na chystané řízení "
Připravit jak? Jako že by zdrhnul na Bahamy?
Jinak řeší se akorát důsledek, ale ne příčina. Coldplaz to udělal proč? Proč nepřišel třeba na pražský sraz a nesejmul někoho tam? Nebude to třeba tím, že ho někdo vyprovokoval a jelikož je Coldplaz autista, tak tu situaci nezvládl? Kyberšikana se tady řešit nebude? Zvlášt když je to jeden z VIP?
Připravit jak? Jako že by zdrhnul na Bahamy?
Jinak řeší se akorát důsledek, ale ne příčina. Coldplaz to udělal proč? Proč nepřišel třeba na pražský sraz a nesejmul někoho tam? Nebude to třeba tím, že ho někdo vyprovokoval a jelikož je Coldplaz autista, tak tu situaci nezvládl? Kyberšikana se tady řešit nebude? Zvlášt když je to jeden z VIP?
@90210 (18.12.2019 12:06): No tak k vám přišel Coldplaz, stalkoval vás do baru, bez upozornění vás napadl a nastříkal vám pepřák do obličeje. Tak mu to proboha už odpusťte!
@mazar1234 (18.12.2019 12:22): ...a pak by se tu objevila hromada pičování na téma tajné bany uživatelů, co si to dovolujete, nikdy nevíš, kdy tě odstaví, všichni umřeme, PANIKA!!!
@Fatality (18.12.2019 12:07): Poznajú ho fyzicky z minulosti takže vedia to na 100%....
Možno to mohli admini riešiť tak, že by žiadny BAN neohlásili a iba by ho odstavili od účtu (zmena hesla alebo niečo) aby v profile všetko vyzeralo OK a trebárs by si ani nikto nič nevšimol.
Možno to mohli admini riešiť tak, že by žiadny BAN neohlásili a iba by ho odstavili od účtu (zmena hesla alebo niečo) aby v profile všetko vyzeralo OK a trebárs by si ani nikto nič nevšimol.
Tak hlavně že to nebylo baseball palkou, jak si tu kdosi přál v mém případě.
@90210 (18.12.2019 12:06): Ty budeš ve stáří takovej ten prudérní dědek, co bude pořád jenom vzpomínat na starý dobrý časy :D
Místo, aby ses za to svý rýpaní omluvil (jak jsi dřív napsal - osobně myslím, že napadení a pepřák je dobrej důvod pro ban), tak tu jen liješ dál do kotle. Stal se z tebe novej Walome. Jednou za čas přijdeš, začneš tu otráveně rozdávat rozumy o "naší" komunitě, a pak zase odejdeš. A hlavně si všechno obhájíš a tváříš se, že to tu máš vše na háku.
Pak tu něco tu povídej o toxické komunitě..
Místo, aby ses za to svý rýpaní omluvil (jak jsi dřív napsal - osobně myslím, že napadení a pepřák je dobrej důvod pro ban), tak tu jen liješ dál do kotle. Stal se z tebe novej Walome. Jednou za čas přijdeš, začneš tu otráveně rozdávat rozumy o "naší" komunitě, a pak zase odejdeš. A hlavně si všechno obhájíš a tváříš se, že to tu máš vše na háku.
Pak tu něco tu povídej o toxické komunitě..
@Shoggot (18.12.2019 12:12): Super, mě to stačí.
@Všivák (18.12.2019 12:03): Čekat na co? Ty důvody proč se to taky udělalo rovnou tu jsou. Zbytečná anabáze vznikla jen a jen dětinsky nezvládnutou zvědavostí některých, to je faul zcela na jejich hřišti. Ten člověk si tu vedl seznamy nepřátel, vyhrožoval vícero lidem, svoji aktivitu nakonec přetavil ve stalking a fyzické napadání jiných uživatelů. Ani jemu zdejší prostředí zjevně nedělalo dobře na už tak velmi, velmi a velmi křehkou psychiku, jak nasvědčovala jeho agrese vůči ostatním uživatelům a dokonce prapodivné zapojování vlastní rodiny, tak nebyl nejspíš důvod, aby tu byl nadále jen o sekundu déle potom než k tomu došlo.
@Fatality (18.12.2019 12:07): Co si pamatuju odsud, tak už dřív na srazech v Bratislavě byl. S některými uživateli se i potkal.
@Fatality (18.12.2019 12:07): Co si pamatuju odsud, tak už dřív na srazech v Bratislavě byl. S některými uživateli se i potkal.
@Fatality (18.12.2019 12:07): Jako jestli to nebylo jeho dvojče nebo klon?
Jak víte, že to byl Coldplaz? Dotaz, ne trolling.
Tak nakonec stary dobry hospodsky napadeni, ktery vyresi napomenuti od cetniku a drobna pokuta, cekal jsem spis nejakou pikantni fekalni prasarnicku a cela tahle kauzicka je pro mistni komunitu vpravde odpovidajicim zakonceni tohoto roku.:D
Jako gesto usmireni na Vanoce bych vsechny letosni bany zrusil a na zaver posilam jeden clanecek o tom jak to na ceskym netu chodilo za starych dobrych casu, kdy to byla jeste legrace a punk:
http://www.mageo.webz.cz/ParnikBum.htm
Jako gesto usmireni na Vanoce bych vsechny letosni bany zrusil a na zaver posilam jeden clanecek o tom jak to na ceskym netu chodilo za starych dobrych casu, kdy to byla jeste legrace a punk:
http://www.mageo.webz.cz/ParnikBum.htm
@Shoggot (18.12.2019 11:05): Neříkám, že by ho neměl mít. Jen se s tím mohlo počkat. Nemusela by s tím tady být takováhle zbytečná anabáze. Nakousnutá věc vzbuzuje zvědavost a potom zbytečné podráždění obou stran.
Dovolím si uviesť svoj názor. V súvislosti s touto kauzou a zvoleným postupom pri jej riešení boli na adresu miestnych správcov a adminov vyslovené rôzne podozrenia. Možno by bola na mieste istá forma sebareflexie. A prípadné ospravedlnenie.
@BINGMAN (18.12.2019 08:50): Prý taky vždycky zdravil sousedy a usmíval se :-D.
@Všivák (18.12.2019 10:58): No a? To neznamená, že by neměl mít ban, byť to nepokrývá možnost fejku, tak ban má mít.
@SilentWolf (18.12.2019 11:02): V Oznámení se píše "mimo jiné".
@SilentWolf (18.12.2019 11:02): V Oznámení se píše "mimo jiné".
Tak ještě, že se nedostal k něčemu horšímu, ale jen k pepřáku. To je síla.
@Jab (18.12.2019 10:38): Jako já nevěřil, že tady ještě najde zastání po tom, co udělal. Guess I was wrong
@Laurona (18.12.2019 10:32): To že to bylo na srazu DH jsem nevěděl.
@ntz (18.12.2019 10:36): Nedělal jsem si srandu ani ironicky, protože mi chyběla informace o tom že to bylo na srazu DH a že to byl důsledek třenic a napadání v kyberprostoru. Jak jsem řekl já jsem s Coldplazem nikdy nediskutoval takže jsem nevěděl jaký je. Coldplazovo chování bylo ohavné a jestli napadl účastníky srazu tak to si vyloučení zaslouží.
@ntz (18.12.2019 10:36): Nedělal jsem si srandu ani ironicky, protože mi chyběla informace o tom že to bylo na srazu DH a že to byl důsledek třenic a napadání v kyberprostoru. Jak jsem řekl já jsem s Coldplazem nikdy nediskutoval takže jsem nevěděl jaký je. Coldplazovo chování bylo ohavné a jestli napadl účastníky srazu tak to si vyloučení zaslouží.
@Jumas (18.12.2019 10:50): Stejně tak to tady může sledovat pod jiným nickem. Jako, že příště může přijít zase.
Tak ještě jednou. Nebyla to bitka, ale napadení. Coldpaz prostě přišel do stejného baru, kde se konal sraz, sedl si někam jinam a po nějaké době zničeho nic vystartoval po účastnících srazu. Z baru ho obsluha vyvedla, on se vrátil a pepřákem napadl nejen účastníky srazu, ale i další hosty. Informace o konání srazu se dozvěděl ze zdejší diskuze, která je od té doby viditelná jen pro zaregistrované a přihlášené (nezabanované) uživatele. Jestli to Coldplazovo chování někomu přijde normální a myslí si, že to na ban není, měl by si založit vlastní web a poslat mu pozvánku s registračními údaji. A policie to samozřejmě řeší, proto trvalo oznámení tak dlouho.
@Jab (18.12.2019 10:38): Neuvěřitelný.
@Jab (18.12.2019 10:38): Irónia Bingmanovho príspevku mohla byť mimo rozlišovaciu schopnosť subštandardu ľudskej populácie. :)
@BINGMAN (18.12.2019 08:50): Vidíš, tys to načal jako absurdní humor a už to tu má trakci. :)
@player (18.12.2019 10:16): predpokladam, ze si delas srandu a myslis to ironicky ... pro ty, co v tom srandu nepochopili si dovolim odpovedet (neb predpokladam, ze identicke stanovisko asi maji chlapci z DBH, co o bananu rozhodli): to napadeni ma primou souvislost s DBH a vztahama, ktery na DBH vznikly .. to, ze se napadeni odehralo ve fyzickem svete je dusledek drivejsich trenic a napadani v kyberprostoru ...
za me: tvl, tak to je extremne low ... dobre mu tak dobytkovi debilnimu, muze bejt rad, ze mu to tam nedal nekdo sezrat jeste na miste ... jakekoliv fyzicke nasili z duvodu, ktere vedli k tomute utoku, je nesmirne opovrzenihodne .. fujtajbl .. uz o nem nechci slyset
za me: tvl, tak to je extremne low ... dobre mu tak dobytkovi debilnimu, muze bejt rad, ze mu to tam nedal nekdo sezrat jeste na miste ... jakekoliv fyzicke nasili z duvodu, ktere vedli k tomute utoku, je nesmirne opovrzenihodne .. fujtajbl .. uz o nem nechci slyset
@player (18.12.2019 10:16): přišel na sraz DH, napadl dva členy DH, takže bych řekla, že to má s DH dost společného. Rozhodně souhlasím s rozhodnutím adminů.
@Všivák (18.12.2019 10:19): Já jsem ho vůbec neznal ani si nepamatuji že bych s ním tady o něčem někdy diskutoval. Takže nemám proč bych ho bránil ale souhlasím tohle je věc policie
@player (18.12.2019 10:16): Taky bych řekl. Tady se to vůbec nemuselo řešit.
@MCZ (17.12.2019 21:08): On dostal ban za bitku, které se odehrála mimo DH? Až tak jste přísní? Nestačilo to prostě jenom předat policii?
@Gordon (17.12.2019 22:55): Hospodská bitka? To by mě zajímalo kvůli čemu vypukla.
@Gordon (17.12.2019 22:55): Hospodská bitka? To by mě zajímalo kvůli čemu vypukla.