@
Bursoft (13.05.2020 20:43): Tak to nebylo myšleno. Samozřejmě, že v první řadě potřebuješ engine, který to umí. Aby to ale dokázal v potřebné kvalitě, bude potřebovat dostatečně výkonný hardware. Těžko se vyjádřit ke konkrétním hrám, kór když jsou tak rozdílné a dělí je osm let. Jestliže ale Sweeny tvrdí, že dokáží využít právě tohoto faktu, jak by demo vypadalo, kdybys ho pustili na HDD? A co to bude znamenat pro reálný vývoj?
Každopádně vykreslování vzdálenosti je jedna věc, pro mě ne až tak zajímavá, v souvislosti s SSD v konzolích se ale také
mluví o změnách v designu her. Na to se těším velmi, ale už z logiky věci vyplývá, že se to bude týkat především exkluzivních her, protože ty multiplatformní budou muset stále počítat s nejmenším společným jmenovatelem.
A tím se vracím na začátek. Jestliže demo, které jsme viděli, opravdu sází do velké míry na rychlé úložiště, troufám si říct, že se podobné kvality u multiplatformních her ještě dlouho nedočkáme.