@karadum (06.01.2021 19:20): JJ, s tím, že si to zahraji znovu i letos počítám. Jde mi o to, jestli ji můžu vložit do výzvy letos, když jsem ji měl ve výzvě loni.
Herní výzva 2025
@Crash (06.01.2021 19:22): Souhlasím, také jsem tu definici takhle chápal při navrhování kategorií, takže jsem pro změnu textace.
@Memphis (03.01.2021 22:09): To je super, tak rychlé jsem to nečekal :)
Bohužel dnes na DH nemám moc času, takže jen krátce, tu definici Pacifisty budu řešit s Memphisem, souhlasím, že je na základě této debaty asi skutečně potřeba ji upravit. Za to prvotní povolení Batmana se omlouvám, prostě jsme tuhle variantu nediskutovali, takže když to Ronik nadhodil, tak mi to přišlo jako fajn varianta, dokonce jsem si ho sám do výzvy hned dal. Nicméně po této debatě skutečně vnímám to, že to rozhodnutí o tom, že ve hře nebudu zabíjet chceme po hráči a ne aby mu hra vlastně žádnou jinou možnost nedala a jen ji prostě dohrál a přitom kosil jednoho protivníka za druhým.
K ostatním dotazům se bohužel dnes nedostanu, tak možná zítra a nebo vám odpoví někdo jiný. Díky za pochopení.
K ostatním dotazům se bohužel dnes nedostanu, tak možná zítra a nebo vám odpoví někdo jiný. Díky za pochopení.
@adam.kulhanek (06.01.2021 17:33): Ad 5: Nejsem veteran vyzev, ale pokud zacnes hrat CIV nanovo, tak by to melo splnovat 3. bod z pravidel.
@Jumas (06.01.2021 17:48): Představ si, že zkombinuješ staré díly a přidáš k tomu Conviction a výsledkem je Blacklist. Pro mě suverénně nejlepší kombinace, tak doufám, že bude i pro Tebe. ;-)
@Chuck (06.01.2021 17:46): Mám to taky v plánu letos po loňském hraní Conviction, ale v jiné kategorii.
@Jumas (06.01.2021 17:42): Chtěl a byla hrubá chyba, že jsi to neudělal. :-) Jinak ani v prologu žádné zabití u Blacklistu není, takže cajk. ;-)
@Chuck (06.01.2021 17:40): Chtěl jsem Bursoftovi napsat, ať se zeptá tebe :) Ještě čtu v popisu toho ačívu, že prolog se do toho nepočítá, tak nevím, jestli ten jde taky udělat bez zabití, jinak má Bursoft asi jasnou volbu.
@Jumas (06.01.2021 17:37): V Blacklistu hraješ dvě mise za Briggse a v jeho roli zabíjet taky nemusíš.
@Bursoft (06.01.2021 15:55): Dej si Conviction :) Ne, ten nejspíš nejde, ale minimálně Chaos Theory by jít měl (cut scény už si nepamatuju). A Blacklist má ačív "No Kill Option Engaged" za dokončení hry bez zabití v roli Sama Fishera, z čehož ale vyplývá, že asi hraješ i za někoho jinýho, a ten nevim, jestli má taky možnost nezabíjet. Každopádně to bude určitě nějaká vedlejší postava a bejt člen výzvovýho týmu (což nejsem), tak to uznám.
Předně, děkuji za organizaci dalšího ročníku, vypadá to letos fakt dobře. Taky už přemýšlím nad hrami pro jednotlivé kategorie a mám tu pár nejasností. Snažil jsem se toho tady přečíst co nejvíce, tak doufám, že se to tu už neřešilo. Moje dotazy jsem rozdělil na několik bodů:
1. Zde řešený Mortal Kombat a pacifista. Ve třetím díle je možné dělat v závěru friendship, tedy nezabití a spřátelení se s nepřítelem, takže by to na HC jít teoreticky mohlo. Ale chápu z diskuse správně, že finální smrt Shao Kahna, která je nevyhnutelná to znemožňuje?
2. Mortal Kombat podruhé a tentokrát v HC kategorii Čas je relativní. Všechny zápasy jsou časově omezeny, sedí to tedy do této kategorie?
3. Civilizace a HC Pacifista. Bez problému dokážu (v prvním díle) hru dohrát tak, že budu celou hru držet mír a případné nepřátele (a barbary) přeplácet pomocí diplomatů na svoji stranu. Hru pak můžu vyhrát ve Space race nebo po uplynutí časového limitu. Šlo by to na tuto kategorii?
4. Civilizace podruhé a tentokrát HC Okna vesmíru dokořán. Vítězství ve Space race znamená cestu na Alpha Centauri, bude to pasovat?
5. Jak je to vlastně s použitím hry, kterou jsem použil pro jednu kategorii v loňském roce (konkrétně právě první Civilizaci). Z pravidel jsem pochopil, že nesmím stejnou hru použít ve více kategoriích. Není zde ani slovo o jiných ročnících. V diskusi jsem si všiml, že někdo odmítl nějakou hru pro některou z kategorií použít, protože ji použil již dříve. Jedná se o nepsané (nebo mnou přehlédnuté) pravidlo nebo je to na každém hráči?
To už je snad všechno. Díky za vyřešení mých nejasností. :)
1. Zde řešený Mortal Kombat a pacifista. Ve třetím díle je možné dělat v závěru friendship, tedy nezabití a spřátelení se s nepřítelem, takže by to na HC jít teoreticky mohlo. Ale chápu z diskuse správně, že finální smrt Shao Kahna, která je nevyhnutelná to znemožňuje?
2. Mortal Kombat podruhé a tentokrát v HC kategorii Čas je relativní. Všechny zápasy jsou časově omezeny, sedí to tedy do této kategorie?
3. Civilizace a HC Pacifista. Bez problému dokážu (v prvním díle) hru dohrát tak, že budu celou hru držet mír a případné nepřátele (a barbary) přeplácet pomocí diplomatů na svoji stranu. Hru pak můžu vyhrát ve Space race nebo po uplynutí časového limitu. Šlo by to na tuto kategorii?
4. Civilizace podruhé a tentokrát HC Okna vesmíru dokořán. Vítězství ve Space race znamená cestu na Alpha Centauri, bude to pasovat?
5. Jak je to vlastně s použitím hry, kterou jsem použil pro jednu kategorii v loňském roce (konkrétně právě první Civilizaci). Z pravidel jsem pochopil, že nesmím stejnou hru použít ve více kategoriích. Není zde ani slovo o jiných ročnících. V diskusi jsem si všiml, že někdo odmítl nějakou hru pro některou z kategorií použít, protože ji použil již dříve. Jedná se o nepsané (nebo mnou přehlédnuté) pravidlo nebo je to na každém hráči?
To už je snad všechno. Díky za vyřešení mých nejasností. :)
@M.a.t.t. (06.01.2021 15:58): Fatality v mortalu nic?
@Bursoft (06.01.2021 15:55): Toto tu už odznelo, niečo podobné povolené nie je a s týmto nemám problém ani ja.
Každopádne ja nemám problém ani s tým zvyškom, ak sa to zmení, len si skutočne nemyslím, že povolením Batmana sa otvárajú vrátka aj pre Mortal Kombat. :D
Každopádne ja nemám problém ani s tým zvyškom, ak sa to zmení, len si skutočne nemyslím, že povolením Batmana sa otvárajú vrátka aj pre Mortal Kombat. :D
Mám každopádně k pacifistovi na HC jiný dotaz. Je povolená hra, kde hráčova postava zabije někoho v cutscéně? Tzn. situace, kdy hráč nemá možnost tuto událost ovlivnit? Napadá mě, že bych si dal po dlouhých letech Splinter Cell, ale nikdy jsem žádnýho nedohrál do konce (ty novější díly neznám vůbec) a netuším, jestli se tam v rámci příběhu někdo zabíjí v cutscénách..
@Crash (06.01.2021 15:27): Teraz ti úprimne nerozumiem, pretože Mortal Kombat je všetko len nie pacifistická hra. Poukazoval som aj na to, že tie hry majú dokonca i príbeh, ktorý nie je možné prejsť bez zabitia.
@Pluto (06.01.2021 15:10): Proč, budeme to dělat jak Bethesda, vydáme zmetek ať si to komunita doladí sama... ;-)
@M.a.t.t. (06.01.2021 14:01): Hluboce se omlouvám, že nejsem tak geniální, a že mi nedošlo, že s povolením Batmana zároveň otevírám vrátka i Mortal Kombatu, což by z té kategorie udělalo frašku. Jen bych si dovolil podotknout, že argumenty právě podobné nejsou, během debaty o Batmanovi na toto právě nikdo nepoukázal.
@M.a.t.t. (06.01.2021 14:01): Hluboce se omlouvám, že nejsem tak geniální, a že mi nedošlo, že s povolením Batmana zároveň otevírám vrátka i Mortal Kombatu, což by z té kategorie udělalo frašku. Jen bych si dovolil podotknout, že argumenty právě podobné nejsou, během debaty o Batmanovi na toto právě nikdo nepoukázal.
@Steve (06.01.2021 14:47): Od toho by měl být správně provedený beta test, ne? :-)
@Bursoft (06.01.2021 13:48): V dnešní době mít něco bezchybné On release day, to bych se hodně divil. V herním světě je tohle snad běžná praxe, buďme ještě rádi, že tu nemáme jenom Early Access se třema kategoriema :D
Jinak on samozřejmě nejdřív vzniká návrh kategorie, ten se trochu dolaďuje a až nakonec vznikne delší text pro stránku výzvy, který není tak úplně snadný právnicky překontrolovat (zvlášť když už máte v hlavě ten jedinej správnej výklad) :)
Jinak on samozřejmě nejdřív vzniká návrh kategorie, ten se trochu dolaďuje a až nakonec vznikne delší text pro stránku výzvy, který není tak úplně snadný právnicky překontrolovat (zvlášť když už máte v hlavě ten jedinej správnej výklad) :)
Tvůrci herní výzvy měli jít hru po hře a konfrontovat je s popisem kategorií. Tak snad příště, kluci.
@musa (06.01.2021 13:44): Zase sa netreba tváriť, že by to bola jediná kategória, kde bola podstata iná a nakoniec sa uznalo aj niečo odlišné, pretože to technicky podmienky spĺňa. Ono už len tá veta "Dohraj hru, ve které je standardně možný násilný postup, ale vy nezabijete jediného protivníka." vyložene pasuje na spomínaného Batmana, nie že nie :D
@Bursoft (06.01.2021 13:48): Nie je úmyslom z toho robiť kovbojku, hlavným kameňom úrazu je, že pred pár dňami to Crash uznal a po novom zase nie. Argumenty sú pritom stále podobné.
@Bursoft (06.01.2021 13:48): Nie je úmyslom z toho robiť kovbojku, hlavným kameňom úrazu je, že pred pár dňami to Crash uznal a po novom zase nie. Argumenty sú pritom stále podobné.
Hlavně je v pořádku to měnit, pokud je to takto na začátku.. zase bych z toho nedělal kovbojku. Je snad jasný, že pokud kategorie vymýšlí 4 nebo 5 lidí, tak se navzájem nějak utvrdí v jejich duchu, ale jakmile se to dostane ven, vidí to víc lidí neovlivněných nějakým výběrem nebo definicemi, tak to třeba nevyzní jednoznačně.
Crash aplikuje patch 1.01 a bude vystaráno :D
Crash aplikuje patch 1.01 a bude vystaráno :D
@M.a.t.t. (06.01.2021 13:13): může být, že ten popis působí nepřesně, ale podstata té kategorie je opravdu to, že se hráč rozhodne nezabít, i když to hra umožňuje. V zájmu principu popis Crash určitě poupraví :).
Za mě je dobře, že se to dá doladit takhle v diskuzi. Rozhodně si nemyslím, že by nám při sestavování výzvy nemohlo něco uniknout, hráčská zpětná vazba je fajn. Minulý rok se tu podobně řešilo jméno / přezdívka v rámci názvu hry.
Za mě je dobře, že se to dá doladit takhle v diskuzi. Rozhodně si nemyslím, že by nám při sestavování výzvy nemohlo něco uniknout, hráčská zpětná vazba je fajn. Minulý rok se tu podobně řešilo jméno / přezdívka v rámci názvu hry.
@M.a.t.t. (06.01.2021 13:30): Nezrovnalosti je lepšie vyriešiť hneď na začiatku. A prípadnej korekcii sa niekedy nedá vyhnúť. Kategórie výzvy predsa nie je 10 prikázaní. :)
Já si to hned taky vyložil tak, jak je to myšleno - že má hráč možnost zabíjet, ale zároveň možnost nezabíjet a tímto způsobem je třeba tu hru dohrát, takže třeba Splinter Celly.
@Bragi (06.01.2021 13:25): Nie som :D, ale výklad je skutočne nejednoznačný. Ak to Crash upraví, síce sa mi nebude pozdávať, že sa mení popis pravidiel po štarte výzvy, ale budem to akceptovať.
@M.a.t.t. (06.01.2021 13:23): Podle mě ze slov "i to" vyplývá, že musí nabízet oboje.
@Ronik (06.01.2021 13:26): Ano, že to bylo povoleno vím. A už v tu dobu se mi to zdálo divné a nesouhlasící s popisem. Každopádně upřesnění nezaškodí.
@Ronik (06.01.2021 13:26): Ano, že to bylo povoleno vím. A už v tu dobu se mi to zdálo divné a nesouhlasící s popisem. Každopádně upřesnění nezaškodí.
@jvempire (06.01.2021 13:20): Dá se to vykládat oběma způsoby a ještě pár dní zpátky Crash souhlasil s výkladem, že ta možnost zabíjet není podmínkou. Jestli hry jako Batman nejsou žádoucí, tak je potřeba doplnit popis kategorie, nebo se podobné výklady budou opakovat.
Nie si ty náhodou právnik? :D
Je pravda, že popis HC kategórie umožňuje vyložiť si jej zmysel viacerými spôsobmi. Nie je tam vyslovene špecifikované, že hra má umožniť voľbu medzi zabíjaním a nezabíjaním protivníkov. Aj keď omráčenie by sa tiež dalo označiť ako násilie.
Možno by stačilo zmeniť vetu v popise nasledujúcim spôsobom a bude to lege artis:
Pro HC variantu je potřeba dohrát hru, kde násilný postup a zabíjení je sice běžnou součástí hry, nicméně hra umožňuje i to, že ji dohrajete bez zabití jediného protivníka.
A predovšetkým by pacifistický postup mal byť hráčova voľba, nie voľba hry. Ale tu už sa opakujem.
Je pravda, že popis HC kategórie umožňuje vyložiť si jej zmysel viacerými spôsobmi. Nie je tam vyslovene špecifikované, že hra má umožniť voľbu medzi zabíjaním a nezabíjaním protivníkov. Aj keď omráčenie by sa tiež dalo označiť ako násilie.
Možno by stačilo zmeniť vetu v popise nasledujúcim spôsobom a bude to lege artis:
Pro HC variantu je potřeba dohrát hru, kde násilný postup a zabíjení je sice běžnou součástí hry, nicméně hra umožňuje i to, že ji dohrajete bez zabití jediného protivníka.
A predovšetkým by pacifistický postup mal byť hráčova voľba, nie voľba hry. Ale tu už sa opakujem.
@jvempire (06.01.2021 13:20): Nie nutne... ja to chápem tak, že do toho spadajú ako násilné hry, kde máš možnosť voľby zabiť/nezabiť, tak i násilné hry, kde nezabíjaš.
@M.a.t.t. (06.01.2021 13:13): Tak v popisu je: nicméně hra umožňuje i to, že ji dohrajete bez zabití jediného protivníka, což bych řekl znamená, že hra musí nabízet i možnost zabíjet.
@Bragi (06.01.2021 13:10): Možno to tak bolo myslené, ale pri tvorbe kategórií sa nemyslelo ani na hry typu THE LONGING a nakoniec to nešlo. Nejde o to, že sa snažím hľadať diery a niečo si potenciálne uľahčovať, ide mi čisto o princíp. Ako som uviedol aj nižšie, hry ako Mortal Kombat by som tu neuznával ani ja, ale hry kde hráš za pacifistickú postavu, ktorá nezabíja sa mi vidia v poriadku.
@M.a.t.t. (06.01.2021 12:24): Ja som to podľa popisu tejto kategórie výzvy tiež pochopil tak, že rozhoduje hráčova voľba. Teda že hra ti umožní vybrať si, či sa protivníkovi vyhneš, omráčiš ho, alebo ho odpravíš. Výslovne ti neurčí, ako sa s ním máš vysporiadať. A predpokladám, že tak to aj bolo pri tvorbe kategórie výzvy myslené.
Jedno už mám splněno :D
Minihra- God of war
A už se chystám na další:)
Minihra- God of war
A už se chystám na další:)
@sagittario (06.01.2021 12:22): O krotení sa nie v pravidlách žiadna zmienka, iba že tam musí byť násilie na dennom poriadku, no súčasne je potrebné nezabíjať. ;)
@M.a.t.t. (06.01.2021 12:06): Ta kategorie je o tom, že se musíš krotit v tom, abys nepřítele nezabil, i když tu možnost máš, ať už teda jakýmkoliv omráčením nebo plížením. Tu mechaniku nezabíjet máš dělat ty sám, ne že ta hra to dělá za tebe.
@sagittario (06.01.2021 12:02): Aké uľahčovanie, keď je to priamo v súlade s textom danej kategórie? :) Zase toľko third person akčných bojoviek, či iných podobne ladených hier, ktoré neumožňujú zabíjanie, skutočne neexistuje, takže prečo ich všetky hádzať do jedného vreca? :)
Za mě jsem rád, že došlo ke změně. Sice jsem si to chtěl původně Batmanem ulehčit, protože jsem ho nehrál a chci si ho zahrát, tak se mi to tam hodilo, ale chápu přesně o co v té kategorii na HC variantě jde, takže za mě je to krok správným směrem. Pokud v Batmanovi nezabíjíš celou hru, i když pravidelně někomu lámeš páteř, tak to jde mimo to, o co v té kategorii jde. A jelikož máme 6.1. a ne půlku července, tak tady změna za chodu není zásadní.
I letos budu nejspíše hrát Herní výzvu. Napasováno následovně:
1. A Story About My Uncle - na Normal
2. Attractio - na Hardcore
3. Saints Row: The Third - na Hardcore
4. Sleeping Dogs: Definitive Edition - na Normal
5. Skies of Blue - na Normal
6. Need for Speed: Undercover - na Normal
7. Light Weaver na Hardcore
8. Xotic - na Hardcore
9. Barrier X na Normal či Hardcore
10. Ever Forward - na Hardcore
Mělo by to být ok. Možná jen přeřadím hry do jiných kategorií. Důležité je, aby někde byly nějaké minihry. DLC má minimálně trojice uvedených her. Problematické bude asi jen 7 a 9.
Z kategorie 7 usuzuji, že se dá vyložit různě. Přičemž ty výklady nejsou vůbec od věci. Zkoušel jsem v Light Weaver stát a jen koukat, hra se po chvíli sama vypla. Totéž, i když jsem pouze otáčel myší. Je to ale zřejmě správně, protože tam jde o záchranu místa, kdy jsem logicky tlačen časem. Chybí tam ale číselně uvedený časový limit. Když jsem to o Vánocích hrál, nikdy se mi v celé obrazovce hra sama nevypla. To jsem se ji snažil dokončit, přemýšlel, jak ty rébusy dát. Pakliže by nesplňovala status Hardcore, bude nutné vybrat jinou hru. Dána dnes do schvalování, přišla mi hodně fajn.
Barrier X se odehrává ve vesmíru, kde letím nadsvětelnou rychlostí. Musím se vyhýbat překážkám. Grafika bude asi dost strohá, ale při takovýchto rychlostech je otázka, co by bylo vlastně vidět. Nevím, zda splňuje i Hardcore variantu, ale uvítal by to.
1. A Story About My Uncle - na Normal
2. Attractio - na Hardcore
3. Saints Row: The Third - na Hardcore
4. Sleeping Dogs: Definitive Edition - na Normal
5. Skies of Blue - na Normal
6. Need for Speed: Undercover - na Normal
7. Light Weaver na Hardcore
8. Xotic - na Hardcore
9. Barrier X na Normal či Hardcore
10. Ever Forward - na Hardcore
Mělo by to být ok. Možná jen přeřadím hry do jiných kategorií. Důležité je, aby někde byly nějaké minihry. DLC má minimálně trojice uvedených her. Problematické bude asi jen 7 a 9.
Z kategorie 7 usuzuji, že se dá vyložit různě. Přičemž ty výklady nejsou vůbec od věci. Zkoušel jsem v Light Weaver stát a jen koukat, hra se po chvíli sama vypla. Totéž, i když jsem pouze otáčel myší. Je to ale zřejmě správně, protože tam jde o záchranu místa, kdy jsem logicky tlačen časem. Chybí tam ale číselně uvedený časový limit. Když jsem to o Vánocích hrál, nikdy se mi v celé obrazovce hra sama nevypla. To jsem se ji snažil dokončit, přemýšlel, jak ty rébusy dát. Pakliže by nesplňovala status Hardcore, bude nutné vybrat jinou hru. Dána dnes do schvalování, přišla mi hodně fajn.
Barrier X se odehrává ve vesmíru, kde letím nadsvětelnou rychlostí. Musím se vyhýbat překážkám. Grafika bude asi dost strohá, ale při takovýchto rychlostech je otázka, co by bylo vlastně vidět. Nevím, zda splňuje i Hardcore variantu, ale uvítal by to.
@Crash (06.01.2021 09:04): Podobne ako Ronik musím vyjadriť nesúhlas, a to aj vzhľadom k tomu, že spomínaný Batman bol pôvodne uznaný ako validná možnosť. Nebolo by nabudúce vhodnejšie preberať si podobné prípady už pri tvorbe kategórií ako upravovať podmienky za chodu?
Hoci je mi jasné, že to tak nebolo myslené, nerozumiem ako to ide proti duchu kategórie. Zoberme si len toho Batmana, či hoci aj Spider-mana (skrátka väčšinu klasických superhrdinských postáv) ktorí sú z princípu pacifisti a zabíjaniu sa vyhýbajú ako je to len možné. I v rámci komiksov bojujú len preto, že im ich oponenti nedávajú na výber, inak sa v násilí vôbec nevyužívajú. Po tom čo tu pravidelne padajú otázky, kde sa viacerí snažia napasovať nevhodnú hru na určitú kategóriu, skutočne mi nie je jasné, prečo by malo byť práve toto problematické. Je tam násilný postup bežnou súčasťou diania? Áno. Umožňujú omráčenie, či dokonca aj obchádzanie nepriateľov bez zabíjania? Áno. Ak sa v popise kategórie zmení výraz násilný postup na zabíjanie, potom v poriadku, i keď na pováženie, či je správne meniť to po štarte.
Hoci je mi jasné, že to tak nebolo myslené, nerozumiem ako to ide proti duchu kategórie. Zoberme si len toho Batmana, či hoci aj Spider-mana (skrátka väčšinu klasických superhrdinských postáv) ktorí sú z princípu pacifisti a zabíjaniu sa vyhýbajú ako je to len možné. I v rámci komiksov bojujú len preto, že im ich oponenti nedávajú na výber, inak sa v násilí vôbec nevyužívajú. Po tom čo tu pravidelne padajú otázky, kde sa viacerí snažia napasovať nevhodnú hru na určitú kategóriu, skutočne mi nie je jasné, prečo by malo byť práve toto problematické. Je tam násilný postup bežnou súčasťou diania? Áno. Umožňujú omráčenie, či dokonca aj obchádzanie nepriateľov bez zabíjania? Áno. Ak sa v popise kategórie zmení výraz násilný postup na zabíjanie, potom v poriadku, i keď na pováženie, či je správne meniť to po štarte.
@Crash (06.01.2021 09:04): V tom případě upravte znění první kategorie na webu, protože ze současného tohle vůbec nevyplývá:
Pro HC variantu je potřeba dohrát hru, kde násilný postup je sice běžnou součástí hry, nicméně hra umožňuje i to, že ji dohrajete bez zabití jediného protivníka. Omráčení či jiné násilné vyřazení protivníka je povoleno, jen nesmí umřít.
"Násilný postup" se nerovná zabíjení.
Pro HC variantu je potřeba dohrát hru, kde násilný postup je sice běžnou součástí hry, nicméně hra umožňuje i to, že ji dohrajete bez zabití jediného protivníka. Omráčení či jiné násilné vyřazení protivníka je povoleno, jen nesmí umřít.
"Násilný postup" se nerovná zabíjení.
@Dan9K (06.01.2021 02:31): nene to hrát nechci ;o)
Bachař není policista ale je to tak příbuzné povolání že jsem za to to povolit
Bachař není policista ale je to tak příbuzné povolání že jsem za to to povolit
@Red (05.01.2021 19:45): jak výjimečně? Ty přece se mnou souhlasíš skoro vždycky. Souhlasíš :P?
Díky za tu diskuzi k Pacifistovi a musím souhlasit, že uznat do této kategorie kdejakou mlátičku jen proto, že se v ní nezabije, je proti duchu této kategorie, stejně tak ty bojový sporty, takže se budeme držet té definice, že hra by standardně měla zabíjení umožňovat, ale je na hráči, aby se mu úplně vyhnul. Tím pádem asi padají ti Batmani, pokud se tam zabíjet nedá.
@Zoltan (05.01.2021 16:45): No, možná to ještě přehodnotím a narvu do první kategorie nějakou klikací adventuru. :)
@Dan9K (06.01.2021 03:13): Jasně. :c))
@samorost (06.01.2021 02:51): tak ono když utíkáš z vězení, tak se dá čekat, že po tobě nepůjdou jenom bachaři, si myslím, že to není takovej spoiler .-)
@Dan9K (06.01.2021 02:31): Já vím, hrál jsem to. ;c) ... a to nechci prozrazovat zápletku ... :c)
@RomcaT (06.01.2021 00:41): já vždycky žil v domnění, že bachaři jsou policajti, ale asi to tak není. Je to prostě vězeňská služba. Každopádně bych s tím neměl problém.
A málokdy se asi objeví hra, která je ve vězení, aniž by tam byla i policie. Každopádně je to zrovna docela aktuální téma, protože na konci listopadu se ve sněmovně projednávalo, že policisté mohou zaskakovat ve vězeňské službě. odkaz
@samorost (06.01.2021 01:36): v A Way Out je i standardní policie.
A málokdy se asi objeví hra, která je ve vězení, aniž by tam byla i policie. Každopádně je to zrovna docela aktuální téma, protože na konci listopadu se ve sněmovně projednávalo, že policisté mohou zaskakovat ve vězeňské službě. odkaz
@samorost (06.01.2021 01:36): v A Way Out je i standardní policie.