@M.a.t.t. (15.12.2021 22:41): však já sám uznávám, že je to hodně na hraně, a proto jsem to vůbec vytáhl a ptal se. Když je mi to jasné, tak se neptám :-) Zkusme se teď vykašlat na pocity, které z toho máme (že je to vlastně spíš dejmetomu okrasa) a dejme si na stůl to, co se píše v doplňujících informacích, co je potřeba, aby to okrasa nebyla:
"má možnost nějakým způsobem do vaši hry zasáhnout, ať už jako NPC, se kterým je potřeba komunikovat, nebo vás určitou část hry doprovází, popř. může být i vaším protivníkem."
1) má možnost nějakým způsobem do vaší hry zasáhnout? ano s přimhouřením očí
2) NPC se kterým je potřeba komunikovat? ne (ale to jsme si vysvětlili, že ve Falloutu není potřeba komunikovat vlastně s nikým), ovšem lze to (ano, diskuse není moc valná) a je to NPC
3) určitou dobu vás doprovází? ne
4) může být i vaším protivníkem? ano
Takže trojka a čtyřka jsou jasný, jedničku a dvojku bych dal po půl bodu. Takže dejmetomu, že 2 ze 4 věcí sedí. Naštěstí tyhle podmínky chápu tak, že stačí jedna z nich a nemusí být všechny :-) To citované souvětí v doplňujících informacích je trochu složité a lze ho bohužel chápat vícero způsoby. Takže taky to jde brát, že pojem NPC se vztahuje pouze ke komunikaci a ty další věty se už vztahují pouze k předchozímu podmětu (dítě) a pak to lze chápat zase trochu jinak. Ale to už je dost lingvistické okénko no :-)
Ale docela mě baví, jak ohledně toho tématu ta komunikace probíhá. Nejdřív jsem se zeptal a bylo úplně ticho po pěšině. Tak jsem se připomněl, byl menší spor, ale vlastně pak už nebyly žádné reakce, tak jsem si řek, že asi teda ok. Pak jsem to vytáh znova, s otázkou, jestli náhodou nemá Fallout nějaký remaster, že bych to prohodil za Residenta Evila 2, co mám ve výzvě a bylo to čistý. Na to nikdo nereagoval, jen se všichni vrátili zas k dětem a Falloutu, Steve opět proti, Crash pro, a najednou, v momentě, kdy se zdá debata už konečně ukončená, se objeví noví lidé, kteří to řeší zase odznova :D
ty internetové debaty jsou tak marné :-)
"má možnost nějakým způsobem do vaši hry zasáhnout, ať už jako NPC, se kterým je potřeba komunikovat, nebo vás určitou část hry doprovází, popř. může být i vaším protivníkem."
1) má možnost nějakým způsobem do vaší hry zasáhnout? ano s přimhouřením očí
2) NPC se kterým je potřeba komunikovat? ne (ale to jsme si vysvětlili, že ve Falloutu není potřeba komunikovat vlastně s nikým), ovšem lze to (ano, diskuse není moc valná) a je to NPC
3) určitou dobu vás doprovází? ne
4) může být i vaším protivníkem? ano
Takže trojka a čtyřka jsou jasný, jedničku a dvojku bych dal po půl bodu. Takže dejmetomu, že 2 ze 4 věcí sedí. Naštěstí tyhle podmínky chápu tak, že stačí jedna z nich a nemusí být všechny :-) To citované souvětí v doplňujících informacích je trochu složité a lze ho bohužel chápat vícero způsoby. Takže taky to jde brát, že pojem NPC se vztahuje pouze ke komunikaci a ty další věty se už vztahují pouze k předchozímu podmětu (dítě) a pak to lze chápat zase trochu jinak. Ale to už je dost lingvistické okénko no :-)
Ale docela mě baví, jak ohledně toho tématu ta komunikace probíhá. Nejdřív jsem se zeptal a bylo úplně ticho po pěšině. Tak jsem se připomněl, byl menší spor, ale vlastně pak už nebyly žádné reakce, tak jsem si řek, že asi teda ok. Pak jsem to vytáh znova, s otázkou, jestli náhodou nemá Fallout nějaký remaster, že bych to prohodil za Residenta Evila 2, co mám ve výzvě a bylo to čistý. Na to nikdo nereagoval, jen se všichni vrátili zas k dětem a Falloutu, Steve opět proti, Crash pro, a najednou, v momentě, kdy se zdá debata už konečně ukončená, se objeví noví lidé, kteří to řeší zase odznova :D
ty internetové debaty jsou tak marné :-)