@Tulareanus (10.03.2022 21:58): 1. třicet fps není autorský záměr ale zažitý standart.
2. hry nezpomalují fejkově filmečky, nýbrž bývají ve filmové kvalitě kvůli low end počítačům a konzolím.
3. autoři zpomalují záběry, aby do těch ubohých pár snímků mohli vecpat všechny detaily, aby z toho nevznikla vyblitá šmouha.
4. pomalé náběhy na scény a pohyby herců jsou právě výsledkem technologických/standardizovaných omezení, protože by z toho byly opět hnusné šmouhy. naopak viděl jsem už nespočet opening scén v kině, kde se obraz epilepticky cukal, protože ho chtěli mít crystal clear.
5. konzervativní režiseři nechtějí víc FPS, protože by to pro ně znamenalo mnohem víc práce. Faktem prostě je, že filmový standard je starý ale nikomu se nechce inovovat a raději zůstane u šmouh. A opět připomínám, nemluvím o dokresleních software FPS, ale o skutečných fps.
Jestli vám tohle přijde hnusný kvůli fps, tak potěs.
A pro tebe speciálně, jelikož tu si obávaný nitpicker, tak raději upřesním, že spomalením nemyslím umělecký záměr, jako například v matrixu, ale zpomalený spíše z nutnosti, aby tvůrci mohli vměstnat do scény dostatek detailů a neměli z toho jen šmouhu. V 60 fps by měli mnohem více svobody s tvorbou detailů při zachování větší rychlosti, ALE taky mnohem víc práce.
Zkuste si někdy nějakou akční pasáž ve filmech stopnout, většinou je tam pak záběr šmouhnutej jak na nekvalitní fotce, s více FPS by mohli být takové scény trochu čistější.
2. hry nezpomalují fejkově filmečky, nýbrž bývají ve filmové kvalitě kvůli low end počítačům a konzolím.
3. autoři zpomalují záběry, aby do těch ubohých pár snímků mohli vecpat všechny detaily, aby z toho nevznikla vyblitá šmouha.
4. pomalé náběhy na scény a pohyby herců jsou právě výsledkem technologických/standardizovaných omezení, protože by z toho byly opět hnusné šmouhy. naopak viděl jsem už nespočet opening scén v kině, kde se obraz epilepticky cukal, protože ho chtěli mít crystal clear.
5. konzervativní režiseři nechtějí víc FPS, protože by to pro ně znamenalo mnohem víc práce. Faktem prostě je, že filmový standard je starý ale nikomu se nechce inovovat a raději zůstane u šmouh. A opět připomínám, nemluvím o dokresleních software FPS, ale o skutečných fps.
Jestli vám tohle přijde hnusný kvůli fps, tak potěs.
A pro tebe speciálně, jelikož tu si obávaný nitpicker, tak raději upřesním, že spomalením nemyslím umělecký záměr, jako například v matrixu, ale zpomalený spíše z nutnosti, aby tvůrci mohli vměstnat do scény dostatek detailů a neměli z toho jen šmouhu. V 60 fps by měli mnohem více svobody s tvorbou detailů při zachování větší rychlosti, ALE taky mnohem víc práce.
Zkuste si někdy nějakou akční pasáž ve filmech stopnout, většinou je tam pak záběr šmouhnutej jak na nekvalitní fotce, s více FPS by mohli být takové scény trochu čistější.