@
Paul (21.11.2022 12:02): Podle mě by většina lidí co má teď XSS buď vůbec nehrála (což znamená míň peněz pro vývojáře, tj. horší situace pro všechny hráče) nebo ještě na něčem horším... A co takový Switch, jak moc to zkazil hráčům Doom Eternal? :-)
@
Bursoft (21.11.2022 12:03): No ale to je taky ono, nikomu se teď nechce prodávat levné grafiky když těch drahých prodají dost a mají na nich vyšší zisk.
@
Fritol (21.11.2022 12:10): Jo, to je další věc, na konzole se typicky víc optimalizuje (protože se to vyplatí), další skryté náklady u PC.
@
Rapier (21.11.2022 12:18): Si vygoogli co znamená "the shit". :-) XSS je moje hlavní herní platforma (i proto, že před 2 roky nic jiného nebylo skladem a mám jen 1080p monitor a kupovat si něco lepšího by byly další extra náklady). Ale třeba MS / Sony překvapí a bude nějaký super atraktivní Series X / PS5 "Pro". Nebo se mi nebude chtít čekat na SH2 remake a nějakým zázrakem bude k sehnání za MSRP PS5 digital. :-)
@
Bursoft (21.11.2022 12:28): "Grafický nastavení her na konzolích bývá ekvivalent low-medium nastavení v PC verzích." Není divu, když na medium bývá potřeba něco jako 3060 Ti. A to už jsme zase u těch cen. Až budou grafiky a konzole zase desetkrát rychlejší, tak max bude zase desetkrát náročnější...
@
Fritol (21.11.2022 12:42): Jen aby pak nebyly zase hry limitované CPU, pak taky hrozí něco jako 1440p30 na XSX/PS5 a 900p30 na XSS... Ale taky doufám, že co nejvíc her bude mít 60 fps aspoň na XSX.
@
Charllize (21.11.2022 18:02): Jak psal Bursoft, oficiální cena je k ničemu, když se za ni PS5 nedá nikde koupit. U Xboxu už ten rozdíl oproti PC může být až 100 % (jsem teda zvědavý jestli fakt zdraží).
@
Bursoft (21.11.2022 19:03): To jestli Xboxy budou zdražovat a o kolik se ještě uvidí a i tak budou furt výrazně levnější než PC. Zvlášť u XSS by mě překvapilo kdyby zdražil na víc než úvodní cenu 8 tisíc když teď stojí v akci 6.