@LIUWIL (15.09.2023 17:22): díky za obsáhlou odpověď. Přeci jen, už je to rok od vydání RX 7900 XT/XTX, je tedy možné, že v AMD již stihli odladit největší chyby v GPU driverech. Neptám se jen tak, sám jsem si tím před 4 roky prošel jako tehdejší čerstvý majitel AMD RX 5700 XT (zakoupeno krátce po vydání) a trvalo zhruba rok, než v AMD odladily největší chyby v GPU driverech (pověstný black screen ve hrách opravovali cca 3-5 měsíců v roce 2020).
Podle HW Unboxed a dalších co jsem viděl a četl se zdá, že RT výkon je vcelku slušný (paradoxně lepší v 1440p a především 4k kde už nestíhá VRAM RTX 4070), pochopitelně až na náročný Cyberpunk 2077. Vypadá to, že titul je primárně optimalizován pro Nvidia GPUs. Tak dej vědět jak si vede Cyberpunk 2077 a RT v různých režimech, především by mě zajímalo jak moc je to stabilní při delším hraní, a neváhej projet vestavěný benchmark. Předpokládám, že hraješ se zapnutým FSR 2.x v režimu Quality.
RT jde na první pohled rozeznat např. v The Witcher 3 next-gen. Ať interiéry, nebo exteriéry, samozřejmě díky prakticky největšímu přínosu technologie RT = RTGI (Ray Tracing Global Illumination), kompletně mění nasvícení scény. Nepotřebuješ analýzu Digital Foundry abys to nezaregistorval na první pohled. Scéna prostě vypadá reálněji, třeba lesy dostanou díky nasvícení hloubku, blbě se to popisuje ale rozdíl si uvědomíš prakticky okamžitě, vidět zřetelný rozdíl lze i na samotném začátku hry na Kaer Morhen, místa kde nedopadá světlo jsou jako ve skutečnosti tmavší, scéna tak dostane hloubku a vypadá to podobně, jako když se díváš za slunného dne do stínu, nemluvě o zabarvení materiálů (barva se lehce změní dle intezity světla).
Podle HW Unboxed a dalších co jsem viděl a četl se zdá, že RT výkon je vcelku slušný (paradoxně lepší v 1440p a především 4k kde už nestíhá VRAM RTX 4070), pochopitelně až na náročný Cyberpunk 2077. Vypadá to, že titul je primárně optimalizován pro Nvidia GPUs. Tak dej vědět jak si vede Cyberpunk 2077 a RT v různých režimech, především by mě zajímalo jak moc je to stabilní při delším hraní, a neváhej projet vestavěný benchmark. Předpokládám, že hraješ se zapnutým FSR 2.x v režimu Quality.
RT jde na první pohled rozeznat např. v The Witcher 3 next-gen. Ať interiéry, nebo exteriéry, samozřejmě díky prakticky největšímu přínosu technologie RT = RTGI (Ray Tracing Global Illumination), kompletně mění nasvícení scény. Nepotřebuješ analýzu Digital Foundry abys to nezaregistorval na první pohled. Scéna prostě vypadá reálněji, třeba lesy dostanou díky nasvícení hloubku, blbě se to popisuje ale rozdíl si uvědomíš prakticky okamžitě, vidět zřetelný rozdíl lze i na samotném začátku hry na Kaer Morhen, místa kde nedopadá světlo jsou jako ve skutečnosti tmavší, scéna tak dostane hloubku a vypadá to podobně, jako když se díváš za slunného dne do stínu, nemluvě o zabarvení materiálů (barva se lehce změní dle intezity světla).