@
TombSpirit (25.09.2024 12:15): Jeden o voze, druhej o koze.
@
Fritol (25.09.2024 12:40): Vynechal jsem Endless Ocean?!?! Tys tuhle debatu začal tím, že Sony je jako Ubisoft, což je publisher známej pro publishování tý jedný samý hry furt dokola (tohle je prosímtětebe nadsázka), já kontroval, že v žádným případě není, protože furt tvořej nový značky (o tom se celou dobu bavím, zatímco vy mluvíte o žánrech – samozřejmě snaha je všechny redukovat na Ubisoft-like open worldy je taky směšná, takový hry bych spočítal na prstech jedný ruky, ale to přecházím), a ty řekneš Podívej na Nintendo, jak je ten jejich Assassin furt po třiceti letech živej! EXCATLY MY FAKIN POINT! Ale tak jsem rád, že jsme si to nakonec vyjasnili.
@
Tulareanus (25.09.2024 12:29): Ne, ty hry se nehrajou stejně. Ano, soubojáky např. v Spider-Manovi, Ghostu, především pak v God of War a Horizonu jsou mechanicky komplexní, nesnažil jsem se říct, že je to raketová věda, jen že to není walking simulator nebo QTE film, snad si rozumíme. Jen ti nabízím důvod, proč lidi chtěj v tomhle žánru tvořit výpravný, příběhový hry, ne slovíčkařit, v Animal Crossingu podobnou story asi těžko odvyprávíš, že jo. A zase jsme u toho, že každej má ňáký představy, mně třeba celý Death Stranding, The Last of Us Part II, nebo soubojáky v Ghostu, God of War a Horizonu, ale třeba i hordy v Days Gone přijdou v rámci žánru dostatečně inovativní.