Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Chápu, že tato diskuse není o mně (spíše se tu ozvaly osobní antipatie konvice). Koneckonců mých 1636 bodů (během 4 let) ze mě těžko dělá na body významného uživatele (a tedy v případě změny bodování "opinionmakera"), tím méně někoho, kdo by utiskoval nebohé pracovité přidavače. Jen bych zmínil, že achievementy nemám (/"nerýžuji") za přihlašování se (viz absence nepřítele spánku či dvou ocenění za každodenní přihlašování), ale především za komentáře.

Nicméně v posledku mi nepřijde, že by ta změna systému zatím byla nutná. Těch spamovacích účtů snad zatím není moc.

P. S. Aby to nedráždilo, tak bych ještě zmínil, že za "tlachání" jsem ještě nikdy bod nedostal.
Počítá se někdy v daleké budoucnosti mít na uživatelském profilu nějaký textový editor? Něco rozšířenějšího než je teď?
Co tady všichni řešíte? MCZ jasně napsal, že se systém upraví, ale že se ještě nerozhodli jak. A že váš názor to stejně neovlivní. Napsat, že je váha podle počtu bodů špatně, že by to mělo být od nějaké hranice je úsměvná - protože je to OBOJÍ úprava podle počtu bodů. Změna stejně neproběhne bez testování a jakmile proběhne, pravděpodobně to stejně příliš nepoznáte...
@MCZ (29.08.2012 10:55): Tak se ten případ jen posune na dva uživatele, kdy vážený průměr daný nějakým vnitřním výpočtem bude vycházet jinak, než jak by se očekávalo u aritmetického průměru.

Navíc tě nikdo (nebo přinejmenším já), za žádného diktátorem nepovažuje. Ani že bych vytvářel databazi lépe. Co je to za nesmysl? Já naopak oceňuju to množství funkcí, které tu jsou a třeba to, že jsi v diskuzi ochoten vypsat anketu o případných změnách, na kterou pak bereš zřetel, zjevně svědčí o opaku.

Pokud je tu ale fórum o novinkách, tak se na druhou stranu nemůžeš divit, že se ti tu uživatelé tvé databazé projevují. A to třeba i negativně. U změny jako je vliv bodů na hodnocení se tomu nelze až tak divit. Pochopitelně, ony závěry mohou být díky nedostatku informací chybné. Ale ty stačí rozptýlit velmi rychle tím, že se vše uvede na pravou míru nebo prostě nebudou ven prosakovat informace, jak co v budoucnu bude či nebude.

Nechci tě rozhodně nijak napadat, a byl bych nerad, kdyby sis to tak vyložil.
@Artran (29.08.2012 10:40): No na čsfd je to tak, že pokud jsi ohodnotil jen 50 filmů, tak se tvé hodnocení v žívotě neprojeví ve výsledcích. Tady na dbher jsou pravidla nastavena tak, že i kdybys ohodnotil jen jednu hru, tak ihned má tvé hodnocení nějaký vliv na celková procenta. Což znamená, že někteří uživatelé si tvoří duplikáty, aby ovlivnili hodnocení jejich TOP hry, nebo naopak, aby poškodili nejlepší hry v žebříčku. To, že každý jednotlivý uživatel bude mít nějaký vliv hned s ohodnocením první hry bude zachováno i po zavedení váhy, což beru za jednoznačnou výhodu oproti čsfd.

Pokud si pamatuji diskuze správně tak tam ten vliv váhy bude, ale určitě to nebude takový problém jak uvádíš. Dejme tomu, že nový uživatel bude mít váhu 0,1, což znamená, že kdyby se někdo snažil založit duplicitní accounty, musel by jich založit 10, aby měl vliv na celkové hodnocení stejný, jako například já, který mám přes 4 tis. DH bodů.

Následující je jen nástřel a ve skutečnosti to může být úplně jinak:
- uživatelé do 500 bodů budou mít váhu 0,1
- uživatelé do 500 bodů budou mít váhu 1,0
A to bude samozřejmě limit, nad který se nepůjde.

Já osobně bych ale navrhoval něco takového:
- uživatelé od 0 do 500 bodů budou mít individuální váhu, která se bude růst od 0,01 do 0,99
- uživatelé od 501 bodů budou mít váhu 1,00

Tento systém nemá být k tomu, aby zvýhodňoval aktivní lidi, ale k tomu aby zkomplikoval ovlivňováni žebříčků duplicitními účty.
Eště pošlu ty vzorce přímo pokud nekdo neví jak sa počítá vážený průměr:

(0%+50%+100%)/3 = 50%
(50*0%+500*50%+1000*100%)/(50+500+1000) = 80%
(odm50*0%+odm500*50%+odm1000*100%)/(odm50+odm500+odm1000) = 70%
@Artran (29.08.2012 10:40): Ten tvůj poslední příklad je zcela vedle. Váha se má počítat ve srovnání s ostatními uživateli - proč by měla vyšší váha znamenat, že hra dostane 71%, když já ji chci dát 70% a jsem jediný hodnotitel? Proboha, jak jsi na to přišel?!


Tohle je má poslední reakce na dané téma, už mě to celé neskutečně unavuje. Nikdo nic neví, ale o to hlasitěji se tu každý odvážně pouští do divokých prognóz a analýz, jak to celé bude špatně, obvinění, jací jsme diktátoři, implikací, jak vy byste tenhle web udělali líp a podobně.

Už fakt konec.
Mám pocit že půlka (a to větší) lidí nechápe kolik různých možností při takovém výpočtu je... Na prvním místě Konvák, který za tím pořád vidí, že budů VIP a staří uživatelé "OP" Přitom stačí najít rozumný cap pro ty body takže od 1000 1500 nebo 2000 už to nebude znamenat rozdíl (já bych řekl že vhodný cap by byl poslední odměna za body), stejně tak minimální hranica od kterej sa hodnocení počítá např.: 50 nebo 100 bodů néni nic na co by člověk mosel sedět 24/7 na DH. taky od těch 50 do 1000 nemosí byt ten přepočet váhy "na tvrdo" ale váha jde ruzně posílit oslabit.

Nemožu si pomoct, ale mám pocit, že nekeří to nechápů a nechců chápat. Nechců ani diskutovat, ale chců proti tomu za každů cenu brojit.

Tady malý příklad hry s hodnocením 3 uživatelů (pokud chce nekdo sledovat takové chování na větším a různorodějším vzorku, ať si vybaví co sa učil na základce s excelem) pro ty kteří nechápů, ale chtěli by pochopit. Uvedl jsem 3 úplně nejzákladnější možnosti. Uvědomte si, že vzorec pro takový výpočet jde upravit a vyladit ku prospěchu všech.

DHB hod.
50 0%
500 50%
1000 100%

nevážený 50%
vážený "na tvrdo" 80%
vážený s odmocněnů váhů 70%
@Garion (29.08.2012 10:20): Stejně tak při váze, když se někdo nově přihlásí a zjistí, že jeho hodnocení má marginální význam, tak už se nemusí vrátit. Při pevné hranici každý bude vědět, že jednoho dne si bude s ostatními roven. A i když tu bylo řečeno, že ten rozdíl mezi uživateli při vyšších bodech bude minimální, tak stejně to bude působit směšně, pokud tam nějaká váha bude.

Pokud má být tento systém cílen primárně na odstranění duplinantů/haterů, tak nějaké váhy mezi uživately 500/1000/2000 jsou úplně zbytečné, protože takhle to spíš zavání vytvářením elit než spravedlností. Jedno zlo se odstraní a vznikne nové…
@Garion (29.08.2012 10:20): Na otázku "proč ne" jsem obsáhle odpověděl níže, stačí si to pozorně přečíst.

Případy her, které hodnotili dva uživatelé, tu jsou a není jich málo.

Jinak pokud vím, tak např. na čsfd ta hranice je, myslím, nějakých 200 hodnocených filmů a nevšiml jsem si, že by čsfd mělo problém s registrovanými uživateli. Pokud ten uživatel-začátečník ví, že po např. zhruba třech měsících, se mu hodnocení začnou započítávat a bude přesně vědět proč, nemá důvod odcházet. Sto bodů na zdolání není žádná vysoká meta.

A čistě prakticky si v reálu nedokážu dosti dobře představit systém, kdy např. nahodím nějakou freeware hru (kde i v budoucnu bude např. málo hodnocení), ohodnotím ji jako první 70 procenty, ale průměrné hodnocení bude, když budu začátečník, např. 60 a když budu uživatel s dvěma tisíci body, tak bude třeba 71%. Je to na hlavu a bude v tom zmatek.
@Artran (29.08.2012 10:11): A proc ne? Narozdil od srozumitelneho pravidla nebo pravidlo zadne, protoze ta zmena nebude na prvni pohled vubec videt, az kdyz by sis to rucne spocital, zjistil bys, ze tam neco nesedi. Jediny pripad, kdy by to mohlo byt viditelne videt, je ten, kdyz hru ohodnoti dva uzivatele - 5k bodu da 100% a 2 body da 0% a vysledny prumer nebude 50%. Tenhle system ma vyhodu v tom, ze i nove prichozi maji moznost ovlivnit stav databaze bez nutnosti nejakeho "farmeni" bodu, pricemz jejich vliv se bude zvysovat postupem casu, az dosahne te magicke "hranice" a jeho hodnoceni budou prakticky stejne vlivna jako tech ostatnich. Pri pevne hranici (treba tech 100 bodu) by se lidi prihlasili, zjistili, ze ani nemuzou hodnotit hru (respektive ze jejich hodnoceni nema zadny vyznam) a uz by se nevratili.
@Garion (29.08.2012 09:57): Tak proč to tedy řešit vůbec takto? Když bude rozdíl ve váze hodnocení (dle tebe) nad sto bodů prakticky nulový, proč prostě hodnocení do sto bodů pouze nezapočítávat a ta nad sto bodů nijak neovlivňovat? Bylo by to srozumitelné, jednoduché a fér pravidlo. V čem má být pak ten přínos ovlivnění celého systému?
@Artran (29.08.2012 09:48): Nevim, co se tu porad resi. To si upravdu treba ty myslis, ze hranice bodu, za kterou bude hodnoceni ekvivalentni, bude v radech tisicu bodu? Nebud naivni. Docela se vsadim, ze vyznamna hranice bude nekde mezi 50-100 body a rozdil ve vaze hodnoceni mezi uzivateli s vice body bude naprosto zanedbatelny.
@Say (28.08.2012 23:08): A proto má Fallout 2 v současném systému 91,6% a Planescape 91,7% a jsou tedy nejlépe hodnocenými RPG na DH? Kde je v tom ta logika, že tihle uživatelé tyto hry tak potápějí, že jsou nedoceněné a na chvostu?

@MCZ (29.08.2012 00:20): Myslet si, že více bodů rovná se lepší názor, je přeci nesprávné. Skladba bodů je, jak už psala Konvice, různá. To, že někdo přidává hry, nebo je tu jen již pár let (a denně se kvůli bodům přihlašuje), nebo je na DH aktivnější (podtrhuji: na DH) nezakládá myšlenku, že je jeho názor hodnotnější (podtrhuji: názor; názor není totéž co aktivita). Nezakládá ji ani to, že má mnoho plusů ke svým komentářům. Do popředí se tak stejně dostávají ti, jejichž komentáře odpovídají smýšlení většiny, nebo jsou oblíbeni díky aktivitě v diskuzích. Zkrátka ti, kteří nevadí. Naopak lidé s vyhraněnějšími stanovisky nebo ti, keří nemají potřebu se tu tolik realizovat, byť je jejich názor hodnotný, jsou tlačeni do pozadí (např. Lichtenberg). Polož si otázku, který uživatel dostane více plusů za své komentáře: ten, který napíše pozitivní koment k populární hře, ten, který napíše zasvěcený koment ke hře, kterou hrálo jen pár lidí nebo dokonce ten, který populární hru nějak výrazněji kritizuje? Výjimky pochopitelně budou, ale jen potvrdí pravidlo. V konečném důsledku se pak v zásadě stejně nic nezmění a Mafia, Fallout i Planescape budou stále vévodit řebříčkům. K čemu tedy ta změna? Pokud jde skutečně jenom o ty multiúčty (a případy typu Barbie), lze to řešit méně kontroverzně nějakým nárazovým pásmem. A pokud se někdo "podílí se na vytváření komunity", nechť je, po právu, odměněn jinak. Rozhodně však ne tak, že se jeho hodnocení dá větší váha. Vždyť lidem, kteří zatím stojí mimo DH a v hrách přitom mohou mít značný rozhled, jenž dokáží skrze hodnocení nebo komentáře hodnotně vyjádřit (a o ty přeci DH stojí, ne?), se ve chvíli, kdy se sem zaregistrují, jejich názor sníží jen proto, že tu dosud nevyvíjeli žádnou aktivitu (a ani třeba nechtějí, chtějí jen hodnotit). DH není přeci pupek světa. Jde tu o budování image otevřené a vstřícné komunity, která se chce rozšiřovat, nebo uzavřené diaspory pro pár vyvolených, kteří se navíc vyvolili sami? A polož si otázku, do kterého z těchto dvou hypotetických webů se jako nezaregistrovaný uživatel budu chtít dostat? Neřešilo se tu nedávno PR?
Vsem haterum - rika vam neco treba funkce logaritmus? Spravnym zvolenim parametru ji lze nastavit tak, ze bude kardinalni rozdil mezi uzivatelem s 2 a 200 body a naprosto mizivy (limitne se blizici 0) rozdil mezi uzivatelem s 500 a 5000 body.
@MCZ (29.08.2012 00:20): Co je větší přínos pro databázi tlachání v diskuzích nebo rozšiřování a tím i zkvalitňování databáze? Dle mého názoru je záslužné jen to druhé, psát komentář umí každý idiot a myslím jsi že jsem toho jasným důkazem! :D

To že tu zévluje čtyři roky a nehnul pro databázi prstem a jeho komentáře jsou dáávno tu tam, je věc druhá, naprosto stejně advekátním přínosem je každej kdo logne a napíše čau, ale grecza(a nejen on je pouhým příkladem jsou tu další borci/kyně!) něco narozdíl od hašteřivých něco skutečně dělá.

Takže kdo je větší přínos? člověk který tlachá, nebo ten který aktivně rozšiřuje databázi? ;-)



@Kvasa (29.08.2012 00:46): každý dělení je nespravedlivé a když se ač je to píčovina, jde mi o princip.
Já myslím že moje argumenty zazněli dost jasně a admini nejsou blbci na to aby nezvážili co je přínos a co ne, pro mě by tedy měla být nejlépe kombinací obojího a vůbec nezvěřejnovat, klidně by to mohl být skrytej achivment jak by jsi mohl jmenovat: "nadčlověk" ne ne "ten spravný a kvalitní názor" jo to zní lépe.
@konvice (28.08.2012 23:53): Ty vole, už si ale nedělej prdel. Buď ty prášky úplně vysaď, nebo je ber pravidelně. Občas máš celkem rozumné kecy (poslední dobou čím dál míň), ale někdy je to na palici co píšeš. Opravdu nechápu tvoji potřebu řešit počty bodů uživatelů a jejich zásluhy. Někoho prostě baví přidávat nové hry, někoho zase baví se sem každý den logovat, číst si o hrách a diskutovat o nich. Je mi u prdele, jestli bude k vůli tomu na prvním místě Mafie nebo Vzbura Dónskych rytierov. Jinak jsem tedy taky příživníček a zahradníček.
@konvice (28.08.2012 23:53): Jaký "příživník" zase? To tu chceš vést nějaký třídní boj?

Z tvého příkladu:

Jab je zde přes 4 roky, napsal dost - často velmi dobře hodnocených - komentářů, pravidelně se účastní diskuzí (kde patří mezi ty konstruktivně diskutující, mimochodem). Zkrátka podílí se na vytváření komunity - což se rozhodně počítá za cennou aktivitu.

U Greczy vidím ten seznam přidaných her atd. Rozhodně záslužná aktivita, o tom žádná, ale do teďka jsem ani netušil, že je tady zaregistrovaná. A poslední přihlášení před měsícem.

Kolik lidí má mezi oblíbenými uživateli (relevantní hodnocení, komentáře a tak) Jaba a kolik Greczu?
@RNDr. Gunár Pavel (28.08.2012 23:09): však činoherní divadlo je má přednost! :D

@Say (28.08.2012 23:08): myslíš že po roce změněj názor? :D Já si myslím že ne a neodvratně se prostě blíží doba kdy fallout bude někde u konce až přijde omladina, tímto způsobem to možná zamíchá s pořadím, ale trošku mě uráží že kde jaký s prominutím zahradníček, který nepřidal jedinou hru, má nulové aktivity, jen proto že tu zévlí o dva roky déle je "přínosnější" má přes litr bodů jen proto že logoval, tohle mi teda minimálně přijde na hlavu, jsou takový příživníčci na systému a přesto mají bodů tři pozadí, jak pak k tomu přijdou ti co opravdu přínosem jsou? Třeba takovej Grecza? Ten přidává hry jak divej a výsledek, kdepak chlapče tři ročky si musíš počkat. Trošku si to vaše selektování ještě rozmyslete hoši.Jsou tu lidi co přidávaj hry a často jsou ojebávani na bodech nebo respektive, jsou tu i hrdinní přidavači her kteří se nenechají ani odradit zdejším ztrouchnivělým systémem půlročního schvalování
a leností Ví aj pí pipineček(ted už víš proč Gunáre :D) který si častokrát honěj triko ještě víc než já po diskuzí(osobně si myslím že by pomohlo zvednout body za přidávání a i dá nějaké body za schvalování, at se rozhoupou).

Já vím že jsem občas..většinou..vždy nesnesitelnej idiot, který ze svého upřímného a krásného srdce plné lásky občas spustí drsnou palbu :D, ale jestli něco mám na co jsem po právu hrdej, vedle těch dalších 10000 mých předností, tak je to smysl pro spravedlnost a myslet v souvislostech. Ještě jednou příklad, porovnejte a řekněte sami, čí hlas by měl mít větší váhu, porovnejte aktivity a body Jab vs Grecza, s tím že jsem si vědom že je tu spoustu aktivních hráčů, kteří jsou skutečným přínosem pro databázi ne jen logující česači bodů.

Chápu smysl toho čeho chcete dosáhnout, ale hoši dejte si bacha na křivdy, ty bolej nejvíc(gunáre dobre malodrama ne? :D)

Další řečnická otázka: Kdo je větší přínosem a má větší přehled? člověk bez aktivit co tu tři roky zévlí? nebo člověk který aktivně přidává hry(tedy sleduje novinky prohrabává se tou hromadou her) a tím si mimo jiné rožšiřuje i obzory?

A proto místo bodů jsem pro aby se to počítalo z aktivit, at má větší váhu ten kdo přidal 50 her. a ne denní česač bodů a lovci achievmentů. Howgh.
Myslím, že účel a podstata je všem jasná. A já jsem rozhodně pro. Však všichni kdo jste proti, zkuste se pohledat pár účtů, které mají 3 ohodnocení hry, přičemž Mafia má 100%, Fallout 20% a P:T 0%. Podobné ražení jsem tu viděl minimálně na 4 účtech.
@Hrdlodus (28.08.2012 22:41): Tak to počítají oba návrhy. Rozhodně mi přijde ale lepší, když se hodnocení od nováčka (potenciálního duplikanta) po nějakou dobu do průměru prostě počítat nebude. Když bude mít totiž hra, kterou ohodnotí 2 lidi – 100% a 0% - podle jakéhosi přepočtu průměrné hodnocení 70% jenom proto, že 100% jí dal dlouhodobý uživatel, tak to bude působit hodně blbě. Pak ať tam hodnocení 0% v rovnou není a má průměr 100%.
Pokud tu "váhu" chápu dobře?

@Eru (28.08.2012 22:47): Pokud to má být zaměřeno na zbavení se duplikantů/trolů/haterů jak se píše níže, tak by mezi uživatelem 1000/2000/3000 už ani nějaká váha být nemusela, protože s takovými body je jasné, že daný uživatel je normální. I když 1000 bude mít za chvíli i konvice :-)
@GodOfTheSick (28.08.2012 22:33): MCZ říkal na srazu něco ve smyslu, že rozdíl ve váze hodnocení uživatelů s 2002 a 1002 body bude mnohem nižší než 1002 a 2 body. Proto dlouhodobí uživatelé s 10 tisíci body nebudou mít oproti "nováčkům" s 2 tisíci, tak velkou výhodu jak si myslíš.
@GodOfTheSick (28.08.2012 22:33): Ovšem počítáš s tím, že ten, kdo ohodnotí hry a pak na DH nepáchne je duplikant. Jenže je hodně lidí, kteří narazí na DH, ohodnotí hry, ale nechtějí se stát členem komunity a již se nikdy (případně sporadicky) nevrátí.
A věřím, že systém Memphis s MCZ nastaví rozumně. Proto mi ten návrh nevadí, ačkoliv jej nepodporuji.
@Hrdlodus (28.08.2012 22:02): Stejné to není, protože pokud není nový účet duplikant, tak se dotyčný během pár dnů/týdnů přes hranici nějakých 50/100 bodů dostane a jeho hodnocení se následně do průměru započítá. Jen si chvíli počká. Kdežto pokud se někdo zaregistruje dnes/za rok/za dva, tak bodově nemá šanci lidi, kteří se zaregistrovali před několika lety dohnat a jeho hodnocení na základě jakési váhy bude na věky věků bráno jako méněcenné.
@konvice (28.08.2012 22:11): Já se nekloním k žádné variantě. Když jsem oponoval GodOfTheSickovi, vzešla z toho zároveň kritika nového návrhu. Je spousta zkušených hráčů, kteří nejsou na DH aktivní a jejich hodnocení zde bude utlumeno. A víkendoví hráči budou utlumeni též, ačkoliv proč by mělo hodnocení zkušeného hráče vypovídat o hře něco více...
pánové nechci se do toho moc míchat, jen tu napíšu názor tak mě za to nesežerte..když se sem někdo přihlásí poprvé, první co udělá je, že ohodnotí snad všechno co hrál..pak ho to tu baví tak sem začne chodit a narůstají mu body a když jich bude mít 100 a více tak se jeho hodnocení začnou počítat? No ale pak to má význam jen u her, které ohodnotí až po dosažení té potřebné hranice bodů. Nebo tím jako dokáže "ano, ty tomu rozumíš, započítáme ti všechno cos ohodnotil" ? Podle mě nezáleží na tom kolik těch bodů je. Hele já jich mam přes 500 a necítim se jako někdo, koho hodnocení her má nějakou váhu ;o) beztak je to hodnocení subjektivní. Proč tedy vyřazovat subjektivitu nováčka ;o)
@GodOfTheSick (28.08.2012 20:42): Nepočítání hlasů nováčků a neaktivních je přeci principielně stejné jako Tebou zamítaná váha DH bodů. Je to navíc horší, protože nepočítáš regulérní hodnocení.

A potom, hodnocení hry má odrážet hodnocení společnosti. A společnost není plná protřelých hráčů. Když nejkvalitnější hra je Fallout, ale nejoblíbenější je Warcraft, potom patří na první místo Warcraft.
Toto by mohlo vyřešit řazení her podle průměrného hodnocení vybraných uživatelů.

@Deymine (28.08.2012 21:06): Chápeme, hra s méně hodnoceními je pravděpodobně nadhodnocená, oproti hře s hodně hodnoceními, kde již statistická chyba je minimalizována. Jako Avatar na ČSFD po premiéře vylétl do top ten a jak hlasovalo víc a víc lidí, propadl se.
Preco by si mal niekto kupovat body? Skutocne ma niekto predstavu, ze si tu ludia budu platit za to, aby nimi oblubene hry mali lepsie hodnotenie? o_O
Beriem, ze ludska jesitnost nepozna hranice, ale toto mi pripada nerealne.
K váze hodnocení her: Nevím, co tu řešíte, ten systém určitě nebude nijak drastický, normálně aktivní uživatel nepozná rozdíl (skutečně to nebude přetahování deseti uživatelů s jedním Virem :-)) a aspoň se z velké části zbavíme mulťáků, haterů a podobných trololo hodnocení.

@Deymine (28.08.2012 21:06): Myslím, že byl pochopen. Jenže když se tu o podobném návrhu vedla diskuze minule, dopadlo to tak, že tu víc lidí ocení žebříček poskládaný i z méně známých her než pouhý přehled popularity.

Edit: tak pozdě :-)
@konvice (28.08.2012 18:27): Snad si to moc nepřivlastním, ale mám za to, že přinejmenším částečným autorem jsem byl i já. Smyslem je zabránit náletu duplicitních/jednorázových účtů a snahám o vychýlení žebříčku. Viz právě "hodnocení má vypovídat o kvalitě hry" - tohle za současných okolností tak úplně neplatí, je to dost "zranitelný" systém.

Detaily, jak přesně se to bude počítat (zda půjde o váhy, spodní hranici bodů atd.), zveřejníme až se systém odladí. Ať se ti to líbí nebo ne, DH body zkrátka o něčem vypovídají (aktivita, určitá "zkušenost"), takže se nějaké jejich propojení s vlivem hodnocení přímo nabízí.

Většinovou podporu to skutečně mít nemusí, web není nějaký demokratický stát, kde se musí všechno odhlasovat. Jediná skutečně svobodná volba, kterou zde máš, je možnost sem nadále nechodit.

A přestaň laskavě s tím agresivním tónem, předjímáním typu "možnost koupě si bodů" a podobným hulváctvím, sic nebude dlouho trpěno.
Myslel jsem si, že návrh špatně pochopíte. Je to napsané tak divně, že se vám ani nedivím a vysvětlovat se mi to tady podruhé nechce.....