Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o DH

Ty krátké amatérské filmy k Portalu a Half-Life bych samozřejmě nechal, má to příběha vypadá to. Ten "trailer" se ale jednak sám hlásí jako trailer k filmu a druhak je to jen nepřehledná střihačka. Dlouhá a o ničem.
@Eru (31.01.2013 12:16): No hlavně že takhle jsem se to dozvěděl... Můžeš mi tedy vysvětlit co ti na tom videu vadí? Kromě toho že bych to hlavně rád slyšel od toho, kdo to schválil...
Dnes ráno byl smazáno toto video s odůvodněním "Spam". Může mi dotyčný VIP vysvětlit o jaký spam se jedná???

Ano je to trailer na neexistující film Bioshock, podle mě to je video velmi povedené, a skvěle vystihuje atmosféru hry. Video bylo přidáno do sekce Ostatní s komentářem, že se jedná o trailer na fiktivní film. Nepřidávám sem kdejakou kravinu, kterou vidím, ale pokud je povedená, i když není oficiální, tak nevidím důvod proč bych jí nepřidal, když to jednoznačně s hrou souvisí.

Ale pokud to tu nechcete, tak vám ušetřím práci. Rovnou si vymažte tenhle fanouškovský film k Portalu nebo tenhle film k Half-Lifu. Ty jsem sem taky přidal, a je to podle mě úplně stejná kategorie, jako ten Bioshock. Zajímavé je, že většinou tyhle filmy, mají více plusek, než ty oficiální...
Hmm, tak dnes zatial s prehladom vitazi Terminator 2..... asi sa to uz do polnoci nezmeni.....

Hodne facepalmova skutocnost :-)
schvalte Air Conflicts: Pacific Carriers (23 dní) a Cutthroats ( to zní dobře)
Tak konecne skoro 5 let od registrace sem ziskal ten achievement s pazourou :D Docela se divim ze mi to trvalo takovo dobu.
Co to bylo za zvláštní výpadek? :-) spousta lidí skoro spáchala sebevraždu DH nešla :-D
@Say (22.01.2013 16:18): Pěti minut asi ne, zřejmě se dohledávají informace, co tam tvůrce vepsal - pro ověření. Jinak už by to totiž muselo být všechno 10x schváleno, kdyby jen stačilo kouknout jestli je tam obrázek, vývojář, rok a smysluplný text, že?
zkuste už někdo schválit Air Conflicts: Pacific Carriers; proč se do toho nikomu nechce?
@Aba (20.01.2013 15:51): já ji nikdy nedohrál, dal jsem si tehdy, asi fakt rok 2000 +1 možná pár koleček, nějak moc mě to nechytlo a navíc jsem na to neměl stroj a protože jsem to měl jen půjčené, už jsem se k tomu nikdy nevrátil :D Ale štvalo mě, že tu hra není a že z hlavy nejsem schopen vykouzlit nic, co by prošlo schvalováním - když jsem si o hře takřka nic nepamatoval :)
OK, tak jsem využil možnosti, že stůňu a jsem doma, a takřka rok zamítnutému přidání hry jsem upravil popis, tak to snad projde :) Ale louskat informace z francouzských recenzí a webů přes translator s takřka nulovou znalostí francouzštiny a nijak závratnou angličtinou, byla zábava. Stejně jako přidávání videí na Yuotube - Warm Up! na světě snad nikdo nezná :D
4Drolin - Pro me to jejich poradi neni moc dulezity a ruzne jsem ho prehazoval.

Problemovy jsou extremne dlouhy popisky, plny nesmyslnyho balastu, typickej priklad je tady>
http://www.databaze-her.cz/hry/oddworld-abes-oddysee/

Vubec nechapu, proc jste tuto editaci pousteli, kdyz byl predeslej popis dostacujici.

Jinak me osobne psani popisku moc casu nezabralo, nejvetsi vopruz pro me vzdycky byl s obaly her. BTW vsiml jsem si, ze se tady objevuji editace obalu her, kdy puvodni obaly nahrazujou svitici novy, prohnany nejakym grafickym programem, po kterym uz ale vubec nepripominaj puvodni obaly.
@90210 (19.01.2013 16:31): Dělám to stejně, takže unifikovanou podobu "90210" dodržuji :).

Jen mi vadí, že odstavce s příběhem jsou mi někdy řazeny před technické parametry, které by imho měly být první.
Mozna by nebylo od veci mit nejakej mustr, jak by popisek mel vypadat a co by mel obsahovat. Kdyz jsem jeste pridaval hry, tak jsem to delal nasledovne:

1 KRATSI odstavec k pribehu hry, tj. popis settingu, co a proc ma hrac ve hre delat.

1 kratky odstavec k zanru a technickymu zpracovani hry (pozor na nepresnosti), pripadne jeji rozsah na pocet CD, platformy na ktere vysla.

V nekterych pripadech pak jeste jeden odstavec u hry, ktera je necim zajimava, napr. z hlediska herni historie, slavnym vyvojarem, komplikovanym vznikem, patri do slavne serie etc. Staci par vet.

Prakticky vsechno relevantni je na wiki / pozor na preklady pribehu z wiki, uz vickrat jsem tady editoval totalni nesmysly, smrdici spatnym prekladem z en / zadny subjektivni dojmy a hodnoceni, viz. stale jeste existujici popisek k BG2 / hlavne zadne elaboraty. Odstavec na par radku staci, delsi popisy jsou k neucteni a nikdo je necte, protoze jsou to uz ze svy podstaty vetsinou nicnerikajici blaboly.

Vsechny popisky jsem delal podle vyse zminenyho vzoru. Myslim ze jsou dobry, takze ho navrhuju vyhlasit za oficialni normu.:0)
Já např. popisky moc nečtu, opravdu jen minimálně. Tudíž u mě nějaké přidávání her nehrozí, protože popisek (prostě ani není motivace )... Možná jsem jediný, možná ne. Zato věci, které opravdu sleduji, tak rád upravím (covery, screenshoty kdyby byly...) *konec plivnutí do větru*
Pred par dny jsem predelaval popisek k BG a VIP o tom asi doted hlasuji :-P Alespon doufam, potrebuji nejaka data k tomu, abych vedel, jestli to delam dobre nebo spatne, jestli mam v predelavani horsich popisku pokracovat nebo se na to vykaslat.

Soucasny stav podle mne neni idealni, ale schvalovani novych her s popisky by melo zustat. Osobne mi byly z nejakych devadesati pridanych vraceny kvuli popisku snad jen tri hry, coz je myslim velmi solidni cislo a zcela jsem si ono vraceni zaslouzil.

Ted jeste zalezi, jak to bude s tim predelavanim:)
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 13:46): Hmm, a to som sa chystal editovat niekolko popiskov k urcitym mojim oblubenym hram, ktore maju popis velmi kratky a zasluzia si nieco poriadnejsie... ale ako to tak vidim tak este s tym pockam, aby som zarobil viac. Nakoniec vdaka tomu budem mat tolko DH bodov ze si uz konecne kupim ten novy Rolls Royce.
@Matthew.J (19.01.2013 13:14): A já s tebou souhlasím v tom ohodnocení editací. Je to nedostatečné a nevyvážené. Vylepšíš obal, zpřesníš datum, přidáš oficiální stránky, alternativní název, sek. vývojáře a dostaneš stěží 2 body. Popisek zase musí být skutečně major improvement, abys dostal aspoň 3...

Druhý problém souvisí se stále nízkým počtem uživatelů tady, ale že by lidi popisky ke hrám nečetli, to zase ne, čtou (to vím i z reakcí a upozornění na chyby i u několik let st. popisku). Jen jich je málo, protože aktivnějších uživatelů tu není prostě mnoho. To může pomoci vyřešit jen přidání nových platforem.
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 09:34): Já osobně su taky proti přidávání her bez popisků. Spíš vidím problém v tom, že náročnost kvalitního popisku néni ekvivalentně ohodnocená (kolik bodů je při přidávání za popisek?), to by chtělo změnit.

Co sa problematiky editací týče, pokud bych si všimnul vyloženě špatného popisku u mojí oblíbené hry tak bych to editnul (zatím sa to stalo enom u Inqusitora) problém vidím spíš v tom, že je malá šance, že si špatný popisek přečte nekdo kdo toho o hře hodně ví.
@pipboy (19.01.2013 04:17): Ani nápad, lidi jsou líný napsat dva krátké odstavce a právě proto je musí mít předepsaný a za druhý, strašně neradi něco po někom dodělávaj. Přidala by se hra bez popisku a nikdo by už se zkrátka nechtěl babrat s popiskem pro takovou hru, protože samotné to přidání by nebylo "jeho dílo". Stačí se podívat, jak málo je editací stávajících her teď (i když jsou třeba dost známé a potřebovaly by to jako sůl) a kolik je poctivě pojatých editací vývojářů...naprosté minimum. Maximálně tam někdo prdne logo, rok a zemi.

A protože hodně schvaluju, tak vidím s jakou představou chodí na DH prvopřidavatelé. 80% z nich si myslí, že stačí zkopčit popisek odjinud , nebo si vystačí s jedním souvětím. Pravidla musí prostě musí být.

Databáze nedostatečným přísunem nových PC her v důsledku nastavené laťky pro popisky rozhodně netrpí. Stále vycházejí novinky a ty nejvíce vyčnívající hry už tu prostě jsou. Zbývá jen moře indie, některá retra a žánrové chuťovky. Několik let trvající nával, jaký tu byl po spuštění databáze nastane až po přidání konzolí, kde jsou stovky AAA her, které zná "každý".