Hmm, s těma postihama by to bylo fajn. Nebo vybavení by zůstalo na starém těle a...
Diskuze
@Tarhiel (31.10.2012 19:49): To uz si mal ale extremnu smolu na situaciu. Je to teda skor VELKA vynimka nez bezna vec. Napriklad ja som SS2 presiel aspon minimalne 10 krat a nikdy som sa do takejto situacie nedostal.
@Shoggot (31.10.2012 19:49): Jo mas pravdu, 5 bolo za stol a 10 za ozivenie.
@Shoggot (31.10.2012 19:49): Jo mas pravdu, 5 bolo za stol a 10 za ozivenie.
Tým som chcel naznačiť, že výrazné postihy tam možné boli.
V SS 2 to bylo 10 nanitů za oživení, 5 bylo za chirurgický stůl (aspoň myslím, jestli se to neodvíjelo od poškození, ale i tak to byla směšná částka).
@mazar1234 (31.10.2012 19:44): Hej, to je pravda, ale bol tam aspon aky taky pocit toho, ze to nie je zadarmo. Ja som sa takto do prekernej situace raz dostal, ked som mal velmi malo nanitov a na 4. poshchodi ma assasini napadli priamo pred tym rekostruktorom, tak ma to spawoavalo priamo pre nich - trochu som ich zranil/zabili ma/respawnovaloma/ trosku som ich zranil... a tak dookola - kym som ich zabil, ubralo mi veeelmi vela nanitov
@mazar1234 (31.10.2012 19:44): A navíc ne v každém patře byla oživovací komnata přítomna (především v těch posledních patrech zpravidla nebyla:)).
Souhlasím s AlieNem, chtělo by to nějaké pořádné postihy za oživení...
Souhlasím s AlieNem, chtělo by to nějaké pořádné postihy za oživení...
@Tarhiel (31.10.2012 19:41): No tych 5 nanitov pokial sa dobre pamatam v podstate za nejaky citelny postih nemozno pocitat.
Keby to bralo cybermoduly tak to by bolo brutalne, nikto by to nepouzival.
Na druhej strane v System shocku 1 aj 2 si musel najprv prehodenim paky/stlacenim buttonu jednotku aktivovat resp. vlozit svoj geneticky kod a az potom to fungovalo.
Keby to bralo cybermoduly tak to by bolo brutalne, nikto by to nepouzival.
Na druhej strane v System shocku 1 aj 2 si musel najprv prehodenim paky/stlacenim buttonu jednotku aktivovat resp. vlozit svoj geneticky kod a az potom to fungovalo.
@Bodkin (31.10.2012 19:38): No v System Shocku 2 to tak bolo - za každé oživenie v Bio-reconstructore (SS obdoba vita-chamber) ti zobralo nejaké tie nanity alebo cyber mobuly (už neivem ktoré presne). AKonáhle si klesol na nulu - game over, musel si už len loadnúť.
@AlieN (31.10.2012 19:34): Jasně, ale kdo by to tak dělal?
@Bodkin (31.10.2012 18:12): Ale quickload vrátí zpátky i zabité nepřátele, tohle ne - no a co že máš málo many a životů, i tak můžeš naběhnout na Big Daddyho, hodit zapálení, dvakrát ho praštit páčidlem, zhebnout, a opakuj dokud nezhebne on. Jde to.
Quickload je jen "zkus to znovu a lépe", tedy v rámci počítačových her docela fér přístup.
Něco úplně jiného by bylo kdyby ti oživení něco zároveň sebral - například Adam. TO by pak bylo teprve velice zajímavé.
Quickload je jen "zkus to znovu a lépe", tedy v rámci počítačových her docela fér přístup.
Něco úplně jiného by bylo kdyby ti oživení něco zároveň sebral - například Adam. TO by pak bylo teprve velice zajímavé.
@montana (31.10.2012 17:55): HA! S kým jsem se o tom několikrát hádal, s tebou nebo pipboyem nebo někým jiným?
Co je na quick savu po zabití tak 'čestného', když to hodí do místa savu, včetně života a nábojů, než kdyč člověka pak vyflusne oživovačka, ale není doživený naplno a munici kterou vystřílel taky zpátky nedostane a nemůže to tudíž zkusit znova a lépe?
Takhle s oživováním je to přeci těžší, ne?
@Cobot (31.10.2012 17:57): Nebere to nic, jen ti no narozdíl od QuickLoadu nic nevrátí.
Co je na quick savu po zabití tak 'čestného', když to hodí do místa savu, včetně života a nábojů, než kdyč člověka pak vyflusne oživovačka, ale není doživený naplno a munici kterou vystřílel taky zpátky nedostane a nemůže to tudíž zkusit znova a lépe?
Takhle s oživováním je to přeci těžší, ne?
@Cobot (31.10.2012 17:57): Nebere to nic, jen ti no narozdíl od QuickLoadu nic nevrátí.
@montana (31.10.2012 17:55): aha no já měl vypnutý, ale myslel jsme že to bere jen prachy jako v SS2.
wut? Vzdyt s tim ozivenim to bylo mnohem tezsi nez quickload. Kdyz se clovek nechal ozivit, tak byl vetsinou bez naboju a many, tudiz v prdeli. Kdezto pri loadu to jel pohodicka cely odznovu.
Ale proste je to neco jinyho, tak je to spatne, áááno. Klasika.
Ale proste je to neco jinyho, tak je to spatne, áááno. Klasika.
Patch 1.1 umožňuje vypnutí. Ono je to stejnak jak quickload. Mě tam spíš nezapadaly. V SS2 se jakž takž daly technologicky pochopit. V 60. letech dvacátého století ne.
Njn, škoda že to nezakomponovali třeba rovnou do volby obtížnosti - na hard bez oživení, nebo třeba aspoň s omezeným počtem na úroveň
@AlieN (31.10.2012 15:04): v patchi 1.1 byla volba jejich vypnutí
@mazar1234 (31.10.2012 14:35): V menu jsem nic neměl, možná leda opravdu v nějakém pozdějším patchi.
@mazar1234 (31.10.2012 14:35): V options byla možnost je vypnout a hru si tím usnadnit.
Nějakej patch přinesl možnost je úplně vypnout...
@AlieN (31.10.2012 11:27): No len lovim v pamati, ale nesli nahodou takto tie vita-chambers vypnut? Sa mi zda ze fakt ano, no mozno iba editovanim ini suboru, ale nieco sa mi mari ze aj priamo v menu.
@USER47 (31.10.2012 13:44): Tak nějak to mám podobně, rozehrál jsem to, bavilo mě to chvíli a pak jsem se k tomu už nevrátil. Stejně tak druhý díl. Ten mě lákal hraním za Big Daddyho a taky jsem to asi po 3 hodinách vzdal.
Taky mě bioshock nikdy moc nebral. Hlavně ten politickej komentář mi přišel neskutečně povrchní...
@AlieN (31.10.2012 11:27): odvážný koment, souhlasím. Taky mě Bioshock celkem zklamal po tom, jak se o něm všude básnilo... To, co sliboval očekávám od Dishonored...
Dohráno, nijak zásadně jsem se nenudil (viz kometář), ale vracet se ke hře už nehodlám - napište mi tu tedy prosím někdo do spoileru jak se vlastně liší hra ve které ty sestřičky likviduji, místo abych je zachraňoval (a jak vlastně probíhá mechanismus toho "zachránění"? nejsem si jistý jestli jsem to zcela pochopil...)
&Syndrom - Spíše dieselpunk.
@Nons3nse (14.07.2012 08:56): Už jsem to na DH párkrát postoval, na Steamu jsou aktivovat pouze některé Retail CD key.
Edit: A koukám, že Bioshock je mezi nima. CD key musí být napsán v tomto formátu... Bioshock CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7
Edit: A koukám, že Bioshock je mezi nima. CD key musí být napsán v tomto formátu... Bioshock CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7
Nedá
Nedá sa táto hra nejako aktivovať, aby som ju mal aj na steame?
Kúpil som si ju cez int. obchod, a chcel by som ju mať aj vo svojej virtuálnej poličke.
Viem, že je tam tlačítko "pridať non- steam hru", ale to nieje to, čo myslím...
Kúpil som si ju cez int. obchod, a chcel by som ju mať aj vo svojej virtuálnej poličke.
Viem, že je tam tlačítko "pridať non- steam hru", ale to nieje to, čo myslím...
@SavageCZ (04.07.2012 21:32): Ale bolo by fakt divné, keby som tam mal zlý koniec, lebo Tannenbaunová mi stále len ďakovala. :D
@CJ (04.07.2012 19:58): Však jsem to říkal, také jsem to tak měl. Na wiki je zjevně blud.
Tak som jednu Little Sister vyťažil, ale dobrý koniec som mal aj tak. :)
Vidieť, že nemáš preštudovanú príručku univerzálneho herného správňaka, to že nemáš ťažiť Little Sisters ale pokúsiť sa ich zachraniť by ti bolo úplne jasné aj bez wikipedie a iných zdrojov.
Prečo som nenapísal skôr! Ale zase je pravda, že som si myslel, že Big Daddy bude ako finálny boss. :D
@SavageCZ (28.05.2012 18:30): nesmíš vytěžit žádnou. můžeš si to čeknout třeba na Wiki ;-)
@Walome (28.05.2012 18:39): Keď to dohrám tak Ti poviem. :D
@SavageCZ (28.05.2012 18:30): Load :)
Ne, fakt jsem četl, že všechny. Ale do krve se hádat nechci, to ne.
Ne, fakt jsem četl, že všechny. Ale do krve se hádat nechci, to ne.
Pánové, mám za to, že jsem kdysi při prvním hraní jednu vytěžil, jen tak na zkoušku (hnusilo se mi to, jsem v jádru dobrý člověk, ale tak v rámci výzkumu, že..) a dobrý konec stejně byl, ale hádat se nechci. Takhle si to pamatuju.
@Garret (27.05.2012 23:30): Čo som?! :D Len som chcel vedieť čo sa stane, keď ju vyťažím. Ale záchrana je lepšia. Hádam.
A je to 120, za vyliečenie som dostal 80 a ked som jednu vyťažil mal som 200 ADAM-a. Ale tie ceny (zatiaľ) nie sú nejaké strašne vysoké.
A je to 120, za vyliečenie som dostal 80 a ked som jednu vyťažil mal som 200 ADAM-a. Ale tie ceny (zatiaľ) nie sú nejaké strašne vysoké.
@SavageCZ (27.05.2012 17:07): musí zachránit všechny, aby získal dobrý konec. ale samozřejmě je očividné, že je to prohnilec co prahne po ADAMu... ;-)
@SavageCZ (27.05.2012 17:07): Ale va.
Dodnes mě mrzí, že jsem je všechny sklízel... dokud jsem samozřejmě nezjistil, že jsou to hodné dívky.
Hm, už se mi dlouho práší na BioShock 2...
Dodnes mě mrzí, že jsem je všechny sklízel... dokud jsem samozřejmě nezjistil, že jsou to hodné dívky.
Hm, už se mi dlouho práší na BioShock 2...
@CJ (27.05.2012 22:55): není to 160 za vytěžení? btw, v konečném poměru vychází lépe záchrana, ale to poznáš sám. každopádně neupozaďuj svou povahu na základě hamižnosti ;-)
@SavageCZ (27.05.2012 17:07): Už som začal. Ale zase nejaký obrovský rozdiel v počte Adama tam nie je. Ak som to dobre počítal, za vyťaženie je 120 a za vyliečenie 80.
@CJ (27.05.2012 16:47): Jedna vytěžená neva. Ale zachraňuj, odmění se ti.
@Tulareanus (27.05.2012 16:39): To som sa mal asi opýtať skôr. Už som jednu vyťažil a jednu vyliečil.
@CJ (27.05.2012 15:39): Ovplyvňuje to koniec.
@Bursoft (27.05.2012 14:00), @GodOfTheSick (26.05.2012 13:21): To som rád, bál som sa, že to bude krátke.
@Fg (26.05.2012 14:10): Zatiaľ ma to baví, takže to nevadí. :)
Inak, má nejaký význam, či Little Sisters vyťažím alebo vyliečim?
@Fg (26.05.2012 14:10): Zatiaľ ma to baví, takže to nevadí. :)
Inak, má nejaký význam, či Little Sisters vyťažím alebo vyliečim?
@CJ (26.05.2012 13:15): Kolem těch 16 hodin určitě.
@CJ (26.05.2012 13:15): až příliš! :D
@CJ (26.05.2012 13:15): Podle mých dochovalých poznámek jsem ho napodruhé dohrál za 16 hodin a 55 minut. Takže první dohrání bude trvat určitě ještě o něco déle.
Zhruba aký je BioShock dlhý? 8-12 hodín?