@Sinister (30.05.2012 11:42): Taky jsem se na tomhle zasekl.
Diskuze
@Sinister (30.05.2012 11:55): A byla to ta ulička, že?
@Say (30.05.2012 11:49): Už jsem na to přišel. Resp. walkthrough na youtube na to přišlo...
@Say (30.05.2012 11:49): Jakou zadní uličkou plnou příšer? Nic takovýho jsem nepotkal...
Ale je to ve Starý Wyzimě.
Ale je to ve Starý Wyzimě.
@Sinister (30.05.2012 11:42): Myslíš ve Staré Wyzimě? Tou zadní uličkou plnou příšer?
@Say (30.05.2012 10:40): Můžete mi někdo říct, jak se dostanu na levé křídlo za Toruviel, pokud jsem s elfy? Mám chuť sežrat vzteky klávesnici. Prošel jsem už celou mapu a prostě se tam dostat nedá.
Mě stačí, že to bude od CD projektu.
Daoufal jsem v cyberpunk. Doufal jsem že se nebude jednat o další space operu. Takže paráda, už aby byla ta konference.
Neuromancera bych si nechal líbit...a tohle skoro vypadá, že to k němu nebude mít daleko.
Neuromancer!
Nuda. A já doufal v ty lizardy v oblecích.
@MikeKing (29.05.2012 21:54): A kurevsky super! Prosím na kolenou, ať je to něco ve stylu Shadowrunu, prosím, prosím, prosím!
@MikeKing (29.05.2012 21:54): Fucking yes!
@MikeKing (29.05.2012 21:54): Chjo...
@Bodkin (29.05.2012 16:41): Můžeš začít slavit :-) CD Projekt announcing new IP tomorrow, first teaser image
@Red (29.05.2012 16:38): Taky mi ten soubojovej system vadil a to jsem plny eufemismu :)
@Red (29.05.2012 16:44): Jo, tyhle zvuky v pozadí byly i v češtině super, to se musí nechat. Škoda jen, že samotné dialogy byly tak otřesně nadabované (s výjimkou pro Vincenta, Talara, Oda a Zoltana - ty považuji za lépe nadabované v české verzi).
Polsky neumím. "Jsem to ale chytrá holka. Já za to nemůžu to ze mě udělala společnost." atd...:D
@Nons3nse (29.05.2012 16:38): Ten obrázek je hyperkůl, ale do golema si člověk ani jednou nepraštil, pokud tedy nebyl hluboce věřící :D
@Red (29.05.2012 16:38): Jediná otázka - jestli byl dabing vtipný nebo směšný :D Ten polský je skvělý. Nemůžu říct půl křivého slova (vyjma zmíněného masteringu, které mi nesedl, ale tam je pomoc vcelku snadná).
@Nons3nse (29.05.2012 16:38): Někdo fantasmagořil, že to možná bude scifi RPG. Nebo spinoff witchera, s máginí v hlavní roly, novým bojovým systémem atp... Což bych oc bral všema deseti!
Soubojový systém je to co mi vadilo nejvíce. Jinak příběh ok až na rozuzlení, to se mi moc do fantasy nehodilo. Líbila se mi atmosféra Wyzimy a venkova, perfektní grafika a vtipný dabing.
@Bodkin (29.05.2012 16:35): Na to prostě nemám. Považuju se za hodně tvrdýho chlapa, ale tady jsem změknul :D
@Sinister (29.05.2012 15:19): Lůzře! IA zrovna není tradiční ASCII ale má příhodný obrázkový font.
@Walome (29.05.2012 16:09): Raději s další diskusí počkám, až dohraju hru a dopíšu komentář ;)
@Sinister (29.05.2012 16:05): Ale vždyť ten herní příběh na tom knižním nijak extra nestaví. Krom detailů. Myslím tím Geraltovu linku - ve hře se řeší obecné věci, válka, politika apod... klidně bych hrál za jiného Zaklínače a rád, neměl bych s tím problém.
A pokud jsou pravdivé ty klepy o tom, že Sapkowski píše nového příběhu z tohoto světa, přičemž hlavní hrdina nebude Geralt, tak už tuším, za koho NEbudem hrát v pátém díle :)
A pokud jsou pravdivé ty klepy o tom, že Sapkowski píše nového příběhu z tohoto světa, přičemž hlavní hrdina nebude Geralt, tak už tuším, za koho NEbudem hrát v pátém díle :)
@Walome (29.05.2012 16:03): U mě by s tímhle neuspěl ani v době, kdy jsem jedl maso :D Ze salámů mi právě bylo vždycky zle.
Když si odmyslím příběh postavy ze Zaklínače, výsledek je stejný :D
Když si odmyslím příběh postavy ze Zaklínače, výsledek je stejný :D
@Sinister (29.05.2012 15:55): No a z toho může být vynikající salám junior :)
@Borghal (29.05.2012 15:44): Já si myslím, že vykuchat hru o podstatné prvky a pak tvrdit, že toho vlastně ještě docela dost zbyde, je jako sežrat maso z prasete a říct - hele, vždyť je tady ještě spousta kůže, kostí, vnitřností a celá hlava!
@Bodkin (29.05.2012 15:04): Ptáš se co zbývá po výčtu vlastností, který se opírá jen o tvé vlastní názory? :-) Na to ti těžko někdo odpoví... ke zbytku se vyjadřovat nebudu, ale já si například myslím, že soubojový systém vůbec nebyl špatný.
@Bodkin (29.05.2012 15:04): Jj, psal, ale nedopsal, vlastně, když jsi mi to připomněl, chtěl bych se k tomu vrátit. Blood úplně miluju - kupodivu na pozadí jsou přímo příběhové orgie - stačí prubnout wiki.
Ech, myslel jsem, že to ASPII je nadsázka. Na to já už zřejmě nemám. Ač obdivuju a miluju grafiku třeba Isharů, tohle je příliš old schoolové :D
Ech, myslel jsem, že to ASPII je nadsázka. Na to já už zřejmě nemám. Ač obdivuju a miluju grafiku třeba Isharů, tohle je příliš old schoolové :D
@Walome (29.05.2012 15:08): Co ty víš o logice?
@Adieu (29.05.2012 14:56): Ale logiku to nemá :)
@Sinister (29.05.2012 14:56): Bez příběhu povídáš? Ty máš rád Blood, ne? Psal jsi něco based-on, pamatuju si to dobře? Tak prubni totok
@Say (29.05.2012 14:52): Ne, adventůry nejsou o příběhu. Adventůry jsou o pocitu nadřazenosti a telepatii(zkoušení všeho na všechno, pokud telepatii postrádáš). Nu, ale kromě příběhu, co má witcher takového? Soubojový systém je docela smutný, engine je silně omezující, nemá to vyloženě příšerné questy, ale nepamatuji si ani žádný boží. Co zbývá?
@Say (29.05.2012 14:52): Ne, adventůry nejsou o příběhu. Adventůry jsou o pocitu nadřazenosti a telepatii(zkoušení všeho na všechno, pokud telepatii postrádáš). Nu, ale kromě příběhu, co má witcher takového? Soubojový systém je docela smutný, engine je silně omezující, nemá to vyloženě příšerné questy, ale nepamatuji si ani žádný boží. Co zbývá?
@Say (29.05.2012 14:52): Nemyslím si, že bys v tomhle měl pravdu. Vždyť na koncepci 'zmrtvýchvstání Geralta' jsou postaveny i dialogy a další dění. Kromě toho kvalitní příběh přece není nutností jen u adventur, alespoň já jsem přesvědčen, že RPG se nedá bez kvalitního usazení pořádně zahrát a užít.
@Walome (28.05.2012 00:19): Polsky sice neumím, ale vzhledem k tomu, že je Marigold v anglickém překladu Dandelion, předpokládám, že jeho jméno v originále znamená pampeliška, což by znělo v češtině hloupě, tudíž Komárek nebo kdo to Zaklínače překládal nahradil jej jiným pro charakter vhodným jménem - navíc pouhou polovinou a méně významné postavy - ze Sapkowského ságy majícím význam květiny; marigold = aksamitník. Triss potom přidal příjmení, jehož význam je opět květiny, přesněji pryskyřníku, který se, nepletu-li se, přidává často do parfémů a skvěle tak ke krásné vymóděné čarodějce sedne. Osobně mi to připadá jako výtečný rozhodnutí a Ranuncul mi i zní skvěle.
Okuej, ale to se teď bavíte jen o příběhu. A tom jsou jen adventury, že ano.
@Say (29.05.2012 14:45): V tomhle jsem zajedno s Bodkinem.
@Say (29.05.2012 14:45): Taková lepší (dražší) fanfiction. Kdyby to nebyla hra, tak bych to po první stránce odložil.
Mě se taky nelíbí "znovuoživení" Geralta a v podstatě celé pokračování ani nemá co společného s knihou, ale když si to odmyslíš, povedlo se jim to na výbornou.
Souhlasím s Bodkinem, ale Geralt tam být prostě musel z komerčních důvodů, obávám se.
@Say (29.05.2012 14:36): Snadno?
@Bodkin (29.05.2012 14:34): Však původní koncept hry byl dělaný pro "random-create" postavu. Ale komu by pak přirostl k srdci? A jak bys chtěl těžit z povídek/ságy? Vsadím se, že by pak byl herní svět o dost "prázdnější".
@Say (29.05.2012 14:30): Protože je to pravda. Kdyby jako hlavního hrdinu rovnou vrzli Leta, tak by to bylo bezva. Nemuseli by na nic hledět, ale geratlem se střelili do nohy a přišpendlili k podlaze.
@Sinister (29.05.2012 14:31): 5. kapitola je krátká, epilog ještě kratší. Jak vylezeš z vypálené Wyzimy, bude to už lepší.
@Say (29.05.2012 14:30): Uvidíš ;) Dnes v noci nebo zítra odpoledne je tu ten komentář.
@Bodkin (29.05.2012 14:28): Dneska to tutově dohrávám, ale pravda je, že od začátku páté kapitoly se do hry opravdu nutím - spíš jen z hrdosti, že po těch letech, co mi tu leží, bych ji už dohrát mohl.
@Sinister (29.05.2012 14:27): V čem konkrétně?
@Bodkin (29.05.2012 14:28): Ty jsi jak zaseknutý gramofon. Kušuj.
@Bodkin (29.05.2012 14:28): Ty jsi jak zaseknutý gramofon. Kušuj.