Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HELLER (06.06.2012 07:50): Jak jsem psal, jsem s DH jen na začátku (normal, akt1) kde jsem rozjel všechny charaktery najednou a soudím jejich začátky kde je prostě slabý v porovnání s ostatními.
Dmg má tuším 31 s lvl 12 a ač jsem s ním nikde neexnul tak ten postup je nejpomalejší a někdy solidně o hubu. Jeho síly mi pak přijdou taky v podstatě téměř k ničemu (nepočítaje to že má dvě energie místo jedné, z nějakého důvodu) a je to prostě třeba v porovní s tím Monkem (který měl sice také útok kolem 30 ale měl vysokou útočnou rychlost takže s tím nebyly žádné problémy, podobně s tím Wizardem který zase nemá kdo ví kolik životů ale s rare zbraní měl útok tuším kolem 50-60 možná i víc (už si to moc nepamatuju, jsem s ním už v 2hém aktu) a nebyly s ním problémy, s Wizardem jsem exnul až v druhém aktu a to vinou pokusu najít poklad v časovaném questu kdy jsem se snažil proběhnout celou mapu a najít ten průchod v čas a zabili mě těsně před tím vchodem :/ :) ) když ale člověk dává pozor a neprobíhá mapu jak šílenec tak nemá potíže...
@7c (06.06.2012 00:48): Já právě mám rozehrané všechny, samosebou soudím zatím jen jejich začátky, tam je Demon Hunter s Witch Doctorem jasně nejslabší, Demon Hunter je na tom ale dle mého ještě hůř, nejlepší mi přišel Monk (s tím jsem první akt téměř prolétl) a Wizard . Barbar má trochu pomalý útok, ale zas má dobrou výdrž tak tam to vidím jako takovej střed :).

Jinak jak jsi psal k těm zbraním- Jasně, já proti tomu také nic nemám, je to sice divný ale proč ne.. Mě jde spíš o to že třeba ten Wizard i když drží sekeru může normálně útočit, ale DH, sice sekeru také může vzít, ale útočit nemůže.. To prostě nechápu, proč vůbec tu sekeru DH může vzít když je mu pak k ničemu?:D
@Giovanni Antonio Kekelli (05.06.2012 23:30): Nevím co je pro tebe slabej útok, ale já nakonec hraju častěji za DH, než za Barbara.
Je to kráječ jako svin :) s pasivkou Sharpshooter mám dmg 58.000 a dávám s přehledem Akt I. a i II. a vlastně i III. (ale ještě se musím více připravit na III. akt inferna)
Smysl hraní na HC fakt nechápu. Hodiny a hodiny hraní spláchnutý do hajzlu. Ale jinak respekt, dostat se na 57 bez chcípnutí je dost dobrý.

Já jsem momentálně v 1. aktu na hell za barbara (lvl 52 tušm) a občas solidně wipuju, protože moje výbava nic moc, ale peněz na akuce moc nemám, žlutej item skoro nepadne a když jo, tak na prd...
Tak jak se vam dari? :)

My jsme na softcoru u Inferno Diabla, ceka nas uz jenom finalni fight.. byl to docela drsny wiping a desitky hodin priprav a zabavy :) DH 111k dps (nekdo tu psal, ze slaba classa - zadna classa neni spatna, pokud se jede ''dobre'').

Muj hc 57 lvl char bohuzel nedavno ripnul, ale planuji to projet znovu.
@Giovanni Antonio Kekelli (05.06.2012 23:30): Většinu žlutých a modrých věcí můžeš klidně prodat, jen některé stojí za to hodit na aukci.

Když se ti DH zdá jako slabá postava, vyber nějakou jinou, žádný problém :)

S těmi zbraněmi pro magické postavy je to dle mě také "retardované" z hlediska RP i logiky, ale z hlediska balancování asi Blizzard vcelku chápu a je to vcelku "elegantní" (pořád je to dle mě ale debilní nápad, o tom žádná, a "elegantní" ve smyslu holit se sekerou - elegantně, samozřejmě).
Jinak musím říci že fakt jako nejhorší mi přijde Demon Hunter, ne jen že má slabej útok (a to i když má docela silnou rare zbraň (na jeho úroveň) ale ten útok je i pomalej a ještě má místo jedné rovnou dvě síly, kdo to safra vymyslel?:/ :D

A mimo to nějak nevím proč si může Demon Hunter do ruky vzít třeba sekeru (která by jinak opravdu slušně zvedla útok) když pak nemůže útočit protože jeho skilly to nepodporují, to mě opravdu přijde na hlavu padlé, a mimořádně divné je to v kontrastu s tím že třeba mág když si vezme sekeru tak útočit může a normálně mu to násobí ten útok.
Jako tohle fakt nevím koho to v tom Blizzardu napadlo..:)
@Garion (04.06.2012 17:16): Aha, díky za radu, já právě ohledně těch cen moc nevěděl protože tak vidím pořád ceny kolem 20-30 i více tisíc zlatých. 5ti násobek ceny (i 10ti) mě ale zase v kontrastu s tím za kolik se tam mnohdy prodávají na těch aukcích ty věci přijde jako málo, ale zas bych to nechtěl přehnat.:)
@7c (05.06.2012 00:26): Autorem postu jsem já. A resisty nejsou nízké, na někoho kdo začal s Actem 1 Inferno jsou velmi vysoké. V podstatě všechny itemy, které jsem si mohl dovolit jsou o elemental resistance, proto mám resistance stejný jako někdo kdo dohrál Inferno a má brnění z Actu 4.

On má dexterity v itemech, já mám stejnou dex kvůli dexterity gemům. Vitality na itemech mi chybí, ale to proto, že zatím nepotřebuju vyšší vitalitu čili počet životů
@MiDlo (04.06.2012 23:31): "že defensivní build nemá na Actech 2-4 smysl"
Jasně, že má smysl. Jen nevidím smysl v tak malém množství hp v současné hře. Když dps je nízká a resisty jsou také nízké, proč snižovat i vitalitu? Jinak řečeno - "defensivní" build není žádná novinka - koneckonců, Monk i Barbarian jsou jako "cookie cutter" spíše v tomhle duchu. Množství vitality posoudíš sám (abys měl buffer) - všechno záleží na tom, jak dobré je vybavení (až už útok nebo obrana).

Moje narážka na to, že autor toho postu ještě ani nebyl ve druhém aktu Inferna byla spíš o tom, že to píše jako by objevoval Ameriku, zatímco každý schopný Monk už dávno Diabla na Inferno zabil ("schopný" ve smyslu postavy a především jejího vybavení).
@7c (04.06.2012 22:05): To že nejsem s Monkem na Actu 2 neznamená, že defensivní build nemá na Actech 2-4 smysl. Rozhodně má smysl na Hell (kde vitality stackeři umírali, já ne). Tolik vitality by nemělo mít smysl ani na Actu 4. Četl jsem od těch co Act 4 dohráli, že 25-30k je pro Act 4 optimum. Více bude spíš projevem neznalosti herních mechanismů hry nebo tím, že postava hraje na útok a potřebuje mít vysokou rezervu životů. Taky se sluší dodat, že patch sníží damage z zásahů jednou ranou, další plus pro build ve kterém je počet životů navyšován dle potřeby jako nice to have k resistancím a armor. Moc nehraju tak jsem za Skeleton Kingem a tankuju s 13000HP zatímco ostatní kolem mně chcípají, Monky s 2-3 násobkem životů nevyjímaje :).

Poreferuju až se tam propařím. Teď vidím prioritu ve zvýšení damage, kterou mám nízkou kvůli nízké damage na zbrani, ale k tomu je třeba schrastit nějaké peníze. Možná taky půjdu do jednoho útočného skillu (buď ohnivá aura nebo seven sided strike). Když koukám na ten jeho screenshot, tak se liší jen v mantře (má evasion), na útok má seven sided strike a pravděpodobně má místo healovacích run útočné nebo vitality/evasion. Proto potřebuje ty životy.

Můj char

10000 HP tam mám abych zkusil, zda to v druhé půlce Actu 1 stačí.
@MiDlo (03.06.2012 13:59): K životům - moje poznámka byla směřovaná spíš směrem na Barb-a (většina skillů je založená na vitalitě a % z hp), ale platí to i pro Monka, tipl bych si - tím myslím, že dps je sice důležité, ale přežití ještě důležitější. "Glass Cannon" z melee postav v D3 nejspíš nebude tak reálný jako u těch bojujících z dálky.

Ad Inferno - A1 je v podstatě takové rozšíření Hell, tak těžší část začíná až od druhého aktu.

Pro začínající hráče, kteří plánují hrát na Inferno bych měl jen jeden tip - šetřete zlato, jak to jde a nekupujte v průběhu hraní 1. - 60. nic drahého (2000+) v rámci levelování. Po dosažení 60. investujte cca 4 - 5M zlata do vybavení (cca 1M na nejlepší možnou zbraň v dané cenové hladině, zbytek podle zaměření na místa, kde poskytne největší upgrade). To by mohlo stačit pro začátky (1. a 2. akt).
Hele, jak je to s těmi aukcemi, kdybych chtěl něco prodat (žlutých věcí mám plnou bednu a je třeba se toho zbavit ale dát to do "salvage" mi přijde blbý tak to chci prodat) ale nevím jak na to, co patří do které kolonky a jak "odhadnout" správnou cenu kterou za to chtít? Díky za rady.:)
Nejdřív build prověřím na infernu. Jsem zvědav jestli má sevencreature pravdu s tím počtem životů (což mimochodem nemá se skilly v buildu nic do činění, jen by bylo třeba vybírat itemy a gemy s vitality, prozatím všechen výběr podřizuju elemental resistance).

V actu 4 Hell jsem chcípl 2x (hráli jsem ve 3 a 1 byl furt AFK). Valor se nastackovalo na hodnotu 3, pak mně hra odpojila a po připojení jsem se přes Diabla dostal s Valor 4, tam už žádná smrt nebyla.

Lvl60 - 15k životů, 700 resistance, armor 5200, dmg 3300 a začátek Inferna Act1. Půl itemů si nesu z lvl57...
Tož ten monk build o kterém jsem psal (v komentáři) se osvědčil na výbornou. Mám na lvl59 jen asi 13000 životů a hrál jsem ve dvojici s jiným monkem, který měl 25000 životů. On umíral pořád, já tak 10x míň. Proč?

Momentálně mám 648 resistance na všechny typy elemental útoků (poison, oheň apod.) což odpovídá o 69% dmg míň na ta zabijácká kola na zemi ale i na normální elemental útoky. Od dvou protivníků naráz na Hell se ta kola vyhealují mantrou a pomocí life on hit, často ani není třeba šáhnout na aktivní healovací skill.

Armor mám 4700 (s aktivním skillem který zvyšuje pomocí jedné runy armor o 50% se můžu dostat asi na 7000 armor) což je opět odklonění asi 70% každého typu dmg. Jelikož používám štít, tak ten má block hodnotu 1400, block chance je 20% (musím se ještě podívat jestli se dá zvýšit).

Jak vypadal fight na Hell s Azmodanem (boss 3.aktu)? Žádnému útoku jsem opět nemusel uhnout. Ta kola na zemi jsem obcházel jen aby si druhý monk nemyslel že nepodvádím.. :).

Jak vypadá fight s velkým množstvím slabých protivníků? Nic mi neuberou. A se skupinkou elitů? Až na ty laserové paprsky je to v pohodě uhealovatelné, někdy je ale potřeba ustupovat. Vyhealovat se dají i ty řetězy, které spojují několik elitů naráz - před tímto buildem to bylo nemyslitelné.

Nevýhoda je jen jedna - malý počet životů znamená, že jednou se povedlo Azmodanovi dát critical a sejmul mně na 1 ránu. Ale šance, že se mu to povede je dost malá.

S tím buildem (a odpovídajícím vybavením z aukce - ani to nebylo drahé, tak 100000 celkem za všechny lvl57 věci) je umírání na Hell prostě vyloučeno. Uvidím, jak se osvědčí na Inferno. Předpokládám, že osvědčí...
@Danny (02.06.2012 22:27): Všechno je sdílené v jednom účtu - takže nemá smysl "odemykat" toho co nejvíc s jednou postavou (kromě "class achievements" - které nestojí za zmínku).
No já u aristanů sehnal pár slušných věcí se kterými hraju, ale je fakt, že kdybych se na to vykašlal, tak asi líp pořídím v aukci. Zatím to ale spíš beru tak, že s jednou postavou si toho chci odemknout co nejvíc a zároveň udělat co nejvíc achievů. Na efektivitu se budu zaměřovat pak s novými postavami.
Tohle vsechno mi pripomina jednu pasaz z filmu Sid and Nancy : Vítejte ve vypelichanej kundě Londýna. Kdo nema GPS , at se uci zemepis.
@MiDlo (02.06.2012 14:29):

- v trénování artisanů jsem utopil moře gold a zatím žádný výsledek, na aukci jsou lepší věci za menší peníze

Svou hru jste si uz dohral pane Dlouhy - ted se spusti tezka prda. Budete solit a chytat se za hlavu. Ony otazky na kvalitu barev itemu byly na sklade. Lets play a New AGE
Dvě věci které mi vadí nejvíc
- v trénování artisanů jsem utopil moře gold a zatím žádný výsledek, na aukci jsou lepší věci za menší peníze
- nemůžete se přidat do public game na questu který máte právě rozehraný (včera jsem to zapíchl před koncem aktu 3 Hell, a dnes abych se připojoval o 3 questy níž což budou zas 2-3 hodiny než se dostanu na místo kde mám aktuální progress). Možnost "Make this game public" evidentně nefunguje když máte quest už částečně rozehraný - nikdo se nepřipojí
To video se zachvilu začne spojovat úplně se vším, podobně jako scéna s naštvaným Hitlerem...
No, ono to je celkově ošemetné. Pak jsem zháněl tu kost, nebo co, v tom sídle na obtížnost hell a nic, pak jsem se dočetl, že v normal chodí častějic a fakt že jo.
@RedDwarf_Cz (01.06.2012 16:26): Ona tam totiž nebývá vždycky, já jsem mapu resetoval asi 5x a nepovedlo se mi ji najít (i když jsem znal přesné místo). Pak mě jednou náhodou ve hře s kamarádem napadlo znovu checknout to místo a byla tam.
@Matthew.J (01.06.2012 15:33): To ako sa bude predávať bez a s DRM môžeš analyzovať a odhadovať a také analýzy nie sú lacné. Existujú na to rôzne systémy. Ešte raz, každý CEO si uvedomuje, že DRM stojí firmu peniaze a znižuje kvalitu produktu a reputáciu produktu u spotrebiteľov, čiže oni tam to DRM nedávajú "automaticky" ako si povedal, alebo len tak for fun lebo ich to baví.

To, či bol W2 velice úspešný je samozrejme tvoj názor, ktorý ti neberiem. Podľa mňa bol na hrane zaplatenia samého seba. Ale už sa k tomu nevracajme.

Radšej mi povedz, ktorá AAA hra nemala intruzívne DRM (Ano Steam je intruzívne DRM, rovnako ako aj Origin, Ubi Launcher, Blizzard Launcher, atď). Pretože, okrem W2 sa mi žiadna nevybavuje.

Alan Wake nemal DRM? Veď Alan Wake bol počas vydania (teda kedy sa predá najviac kusov hry za najvyššiu cenu) STEAM ONLY (iba pred pár týždňami bol uvoľnený ako DRM-free na GoG).
@Ebb (01.06.2012 15:21): Já sa právě ptám jakých analýz. Jak chceš neco takového zanalyzovat když nemožeš srovnat jak sa jeden a ten samý produkt bude prodávat s a bez DRM. Možeš srovnávat různě populární značky a žánry s různě velkýma nákladama na marketing, ale takovéto srovnání je podle mňa k ničemu. Navíc kolik AAA titulů kromě velice úspěšného W2 vyšlo bez DRM? Žádný. Leda port alana waka kerý si na sebe vydělal za 48 hodin.

"Každý ďalší AAA projekt s intruzívnym DRM len dokazuje túto skutočnosť."
Kolik takových je? AC2? Ubi od tej perma online ochrany upustil. D3? Blizzard si už stihl znepřátelit podstatnů část fanouškovské základny.
@Say (01.06.2012 15:22): Nezabúdam, a súhlasím. Myslím, že som to rozpísal už nižšie vo vete "Väčšinou keď developeri hovoria, že absencia pár milionov ich neovplyvní, to znamená, že ich posledný projekt bol mierne stratový, ale majú stále dosť zásob aby to pokryli. "T.j., zásoby zrejme ešte z W1.

Áno, ja im fandím ako firme. Akurát som skeptický, neverím, že no-DRM pri AAA projektoch má momentálne šancu.
@Matthew.J (01.06.2012 15:15): DRM stojí peniaze a znižuje kvalitu produktu a reputáciu medzi spotrebiteľmi. Žiadny príčetný CEO by nedával DRM do svojej hry ak by nebol presvedčený o tom (ano na základe trhových analýz), že bez DRM by hra zarobila ďaleko menej. Každý ďalší AAA projekt s intruzívnym DRM len dokazuje túto skutočnosť.
@Ebb (01.06.2012 14:49): "Čím ďalej tým viac AAA hier vychádza so silným DRM a tie firmy tam to DRM nedávajú len tak for fun. Ich analýzy zjavne naznačujú, že bez DRM sa AAA titul tak jednoducho nezaplatí."

Jaké analýzy čeho? :D DRM sa cpe do her automaticky. A stejně automaticky je před, při nebo po vydání tá ochrana prolomená. Jedině u AC2 sa to držalo myslím měsíc, než mohli piráti bezproblémově hrát. Ale tam byli platící hráči v podobné situaci jak u D3 a ubi od ní už upustil ne? Takže znovu zopakuju, že DRM nemá na prodeje sebemenší pozitivní vliv (nevidím jediný způsob jak by mohla). Navíc jsem myslím četl, že sa u W2 varezila cracknutá verza s DRM, ne tá DRM free z GOGu. :D