@MickTheMage (14.01.2013 14:38): Už jsem to promazal.
Diskuze
@MartinezZ (14.01.2013 14:37): Eh, nie ze by som chcel byt otravny, ale nestaci dat ten link k jednemu Haflifu :) ?
Jakmile by kdy Gordon vydal hlásku, byť by si jen uprdnul, shodilo by to celou HL atmosféru (a skleníkové plyny tím nemyslím).
Ona s Gordonovou nemluvností již předem kalkuluje jak je parádně vidět na scéně s jejím pokusem o vtip se zombine. A Mossman toho nadrčí tolik, že by se chudák stejně nedostal ke slovu.
@Walome (06.01.2013 17:53): To si pleteš, ona nikde nečeká na odpověď.
@Bodkin (06.01.2013 17:49): no... "kouzlo" ... :) když na mě Alyx čučí jako vyvoraná myš a čeká odpověď, tak je mi jí líto.
@Walome (06.01.2013 17:42): Máš štěstí...
On právě ve hře 'nemá tvář' protože jsi to ty. To je to. Vrazí mu ksicht a za chvíli mu vrazí i hlas a kouzlo HL je v háji.
On právě ve hře 'nemá tvář' protože jsi to ty. To je to. Vrazí mu ksicht a za chvíli mu vrazí i hlas a kouzlo HL je v háji.
@Bodkin (06.01.2013 17:41): Chraňbůh, já nechci cutscény, stačilo by zrcadlo :)
@Walome (06.01.2013 17:37): No a? Kdo, k sakru, potřebuje nějaké pitomé cut-scény?
@Bodkin (06.01.2013 16:48): Hm, taky fakt. Tuhle zkratku jsem neznal :)
Ale tak to je stejný jako s Freemanovým ksichtem - taky víš jak vypadá, ale nevíš to ze hry, krom loadingu jedničky. Prostě HL si to dělá po svém (což je určitě dobře).
Ale tak to je stejný jako s Freemanovým ksichtem - taky víš jak vypadá, ale nevíš to ze hry, krom loadingu jedničky. Prostě HL si to dělá po svém (což je určitě dobře).
@Walome (06.01.2013 14:59): Nemusí padnout. G-man je Government man, tedy Vládní muž. On jím prostě je, je to napohled jasné podobně jako od pohledu poznáš vědce, ochranku a vojáky.
@MartinezZ (06.01.2013 13:37): Podle mě story v HL nikdy nebyla silná stránka - hlavně proto, že půlku věcí se člověk musí dočíst někde na webu, viz třeba jméno hlavního záporáka atd... pokud se nepletu, tak ani slovo "G-man" ve hře nepadne.
@Walome (06.01.2013 13:06): Alespoň by mě zajímalo trochu bližší pozadí obou společností Black Mesa a Aperture a jaktože mohou Vortigaunti fušovat G-Manovi do práce :)
Ale je fakt, že to tajemno = Half-Life
Ale je fakt, že to tajemno = Half-Life
@MartinezZ (06.01.2013 13:04): "Raději revoluce nečekat a raději pak být příjemně překvapeni :)"
Pravda :)
Já nějak nechápu, proč všichni touží po vysvětlení - vždyť v tom je to tajemno, ne? Nesmí to dopadnout jako LOST, ale HL s tajemnem pracuje docela dobře.
Pravda :)
Já nějak nechápu, proč všichni touží po vysvětlení - vždyť v tom je to tajemno, ne? Nesmí to dopadnout jako LOST, ale HL s tajemnem pracuje docela dobře.
@Walome (06.01.2013 10:24): Revoluce se čekala i od Unrealu 2 (které následně položilo tvůrce), revoluce se čekala i od nového Dukea... Raději revoluce nečekat a raději pak být příjemně překvapeni :)
Od HL3 nečekám ani tak revoluci, jako vysvětlení alespoň některých otázek z HL světa. G-Man, za začátku EP1 Vortigaunti bránící Alyx a Freemana před G-Manem, Black Mesa vs. Aperture... prostě trochu více ponoření do světa HL :)
Od HL3 nečekám ani tak revoluci, jako vysvětlení alespoň některých otázek z HL světa. G-Man, za začátku EP1 Vortigaunti bránící Alyx a Freemana před G-Manem, Black Mesa vs. Aperture... prostě trochu více ponoření do světa HL :)
@Walome (06.01.2013 10:24): Jojo, také si toho cením, přesto bych uvítal trochu rychlejší postup, neb roky přibývají a já zkrátka nechci zemřít bez toho, že bych se nedozvěděl rozuzlení.
Mně se líbí, že Valve se na rozdíl od všech ostatních vývojářů (ještě teda Blizzard) nebojí počkat - nehoní úspěch jedný značky a nevydává rok co rok (max ob dva) další díl (zdravím AC!) - od HL3 čekám revoluci, stejně tak jako byla revoluční jednička i dvojka - a to přesto, že dvojka mi toho moc neříká.
Mimochodem, není zvláštní, že je nejprve HL2, pak teprve epizoda 1 a pak epizoda 2? A co byl tedy HL2, když 1. epizoda je až po něm? Prolog? :) Takže někteří stále pláčou po epizodě 3, která už vlastně dávno vyšla pod názvem epizoda 2. Ale je to fuk, já už chci HL3. A chci, aby to mělo nějaké to nastíněné propojení s Aperture Science - Borealis.
@Tulareanus (05.01.2013 21:39): Vzadu mi to přijde takové zasněžené, ale spíše je zde přání otcem myšlenky.
@SavageCZ (05.01.2013 20:09): Netuším, ale tématicky to pôsobí ako k EP 1 alebo 2.
@Tulareanus (05.01.2013 19:18): Japa je to staré? A navíc to vypadá dost oficiálně. Ale internety ještě nevřou, takže zase nic.
@Walome (19.12.2012 18:10): Však jo, těch 50 fps je naprosto v pohodě a právě proto mi ta hodnota u HL2 přišla jako sci-fi. :-)
@Walome (19.12.2012 18:10): No tak kdybys u 50 fps pozoroval nějakou "neplynulost" tak by to bylo na návštěvu očního. Televizní PAL norma standardně používá 25 snímků za sekundu a starší kamery měly i míň a taky se nám to zdálo plynulý. Já nemám problém hrát hru s 15 fps...
@Chuck (19.12.2012 17:59): Mně všechno běží na 50 a mé oko neregistruje nějakou neplynulost. I když se číslo blíží k červeným cifrám.
Např u Deus Ex mi to padá někam na 40 :)
Např u Deus Ex mi to padá někam na 40 :)
@Chuck (19.12.2012 17:59): Tohle jsou všechno hry o několik let novější a tedy i náročnější.
@Walome (19.12.2012 14:35): Fajn, že jsi mi připomněl můj oblíbený středeční seriál na TV Barrandov. ;-)
@Bodkin (19.12.2012 15:06): Nikdy jsem to moc nezkoumal, ale nainstaloval jsem si Fraps a ten mi to ukazuje. Tahle hodnota je právě i v samotné hře, ne v jejím menu.
@NateLogan (19.12.2012 15:43)@Eru (19.12.2012 15:49): No jo, ale pokud má např. FlatOut: Ultimate Carnage 60 fps, to samé Spec Ops: The Line a Metro 2033 50 fps, tak mi právě tahle hodnota přijde nereálně vysoká.
@Bodkin (19.12.2012 15:06): Nikdy jsem to moc nezkoumal, ale nainstaloval jsem si Fraps a ten mi to ukazuje. Tahle hodnota je právě i v samotné hře, ne v jejím menu.
@NateLogan (19.12.2012 15:43)@Eru (19.12.2012 15:49): No jo, ale pokud má např. FlatOut: Ultimate Carnage 60 fps, to samé Spec Ops: The Line a Metro 2033 50 fps, tak mi právě tahle hodnota přijde nereálně vysoká.
@Chuck (19.12.2012 14:24): Je, HL2 je dobře optimalizován pro vysoké hodnoty FPS.
@Chuck (19.12.2012 14:24): Vysoká FPS nejsou neobvyklá, pokud máš dost výkonu, vypnutý vsync a hra nesmí mít framelock. Monitor samo sebou zobrazí jen tolik snímků, kolik má obnovovací frekvenci.
@Chuck (19.12.2012 14:24): Je to možné, ale nebylo to náhodou 'jen' v menu? A jak jsi k tomu číslu přišel?
@Chuck (19.12.2012 14:24): Žijeme ve světě, kde se dějí věci reální i zdánlivě nemožné.
Je možné, že by se hodnota fps pohybovala okolo 270 fps? Přijde mi to nějak nereálné.
Nějaké povedené artworky? Našly by se??
@Marcusss (28.08.2012 12:08): A taky jsem tam zahlíd spoustu Stalker like prvků ;)
@Walome (28.08.2012 12:01): Jistě že HL, nepoznals Citadelu, Combine, klasické HL2 vrtulníky... nápis CITY 17? :)
@Marcusss (28.08.2012 11:56): To je HL nebo Stalker? :) Ale jako jo, pěkný.
http://vimeo.com/48085135 - Mazec!
@Marcusss (10.05.2012 20:02): Ano, tato možnost mě také napadlo, ovšem rychle jsem jí zatlačil, zapudil a snažím se jí nevyvolávat.
@Scar (10.05.2012 15:49): A nebo tím že to udělali tak skutečně zabránili ději HL a HL1+2 jsou jen slepé konce. HL3 nikdy nevyjde.
Já už mám vymyšleno konspiračních teorií...
Třeba jak teď Aperture Science koupila Black Mesu, tak díky tomu evidentně zabrání událostem ve všech Half-Lifech a tak by mohli z Halfu udělat sérii, kterou vydala Blappeture Mesa jakožto upozornění co se mohlo stát. A na E3 Cave Johnosn odhalí HL 3 a Valve tak splní svůj slib, že oni nic nového nepředstaví.
(Přiznávám, já už ten třetí Half potřebuju.)
Třeba jak teď Aperture Science koupila Black Mesu, tak díky tomu evidentně zabrání událostem ve všech Half-Lifech a tak by mohli z Halfu udělat sérii, kterou vydala Blappeture Mesa jakožto upozornění co se mohlo stát. A na E3 Cave Johnosn odhalí HL 3 a Valve tak splní svůj slib, že oni nic nového nepředstaví.
(Přiznávám, já už ten třetí Half potřebuju.)
Heh, bych se nasmál, kdyby z toho byl Half-Portal;)
@Eru (10.05.2012 10:54): Jojo, to já chápu a přijímám, jen říkám, že kdyby NĚKDO mohl vydat hru bez předreklamní masáže, je to právě Valve a právě HL3.
Ale určitě bych řekl, že by se o nějaké ty peníze připravili. Hlavně by tomu nikdo nevěřil.
Ale představte si, že zapnete steam a tam přes celou stránku HL3 pre-order now!
(edit: nechce se mi totiž věřit, že by tolik let o HL3 ani nezakopli.
Ale určitě bych řekl, že by se o nějaké ty peníze připravili. Hlavně by tomu nikdo nevěřil.
Ale představte si, že zapnete steam a tam přes celou stránku HL3 pre-order now!
(edit: nechce se mi totiž věřit, že by tolik let o HL3 ani nezakopli.
@Walome (10.05.2012 10:46): Řekl bych to jinak než Hydr0gen: Vysoce kvalitní produkt bez reklamní kampaně nebude mít nikdy tak vysoké tržby (a posléze i zisk) jako stejně kvalitní produkt s masivní reklamní kampaní. Lidé to nekupují, protože o tom neví, když se k tomu nakonec odhlodlají, stojí to už méně.
@Hydr0gen (09.05.2012 22:42): Jo, je. Ale zrovna HL3 by podle mě žádný hype nepotřeboval a oproti nejpřehypovanější hře desetiletí (HL2), kdy člověk znal ty nejlepší herní momenty z nespočet videí by to byl dobrej marketingovej tah, kterého je Valve schopno :)
@Walome (09.05.2012 22:06): Hehe, tj.
Na druhou stranu tak to dneska nefunguje, nestačili by na rychlo vytvořit dostatečný hype, lidi je potřeba namasírovat - to říkám bez špetky hořkosti, tak to prostě je.
Na druhou stranu tak to dneska nefunguje, nestačili by na rychlo vytvořit dostatečný hype, lidi je potřeba namasírovat - to říkám bez špetky hořkosti, tak to prostě je.