Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jakmile by kdy Gordon vydal hlásku, byť by si jen uprdnul, shodilo by to celou HL atmosféru (a skleníkové plyny tím nemyslím).
Ona s Gordonovou nemluvností již předem kalkuluje jak je parádně vidět na scéně s jejím pokusem o vtip se zombine. A Mossman toho nadrčí tolik, že by se chudák stejně nedostal ke slovu.
@MartinezZ (06.01.2013 13:37): Podle mě story v HL nikdy nebyla silná stránka - hlavně proto, že půlku věcí se člověk musí dočíst někde na webu, viz třeba jméno hlavního záporáka atd... pokud se nepletu, tak ani slovo "G-man" ve hře nepadne.
@Walome (06.01.2013 13:06): Alespoň by mě zajímalo trochu bližší pozadí obou společností Black Mesa a Aperture a jaktože mohou Vortigaunti fušovat G-Manovi do práce :)

Ale je fakt, že to tajemno = Half-Life
@MartinezZ (06.01.2013 13:04): "Raději revoluce nečekat a raději pak být příjemně překvapeni :)"

Pravda :)

Já nějak nechápu, proč všichni touží po vysvětlení - vždyť v tom je to tajemno, ne? Nesmí to dopadnout jako LOST, ale HL s tajemnem pracuje docela dobře.
@Walome (06.01.2013 10:24): Revoluce se čekala i od Unrealu 2 (které následně položilo tvůrce), revoluce se čekala i od nového Dukea... Raději revoluce nečekat a raději pak být příjemně překvapeni :)

Od HL3 nečekám ani tak revoluci, jako vysvětlení alespoň některých otázek z HL světa. G-Man, za začátku EP1 Vortigaunti bránící Alyx a Freemana před G-Manem, Black Mesa vs. Aperture... prostě trochu více ponoření do světa HL :)
Mně se líbí, že Valve se na rozdíl od všech ostatních vývojářů (ještě teda Blizzard) nebojí počkat - nehoní úspěch jedný značky a nevydává rok co rok (max ob dva) další díl (zdravím AC!) - od HL3 čekám revoluci, stejně tak jako byla revoluční jednička i dvojka - a to přesto, že dvojka mi toho moc neříká.
Mimochodem, není zvláštní, že je nejprve HL2, pak teprve epizoda 1 a pak epizoda 2? A co byl tedy HL2, když 1. epizoda je až po něm? Prolog? :) Takže někteří stále pláčou po epizodě 3, která už vlastně dávno vyšla pod názvem epizoda 2. Ale je to fuk, já už chci HL3. A chci, aby to mělo nějaké to nastíněné propojení s Aperture Science - Borealis.
@Walome (19.12.2012 18:10): No tak kdybys u 50 fps pozoroval nějakou "neplynulost" tak by to bylo na návštěvu očního. Televizní PAL norma standardně používá 25 snímků za sekundu a starší kamery měly i míň a taky se nám to zdálo plynulý. Já nemám problém hrát hru s 15 fps...
@Chuck (19.12.2012 17:59): Mně všechno běží na 50 a mé oko neregistruje nějakou neplynulost. I když se číslo blíží k červeným cifrám.
Např u Deus Ex mi to padá někam na 40 :)
@Walome (19.12.2012 14:35): Fajn, že jsi mi připomněl můj oblíbený středeční seriál na TV Barrandov. ;-)

@Bodkin (19.12.2012 15:06): Nikdy jsem to moc nezkoumal, ale nainstaloval jsem si Fraps a ten mi to ukazuje. Tahle hodnota je právě i v samotné hře, ne v jejím menu.

@NateLogan (19.12.2012 15:43)@Eru (19.12.2012 15:49): No jo, ale pokud má např. FlatOut: Ultimate Carnage 60 fps, to samé Spec Ops: The Line a Metro 2033 50 fps, tak mi právě tahle hodnota přijde nereálně vysoká.
@Chuck (19.12.2012 14:24): Vysoká FPS nejsou neobvyklá, pokud máš dost výkonu, vypnutý vsync a hra nesmí mít framelock. Monitor samo sebou zobrazí jen tolik snímků, kolik má obnovovací frekvenci.
Já už mám vymyšleno konspiračních teorií...
Třeba jak teď Aperture Science koupila Black Mesu, tak díky tomu evidentně zabrání událostem ve všech Half-Lifech a tak by mohli z Halfu udělat sérii, kterou vydala Blappeture Mesa jakožto upozornění co se mohlo stát. A na E3 Cave Johnosn odhalí HL 3 a Valve tak splní svůj slib, že oni nic nového nepředstaví.
(Přiznávám, já už ten třetí Half potřebuju.)
@Eru (10.05.2012 10:54): Jojo, to já chápu a přijímám, jen říkám, že kdyby NĚKDO mohl vydat hru bez předreklamní masáže, je to právě Valve a právě HL3.

Ale určitě bych řekl, že by se o nějaké ty peníze připravili. Hlavně by tomu nikdo nevěřil.

Ale představte si, že zapnete steam a tam přes celou stránku HL3 pre-order now!

(edit: nechce se mi totiž věřit, že by tolik let o HL3 ani nezakopli.
@Walome (10.05.2012 10:46): Řekl bych to jinak než Hydr0gen: Vysoce kvalitní produkt bez reklamní kampaně nebude mít nikdy tak vysoké tržby (a posléze i zisk) jako stejně kvalitní produkt s masivní reklamní kampaní. Lidé to nekupují, protože o tom neví, když se k tomu nakonec odhlodlají, stojí to už méně.
@Hydr0gen (09.05.2012 22:42): Jo, je. Ale zrovna HL3 by podle mě žádný hype nepotřeboval a oproti nejpřehypovanější hře desetiletí (HL2), kdy člověk znal ty nejlepší herní momenty z nespočet videí by to byl dobrej marketingovej tah, kterého je Valve schopno :)
@Walome (09.05.2012 22:06): Hehe, tj.

Na druhou stranu tak to dneska nefunguje, nestačili by na rychlo vytvořit dostatečný hype, lidi je potřeba namasírovat - to říkám bez špetky hořkosti, tak to prostě je.