Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Díky za tip, stahuju Mysery.. Hmm, jak jsem to jen mohl propásnout???
@Say (21.09.2012 23:18): Ono by stačilo, aby měly postavy svůj denní režim - to by fakt udělalo dostačující hru. Nebo aby anomálie nebyly jen o tom, že tě zabijou.
Prostě takhle si tam tak pobíháš, nulová motivace ke hraní, žádnej příběhovej zvrat, žádný NPC, se kterýma bys jednal (krom těch dvou barmanů) a prostě nic extra. Bez toho DM si to vůbec neumím představit.
@Say (21.09.2012 23:08): Hrál jsem jen toho prvního a nemělo to šťávu - plníš quest pro nějakýho barmana, kterej nikdy nespí, zóna je jeden velkej respawn a děj tomu taky chybí. Líbilo se mi, že každá nová lokace začínala cutscénou a nějakým questem, ale jinak, až na pár momentů (já sám v obležení vojáků a vrtulníků) jsem se ukrutně nudil.

A to jsem hrál DM, kde je auto. Představa, že chodím pěšky, no ani náhodou... A závěr byl dost šílenej. Těžkej a zbytečně dlouhej.
@Garret (21.09.2012 22:51): Complete, Vanila, to mi nic neřiká.

Mně jde o to, že Stalker je prostě nuda (pro mě) a pokud nějaká modifikace výrazně nemění hratelnost, tak je to pro mě asi mrtvá značka.
@Walome (21.09.2012 22:48): záleží, jaxe na to díváš :-) pro mě to bylo dost HC a vykašlal jsem se na to. ale možná to bylo prostě jen tím, že jsem neměl náladu. taky mě štvalo barevné ladění Misery, které je hodně depresivní. Complete byl v tomhle asi nejlepší, ale zase nepřinášel tolik změn, jako DMP. já bych osobně Misery doporučil až na druhé hraní, na to první si nech Complete, který mi přišel nejpodobnější Vanile. tím neříkám, že je DMP špatný - je asi nejznámější. může být taky skvělou volbou...
DMC i Complete jsou slabé odvary od Misery. zkoušel jsem všechny 3 a Misery je fakt hardcore mode
No tak s datastor modpackem (aspoň teda ve stalkerovi 1) když vás zasáhli tak se vám obraz roztřásl, přišli jste o 7/10 života, zbraň vám vypadla z ruky a krváceli jste tak že vás to do pár sekund zabilo.. :D když vás nepřítel viděl dřív než vy jeho byl konec.. :D
Mám dohranou hru, ostatní mody ne. Zatím hraju pár minut tu Misery a paráda, je to ale jen pro ty co to aspoň trochu umí :D.
@Clorky (21.09.2012 19:12): Dik za info, nepoznam to , nic o tom neviem ale uz downloadujem a uvidim. Zhodou okolnosti som akurat minuly tyzden dohral CoP a este som ho neodinstaloval z disku takze fajn.... urcite vyskusam co to bude.
@Say (03.09.2012 00:05): Byl :) Ale jako jo, TOHLE je na té hře supr.

Btw když se mi nelíbil první Stalker, ale láká mě tohle prostředí apod., mám se pouštět do CoP? Jaké jsou nevjětší změny?
Při pohledu na tyhle fotky si říkám, že ta hra má prostředí fakt zmáklé. I s atmosférou. I když teď si nejsem jist, jestli to náhodou nebyl Shadow of Chernobyl.
K tomu STALKERovi online... Vypadá to, že bude zaměřený spíš na PvP, než na toulky Zónou a nějaký survival (podobně jako např. ve FOnline). Škoda.
Wait wut?!

Oba důvody z toho screenshotu z neogafu jsou pěkně ulítlý, hlavně ten první, konspirující.

Úspěšné studio z ničeho nic zavře uprostřed vývoje? Min.zvláštní, za tim bude něco víc...


P.S.: Za tím je určitě THQ:P.
Walome: Připrav se ale na ten hořký pocit obtížných začátků. Rozehrál jsem to ihned po jedničce, ale velmi záhy jsem to odložil na neurčito.
Tak já to asi zkusím, až to bude v nějaké steam akci... potenciál se mi líbí, ale první Stalker mě hrozně zklamal. Teď už vím, co od toho (ne)čekat, takže se zklámání snad nedostáví.
Dík za odpovědi.
Walome: Stejnou jak v původním. Já hrál Stalkery jenom načisto bez modů a co je v CoP akorát přidané, tak spaní a opravování a upgradování výstroje, jinak vše víceméně při starém... Jinak bych řekl, že CoP je o dost méně akční na fpsko řezané rpgčkem, ale strávil jsem u něj asi nejvíc času ze všech Stalkerů..
Jo takhle to berete. Tak to máš USERe pravdu. Takže jakou formou tam probíhá ten rpg prvek? :-)
Expení tam není, ne? Však RPG nemusí znamenat jen čísílka vyskakující z nepřátel, i první Stalker byl do jistý míry RPG.
No tak to je neštěstí... první Stalker byl právě jedinečnej v tom, že člověka netlačil do těch vedlejších questů... takhle to je zase ten systém "vezmu cokoliv, jenom abych expil"...