Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@becki_tu (05.01.2013 23:54): V tom je ten problém - jednotlivě mi ty nápady přišly dobrý, ale celkově mi to nesedlo - ani ne tak, že mi to nesedlo k Hitmanovi, jako spíš k tomu gameplayi - přišel mi to takovej pel mel dobrejch nápadů a nezáživnýho gameplaye s checkpointama a dalšíma zabijákama hratelnosti atd.

Bohužel to nebyla ani dobrá akční hra, s tím "označ a zabij" se spíš člověk dostane do průseru, protože je v tu chvíli nekrytej a navíc NPC přivolaj nekonečnej příval posil... jako nevim no.

Jinak grafika, atmosféra některejch lokací, to vše bylo ok.
@Walome (05.01.2013 23:43): Obecně si myslím, že tyhle příběhové či herní "originality" dělají hru zapamatovatelnější a rozhodně jsou zpestřením. Ať už to je komando jeptišek, limb-dick Lenny a ostatní úchylní poskokové záporáků, pretoriáni, přerostlý bodyguard Sanchez nebo perverzní Dexter s Laylou (Džejár mě taky napadl :) )
@Walome (05.01.2013 23:43): Mě se ten nápad s jeptiškami líbí. Byla sakra dobrá podívaná v intru, když na Hitmana udělali atentát. Uprostřed policejní stanice si hrát na hrdinu je až přehnané, ale celkově je nápad příběhu potencionálně založen!
@becki_tu (05.01.2013 23:28): Příběh naprosto zabíjí prolog i přes tu hlášku o Dianě na konci - protože ta vražda Diany zdaleka nebyla provedená takovým stylem, aby si hráč mohl myslet, že hitman ví, co dělá a takový ty hovna jako jeptišky a jánevimco.

Taky se mi nelíbí neúcta k původním dílům - najednou vidíme Dianin ksicht, po agentu CIA a šlapce z minulých dílů ani vidu ani slechu. Některý lokace jsou naprosto debilní - wrestlingová aréna uprostřed výzkumnýho střediska a hlavně nejsou zajímavý - Chicago střídá Texásckej vidlákov a jinak nic.

Hlavně nechápu, jak se jim podařilo rozdělit tak jednoduchej příběh (netvrdím, že je špatnej) do 20 misí!!! Fakt pruda.

Ale třeba líbil se mi hlavní záporák, kterýho jsem si pojmenoval "Džejár" :)

Ačkoli jsem si místy říkal, že je to fajn, tak mi to nesedlo. Jak hratelností, tak celkově.
Uh, já psal o tom, že hratelnostně má Absolution blíž k sérii Splinter Cell než k Hitmanům. Netuším, proč do toho najednou mícháš ovládání a na základě tohohle jedinýho prvku tvrdíš, že "se to ani při nejmenším nepodobá SC!".
John Mirra: Splinter Cell hratelnost je fajn, ale ve Splinter Cellu. Hitman se možná taky řadí do žánru stealth her, ale základy hratelnosti měl vždycky položený úplně jinde. To ovšem vývojáři Absolution asi nepochopili.
@becki_tu (05.01.2013 23:28): Souhlasím s tebou! Ten příběh je vytuningovaný a jde vidět, že Square Enix odvedlo dobrou práci, naprostá filmovost podobná filmu Kat! Jeden člověk a dokáže se zbavit skoro celé FBI
@Walome (05.01.2013 16:20): díky za ocenění rozdílného pohledu na věc :)

Jinak nemůžu souhlasit obecně s tím, že příběh je slabý. Nová postava Victorie je hodně zajímavá a v počátečních fázích i lehce mysteriózní, pozadí Agentury taky, a v podstatě jde o kombinaci příběhových námětů seriálové Nikity a nového Bournea. Velkou část příběhu tvoří i neméně dějové linky kolem dalších postav (Dexter - ukrytá zbrojní továrna, ředitel Travis a jeho zájmy ukončit celý program, pár postav, které to hrají na obě strany atd.) Myslím, že materiálu by bylo dost i na jeden solidní celovečerák. Toť můj pohled na věc :)
Třeba to hraje právě s úctou k sérii a tak není schopen řádně docenit ty lineární rozkouskovaný levely a Splinter Cell hratelnost.
becki_tu : teda nesouhlasim s Tebou skoro v ničem, ale je to dobře napsaný, proto plus :)
No tak aspoň že tak. Celou hru jsem doufal, že na konci bude nějaká, klidně nesmyslná berlička k tomu, že 47 Dianu nezabil - protože to mi otrávilo celý hraní. I ten náznak mi stačil..

Jinak tahle hra mě vůbec nebavila. Je dobře udělaná, ale hratelnost si člověk musí dělat sám a i tak to neni nic moc. Až opadne nechuť, pustím se do módu contracts, to by mohlo být to pravé.
Nejdotaženější a pro mě nejzábavnější hra od IO :) (akční složku neřeším, neb pokud jsem odhalen loaduji)
Vono to má i hnusou ikonu na desktopu (jako cover) :-D proč tam nemohli nechat ten cool znak? Proč?

Btw dohrávám to a jedu jako vítr, střílim všechny krom civilistů, já jim na to fakt seru. . . hitman měl vždycky problém s motivací hrát tiše a tady je to dovedený do extrému.

edit: když jsem četl někde v Reflexu kdysi článek o mexickým wrestlingu, napadlo mě napsat fanfiction na hitmana, kde si převlík za zápasníka a tak zneškodnil svůj cíl. Nakonec jsem ale nepřišel na to jak přesně by tahle situace mohla nastat a hlavně jsem si říkal, že hitman není tak namakanej... hmmm...

edit2: po dohrání bloodmoney jsem napsal FF, kde hitman musel zabít Dianu, ale protože ji zabít nechtěl, udělal to stejně jako s tím agentem v léčebně. A jako to Diana udělala s hitmanem.

Still better story than THIS SHIT!
@Bodkin (07.12.2012 10:46): Je to vtipný, protože to podtrhuje debilitu facebooku - resp. je to vripný tím, jak je to hrozný :) Spíš je to nekorektní, tak bych to řekl.
A to, že to má něco společnýho s Hitmanem, to samozřejmě nekomentuji...
@Walome (07.12.2012 09:59): Víc mě pobavilo u důvodu zavraždění chlapa - tiny penis. Ale nejvtipnější na tom je, že do hodiny od spuštění dostali za to takovou nakládačku, že to ihned zastavili :D
http://www.pcgamer.com/2012/12/03/hitman-absolutions-deus-ex-dlc-augments-agent-47-and-makes-him-look-ridiculous/" >I’m hoping that future costumes for 47 include the traditional Lara Croft tanktop, or that they look to one of their Japanese titles and dress him up as a miserable teenager with a giant sword and shit hair. :-D
Možná i něco horšího. Pokud je koridor chození z místnosti do místnosti... Hitman mi připadá spíš jako by to byla jen jedna místnost.. nijak velká, jde jí projít zprava, nebo zleva..ale nejsem ani v půlce, každopádně zklamání.. A docela velké,, a občas je hra šíleně debilní.. nikde mi to nevadí ale zrovna v novém hitmanovi vyloženě trpím.. je to pro mě naprosto nový druh zklamání..
Tak dohráno. Rozhodně spolu s Codename 47 nejslabší hitman. Je to fakt dost špatný, ale zároveň mě to fakt hodně bavilo, takže tomu nadprůměr score vrazím. Hrozná cognitive dissonance prostě. Resp. ona je to dobrá hra, ale jako pokračování Blood Money - průšvih. Aspoň ten konec mi ale dává naději že by další hra mohla mít zase klasický koncept otevřených rozsáhlých misí.
@Abel (25.11.2012 17:19): Noo já TI nevim, mně to přijde (narozdíl od SC:Conviction) dost na prd - zaprvé v době označování nejsi krytej, zadruhé se do krytu nevrátíš, zatřetí já stihnu označit tak 2, i když mám plnej instinkt a začtvrté - tohle do hitmana kurva fakt nepatří :-D
@Walome (25.11.2012 16:44): No mně zas příjde předimenzovanej ten point shooting. Je to skoro jako cheat. Těšil jsem se na drsné přestřelky se Saints, ale ono je stačí jen označit jako ostatní a jedním headshotem (ještě navíc v automatické animaci) jdou k zemi.