Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Taky se mi Sillent Hill líbil a taky jsem nehrál hru. Resident Evil je taková stálice, nenadchne, neurazí. A hry jsem taky nehrál :-D
Imho nejlepší film na motivy hry je Silent Hilll. Ale nemohu se ani snažit o objektivitu, protože Silent Hill jsem nehrál a tak to hodnotím čistě jako film. Kdyby MP nebyl v mojí TOP 10, určitě bych i na Wahlberga shlížel mnohem shovívavěji.

A Tomb Raider i Resident Evil byly taky dost dobré filmy.
Podle mě je ten film hrozná nuda, která nedává ani moc smysl, ale má pár pěkných scén, což je ale na celovečerák jaksi málo...
A navíc v tam nebyla ani jedna jediná prasklá dlaždička!
Film je imho horší než kousky Uwe Bolla. Proč to museli měnit, mein gott? Už více než deset let tvrdím, že Max Payne je nejfilmovější hra, kterou jsem kdy hrál, a převést to téměř 1:1 s dobrou režií přestřelek by na výborný film vydalo.

Jediné, co ten film má společného s hrou, je hutná atmosféra. A ta je beztak více ve stylu chaotický drogový opar než downtown NY pod náporem sněhové vánice....
Já si jsem jistý, že se mi film líbil právě proto, že jsem ho viděl bezprostředně po dohrání hry.
"A tak namísto toho, aby z polohy ležmo pokosil zbytek bandy, schytá úplně zbytečnou ránu či rovnou zemře, protože při vstávání chudák střílet neumí."

Tak to se Ti dvojka bude líbit. A trojka ještě víc ;)

A film je okej, i když do půlky svlečený svalovec stalkující Maxe na schoditích a střechách je hodně komickej. A Wahlberg samozřejmě neumí zahrát vůbec nic, ale to už jsme si zvykli :)
Sasakr: S komentářem víceméně souhlasím, tedy až na jednu jedinou výjimku, a to je hodnocení filmu :)
@Walome (18.12.2012 10:31): Zprvu sem si řikal co sakra ten Walome magoří a dává do diskuze k Max Paynovi svoje kuchařský videa :D, až pak sem si vzpomněl na tu nemilou hlášku od Foxu před tim :-)
Ha, narazil jsem na toto video mé výroby. Obraz nekvalitní, ale pár dobrej momentů se tam najde. Jedná se o mix filmu a hry.
Problém číslo jedna: v komiksových pasážích mi nefunguje zvuk.
Problém číslo dva: jde změnit zaměřovač? Ta tečka je mi protivná.
Souhlasím s Borghal a ještě doplním, že Max IMHO není horor - maximálně tak ty psychotický snový pasáže, kde se bloudilo krvavým bludištěm. Ale to nepůsobilo strašidelně, ale sugestivně...
@KRoman47 (22.07.2012 20:26): :D V Level-i to bolo pekne povedané: ,,Niekedy sa tvári ako drsňák, inokedy ako narýchlo poskladané puzzle." Presne si to nepamätám, ale zmysel som v tom dúfam zachoval.
nehraje někdo Maxe na androidu? Prej je to 1ku1 tak mě zajímá na čem to šlape.
Jsem si pročetl ostatní jeho komentáře a zvláštní je, že mu tak vadí míchání žánrů, viz i v komentáři u MP. Pro mě třeba je to vítané vytržení ze stereotypu, kterého jsou dnešní hry plné.
@Borghal (22.07.2012 15:40): Nejlepší bylo to v tom baráku jak se tam protahovaly a zkracovaly chodby :D

@KRoman47 (22.07.2012 15:36): Jsem rád že jsi uznal, že jsem ten pravý bez poskvrny co má k tématu co říci, ach ano chápu tak dokonalý profil často lidem bere slov, neboj nejsi jediný. V nejbližší době chytám velký upgrade.

@Všivák (22.07.2012 16:08): to si rozhodně nemyslím, furt se opakují stejné nicky se stejným dementím přístupem ke komentářům....ale víš co...ty tomu už vůbec nerozumíš tak pomlč :DDD joke :D
@konvice (22.07.2012 15:24): Hanit na hře prvek, na kterým je celá postavená. Nevim. To je jako, kdyby mi v Doomu 2 vadilo, že se tam střílý. Ale, jak říkám. Jsem jenom zaujatej fanda. Rozhodně si nemyslím, že říkám názor většiny. To jenom ty si myslíš, že bojuješ proti většině.
@konvice (22.07.2012 15:24): To se ozval ten pravý a to v tvém profilu, radši nechám bez komentáře.
Řekl bych, že toto je úplně normální chování, když je komentář plný hloupostí. Což stáhnu až poté, co mi autor vysvětlí, co si představuje pod hororem a adventurou. Protože já MP dohrál tak 3x nebo 4x a nic jako adventuru v tom nevidím A bludiště už vůbec ne, všude je jen jedna cesta, maximálně jde vejít na záchodky pro prášky od bolesti a snad jednou je třeba něco získat a kousek se vrátit. Jestli toto je dle autora komentáře bludiště, pak co bludiště není, snad jediná místnost a radši ještě prázdná, pro jistotu.
@konvice (22.07.2012 15:24): Je to stejné, jako když někde slyšíš o nějakém dobrém filmu (dejme tomu třeba western - EDIT: v tomhle případě se vlastně přímo nabízí sub-žánr "noir"), a pustíš si ho, ač nemáš rád westerny. Potud ok, ale pak jdeš a napíšeš komentář, ve kterém popíšeš jak se ti to nelíbilo, protože to byl western, no k čemu to je? :-)

Druhá věc je stylistika, a do té si rýpnu ještě radši. Věta
"Někomu může padnout a mě někdy taky, ale příliš frustrující prostředí, zákoutí a nemožných bludišť my přišlo dost efektivní na hru, která by se měla zaměřovat na akční zábavu."
Je jako poskládaná z výstřížků z novin. "prostředí a bludišť my přišlo efektivní na hru" je dadaistický klenot :-D

Výtka k nepochopení je imho dost odpodstatněná. Kde vzal podklady pro tvrzení "která by se měla zaměřovat na akční zábavu". Že to je ve škatulce TPS ještě neznamená, že to musí být jen o akci. Na co by se hra měla zaměřovat je vůbec dost odvážné tvrdit.
A že je Max Payne zkřížený z adventurou, to ukazuje na základní nepochopení žánrů vůbec :-D
@Borghal (22.07.2012 14:36): @Všivák (22.07.2012 14:50): Proč nepochopil? Tak má na tu hru jinej názor a působí na něj jak působí, nic to nemění na tom, že má stejnou možnost jako vy tu hru podle svých měřítek ohodnotit a okomentovat. Nechápu tenhle zdejší sport s prvkem "kolektivní šikany", jehož podstatou je koment člověka se kterým nesouhlasím ztrhat, pošpinit nebo dokonce shazovat jeho inteligenci a celý úsudek " tu hru nechápe, vůbec to nehrál apod."
Je mi to bytostně odporné..

PS: "Nelibil se mi ani jeden Matrix a jste idioti ten film jste vůbec totiž neviděli a vy co jste ho viděli jste jej vůbec nepochopili, proto se vám ta hromádka trusu líbí"
Myslim, že jsem na různé názory v komentářích docela tolerantní, ale proti tomu novému komentáři jsem, jako velký fanoušek téhle hry, nějak zaujatý. Když někomu u tohohle vadí ta depresivní atmosféra, tak ať to radši nehraje.
Heh, tady tu hru asi někdo vůbec nepochopil. Inu, stane se. Vytýkat tomu prvky, díky kterým vysoko ční nad zbytek žánru... Eh.
No s hororem MP fakt nemá spoolečýho nic a nízké HW nároky v době vydání...? To snad ne...

@John Mirra (22.07.2012 13:08): dobrej obrázek, hlavně MP3. Sice jsem odehrál zatím jen první kapitolu, ale přesně tak to na mě působí.
Je to smutné no, že dnešní střílečky musí být jako CoD. Zapnout, čumět na scénky, někoho následovat, od začátku všechno musí střílet, vybuchovat, bortit se, hořet, křičet...prostě úplný zmatek a chaos. Každá vteřina, kde toto není, je prostě šílená nuda a hráči se nudí! Achjo.
Nedejbože, když se musí zmáčknout něco jiného než střílení!
@CoolM11: Jaký horor, jaká adventura a kruci, jaké bludiště? XD Promiň za ten výraz, ale jeden z nejjebnutějších komentářů na dh.
Já to hrál teď znovu a pořád je to jedna z nejlepších stříleček, dvojka už nic moc nebyla, hlavně kvůli absurdnímu ději.
Co konkrétně na tebe v MP1 působí hororově? A co si představuješ pod pojmem adventura? Stisknutí tlačítka k otevření dveří? Jinak postup levely je, až na absolutní výjimky vracení se kousek, striktně lineární.
No mě spíš přijde, že si CoolM11 jen spletl horor s thrillerem a taky zaměňuje efektní a efektivní. Jak se mi ze začátku pár jeho komentářů zamlouvalo a říkal jsem si, že ta stylistika se zlepší, ta teď mi přijde jako by to psal jiný člověk. Možná si to už po sobě nečte nebo co já vím.