@Borghal (10.02.2013 18:45): Podle mě je MP nejlepší film na motivy pc hry... takže jednooký mezi slepými :)
Diskuze
Film je imho horší než kousky Uwe Bolla. Proč to museli měnit, mein gott? Už více než deset let tvrdím, že Max Payne je nejfilmovější hra, kterou jsem kdy hrál, a převést to téměř 1:1 s dobrou režií přestřelek by na výborný film vydalo.
Jediné, co ten film má společného s hrou, je hutná atmosféra. A ta je beztak více ve stylu chaotický drogový opar než downtown NY pod náporem sněhové vánice....
Jediné, co ten film má společného s hrou, je hutná atmosféra. A ta je beztak více ve stylu chaotický drogový opar než downtown NY pod náporem sněhové vánice....
Já si jsem jistý, že se mi film líbil právě proto, že jsem ho viděl bezprostředně po dohrání hry.
"A tak namísto toho, aby z polohy ležmo pokosil zbytek bandy, schytá úplně zbytečnou ránu či rovnou zemře, protože při vstávání chudák střílet neumí."
Tak to se Ti dvojka bude líbit. A trojka ještě víc ;)
A film je okej, i když do půlky svlečený svalovec stalkující Maxe na schoditích a střechách je hodně komickej. A Wahlberg samozřejmě neumí zahrát vůbec nic, ale to už jsme si zvykli :)
Tak to se Ti dvojka bude líbit. A trojka ještě víc ;)
A film je okej, i když do půlky svlečený svalovec stalkující Maxe na schoditích a střechách je hodně komickej. A Wahlberg samozřejmě neumí zahrát vůbec nic, ale to už jsme si zvykli :)
Sasakr: S komentářem víceméně souhlasím, tedy až na jednu jedinou výjimku, a to je hodnocení filmu :)
@KRoman47 (18.12.2012 09:54): Děkuju!
@Indian (18.12.2012 12:35): To je nový díl do pořadu VIP Prostřeno ... tentokrát s Maxem Paynem :D
@Walome (18.12.2012 10:31): To vaření je možná ještě lepší než to video Max Payne :D
@Walome (18.12.2012 10:31): Zprvu sem si řikal co sakra ten Walome magoří a dává do diskuze k Max Paynovi svoje kuchařský videa :D, až pak sem si vzpomněl na tu nemilou hlášku od Foxu před tim :-)
@Indian (18.12.2012 10:25): :-D no, mít to lepší kvalitu obrazu a zvuku, tak to hrdě šířim, ale takhle... ale dík :)
@KRoman47 (18.12.2012 09:54): To spíš vysvětluj Blackpoollovi, já jen konstatuji.
@Walome (18.12.2012 09:04): ale to vaření co tam skočilo hned potom bylo taky vtipný :-D
@Chuck (18.12.2012 09:36): Stačí si najít fix, který převede zvuky do jiného formátu a vše běží tak, jak má. Otázka dvou minut.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=848215
nebo
http://www.uloz.to/x1zUKN4/max-payne-sound-patch-cz-navod-rar
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=848215
nebo
http://www.uloz.to/x1zUKN4/max-payne-sound-patch-cz-navod-rar
@Blackpooll (14.12.2012 22:43): On ten zvuk bohužel u Win 7 blbne nejen v těch pasážích. Např. nejde ani úvodní soundtrack, což je snad největší škoda.
@JohnCZ (18.12.2012 00:51): Tak nic no :( já to tam vidim... ale to je tim, že jsem na to koukal u sebe na účtu :-D
@Walome (17.12.2012 23:27): "Video obsahuje obsah partnera FOX, který ho zablokoval na základě autorských práv."
:(
:(
Ha, narazil jsem na toto video mé výroby. Obraz nekvalitní, ale pár dobrej momentů se tam najde. Jedná se o mix filmu a hry.
@Blackpooll (14.12.2012 22:43): Zameriavač sa zmeniť dá, ale asi iba v dvojke.
Problém číslo jedna: v komiksových pasážích mi nefunguje zvuk.
Problém číslo dva: jde změnit zaměřovač? Ta tečka je mi protivná.
Problém číslo dva: jde změnit zaměřovač? Ta tečka je mi protivná.
Souhlasím s Borghal a ještě doplním, že Max IMHO není horor - maximálně tak ty psychotický snový pasáže, kde se bloudilo krvavým bludištěm. Ale to nepůsobilo strašidelně, ale sugestivně...
@KRoman47 (22.07.2012 20:26): :D V Level-i to bolo pekne povedané: ,,Niekedy sa tvári ako drsňák, inokedy ako narýchlo poskladané puzzle." Presne si to nepamätám, ale zmysel som v tom dúfam zachoval.
@KRoman47 (22.07.2012 20:26): Mě to moc nesedí do té ponuré atmosféry. Hlavně i díky tomu, že v těch komiksových cutscénách vypadá úplně jinak a rozhodně ne tak vyšinutě, jako ve hře.
I když je pravda, že sám o sobě je docela vtipnej.
I když je pravda, že sám o sobě je docela vtipnej.
@JohnCZ (22.07.2012 18:18): Proti: "Max se tváří jak dement"
Asi jsem divnej, ale mně se ten škleb docela zamlouvá a je škoda, že ve dvojce už ho nemá. xD
Asi jsem divnej, ale mně se ten škleb docela zamlouvá a je škoda, že ve dvojce už ho nemá. xD
@JohnCZ (22.07.2012 18:18): Tak to je v pohodě. No ovládání to je šílený snad u všech 3d stříleček. Spíš to chci jen zkusit. Na ten virtuální analog si nikdy nezvyknu.
Uff, tak jsem to dohrál znova a zvyšuju hodnocení a kompletně překopávám komentář.
@pavouk2 (22.07.2012 18:17): Bratránek to má na Galaxy S1 a je s tím prý docela spokojen. Jen to "vůbec" neumí ovládat (dotykové ovládání).
@pavouk2 (22.07.2012 18:17): Bratránek to má na Galaxy S1 a je s tím prý docela spokojen. Jen to "vůbec" neumí ovládat (dotykové ovládání).
nehraje někdo Maxe na androidu? Prej je to 1ku1 tak mě zajímá na čem to šlape.
Jsem si pročetl ostatní jeho komentáře a zvláštní je, že mu tak vadí míchání žánrů, viz i v komentáři u MP. Pro mě třeba je to vítané vytržení ze stereotypu, kterého jsou dnešní hry plné.
@konvice (22.07.2012 16:11): Joke? Jako že vtip? Nechceš napsat nějaký nový komentář?
@Borghal (22.07.2012 15:40): Nejlepší bylo to v tom baráku jak se tam protahovaly a zkracovaly chodby :D
@KRoman47 (22.07.2012 15:36): Jsem rád že jsi uznal, že jsem ten pravý bez poskvrny co má k tématu co říci, ach ano chápu tak dokonalý profil často lidem bere slov, neboj nejsi jediný. V nejbližší době chytám velký upgrade.
@Všivák (22.07.2012 16:08): to si rozhodně nemyslím, furt se opakují stejné nicky se stejným dementím přístupem ke komentářům....ale víš co...ty tomu už vůbec nerozumíš tak pomlč :DDD joke :D
@KRoman47 (22.07.2012 15:36): Jsem rád že jsi uznal, že jsem ten pravý bez poskvrny co má k tématu co říci, ach ano chápu tak dokonalý profil často lidem bere slov, neboj nejsi jediný. V nejbližší době chytám velký upgrade.
@Všivák (22.07.2012 16:08): to si rozhodně nemyslím, furt se opakují stejné nicky se stejným dementím přístupem ke komentářům....ale víš co...ty tomu už vůbec nerozumíš tak pomlč :DDD joke :D
@konvice (22.07.2012 15:24): Hanit na hře prvek, na kterým je celá postavená. Nevim. To je jako, kdyby mi v Doomu 2 vadilo, že se tam střílý. Ale, jak říkám. Jsem jenom zaujatej fanda. Rozhodně si nemyslím, že říkám názor většiny. To jenom ty si myslíš, že bojuješ proti většině.
@Borghal (22.07.2012 15:40): Jo máš pravdu no, ale oboje je otázkou několika málo minut a kam jít, je víceméně okamžitě jasné, vždy je tam nějaké vodítko.
@KRoman47 (22.07.2012 15:36): To be fair, jsou tam skutečně dokonce dvě bludiště. Oboje v rámci noční můry - jedno s krvavou cestou v temnotě, a druhé v nějakém baráku bez oken, celé složené ze stejných zdí.
@konvice (22.07.2012 15:24): To se ozval ten pravý a to v tvém profilu, radši nechám bez komentáře.
Řekl bych, že toto je úplně normální chování, když je komentář plný hloupostí. Což stáhnu až poté, co mi autor vysvětlí, co si představuje pod hororem a adventurou. Protože já MP dohrál tak 3x nebo 4x a nic jako adventuru v tom nevidím A bludiště už vůbec ne, všude je jen jedna cesta, maximálně jde vejít na záchodky pro prášky od bolesti a snad jednou je třeba něco získat a kousek se vrátit. Jestli toto je dle autora komentáře bludiště, pak co bludiště není, snad jediná místnost a radši ještě prázdná, pro jistotu.
Řekl bych, že toto je úplně normální chování, když je komentář plný hloupostí. Což stáhnu až poté, co mi autor vysvětlí, co si představuje pod hororem a adventurou. Protože já MP dohrál tak 3x nebo 4x a nic jako adventuru v tom nevidím A bludiště už vůbec ne, všude je jen jedna cesta, maximálně jde vejít na záchodky pro prášky od bolesti a snad jednou je třeba něco získat a kousek se vrátit. Jestli toto je dle autora komentáře bludiště, pak co bludiště není, snad jediná místnost a radši ještě prázdná, pro jistotu.
@konvice (22.07.2012 15:24): Je to stejné, jako když někde slyšíš o nějakém dobrém filmu (dejme tomu třeba western - EDIT: v tomhle případě se vlastně přímo nabízí sub-žánr "noir"), a pustíš si ho, ač nemáš rád westerny. Potud ok, ale pak jdeš a napíšeš komentář, ve kterém popíšeš jak se ti to nelíbilo, protože to byl western, no k čemu to je? :-)
Druhá věc je stylistika, a do té si rýpnu ještě radši. Věta
"Někomu může padnout a mě někdy taky, ale příliš frustrující prostředí, zákoutí a nemožných bludišť my přišlo dost efektivní na hru, která by se měla zaměřovat na akční zábavu."
Je jako poskládaná z výstřížků z novin. "prostředí a bludišť my přišlo efektivní na hru" je dadaistický klenot :-D
Výtka k nepochopení je imho dost odpodstatněná. Kde vzal podklady pro tvrzení "která by se měla zaměřovat na akční zábavu". Že to je ve škatulce TPS ještě neznamená, že to musí být jen o akci. Na co by se hra měla zaměřovat je vůbec dost odvážné tvrdit.
A že je Max Payne zkřížený z adventurou, to ukazuje na základní nepochopení žánrů vůbec :-D
Druhá věc je stylistika, a do té si rýpnu ještě radši. Věta
"Někomu může padnout a mě někdy taky, ale příliš frustrující prostředí, zákoutí a nemožných bludišť my přišlo dost efektivní na hru, která by se měla zaměřovat na akční zábavu."
Je jako poskládaná z výstřížků z novin. "prostředí a bludišť my přišlo efektivní na hru" je dadaistický klenot :-D
Výtka k nepochopení je imho dost odpodstatněná. Kde vzal podklady pro tvrzení "která by se měla zaměřovat na akční zábavu". Že to je ve škatulce TPS ještě neznamená, že to musí být jen o akci. Na co by se hra měla zaměřovat je vůbec dost odvážné tvrdit.
A že je Max Payne zkřížený z adventurou, to ukazuje na základní nepochopení žánrů vůbec :-D
@Cobot (22.07.2012 13:25): To nejsi jediný, od koho něco podobného slyším, proto si MP3 nechávám až na později. Hodně později...
@Borghal (22.07.2012 14:36): @Všivák (22.07.2012 14:50): Proč nepochopil? Tak má na tu hru jinej názor a působí na něj jak působí, nic to nemění na tom, že má stejnou možnost jako vy tu hru podle svých měřítek ohodnotit a okomentovat. Nechápu tenhle zdejší sport s prvkem "kolektivní šikany", jehož podstatou je koment člověka se kterým nesouhlasím ztrhat, pošpinit nebo dokonce shazovat jeho inteligenci a celý úsudek " tu hru nechápe, vůbec to nehrál apod."
Je mi to bytostně odporné..
PS: "Nelibil se mi ani jeden Matrix a jste idioti ten film jste vůbec totiž neviděli a vy co jste ho viděli jste jej vůbec nepochopili, proto se vám ta hromádka trusu líbí"
Je mi to bytostně odporné..
PS: "Nelibil se mi ani jeden Matrix a jste idioti ten film jste vůbec totiž neviděli a vy co jste ho viděli jste jej vůbec nepochopili, proto se vám ta hromádka trusu líbí"
Myslim, že jsem na různé názory v komentářích docela tolerantní, ale proti tomu novému komentáři jsem, jako velký fanoušek téhle hry, nějak zaujatý. Když někomu u tohohle vadí ta depresivní atmosféra, tak ať to radši nehraje.
Heh, tady tu hru asi někdo vůbec nepochopil. Inu, stane se. Vytýkat tomu prvky, díky kterým vysoko ční nad zbytek žánru... Eh.
No s hororem MP fakt nemá spoolečýho nic a nízké HW nároky v době vydání...? To snad ne...
@John Mirra (22.07.2012 13:08): dobrej obrázek, hlavně MP3. Sice jsem odehrál zatím jen první kapitolu, ale přesně tak to na mě působí.
@John Mirra (22.07.2012 13:08): dobrej obrázek, hlavně MP3. Sice jsem odehrál zatím jen první kapitolu, ale přesně tak to na mě působí.
Je to smutné no, že dnešní střílečky musí být jako CoD. Zapnout, čumět na scénky, někoho následovat, od začátku všechno musí střílet, vybuchovat, bortit se, hořet, křičet...prostě úplný zmatek a chaos. Každá vteřina, kde toto není, je prostě šílená nuda a hráči se nudí! Achjo.
Nedejbože, když se musí zmáčknout něco jiného než střílení!
Nedejbože, když se musí zmáčknout něco jiného než střílení!
Některým lidem zkrátka tenhle model vyhovuje :)
@CoolM11: Jaký horor, jaká adventura a kruci, jaké bludiště? XD Promiň za ten výraz, ale jeden z nejjebnutějších komentářů na dh.
Já to hrál teď znovu a pořád je to jedna z nejlepších stříleček, dvojka už nic moc nebyla, hlavně kvůli absurdnímu ději.
Co konkrétně na tebe v MP1 působí hororově? A co si představuješ pod pojmem adventura? Stisknutí tlačítka k otevření dveří? Jinak postup levely je, až na absolutní výjimky vracení se kousek, striktně lineární.
Já to hrál teď znovu a pořád je to jedna z nejlepších stříleček, dvojka už nic moc nebyla, hlavně kvůli absurdnímu ději.
Co konkrétně na tebe v MP1 působí hororově? A co si představuješ pod pojmem adventura? Stisknutí tlačítka k otevření dveří? Jinak postup levely je, až na absolutní výjimky vracení se kousek, striktně lineární.
No mě spíš přijde, že si CoolM11 jen spletl horor s thrillerem a taky zaměňuje efektní a efektivní. Jak se mi ze začátku pár jeho komentářů zamlouvalo a říkal jsem si, že ta stylistika se zlepší, ta teď mi přijde jako by to psal jiný člověk. Možná si to už po sobě nečte nebo co já vím.
@John Mirra (22.07.2012 11:17): Jó, The Suffering - u toho jsem i řval - měl jsem sluchátka na uších a byly tam ty příšery, já do nich střílel hlava nehlava a "KURVA KURVA KURVA, CHCÍPNI UŽ" ... to je dobrá hra.
U Maxe jsem se nebál, spíš se člověk lek. Ale tak já se lekám u všeho.
U Maxe jsem se nebál, spíš se člověk lek. Ale tak já se lekám u všeho.
Maxe jsem hrál v noci a nijak zvlášť jsem se u toho nebál =/ A to se u většiny hororů v noci bojím. Jó třeba takový The Suffering...
@Chuck (22.07.2012 10:54): Jasně, tyhle pasáže k tomu mají velmi blízko, ale oproti chodbám třeba v Dead Space je to jen ... "psychologická sranda" :)
@Walome (22.07.2012 11:04): Podobný typ her (Max Payne, Dead Space, Stalker, Metro 2033, Doom3, ...) hráno jedině v noci :)
@Walome (22.07.2012 11:04): Podobný typ her (Max Payne, Dead Space, Stalker, Metro 2033, Doom3, ...) hráno jedině v noci :)
Tak si to zkuste hrát v noci, jak tam kvičej ty bezďáci/feťáci!
@MATADOR (22.07.2012 10:24): Tipoval bych, že myslel ty pasáže, jak měl Max noční můry a chodil v tom fiktivním bludišti.
CoolM11: S prvky hororu? Mno, asi máme každý jinou představu o tom, co je horor :)