Tak to jste mě taky navnadili, měl jsem dojem že je název pouze No One Lives Forever tak jsem o tom ani v rámci výzvy nepřemýšlel.
Diskuze
@Fatality (11.01.2017 12:17): Docela závidím, že to hraješ poprvé, měl bych si dát někdy repete (dohrál jsem tuším 3x).
@Fatality (11.01.2017 12:17): Jdu si na tvou počest pustit titulní melodii. Je to jedna z mých nejoblíbenějších her.
Musím se pochlubit (dám si NOLF do výzvy) - všechno funguje ve full HD, co postoval PavelU + jsem i dokázal rozchodit stream, zabralo mi to tak dvě hodiny zkoušení, ale nakonec se mi to povedlo a na netu jsem žádný podobný postup nenašel.
Tak budu streamovat postup hrou (nikdy jsem NOLF nehrál) a možná udělám i video jak to nastavit ke streamování (protože to byl fakt opruz a někomu to může pomoct).
Tak budu streamovat postup hrou (nikdy jsem NOLF nehrál) a možná udělám i video jak to nastavit ke streamování (protože to byl fakt opruz a někomu to může pomoct).
Instrukce jsou i tady. Mně ve hře widescreen 1920x1080 šel. A to i se správným poměrem stran.
WS by měl jít http://www.wsgf.org/dr/operative-no-one-lives-forever/en
Já hrál na W7.
U dvojky si pamatuju, že když člověk zapnul WS, tak se mu titulky dostaly mimo obrazovku :-D
Já hrál na W7.
U dvojky si pamatuju, že když člověk zapnul WS, tak se mu titulky dostaly mimo obrazovku :-D
@Sasakr (24.11.2016 22:35): Kdepak GOTY verze 1.4 taky neumí mapovat klávesy.
btw: jede na W10 a ve widescreenu? Případně jakém rozlišení?
btw: jede na W10 a ve widescreenu? Případně jakém rozlišení?
Tuším od verze 1.3 to nedělá.
@mvp23 (21.11.2016 23:41): Musíš editovat nastavení v configu.
Mám problém! Chci si nastavit svoje ovládání, ale kdykoliv ho změním (třeba střílení klasicky na levé tlačítko myši) a vrátím se do hry, tak ovládání není přenastavené, ale je tam stále to původní :(. Neví někdo, co s tím?
@M.a.t.t. (24.09.2014 20:51): Tak to potom jo. Já právě vůbec nechápal, proč tam pořád jsou tři ženský, který se nuděj :)
@Jumas (komentář): K The Elite Guard - skrátka minibossovia podobní Kate Archer. Cutscény s nim slúžia výhradne na ich predstavenie a sú podľa mňa zámerne mätúce, aby bol hráč následne prekvapený, keď na neho zaútočia "s plnou vervou". Nič iné by som za tým nehľadal ;)
Podívej se na youtube.
@jenny (17.06.2013 10:55): Záleží na té pasáži hry, kde ses zasekla, 28% asi moc neřekne?
[přesunuto z komentářů]
je to super hra ale ja jsem se zasekla u 28% hry a nevim jak dale jestlichcete mi poradit tak jo bude rada
Pro: naročnost hry,logika, strategie
Proti: slabost nepřátel
je to super hra ale ja jsem se zasekla u 28% hry a nevim jak dale jestlichcete mi poradit tak jo bude rada
Pro: naročnost hry,logika, strategie
Proti: slabost nepřátel
@ViRus (08.04.2013 09:47): No, snad to nejak dohledaj a pak se dockame GOG verzi prvnich dvou dilu a treba i pokracovani.
@ViRus (08.04.2013 09:47): No vidiš, tohle jsem taky ještě nehrál :-o
@mazar1234 (02.01.2013 23:54): Tak to sme na tom rovnako, aj pre mňa je grafika to posledné, podľa čoho hodnotím hru. :) To by som inak nemohol 3 roky hrávať novinky s 1,8 GHz procesorom na najnižších detailoch. :D Ja som chcel len provokovať Bodkina. :(
@mazar1234 (02.01.2013 23:54): Ah, tak si to zahraj znova, třeba tě ten defekt přešel :P
@CJ (02.01.2013 23:20): Zrovna grafika je pre mna prakticky uplne bezvyznamy atribut hry... ktory v celkovom hodnteni zohrava absolutne minoritnu ulohu... to vies (teda nevies) stara skola odchovana na bezgrafickych hrach ako Elite....
Moj nazor je ze s hranim je to ako so sexom..... 90% prebieha v hlave a 10% prebieha na obrazovke (v rozkroku)..... holt nic s tym nespravis proste je to tak.
@Bodkin (02.01.2013 23:14): Netusim ako odpovedat.... proste som to hral (este onehda kedysi daaaaaaaaavno) a nedohral som to, lebo ma to nebavilo tot vsjo co mozem k tomu povedat. Preco??? neviem ale je to tak a hotovo, preco to neviem ale je to tak.
Naopak FEAR ma bavil a dohral som ho aj s datadiskami.... Preco? neviem, proste ma bavil a dohral som ho... tot vsjo.
Moj nazor je ze s hranim je to ako so sexom..... 90% prebieha v hlave a 10% prebieha na obrazovke (v rozkroku)..... holt nic s tym nespravis proste je to tak.
@Bodkin (02.01.2013 23:14): Netusim ako odpovedat.... proste som to hral (este onehda kedysi daaaaaaaaavno) a nedohral som to, lebo ma to nebavilo tot vsjo co mozem k tomu povedat. Preco??? neviem ale je to tak a hotovo, preco to neviem ale je to tak.
Naopak FEAR ma bavil a dohral som ho aj s datadiskami.... Preco? neviem, proste ma bavil a dohral som ho... tot vsjo.
@Bodkin (02.01.2013 23:14): Grafika :P :D
@mazar1234 (02.01.2013 21:43): Ok, ok, teď tě tedy na chvíli začnu brát vážně. Rád bych slyšel důvody, proč je FEAR lepší než NOLF, případně v čem NOLF tak selhává.
@Bodkin (02.01.2013 21:07): Gah. Máš ještě mizernější vkus, než jsem si myslel :P
@Sasakr (02.01.2013 21:34): No vidis, ja som zase nedohral NOLF.
FEAR...snad jediná hra, kterou jsem nedohrál, protože mě nebavila takovým způsobem, že to prostě nešlo. A to jsem dohrál i hrůzy typu Contract Jack...
@mazar1234 (02.01.2013 20:56): Gah. Máš ještě mizernější vkus, než jsem si myslel :P
@Bodkin (02.01.2013 20:44): No vidis, ja to vidim presne opacne... po neprilis zaujimavom Blood a dost nudnom NOLF konecne spravili nieco poriadne a zabavne - FEAR.
&PavelU: Docela pěkný článek.
Monolith je jedna z největších nespravedlností světa, když po geniálních Blood (1) a NOLF 1/2 začal vydávat tak impotentní mizérie jako je FEAR :( Odpadový Blood 2 bych jim ještě odpustit mohl, ale ten fear je fakt mizérie :chjo:
Monolith je jedna z největších nespravedlností světa, když po geniálních Blood (1) a NOLF 1/2 začal vydávat tak impotentní mizérie jako je FEAR :( Odpadový Blood 2 bych jim ještě odpustit mohl, ale ten fear je fakt mizérie :chjo:
@PavelU (30.12.2012 19:43): Funguje skvěle, díky moc.
Mimochodem, až dnes mne napadlo, že Cate sdlílí příjmení se Sterlingem.
Mimochodem, až dnes mne napadlo, že Cate sdlílí příjmení se Sterlingem.
Já to hrál na Vistách. Nepamatuju si, že by s tím byly nějaké peripetie. Widescreen se nějak vynucoval přes config.
@Javor (30.12.2012 17:29): Zkus tento návod. Což mi připomíná, že bych konečně mohl ten widescreen patch vyzkoušet. Našel jsem jej ve starší verzi už dávno, ale vůbec nevěděl jak na to.
Mimochodem, dá se to nějak spustit na Vistách navzdory tomu, že nemám po ruce PC s XP?
@marwel (30.12.2012 02:49): Tak nějak souhlasím, jen mi ten design NOLFa asi nepřijde až tak zvlášť výtečný, resp. jednotlivé úrovně jsou značně kolísavé (od těch celkem zajímavých až po ty poměrně nudné). Tak či onak jej řadím mezi hry, na které po vizuální stránce stále celkem rád vzpomínám, jen jsem z toho RTCW (jako celek) měl zkrátka o něco málo lepší pocit.
Design je primou soucasti graficke stranky hry a je to take duvod, proc se mi NOLF 1 tak libi a proc se mi libi vic jak druhy dil nebo treba RtCW. Kdybych hledal podobny priklad v soucasnosti, tak bych zminil Crysis 2 a Battlefield 3. Obe hry maji skvelou kvalitu grafiky jako takove, ale zatimco Crysis 2 pusobi sveze a zive, Battlefield 3 je nudny, sterilni a nezajimavy. A podobny je rozdil mezi prvnim a druhym dilem NOLF. Proste ne vzdy je to o polygonech a pouzitych technologii, ale o tom, jak vse pouzijes. NOLF1 proste jako celek vypada dobre a nizke polygony hra dobre maskuje svym charakterem komedialni komiksovky. Vlastne jeste svou slabinu vyuzije ku svemu prospechu.
Nevím, co je tvoje uvozovková objektivní pěknost grafiky. Pokud mě, velmi nenáročného člověka co se grafiky týče, něco ve hře trkne, tak mě to prostě trkne. A u NOLFu to byly polygony.
K druhému odstavci nevím, co bych řekl. Nevím, co myslíš tím, že z toho vyčarovali více, než soudobí grafici. Můžeme být sebevětší nostalgici a milovníci starých časů, ale novější hry vypadají lépe (už i ten NOLF2 je o dost dál) a reálněji, což mě u her, které mají zobrazovat reálná prostředí, přijde jedině ku prospěchu.
Ano, na designu opravdu záleží. Ale my tu řešili čistě grafickou stránku. A pokud jsou polygony tak okaté, že mě to vůbec donutí se grafikou zabývat, pak jich je asi vážně málo.
K druhému odstavci nevím, co bych řekl. Nevím, co myslíš tím, že z toho vyčarovali více, než soudobí grafici. Můžeme být sebevětší nostalgici a milovníci starých časů, ale novější hry vypadají lépe (už i ten NOLF2 je o dost dál) a reálněji, což mě u her, které mají zobrazovat reálná prostředí, přijde jedině ku prospěchu.
Ano, na designu opravdu záleží. Ale my tu řešili čistě grafickou stránku. A pokud jsou polygony tak okaté, že mě to vůbec donutí se grafikou zabývat, pak jich je asi vážně málo.
Odvozovat "objektivní pěknost grafiky" snad výhradně na základě počtu polygonů svědčí o hodně technickém (čti omezeném) vnímání obrazu.
Právěže tehdejší grafici a designéři z Monolithu dokázali z té trochy vyčarovat více než toho zvládnou hlavně soudobí 3D grafici, kteří mají k dispozici všechny polygony světa a nejsou s nimi schopni udělat víc, než dokola a dokola kombinovat již nespočetkrát viděné bez jakéhokoli smyslu pro inovaci, maximálně se smyslem pro zvýšení prodejů ("větší, VĚTŠÍ!").
Na čem opravdu záleží, je design, který vytváří nějaký subjektivní dojem, technická kvalita je až na posledním místě - pravda, v případě NOLFu "objektivně" nic moc, sama o sobě ale naprosto bezzubá, pokud se pozornost soustředí hlavně na ni a tím prvním se ve skutečnosti nikdo moc nezabývá.
Právěže tehdejší grafici a designéři z Monolithu dokázali z té trochy vyčarovat více než toho zvládnou hlavně soudobí 3D grafici, kteří mají k dispozici všechny polygony světa a nejsou s nimi schopni udělat víc, než dokola a dokola kombinovat již nespočetkrát viděné bez jakéhokoli smyslu pro inovaci, maximálně se smyslem pro zvýšení prodejů ("větší, VĚTŠÍ!").
Na čem opravdu záleží, je design, který vytváří nějaký subjektivní dojem, technická kvalita je až na posledním místě - pravda, v případě NOLFu "objektivně" nic moc, sama o sobě ale naprosto bezzubá, pokud se pozornost soustředí hlavně na ni a tím prvním se ve skutečnosti nikdo moc nezabývá.
Jednička je stylová perla a osobně u ní grafiku neřeším. Nepřipadá mi že by tý hře něco ubírala a hlavně dotváří už tak neuvěřitelnou crazy atmosféru :-).
@marwel (29.12.2012 23:36): Nevím, tyhle hry jsem nehrál. Nicméně v tý jedničce to byla fakt slabota, dvojka pak byla graficky moc pěkná. Nechápu, že ti může připadat jednička hezčí.
Zalovil jsem ve své obří databázi screenů a ta jednička je na tom s polygonama vážně dost špatně http://www.piratesxxl.cz/obrazky/7767.png
Zalovil jsem ve své obří databázi screenů a ta jednička je na tom s polygonama vážně dost špatně http://www.piratesxxl.cz/obrazky/7767.png
@marwel (29.12.2012 23:36): V SS 2 jsou na tom imo hodně špatně modely postav, jinak celkem obstojné (aneb slušné nasvícení, stínování, celkem ostré textury). To už mi horší přišel DE (mimo modely postav i otřesně vypadající exteriéry). S Thiefy tak nějak souhlasím. Na NOLF se koukat dalo, ale zase bych jej nestavěl před RTCW.
@marwel (29.12.2012 23:36): Važ slova. Navážení do Dark Enginu by se ti nemuselo vyplatit :D
Ale jasně NOLF ani Thief nemají pěknou grafiku. NOLF to i ve své době za grafiku dost schytával. Objektivně je ta grafika dokonce hnusná. Jenže mě se oboje líbí a dokonce moc. Hodně dělá nasvícení scény a barevná paleta (Thief, SS2). Pak taky nostalgie a to že jsou pro mě subjektivně ty hry krásné. Takovej Thief nově ve 32bit barvách s lepšíma texturama v 1920x1200 je pro mě hezčí než Crysis engine :D
Ale jasně NOLF ani Thief nemají pěknou grafiku. NOLF to i ve své době za grafiku dost schytával. Objektivně je ta grafika dokonce hnusná. Jenže mě se oboje líbí a dokonce moc. Hodně dělá nasvícení scény a barevná paleta (Thief, SS2). Pak taky nostalgie a to že jsou pro mě subjektivně ty hry krásné. Takovej Thief nově ve 32bit barvách s lepšíma texturama v 1920x1200 je pro mě hezčí než Crysis engine :D
@Sasakr (29.12.2012 22:00): V tomto ohledu je dle meho uplne nejhorsi System Shock 2 nebo treba prvni dva dily Thiefa (pokud se nepletu, tak obe resp. vsechny tri hry pouzivaji stejny engine). To jsou opravdu extremni zalezitosti. NOLF naopak vypada dobre (imo jako celek i lepe nez druhy dil). Ale ja na hry koukam casto jinak nez jini, to je pravda.
No tedy já jsem na starší hry zvyklý, ale to množství polygonů v prvním NOLFu bylo fakt extrémně nízké.
@marwel (29.12.2012 21:55): Jestli to bereš takhle, tak se tu nemá cenu hádat. Je to o vkusu.
@Všivák (29.12.2012 21:38): Pokud se na to podivam jako na celek, hra vypada lepe nez treba Return to Castle Wolfenstein. Ono to ne vzdy je o mnozstvi polygonu. Quake 2 je presne priklad "zvraceci" hry (kdybych tedy takove pocity mival, Quake 1 vypadal lip) a Unreal vicemene take (i kdyz neni tak odporny jako Q2).
@marwel (29.12.2012 21:29): To bych teda neřek, že vypadala ve svý době nějak extra dobře. První Lightech engine nemůžeš srovnávat s Unreal enginem. Spíš bych řekl, že je tak na úrovni Quake 2 enginu. Ne-li hůř. Podle mě má hra srovnatelnou grafiku třeba ze Soldier of Fortune. A tam byly požadavky trochu jinde, mnohem vstřícnější. Na Quake 3 mebo na Clive Barker Undying nemá ani náhodou. I první Unreal je v některých ohledech mnohem hezčí. Ale koukat se na to dá.
NOLF je rozhodne jedna z nejlepe vypadajicich her sve doby. Podobne dobre vypadal snad jen Quake 3 a Clive Barker's Undying. Monolith v te dobe opravdu posouval hranice herni grafiky co to jen slo. Kazdopadne jde o hru, kterou je naprosto bez problemu mozne hrat i dnes. Nikomu se ze hry nebude chtit zvracet (jak tu nekteri u starsich 3d akci maji tendenci stale opakovat), hra je pekne barevna (dalsi typicka vytka spousty uzivatelu - malo barev!), proste parada. A ten gameplay! No, soucasne tituly si mohou nechat jen zdat.
V menu, nebo kdekoliv jinde dobrý. Při hraní mě to ruší.
Jak jsi ty barbare mohl vypnout muziku! Ten soundtrack poslouchám furt :-)