Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jednou se mi dokonce stalo že po kaskádě, jak oživuje securiťáka vědec, tak se probudil a vstal. :D
Jde zabít výbušninami při všech třech setkáních i granáty, osobně odskoušeno.
@AlieN (13.04.2014 12:32): zas tak dobrou pamet nemam, je mozne ze v puvodni hre ma nastavenou nesmrtelnost, ale v defaultu ji nema. Sice mam pocit ze jsem toho v subtranistu kdysi vyhodil do vzduchu konvencni cestou, ale to si mozna jen pletu s nejakym modem.
@pipboy (13.04.2014 11:59): Jde (klasicky) zabít i napoprvé? Nezkoušel jsem na něj výbušnin nějak závratně moc, ale mám za to že při prvním setkání je nutné ho zničit elektřinou, při druhém bombardováním, a až při třetím setkání na Xenu ho hráč ustřílí sám.
@MartinezZ (13.04.2014 11:47): proti rade komentaru tady je tohle prijemny cajicek.

ad komentar, garg se da zabit klasickou cetou, resp. vybusninama, konvencni zbrane mu nic nedelaj co se pamatuju. Pri dalsim setkani je tam moznost nasmerovat na nej bombardovani.
Do videí jsem přidal Freeman's Mind s českými titulky, kdo neviděl ať zkoukne všechny díly, je to povedený!
[neexistující komentář]: To je fakt, že ta AI vojáků dodnes prakticky nebyla vyrovnána v žádné hře, pokud nepočítám skripty. V dnešních sandbox hrách ani nemluvě...
[neexistující komentář]: "Half-Life byl postaven na Quake 2 enginu, který v těl letech představoval to nejlepší, co bylo."

GoldSrc je modifikovaný engine prvního Quakea, který v době vydání HL byl už dávno za zenitem. To co z něj tenkrát vymáčkli bylo ale 'dechberoucí'
Autoři fanouškovských filmů Beyond Black Mesa, Half-Life Origin a Enter the Freeman (odkazy jsou ve videích) se spojili a chtějí natočit 6-dílný seriál The Freeman Chronicles na který shánějí peníze.

A zde je k dispozici upoutávka.
[přesunuto z komentářů]

Fakt supr střílečka. Doporučuju si ji zAHRÁT. K tomuto dílu se přiblížil jen half life 2 na stovku to není, ale doporučuju

Pro: vše

Proti: drobnosti
Ultimate Definition jsem dohrál a Ultra Definition Azure Sheep rozehrál :) Mám tam nějaké HD modely, stejnou bouchačku jako v Residual Point. Oba zmíněné mody tam nově ve Steamu prozatím mám. Azure Sheep oplývá v menu asi tou nejlepší plochou, co jsem kdy u nějaké modifikace viděl, že si ji nejspíše vyfotím. No, těším se, jak si po letech zas užiji ty nejlepší HL mody.
Světový Rekord: 29Minut :) Ale, mají nascriptovaný bunnyhop :)
Čau, hraju HL profesionálně a můj rekord je 42 minut - prostě se musím pochlubit :D
@Phoenix (02.03.2013 13:22): zdá se, že mu to nic nedělá

jen z něj odkapává sliz

podle videu na youtube se odrazí, vyskočí nad něj a střelí mu do té věci v hlavě laserem. V tom nemám už náboje :)
No, nevím jestli přesně tři hodiny, ale nějak tak dlouho mi mapa Surface Tension připadala :D
@Tulareanus (26.02.2013 00:41): HL nemá levely - bereš to podle loadovacích přechodů, nebo podle kapitol? Protože jednotlivé kapitoly i jednotlivé mapy (oddělené loadováním) jsou různě velké a v jedné kapitole klidně je i víc map.
Koukám do komentře a mně to trvalo 13 hodin. Stejně mi do toho ale nějak nesedí tříhodinová mise...
Docela by mě zajímalo, podle čeho tvůrci určili, kde bude začínat/končit každá mapa. Některé mapy (power up) se dají dohrát za 10 minut, zatímco jiné (Surface Tension) jsou dlouhé tak na 3 hodiny.

Moje rozhodnutí "jeden level denně" nebylo nejšťastnějí :)