@RXQ79rudax (03.10.2014 14:08): Half-Life: Source podporuje titulky a na internete je aj preklad.
Diskuze
@RXQ79rudax (03.10.2014 14:08): Ne, ale...
Mimochodem díky HL2 jsem se naučil slovíčko captions, do té doby pro mě známé jen jako subtitles :)
Mimochodem díky HL2 jsem se naučil slovíčko captions, do té doby pro mě známé jen jako subtitles :)
jdou ve hře nějak zapnout titulky? - v nastavení hry to nemůžu vůbec najít.
( už konečně plně chápu tu spojitost s Portálem )
( už konečně plně chápu tu spojitost s Portálem )
Jednou se mi dokonce stalo že po kaskádě, jak oživuje securiťáka vědec, tak se probudil a vstal. :D
@Gordon (13.04.2014 13:26): ok ok...
nebudu to hře teda nadále nijak vyčítat :)
nebudu to hře teda nadále nijak vyčítat :)
Jde zabít výbušninami při všech třech setkáních i granáty, osobně odskoušeno.
@pipboy (13.04.2014 11:59): Já myslel hlavně to setkání s ním na Xenu. Tam mu prostě musíš utýct :)
(ale možná jde zabít raketometem :)
(ale možná jde zabít raketometem :)
@AlieN (13.04.2014 12:32): zas tak dobrou pamet nemam, je mozne ze v puvodni hre ma nastavenou nesmrtelnost, ale v defaultu ji nema. Sice mam pocit ze jsem toho v subtranistu kdysi vyhodil do vzduchu konvencni cestou, ale to si mozna jen pletu s nejakym modem.
@pipboy (13.04.2014 11:59): Jde (klasicky) zabít i napoprvé? Nezkoušel jsem na něj výbušnin nějak závratně moc, ale mám za to že při prvním setkání je nutné ho zničit elektřinou, při druhém bombardováním, a až při třetím setkání na Xenu ho hráč ustřílí sám.
@MartinezZ (13.04.2014 11:47): proti rade komentaru tady je tohle prijemny cajicek.
ad komentar, garg se da zabit klasickou cetou, resp. vybusninama, konvencni zbrane mu nic nedelaj co se pamatuju. Pri dalsim setkani je tam moznost nasmerovat na nej bombardovani.
ad komentar, garg se da zabit klasickou cetou, resp. vybusninama, konvencni zbrane mu nic nedelaj co se pamatuju. Pri dalsim setkani je tam moznost nasmerovat na nej bombardovani.
[neexistující komentář]: Komentář je dlouhý jak prase :) Já ale pomlčím...
@Walome (22.09.2013 12:02): Asi vím, co budu sledovat u oběda :D
@MartinezZ (22.09.2013 08:37): Náhodou je to supr, já viděl asi 30 dílů a pořád zábava :)
@MartinezZ (22.09.2013 08:37): Je to pecička, mně se to líbí, ten úvod :D Jak: "sakra jdu pozdě do práce, když mě vyhodí nakradu alespoň nějaké kancelářské vybavení"
@hellhouse99 (21.09.2013 23:40): Proboha, to se někdo teda sakra nudil, co? :D
Do videí jsem přidal Freeman's Mind s českými titulky, kdo neviděl ať zkoukne všechny díly, je to povedený!
[neexistující komentář]: To je fakt, že ta AI vojáků dodnes prakticky nebyla vyrovnána v žádné hře, pokud nepočítám skripty. V dnešních sandbox hrách ani nemluvě...
[neexistující komentář]: "Half-Life byl postaven na Quake 2 enginu, který v těl letech představoval to nejlepší, co bylo."
GoldSrc je modifikovaný engine prvního Quakea, který v době vydání HL byl už dávno za zenitem. To co z něj tenkrát vymáčkli bylo ale 'dechberoucí'
GoldSrc je modifikovaný engine prvního Quakea, který v době vydání HL byl už dávno za zenitem. To co z něj tenkrát vymáčkli bylo ale 'dechberoucí'
@Crash (21.08.2013 08:42): Omlouvám se za nefunknčí odkaz v předchozím příspěvku. ;-)
Autoři fanouškovských filmů Beyond Black Mesa, Half-Life Origin a Enter the Freeman (odkazy jsou ve videích) se spojili a chtějí natočit 6-dílný seriál The Freeman Chronicles na který shánějí peníze.
A zde je k dispozici upoutávka.
A zde je k dispozici upoutávka.
[přesunuto z komentářů]
Fakt supr střílečka. Doporučuju si ji zAHRÁT. K tomuto dílu se přiblížil jen half life 2 na stovku to není, ale doporučuju
Pro: vše
Proti: drobnosti
Fakt supr střílečka. Doporučuju si ji zAHRÁT. K tomuto dílu se přiblížil jen half life 2 na stovku to není, ale doporučuju
Pro: vše
Proti: drobnosti
@Bodkin (13.03.2013 02:20): Graficky nejdál je to, co jsem komentoval v neděli. Ale i pro klasického Halfa existuje skoro to samé. Nehrál jsem a jde o pouhou betu. Pak je ještě HL Redux v momentální verzi 3. Já si před lety vystačil jen s tímhle. Aktuálně tam nemám nic, ty HD packy obsahují pouze ty dva příběhové mody.
Azure Sheep Steam menu
Azure Sheep ze začátku hry
Residual Point v akci
Azure Sheep Steam menu
Azure Sheep ze začátku hry
Residual Point v akci
@PavelU (13.03.2013 01:56): Hoď pak nějaký screen, docela rád bych viděl co jde s HL ještě udělat.
Ultimate Definition jsem dohrál a Ultra Definition Azure Sheep rozehrál :) Mám tam nějaké HD modely, stejnou bouchačku jako v Residual Point. Oba zmíněné mody tam nově ve Steamu prozatím mám. Azure Sheep oplývá v menu asi tou nejlepší plochou, co jsem kdy u nějaké modifikace viděl, že si ji nejspíše vyfotím. No, těším se, jak si po letech zas užiji ty nejlepší HL mody.
@Hopi (11.03.2013 19:35): Profedionálně? Jako, že ti za to někdo platí?
Světový Rekord: 29Minut :) Ale, mají nascriptovaný bunnyhop :)
@Hopi (11.03.2013 19:35): No tak jasně, vždyť nějakej speedrun je nějak pod 40, ne? Házení si granáty pod nohy, přeskakovat textury atd atd :-D
Čau, hraju HL profesionálně a můj rekord je 42 minut - prostě se musím pochlubit :D
@Matthias (02.03.2013 14:00): Vidíš že to šlo :-)
beru zpět. Střelil jsem ho kuší do světýlka a on...
...umřel :D
...umřel :D
@Phoenix (02.03.2013 13:22): zdá se, že mu to nic nedělá
jen z něj odkapává sliz
podle videu na youtube se odrazí, vyskočí nad něj a střelí mu do té věci v hlavě laserem. V tom nemám už náboje :)
jen z něj odkapává sliz
podle videu na youtube se odrazí, vyskočí nad něj a střelí mu do té věci v hlavě laserem. V tom nemám už náboje :)
@Matthias (02.03.2013 13:20): A kuší (se zoomem) ustřílet do hlavy nejde?
@Phoenix (02.03.2013 13:18): tuhle fázi už mám za sebou
teď už háže jen energetické koule (co mě zabíjejí)
teď už háže jen energetické koule (co mě zabíjejí)
@Matthias (02.03.2013 13:15): Nihilath po Tobě krom jiného občas "háže" teleporty, některé z nich Tě teleportují na místo, kde se dá vyzbrojit.
jak se dá zabít hlavní boss, když máte munici jen v kuši a brokovnici?:)
@Tulareanus (27.02.2013 01:11): pravda, na Matthiase. Asi jet lag z dvouhodinove cesty busem:-P
@Fingon (26.02.2013 12:42): Si si istý, že treba reagovať na mňa? Ja som o tom nič nepísal, len citoval. :)
No, nevím jestli přesně tři hodiny, ale nějak tak dlouho mi mapa Surface Tension připadala :D
@Tulareanus (26.02.2013 00:41): HL nemá levely - bereš to podle loadovacích přechodů, nebo podle kapitol? Protože jednotlivé kapitoly i jednotlivé mapy (oddělené loadováním) jsou různě velké a v jedné kapitole klidně je i víc map.
Koukám do komentře a mně to trvalo 13 hodin. Stejně mi do toho ale nějak nesedí tříhodinová mise...
@Bodkin (26.02.2013 00:50): No to ale musíš mít vrtulku v zadku...
Tři hodiny jsou tak půlka celého HLka...
@Matthias (25.02.2013 22:28): "Moje rozhodnutí "jeden level denně" nebylo nejšťastnějí"
A to sa prečo takto dobrovoľne týraš? :)
A to sa prečo takto dobrovoľne týraš? :)
Docela by mě zajímalo, podle čeho tvůrci určili, kde bude začínat/končit každá mapa. Některé mapy (power up) se dají dohrát za 10 minut, zatímco jiné (Surface Tension) jsou dlouhé tak na 3 hodiny.
Moje rozhodnutí "jeden level denně" nebylo nejšťastnějí :)
Moje rozhodnutí "jeden level denně" nebylo nejšťastnějí :)
@Bursoft (21.02.2013 10:44): Myslím, že v tomhle případě by byl slabý i atomový kryt. :-))
@ugraugra (21.02.2013 11:38): Hmm, tak tady už jde do tuhýho. :-))
@ugraugra (21.02.2013 11:38): Hmm, tak tady už jde do tuhýho. :-))
@Bursoft (21.02.2013 10:32): one, two Chuck's coming for you
three, four better lock your door
five, six grab your crucifix
seven, eight better stay up late
nine, ten never sleep again
three, four better lock your door
five, six grab your crucifix
seven, eight better stay up late
nine, ten never sleep again
@Crash (21.02.2013 10:40): Ne, ale aspoň byste se stihli rozloučit s rodinou a přáteli :D
@Bursoft (21.02.2013 10:32): Myslíš, že zatlučený okna a dveře by Chucka zastavily??? :D