Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No vypadrnul jsem se na to, pořád mi tam padala meteoritická ruda. Četl jsem ale i že u toho trpasličího kováře se dá sehnat nákres na jagget sword, neni tak silný ale pořád lepší než palaš. No též jsem ho u něj dřív myslím nenašel. Dozvěděl jsem se to ale až po uvěznění iovretha, kdy byli obchody ve městě zavřené.
@Arcee (30.03.2013 21:37): S tou vypálenou nemocnicí se to má tak, že se tam údajně náhodně spawnují nákresy na různé imba věci,které v té chvíli nemáš mít k dispozici nebo ve hře vůbec ani neměly být (některým třeba chybí i ikona). JENŽE se tak děje asi v jednom z tisíce případů, takže pokud chceš několik hodin zkoušet save/load, jdi do toho. Ale výsledek nejistý a navíc mít tak silný předmět hned z kraje kazí hru (už jen proto, že každý další meč který najdeš bude zbytečný).
Počítám že nejlepší stříbrný meč v druhé části příběhu je meč z kear morhen, nejlepší ocelový je headtaker? Prý najdu jeho nákres ve vypálené nemocnici, no ať hledám jak hledám, nenacházím :-/

Saskie, počítm že tu budu mít na své straně, když se vydám Iorvethovou cestou, že?
Žádné takové, já chci svůj :D

Řád červených růží, to je linka za lidi? Mám tu nějaký save z jedničky který jsem do dvojky importoval a takto se jmenuje.

Má Arena ve dvojce nějaký vliv na single player?
@Arcee (30.03.2013 14:22): taky jsem hrál jedničku znovu, abych měl svůj vlastní save, ale můžu tě uklidnit, že ten save je prakticky k ničemu. naopak si myslim, že bez něj je to lepší. a ačkoli se mi W2 příliš nelíbil, resp. mě zklamal, určitě stojí za to hrát ho 2x...
Hrál jsem pouze za lidi zatím, ale vypadá to že to zkusím znova i za antilidi a podlidi.
Aha, no tak i když mi je sice trochu líto utlačovaných nelidí, tak Roche mi přijde sympatičtější.
To rozšíření, jak v tom traileru Letho zabije krále, to začíná po konci základní hry?
Chápu toto dobře, že když vyberu Rocheho, budu proti Zoltanovi?
@Arcee (29.03.2013 23:30): Jedna linka je za lidi a druhá za nelidi (elfové a trpaslíci). Ať už si importoval jakýkoliv save, tak ke konci první kapitoly si budeš moci vybrat, jestli budeš pokračovat s Rochem nebo Iorwethem.
Díky, a můžeš mi trochu popsat v čem se od sebe liší? Tu kterou se mi bude hra ubírat jsem si už asi vybral v jedničce, pokud jsem si importoval save, že?

Je to sice hodně dobrá hra, ale narozdíl od DA či Gothicu se mi to nechce hrát znovu.
Lidi jak je to s tím příběhem? kolik to má větví? Už si moc nepomatuju jak jsem odehrál jedničku, ale myslím že jsem se tam nějak postavil na stranu lidí. Někde jsem četl že tady se stane iowreth mím spojencem, ale na naší první schůzce na mě hezky prskal.
Prosím Vás, mám problém z otvorením brány a to som hneď na začiatku hry :D poradí mi niekto ako to mám spraviť ? ukazuje sa mi tam že ľavá strana myšky (tak som klikol) ale iba sa chytí toho kolesa ktoré by malo otvoriť bránu a to je vśetko... ďakujem, za pomoc :o)
Nainstalovat tuhle hru neni jen tak :D Chcete patch 3.1 3.2 3.2 chinese no zatim sem u 3.3 :D
@Walome (22.02.2013 10:22): Pravda pravda.

Nu, tys to podával jako upadek celého žánru, tak jsem zmínil Gothic, že je to tu odjakživa. A ano, nároky odlišné jsou, avšak pouze z hledisk kvality příběhu, od Gothica nikdo dobrou zápletu a pamětihodné postavy asi neočekává.

Fair enough, zjednodušení to vpodstatě jsou, ale zase není nutné kvůli nim panikařit, že přináší konec světa :P
@Bodkin (22.02.2013 10:04): Inventář je neomezenej - vždyť můžeš mít mít 50 mečů a jedinej výsledek je, že nemůžeš utíkat (ale kotouly děláš jedna radost) :-D

Gothic je Gothic, Zaklínač je Zaklínač, sám musíš uznat, že nároky jsou na obě značky odlišný. A chtěl jsi příklady zjednodušení, tak jsem Ti je uvedl, netvrdím, že to jsou jediný důvody, proč mě to nebavilo.
@Walome (22.02.2013 08:56): Každý vše neprodává, ale koupí téměř všechno, pravda. Ovšem zápor v tom nevidím, inventář je omezen a to váhově, meditovat nelze kdekoliv, ale už k tomu nepotřebuje speciální camp plac, což je taky fajn, mít to bez umělého omezení, takže se pak nediv, že to jedním šmahem zavrhnu jako pitomosti.

@Walome (22.02.2013 09:02): Ale chuďátko moje. Všechny tyhle zápory tebou jmenované jsou i v Gothicu a tam si na ně nestěžuješ, tak co ti naráz vadí tady? Že je jednička měla? A neosvědčily se, tak je z dvojky vytáhla a ty cítíš, že tím hra přišla o nějakou hloubku?

Nepřišla.
@Walome (22.02.2013 08:56): Obchodnikov ombedzenych na jeden typ predmetov tiez neznasam... prinos na hru ziadny, je to sice kvazi realisticke (v masiarstve PC nekupim a ani nepredam asi) ale z hladiska hratelnosti je to debilny vopruz ktoreho jedinym efektom je to ze zdrzuje a zdrzuje a zdrzuje a zdrzuje.

Ovsem neomezenej inventar - no, niekde je to aj dobre ale niekde mi to vobec nesedi a chcem mat minimalne hmotnost ked uz nie objem. Nejako skombinovat Ultimu underworld s Might and magic inventarom by to chcelo alebo nieco podobne.
@Bodkin (21.02.2013 22:49): není to s tou výdrží v každém RPG? :) nedávno to kritizoval Vávra, že bude mít krytí a reálné souboje, nu bylo by to zajímavé, tyhle souboje na půl hodiny mne štvaly už v kotoru 1
@Walome (21.02.2013 22:12): Blbost, blbost, blbost, blbost. Nu, tak to bylo docela rychlé.

@Fg (21.02.2013 22:38): Konzoloidní, no Die by sword to opravdu nebyl (ni M&B) a dost to trpělo kotouly, protože chlápek s holým pupkem vydržel víc než Geralt s brněním, ale pořád to bylo mnohem těžší než (vanilla) W1, to tedy ať nikdo nezkouší vyvracet.
@NateLogan (21.02.2013 21:16): no tak ať hejbnou prdelí a udělají 1 nebo aspoň 2jku konečně na PS, kdo jako bude hrát až 3tí díl? pak to bude mít malé prodeje a budou nadávat, že se to vlastně na PS nevyplatilo dělat a W4 už na PS4 neuděláme(samožřejmě se tak nestane, jelokož to končí 3jkou, ale dopadlo by to tak, kdyby nekončili) což je chabé


@Bodkin (21.02.2013 21:37): prý souboje byly dost konzoloidní
No najlepsie mi vychadza Witcher 2 s FCR MOD-om... co sice este neexsituje ale snad to casom niekto da dokopy.... pac combat system W2 je pomerne srackovy, hlavne kvoli "damage vs. damage" defektu. Chce to implementovat Block a k tomu featuru "Witcher vydrzi hovno a nepriatel tiez vydrzi hovno".