@Daemon (05.08.2013 23:00): http://www.youtube.com/watch?v=3xZMkX6qXvE 0:51:40. Ano jistě ale já nikomu nezazlívám že se mu DA2 nelíbila, pokud to dokáže rozumně oargumentovat. Je to v pořádku. Ale i zde, někdo v komentářích jasně napsal že ví že EA tu hru rushlo. To je zákon padajícího hovna. To neznáš? Věř mi že někde se tomu prostě nevyhneš.
Diskuze
@pajmič (05.08.2013 22:41): No vida, takže si konečně aspoň z části začal odpovídat na to, co píšu. Tak ještě nahoď odkaz, kde to říká, a možná máš podloženo alespoň jedno svoje tvrzení.
Nevim, proč teď píšeš o kritizování hry, ale na to abych jakoukoliv hru kritizoval mi přece stačí ji hrát. Nepotřebuju znát historii vzniku.
Nevim, proč teď píšeš o kritizování hry, ale na to abych jakoukoliv hru kritizoval mi přece stačí ji hrát. Nepotřebuju znát historii vzniku.
Tohle se asi nikdy nedonutím dohrát. Uvidíme za pár týdnů.
@Daemon (05.08.2013 22:19): To proč nedělali BW Kotor 2 řekl community manager Chris Priestley a stačí se jen podívat na datum vydání DAO a DA2 a zjistíš že to spolu asi nějak souvisí ty polo-pravdo. Nejdřiv si prosím něco zjisti než tu začneš kritizovat mě a zejména tu hru, dííky.
@pajmič (05.08.2013 22:08): Meleš jen obecné nesouvisející polo-pravdy, ale nic z toho neříká, kdo tlačil na rychlý vývoj DA2, jestli vůbec někdo, a z jakého důvodu nedělal KOTOR2 Bioware.
@Daemon (05.08.2013 20:22): Jasně že vím, stačí se poohlédnout trochu do minulosti jak se hry dělali v minulosti a jak ted. Přístup k fanouškům, DLC atd. Víš že EA bylo kdyby nejuznávanější a nejlepší herní studio/vydavatel? A kde jsou ted. Za všechno mohla změna vedení a zněma trhu. Ted je opět vedení jiné a jak jsem psal v komentáři: "Odložení DAI o celý rok je dobrým krokem dopředu" Toto se za posledních několok le nědělo, hry vycházeli moc rychle a to je špatně. Jinak ty si myslíš že ti bude vyprávět jak to tak stálo za hovno? Nebud naivní.
@Aba (05.08.2013 21:51): Co se ti nezdá kolego? Nějak z tvé reakce nemohu vydedukovat podstatu myšlenky až na to že by jsi chtěl sobě a mě způsobit bolest :D
@Aba (05.08.2013 21:51): Co se ti nezdá kolego? Nějak z tvé reakce nemohu vydedukovat podstatu myšlenky až na to že by jsi chtěl sobě a mě způsobit bolest :D
@pajmič (komentář): bioware je známé že umí dělat rychle a pod tlakem. Vždyť za 17 své existence se BW podařilo vyprodukovat 13 samostatných a kvalitních titulů. < XDD můj kandidát na facku roku :D
@pajmič (05.08.2013 19:55): Je jedno, jak dlouho hraješ a ani podle výsledného stavu hry prostě nemůžeš vědět, jak probíhali jednání mezi dvěma nebo více firmami, kdo vlastně tlačil co. Můžeš se leda dohadovat. Nic proti kopání do EA, to si to vždycky zaslouží, ale těžko nevinit i Bioware za tuhle podle mě teda dost nesolidní hru.
EDIT:
Rozhodně si nepředstavuj, že EA si tlačilo, co chtělo a BW s tím nemohli nic dělat. To je dost idealizovaná představa. Přečti si například rozhovor se Zeschukem po odchodu z EA:
http://www.gamesindustry.biz/articles/20 ... rtain-console-future
Hodí se citovat:
And I really enjoyed my time at EA. It's interesting, people make a lot of assumptions about us and our feelings and how they treat people, but honestly we were treated really well.
...
we were also very fortunate to have a lot of influence at high levels within EA
EDIT:
Rozhodně si nepředstavuj, že EA si tlačilo, co chtělo a BW s tím nemohli nic dělat. To je dost idealizovaná představa. Přečti si například rozhovor se Zeschukem po odchodu z EA:
http://www.gamesindustry.biz/articles/20 ... rtain-console-future
Hodí se citovat:
And I really enjoyed my time at EA. It's interesting, people make a lot of assumptions about us and our feelings and how they treat people, but honestly we were treated really well.
...
we were also very fortunate to have a lot of influence at high levels within EA
@eremita (05.08.2013 19:26): Ano ano, já do toho započítával pre-produční proces. Což bylo něco kolem 6 měsíců což je hrozný. Stejně tak ME3 pre-production asi půl roku celkem asi 23 měsíců což je také směšně málo. To že DAI bude nejlepší ze serie podporuje několik věcí. Nový next-gen engine, 4 letý vývoj...což je nejdelší produkce k zavedené značce v historii BW, hnoho členů ME týmu pracuje na level designu, scénáři a artu.
@Daemon (05.08.2013 18:49): Nemusim bejt "věštec" (věštec prozrazuje budoucnost ne? :D Já konstatuji to co bylo a je) abych viděl že hra byla rushnutá a taky už hry hraji dost dlouho na to abych věděl jak to v biznisu kolem her chodí. To jen banda ignorantů prostě nedokáže přijmout pravdu. DNF se dělal 14 let je to shit DA2 se dělal rok a je to solidní hra.
@Daemon (05.08.2013 18:49): Nemusim bejt "věštec" (věštec prozrazuje budoucnost ne? :D Já konstatuji to co bylo a je) abych viděl že hra byla rushnutá a taky už hry hraji dost dlouho na to abych věděl jak to v biznisu kolem her chodí. To jen banda ignorantů prostě nedokáže přijmout pravdu. DNF se dělal 14 let je to shit DA2 se dělal rok a je to solidní hra.
@pajmič (komentář): DA2 nebylo ve výovoji rok a půl, nýbrž pouhý rok (11 měsíců), přičemž valná většina vznikla za 8 měsíců: http://www.giantbomb.com/dragon-age-ii/3 ... r-produc-487429/#154
Z tohoto hlediska je ta hra vskutku povedená, hlavně z hlediska kompaktnosti (viz např. KOTOR2 s ustřiženým závěrem). Každopádně tohle beru jako absolutní korporátní dno EA a jsem rád, že na DA3 odklepli kravaťáci 4 roky...
BTW, tebou zmiňovaný rok a půl měl ME3.
Z tohoto hlediska je ta hra vskutku povedená, hlavně z hlediska kompaktnosti (viz např. KOTOR2 s ustřiženým závěrem). Každopádně tohle beru jako absolutní korporátní dno EA a jsem rád, že na DA3 odklepli kravaťáci 4 roky...
BTW, tebou zmiňovaný rok a půl měl ME3.
@Barney (05.08.2013 18:45): To ale přece jenom je výkon. Mě odradil už věštecký úvod. Nebo je snad pajmič často mouchou v zasedačkách Bioware a EA, že zná jejich interní jednání?
@pajmič (05.08.2013 17:28): Jakej superman, normálně jsem to přečetl od začátku do konce.
Barney ty šibale jeden, ty asi opravdu nemáš DA2 rád že? Nebo jsi super-man schopný rychločetby? To by mě docela zajímalo :D
@Kubulus (22.06.2013 21:29): Nebo honit malé děti v lese. Shepard je zatracená zrůda.
@pajmič (22.06.2013 20:57): Bodkin se v takovýchto mainstreamových vagínách nešťourá.
Dělá dobře. Mohl by být pak indoktrinován reapery.
Dělá dobře. Mohl by být pak indoktrinován reapery.
@pajmič (22.06.2013 20:57): ME3 jsem taky nehrál :(
@Bodkin (22.06.2013 20:53): Aha to dává smysl. Nehrál jsi dragon age ale přesto jsi na diskuzi o DA2 kde dávám odkaz na video o DA2 a trochu i o ME3 :D Opravdu logické.
@pajmič (22.06.2013 20:52): Nechápu, ani jedno DA jsem nehrál :(
@Bodkin (22.06.2013 20:46): Díky :D Ale nedal jsem to sem pro srandu ptákům. Chápeš.
http://www.youtube.com/watch?v=WJ3iCi9uUys Co myslíte opravdu sandál předpovídal průběh DA3 :D
@Kubulus (12.06.2013 18:35): Oprave me jestli se pletu, ale:
Namety DAO, socialni vyrazenost elfu, utlacovany magove, politika trpasliku a zrady lidske politiky.
namety DA2: utlacovany magove, armada qunari delajici trochu bordel a pribeh cloveka co se uplne z niceho dostal na vrchol deni.
Myslim ze DA2 a vsechno po ni se hodne zamerilo za rozvinuti te klicove zapletky Thedasu, a to je konflikt magu a templaru, kteri jsou v podstate trestani za to, jak se narodili. To mi prijde jako dost zajimavy a hraci otevreny namet. Ale mozna si pod tim terminem predstavujeme oba neco jineho
Namety DAO, socialni vyrazenost elfu, utlacovany magove, politika trpasliku a zrady lidske politiky.
namety DA2: utlacovany magove, armada qunari delajici trochu bordel a pribeh cloveka co se uplne z niceho dostal na vrchol deni.
Myslim ze DA2 a vsechno po ni se hodne zamerilo za rozvinuti te klicove zapletky Thedasu, a to je konflikt magu a templaru, kteri jsou v podstate trestani za to, jak se narodili. To mi prijde jako dost zajimavy a hraci otevreny namet. Ale mozna si pod tim terminem predstavujeme oba neco jineho
Dragon Age byl mnohovrstevná a bohatá hra, skládajících se z mnoha zajímavých a k hráči otevřených námětů. Oproti tomu dvojka jen násilně zasazuje emotivní story, charakteristickou pro tituly z východu, do reálií světa z prvního dílu, aniž by cokoliv rozvíjela. Ergo fanoušci Mass Effect budou uspokojeni, ale tam, kde Dragon Age někam přesahovalo, je Dragon Age II už výhradně personal story pro eskapisty.
@pajmič (12.06.2013 17:40): Pokud vyplodíš komentář ty, donutí to zase mne napsat svůj.
@pajmič (12.06.2013 18:25): Jako ja souhlasim, gameplay je urcite lepsi nez DAO, pribeh je podle toho jak komu co sedne (me sedl). Ale proste klonovane jeskyne a trochu nevydarenou grafiku (ktere ani HD Texture moc nepomuze, co si pamatuju) okecat nejde, tam si to hra pokazila.
A ano, pokud DA3 odstrani to, co na DA2 bylo spatne, tak to bude vyborne. Uvidime na podzim 2014 no...
A ano, pokud DA3 odstrani to, co na DA2 bylo spatne, tak to bude vyborne. Uvidime na podzim 2014 no...
@Aries (12.06.2013 18:05): Já ted hraju opatchovanou verzi a mám k tomu oficiální HD Texture pack. Gameplay je ted daleko vyváženější a s tim packem to nevypadá vůbec špatně. Poslední den jsem tu té hry strávil přes 7h a to o něčem svědčí. Ano prostředí je monotoní, level disajn je ošlivý. Ale dialogy jsou super a souboje jsou taky moc fajn. Moc se těšim na trojku. Pokud smažou neduhy dvojky bude to kandidát na jedno z nejlepších RPG.
No aspoň nejsem jediný jak koukám koho to bavilo.
@pajmič (12.06.2013 16:29): Jo to nejspis bude no, otazkou je jestli je to samovolne, nebo umele vyvolane...
@pajmič (12.06.2013 17:40): Tak ono DA2 melo spoustu neduhu (opakovane prostredi, mizerna grafika prostredi, napriklad) a spouste lidem z nejakeho duvodu vubec nesedl pribeh (netusim proc, me prijde lepsi nez klasicke klise v DAO)
@eremita (12.06.2013 03:00): Co jde z obrazku dole na oficialni strance soudit, budou alespon 4 frakce. Chantry Seekers (symbol oka v plamenech, jsou neco jako "dohled" na templari), Magove (svitici prsten), nejaka treti frakce (krizovy prsten s "ockem", mozna ta inkvizice, co mas vest), a Templari (horici mec). Urcite to bude o tom, ze se k nejakym pridas a ostatni pritahnes na svoji stranu, nejspis na zaklade toho co jsi provedl v minulych dilech (napriklad Seekers predstavuje jedna velice znama postava)
@pajmič (12.06.2013 17:40): Tak ono DA2 melo spoustu neduhu (opakovane prostredi, mizerna grafika prostredi, napriklad) a spouste lidem z nejakeho duvodu vubec nesedl pribeh (netusim proc, me prijde lepsi nez klasicke klise v DAO)
@eremita (12.06.2013 03:00): Co jde z obrazku dole na oficialni strance soudit, budou alespon 4 frakce. Chantry Seekers (symbol oka v plamenech, jsou neco jako "dohled" na templari), Magove (svitici prsten), nejaka treti frakce (krizovy prsten s "ockem", mozna ta inkvizice, co mas vest), a Templari (horici mec). Urcite to bude o tom, ze se k nejakym pridas a ostatni pritahnes na svoji stranu, nejspis na zaklade toho co jsi provedl v minulych dilech (napriklad Seekers predstavuje jedna velice znama postava)
@pajmič (12.06.2013 17:58): Obojí a navíc jsem si docela užíval, jak přiblbe supermacho to bylo. Plus gameplay byl 100% lepší než cokoliv kdy vytáhl painkiller. :krčí rameny:
@pajmič (12.06.2013 17:58): Já pořád nevím, jestli to myslíš tak nebo tak. Obě tyhle hry jsou v mnoha ohledech prostě špatné.
@Bodkin (12.06.2013 17:46): Ty musíš být bud super tvrdák nebo masochista:D Bože můj co je s tím světem?
@pajmič (12.06.2013 17:40): Souhlasím, DNF jsem si docela užíval.
DA2 má zde hodnocení stejné jako Duke Nukem Forever? Are you fu..ing kidding me? Co je to s těma lidama na tomhle světě. Nutí mě to vyplodit komentář.
Trailer by se měl jmenovat Diablo Age.
Jako sorry, ta trhající se obloha a z ní vypadající zelené cosi byla asi už ve 3 videích od Blizzardu.
Jako sorry, ta trhající se obloha a z ní vypadající zelené cosi byla asi už ve 3 videích od Blizzardu.
Mě se z traileru zdá jako by se Fade Dostával do reálného světa. Což nahrává podobnému snénáři jako měl ME3 s reapery. Tentokrát ale doufám že to bude epic bitva o záchraně lidstva a jen s jednou barvou:)
@Borghal (12.06.2013 03:39): Vzhledově možná, ale zrovna třeba démoni mají příběhově mnohem větší a unikátnější potenciál než Zplozenci (jsme zlí a chceme vás všechny nakopat do zadku pro zlo samo...).
@eremita (12.06.2013 03:00): Zplozenci, démoni, arcidémoni... všechno je to jedna stejně mimozemsky vyhlížející pakáž. :-)
@Barney (11.06.2013 22:21): Spíš si budeš mezi frakcemi vybírat. Hlavním tématem je občanská válka (katalyzátorem Mágové vs Templáři/Chantry).
Něco mi říká, že démoni půjdou na vrub mágům, kteří se ze zoufalství uchýlí k Blood Magic.
Co se týče traileru, tak podle všeho jde o pevnost Šedých strážců ve Weisshauptu obléhánou Templáři. Celkově to tedy vypadá, že se žádní Zplozenci z prvního dílu ani tentokrát konat nebudou.
Něco mi říká, že démoni půjdou na vrub mágům, kteří se ze zoufalství uchýlí k Blood Magic.
Co se týče traileru, tak podle všeho jde o pevnost Šedých strážců ve Weisshauptu obléhánou Templáři. Celkově to tedy vypadá, že se žádní Zplozenci z prvního dílu ani tentokrát konat nebudou.
Chmm... mě se to vůbec nelíbí. Jedna z mála dobrých věci na dvojce byl komornější příběh. Teď to zase bude klasické Zachraň celý svět před hordou démonů a pekelníků. Kde jen jsme to viděli?
Pak taky návrat ke třem postavám z minulých dílů, takhle natvrdo vyblitý hned v prvním traileru a ten proslov na konci, zrovna od ní, hrozně kýčovité.
Pak taky návrat ke třem postavám z minulých dílů, takhle natvrdo vyblitý hned v prvním traileru a ten proslov na konci, zrovna od ní, hrozně kýčovité.
Mě je úplně u prdele co se tam bude shromaždovat, hlavně že to bude epic! :)
@Arcee (11.06.2013 22:11): Takže se budou shromažďovat znepřátelené frakce, aby se zachránil svět? Kde už jsem to jen viděl...
Co říkáte na nový trailer? Už aby bylo něco víc sdílnějšího :D
@eremita (07.05.2013 18:24): Ale aspoň si ohmatá jak se to hraje a uvidí jestli mu to akčnější pojetí vyhovuje. Jinak máš pravdu, taky doporučuji hrát na hard/nighmare některé souboje jsou fakt výzva.
@Chipsonator (07.05.2013 18:11): Demo je zrovna celkem slabé.
@Red (07.05.2013 17:45): Zkus vydržet do druhého aktu, tam se potenciál hry nalpno rozvine. A zkus hrát na hard/nightmare, hra se pak stává celkem dost taktickou záležitostí, hlavně při soubojích s bossy. Celkově je na vyšší obtížnost boj jedním z nejsilnějších aspektů dvojky.
@Red (07.05.2013 17:45): Zkus vydržet do druhého aktu, tam se potenciál hry nalpno rozvine. A zkus hrát na hard/nightmare, hra se pak stává celkem dost taktickou záležitostí, hlavně při soubojích s bossy. Celkově je na vyšší obtížnost boj jedním z nejsilnějších aspektů dvojky.
@Red (07.05.2013 17:45): No rozhodně tomu jednou šanci děj a buď tě to chytne a nebo ne, popřípadě doporučuji prvně vyzkoušet demo.
Popravdě začínám vážně přemýšlet o tom že bych si to časem zahrál...
Doufejme, ze na trhu bude zas neco zajimaveho....Bohuze EA uz se neda verit bohuzel nic.. Jen doufat a zoufat
@sxg (15.04.2013 16:04): PR kampaň peníze na vývoj nesežere, vývoj probíhá už dva roky. Projekt by rozhodně měl být v pokročilé fázi. Ještě není jisté, jestli hra vyjde koncem roku 2013, nebo až v roce příštím, každopádně jde o důkaz, že EA nic zběsile netlačí vpřed a BW je nyní celkem autonomní (což se nedá říct o době vývoje DA2, které mělo malý rozpočet a vzniklo za 11 měsíců)... To ostatně v nedávném interview potvrdil i Greg Zeschuk (je pryč z byznysu, nemá důvod si vymýšlet...). Každopádně já jsem rád, že si dávají na čas. Docela jsem se bál, že nám tu vznikne stejné schéma jako u CoD a Assassin's Creed...
Mám ohledně EA (a BW manažerů) teorii (pokud je pravdivá, tak mě to překvapuje, jelikož v poslední době dělají samé přehmaty); jsou si vědomi toho, že DAO je komerčně nejúspěšnější hrou od BW (tuším až k 5 milionům prodaných kopií), DA2 mělo v rámci studia rekordní předobjednávky (stranou SWTORu) a tržby šli brutálně dolu až po masivní kritice hráčů. Sečtělému a informovanému kravaťákovi musí být jasné, že značka DA má stále obrovský potenciál. Zároveň mu musí být jasné, že pověst BW posledními dvěma hrami dost utrpěla a že nyní se hraje takříkajíc o všechno. Tzn. pokud by uspěchali/odflákli vývoj DA3, definitivně by potopili stále silnou značku, definitivně by zničili pověst svého vlajkového studia na poli RPG... To už za riskování velkých nákladů stojí.
Mám ohledně EA (a BW manažerů) teorii (pokud je pravdivá, tak mě to překvapuje, jelikož v poslední době dělají samé přehmaty); jsou si vědomi toho, že DAO je komerčně nejúspěšnější hrou od BW (tuším až k 5 milionům prodaných kopií), DA2 mělo v rámci studia rekordní předobjednávky (stranou SWTORu) a tržby šli brutálně dolu až po masivní kritice hráčů. Sečtělému a informovanému kravaťákovi musí být jasné, že značka DA má stále obrovský potenciál. Zároveň mu musí být jasné, že pověst BW posledními dvěma hrami dost utrpěla a že nyní se hraje takříkajíc o všechno. Tzn. pokud by uspěchali/odflákli vývoj DA3, definitivně by potopili stále silnou značku, definitivně by zničili pověst svého vlajkového studia na poli RPG... To už za riskování velkých nákladů stojí.
Masáž oficiálne začala: http://www.eurogamer.cz/articles/2013-04 ... e-3-ani-dark-souls-2 Uvidíme či by sa Bioware skôr nemalo báť kravaťákov z EA, prípadne že PR kampaň zožerie peniaze na vývoj.