@
Aba (06.08.2013 13:19):
Prijde mi ze si nejak protirecis. Na jednu stranu rikas, ze zrychlovani vyvoje her je spatna vec, ale na druhou stranu ze by to vyvojari meli zvladnout rychle "protoze jich je hodne". Sorry, ale tohle je s prominutim hodne debilni logika, ktera ukazuje, ze zrejme jsi k programovani a 3D grafice ani nepricichl.
Sice je castecne pravda, ze vic lidi tu praci urychli, ale existuje hranice, kdy si lidi od programovani a od grafiky zacnou vzajemne prekazet.
A hlavne, "ty enginy" neznamenaji, ze jenom klikaji na tlacitko "Make Game". Engine neresi, jak hra vypada, jak se ovlada, jak mluvi, nic, to vsechno se tam musi vlozit a nekdo to predtim musi vytvorit. Engine resi primarne to, jak se vlozene objekty chovaji po fyzicke strance a jak se do programu tyhle veci vkladaji. V maloktere profesionalni hre si totiz muzes dovolit udelat nejakou takovou hovadinu jako pouzit defaultni postavy z 3D editoru.
Velka cast vyvoje hry je pak i testovani a opravovani toho co testeri objevi.