@JohnScigulinsky (komentář): Nesouhlas. Na konci hry jsem měl o 3 skill pointy víc, které jsem ani neměl kam dát, o asi 2000 součástek víc, které jsem ani neměl jak použít. Na konci 100% game progress i 100% ve zbraních. To, že tě nebavilo se občas zastavit a porozhlédnout se není problém této hry, která to sama o sobě nabízí lidem, kteří chtějí hrát o něco déle.
@mazar1234 (20.09.2013 13:36): Rozhodně vydrž. Někde za půlkou je skvěle připravená noční stealth pasáž s lukem a smečkou nepříjemných čoklů. I když se lze samozřejmě prostřílet, ale je to těžší...
Tak musim povedat ze po uvodnych cca. snad 2 hodinach hry som to mal nutkanie vypnut a vymazat, nakolko to bolo len totalne dementne retardovane nadizajnovana uber-sracka.......
5 sekund hry-animacia-5 sekund hry - animacia -QTE kokotina- 5 sekund hry - animacia - 5 sekund hry - QTE kokotina - 5 sekund hry - animacia - 5 sekund hry - animacia - 5 sekund hry - QTE kokotina......
OMG preco zaciatok hry musel dizajnovat totalne vypatlany dementny kus retardovaneho lobotomizovaneho kretenskeho idiota?
A potom zrazu ako keby utal...... sama hra, obcas kratucka animacia, prakticky ziadne QTE.... (neratam minisomarinky ako pacenie zamkov). Podla zaciatku hry jasnych 40-45% a aj to len za grafiku a vybornu optimalizaciu.....
po cca 7 hodinach minimalne tak asi 70% mozno aj viac. Snad sa to udrzi a nenastupi na scenu zasa ten retard co dizajnoval zaciatok.
Ale zatial teda jedna scenka bola fakt uber-luxusne LOL, v dobrom zmysle slova....
Skotsky dedek rulezzz...... Ked mu prilozia na krk noz a trosku ho porezu a on im vysmesne zahlasi nieco v zmysle "to je vsetko zabari? Vyrastal som v Glasgowe" To ma fakt rozsekalo totalne.
@Falagar (05.09.2013 18:56): Tak ja mel spis problemy s tim timingem, na padu mi to prislo jednodussi :). Ale jinak souhlas, krom tech qte sem si tu hru absolutne zamiloval :).
Tak jako upřímně řečeno, tady jsem se taky vztekal - když ti hra temně červeně na tmavém pozadí napíše jednou E a podruhé F, tak se strašně špatně (v rychlosti) odhaduje, které to zrovna teď je (není to moc dobře poznat). Naštěstí je tam podobná pasáž snad už jen jedna (byť ještě horší ;-) )... každopádně se to překonat dá a zbytek hry za to opravdu hodně stojí.
@Paci (03.09.2013 22:35): V těchto pasážíš musíš zmáčknout akční klávesu, standardně myslím "E" nebo "F". Jedno je na interakci rukou, druhé na interakci nohou - a záleží, které z nich po tobě hra chce. Podstatné je zmáčknout tu klávesu vždy VE SPRÁVNÝ MOMENT.
jáá už se z toho zbláznim !! co mám sakra zmáčknout, když mě chce ten kokot uškrtit, tam jak má larasvázané ruce a v tom kolečku je pitomej trojuhelník s vykřičníkem, nic mi nejde a už sem z toho fakt na nervy, tak poraďtě pls :(
@Borghal (29.07.2013 11:42): Není to vyloženě zakázaný (aspoň o tom nevím), ale většina aktivních lidí tu hry mám dojem kupuje, takže na warez shlíží z patra a většinou se na to nereaguje, co jsem tak odpozoroval :)
Osobně s tím souhlasím, řešit tu na denním pořádku cracky apod by pro mne databázi zabilo
No myslím že bych ty peníze rozhodně uměl utratit líp
Jo, už jsem to vyřešil, ten save se nesmazal ale nevím proč se tam nenačítal, ani update a změna cracknu nepomohla, jen stačilo smazat z té složky s uloženou hrou nějakou kokotinu, která tam zřejmě být neměla.
@Arcee (29.07.2013 00:38): První verze hry myslím obsahovala bug, který náhodně mazal savy. Takže pokud nemáš originál (nebo patchnutou verzi s aktuálním crackem), tak se to dost dobře stát může.
nevím jaký je správný ale hrál jsem to s ním až do teď a bylo to v pohodě
hele ale i kdybych měl crack takový nebo makový, přese mi to nemůže smazat obsah z PC, to je blbost, může ho to někam přesunout nebo zablokovat přístup, ale smzazat? to si nemyslím
@Mount (komentář): jen pro upřesnění: TressFX, HDAO a navíc SSAA nic nerenderuje, to dělá grafická karta ;)
Mimochodem ještě jsem neslyšel o tom, že by se Bokeh označoval jako fyzika (ve hrách), fyzika se bere právě TressFX, PhysX, Havok, a jiné
Pokud se mýlím opravte mě :)
@becki_tu (11.05.2013 10:48): "tyhle fantasy prvky k TR patří, ať se nám to líbí nebo ne" - nezbývá mi, než souhlasit. Jen když dělali ten restart, mohli to překopat a tyhle kravinky si odpustit.
@Walome (11.05.2013 09:21): Taky souhlas, ale na druhou stranu prostě tyhle fantasy prvky k TR patří, ať se nám to líbí nebo ne. Od vývojářů to finále TR spíš beru jako takovou splněnou povinnost vůči trademarku série :)
@montana (06.05.2013 20:21): Keď si dal 60% si to as prešiel, keby som to tiež prešiel dám viac, ale nedokázal som to, a vôbec sa nehanbím, rozumnejším stačí povedať: Koukolík - debilizace, Klimov - degenerácia ... Chvala Bohu, že som sa pustil do Planescape: Torment, a to je balzám na dušu!
Jako zaregistrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní případně napsat komentář, diskutovat o ní či ji zařadit do některého ze seznamů (vlastním, chci atd.).