A já pro změnu hraju podruhé a zase mě fascinuje jak skvělou to má atmosféru a design.
Diskuze
Hmmm tak som to dohral, ale mám z toho rozporuplné pocity, možno ešte zmením aj to hodnotenie (smerom dole).
@Tulareanus (26.12.2013 14:07): Viacmenej áno.
Ak som práve doviedol Sokolova na výsluch do krčmy, som už aspoň v polovici hry, či ešte nie?
Předně stealth je mnohem mnohem pomalejší. Nadruhou stranu mě vždy víc bavil stealthí. Hra v hodnocení rozlišuje zda tě někdo třeba jen zahlídnul, kolik těl našli atd.. Takže už jen tohle je motivace. A zabíjení obecně ovlivňuje příběh hry a hlavně její zakončení. Jak moc to nevím.
Zrovna dohrávám Brigmore Witches a pak mám v plánu to dohrát znovu tentokrát rambo stylem. Už teď je ale jasné, že mi to nabídne úplně jiný zážitek, což rozhodně není běžné. Dishonored je v tomhle hodně zajímavá hra.
Zrovna dohrávám Brigmore Witches a pak mám v plánu to dohrát znovu tentokrát rambo stylem. Už teď je ale jasné, že mi to nabídne úplně jiný zážitek, což rozhodně není běžné. Dishonored je v tomhle hodně zajímavá hra.
Plus to ma vplyv aj na nejake kozmeticke detaily. Napriklad na spravanie a vyjadrenia niektorych klucovych postav. Aj niektore kresby sa lisia v zavislosti od urovne chaosu.
@Chuck (21.12.2013 17:48): Co se týče (ne)zabíjení úkolových postav - hráči je nezabíjí především proto, že způsob jejich nenásilné eliminace je mnohem zábavnější a hodně to zvyšuje dobu hraní. V tom je krása Dishonored - jaký si to uděláš, takový to máš :)
@Chuck (21.12.2013 17:48): Arcane níže než hodně kvalitně nejdou, to už ukázali se svými předešlými díly, Arx Fatalis a Dark Messiah.
@Chuck (21.12.2013 17:33): já myslim že vliv to má i na zakončení
@orromis (21.12.2013 17:38): No jak jsem koukal, zabíjet není nutné ani postavy, jejichž smrt máš danou v hlavním úkolu, např. bratři Pendletonovi.
Každopádně musím říct, že jsem ani v nejmenším nečekal, jak hodně kvalitní hra to bude!
Každopádně musím říct, že jsem ani v nejmenším nečekal, jak hodně kvalitní hra to bude!
@Chuck (21.12.2013 17:33): Jednodušší hra (nezabíjíš --> méně stráží v dalším levelu, méně ostražití), mor se nerozšířuje tak rychle (příběhové důsledky na konci hry, myslím že to i ovlivňuje počet těch zombíků a roje krys)
každopádně to nemám vyzkoušené osobně (jen z recenzí, reakcí jiných hráčů). Nikdy mě nebavilo zabíjet
každopádně to nemám vyzkoušené osobně (jen z recenzí, reakcí jiných hráčů). Nikdy mě nebavilo zabíjet
Jsem vůbec nějak odměňován (jak?) za to, že nepřátele nezabíjím? Já jen, že se o to většina z nás snaží, ale myslím, že výsledný efekt je tak maximálně morální. :-)
@Cobot (17.12.2013 20:42): A sakra, kostěný amulet nebo runa jsou zrovna důležité dost. Ty vybírám zásadně všechny. Dokonce i po sudech jsem kvůli nim šplhal. :-)
@Chuck (17.12.2013 18:49): Mylím, že v pár jsou kódy. Jinak spíš dokreslujou universum hry.
V sejfech toho moc není. Pravda občas je tam runa nebo kostěnej amulet což se hodí. Pro mě bylo důležitý je otevřít všechny, stejně jako najít Sokolovovy obrazy atp... Holt nejsem na rychlé procházení a mám rád vše splněno...
V sejfech toho moc není. Pravda občas je tam runa nebo kostěnej amulet což se hodí. Pro mě bylo důležitý je otevřít všechny, stejně jako najít Sokolovovy obrazy atp... Holt nejsem na rychlé procházení a mám rád vše splněno...
@Garret (17.12.2013 19:44): Jde o to, co potřebného je v nich k nalezení.
@Chuck (17.12.2013 17:32): no ono to bylo vzdáleno asi metr od toho sejfu a dost ve tmě, takže to šlo lehce přehlédnout. ale jinak v téhle hře je přehršel všeho, takže bych z těch sejfů zase tak zklamaný nebyl
@Cobot (17.12.2013 17:47): Takže ty dopisy nejsou úplně na prd, jak se mi od začátku jevily.
@Chuck (17.12.2013 16:27): Ty kódy tam samozřejmě jsou. Kolikrát hodně dobře schovaný. Do jednoho se tuším dostaneš jen když máš dopis z předchozí mise (nebo tak něco...). Je to celkem fikané a spíš jde o výzvu než o to co najdeš vevniř. Jednou jsem se kvůli sejfu vracel přes tři úrovně v rámci jedné mise.
Kompletní dobře zpracovanej walkthrough je tady
Kompletní dobře zpracovanej walkthrough je tady
@Garret (17.12.2013 17:28): Hm, takže odteď budu hledat na těch nejméně pravděpodobných místech. :-)
@Chuck (17.12.2013 17:19): ve stokách byl kód špatně viditelny v poličce poblíž na její zadni straně. Stačilo odstranit lahev whiskey.
@Eru (17.12.2013 16:32): Přesně
@SilentWolf (17.12.2013 16:31): 2. Musíš tam jít od spodního patra, jak to je napsáno v té knize už nevím, ale musíš jít tak, v jakym je to pořadí napsaný.
@SilentWolf (17.12.2013 16:31): 2. Musíš tam jít od spodního patra, jak to je napsáno v té knize už nevím, ale musíš jít tak, v jakym je to pořadí napsaný.
@SilentWolf (17.12.2013 16:31)@Eru (17.12.2013 16:32): Vzhledem k tomu, že jsem doteď ty trezory objevil jen dva, z toho ten první ve stoce, kudy jsem zdrhal, skoro bych si myslel, že tam žádná indície nebyla, obzvlášť v takových nepříliš rozlehlých prostorách, ve kterých jsem šmejdil docela dost.
@Chuck (17.12.2013 16:27): Indicie se dá vždy najít. Zpravidla bývá poblíž.
No párkrát jsem si myslel že mám 100% řešení ale nakonec prd :D
1- něco jako "hledej kód ve whiskey" - napsal jsem ročník který je napsaný na lahvi- nope!
2- "hledej v mých obrazech" napsal jsem různé kombinace čísel na těch obrazech - nope!
Ale tak mělo by to jít, nebo se ty kódy dozvíš při vedlejších úkolech.
1- něco jako "hledej kód ve whiskey" - napsal jsem ročník který je napsaný na lahvi- nope!
2- "hledej v mých obrazech" napsal jsem různé kombinace čísel na těch obrazech - nope!
Ale tak mělo by to jít, nebo se ty kódy dozvíš při vedlejších úkolech.
Mám nějakou možnost, když ve hře objevím povalující se trezor s číselným kódem? Můžu to nějak hacknout? :-) Nebo je šance, že poblíž najdu zároveň i nějakou indícii ke znění kódu?
@Rawar (komentář): Hele, čoveče, taky nevim kde jsi tu vývojářskou spojitost s Bioshockem našel.
@USER47 (15.12.2013 19:34): Mám dojem že na SS dělali testera oba, Smith i Colantonio, ikdyž každej na jinym kontinentu.
On si to asi plete se System Shockem, tam nějakej drobnej personální překryv asi bude - přinejmenší Harvey Smith. I když i ten byl tenkrát jen v nějaký docela nízký pozici.
@Rawar (komentář): Arkane nemají s Bioshockem prakticky nic společného, když pominu lehkou výpomoc s art assets pro Bioshock 2..
Btw, Dark Messiah rozhodně nevypadá lépe ani náhodou:).
@7c (15.12.2013 11:57): ale tak nebuď takovej fajnovka... Ano je to rozblité, ale stylizace je parádní. Tak hraj a nemelduj.
btw: UE3 je z roku 2006 , tak co bys chtěl...
EDIT: a jestli tím DMoMM myslíš Dark Messiah of Might and Magic, tak ten běží na Source enginu od Valve stejně jako Half-Life 2
btw: UE3 je z roku 2006 , tak co bys chtěl...
EDIT: a jestli tím DMoMM myslíš Dark Messiah of Might and Magic, tak ten běží na Source enginu od Valve stejně jako Half-Life 2
@7c (15.12.2013 11:57): Trochu tomu pomůže SweetFX se sharpen post-processem... Je to šidítko, ale když se dobře nastaví, je to pak mnohem víc koukatelné (pár starých screenů).
Hmm, po chvíli hraní jsem docela v šoku - to je UE3 opravdu takový hnus? Vždyť DMoMM vypadá (co si vzpomínám) lépe a to je o 6 let starší hra?!
Nebo je tady nějaké skryté nastavení pro změnu textur a modelů (z high na ultra high)? Když v "intru" Corvo chytil a zvedl tu holčičku, tak jsem měl z detailu obličeje málem šok.
Nebo je tady nějaké skryté nastavení pro změnu textur a modelů (z high na ultra high)? Když v "intru" Corvo chytil a zvedl tu holčičku, tak jsem měl z detailu obličeje málem šok.
@ViRus (30.11.2013 12:26): Myslím že by měla být ok, když obsahuje vše. Nevím tedy zda není locknutá jen na US, ale pochybuju o tom, sám mám nonRHCP verzi (bez dlc) a ta mi šla aktivovat normálně.
@Cobot (30.11.2013 12:24): No dyť. Já se tomu východnímu bloku až tak nebráním, hlavně že pak k tomu budou fungovat ty DLC. Jak už jsem tu psal, mám RHCP Dishonored a US DLC a to prostě nepasuje.
Takze GOTY z amazonu nebrat?
Nějak nechápu o co vám s tím RHCP jde... Všechno normálně funguje jak má. Ano regionální zámky jsou kokotina, ale tady teda žádný omezení nevidim. Pravda jedno jo, steam forum je plný azbuky.. Ale i tak se dá dostat na "normální" fórum...
@Walome (30.11.2013 11:22): Verze od Cenegy je přesně tahle "RHCP..."
@Walome (30.11.2013 11:22): Verze od Cenegy je přesně tahle "RHCP..."
@NateLogan (30.11.2013 11:57): To víš, východní blok je východní blok. To je spíš pro ostatní hráči, aby věděli, že hrajou s komunistama.
Rusko, Maďarsko, Česko a Polsko... My prostě asi potřebujeme speciální zacházení. Každopádně hra funguje v pohodě a hrát by měla jít kdekoliv, jen nakupovat se musí pořád v jednom regionu :-(
Uf, takze normalne je tam vsetko. Akurat som to mal spustene a bez problemov som dal new game / knife of dunwall a je tam aj Witches DLC.
Takze pohoda, vsetko ide ako ma. Ale je to RHCP mutacia teda to je fakt.
Takze pohoda, vsetko ide ako ma. Ale je to RHCP mutacia teda to je fakt.
@Eru (30.11.2013 10:56): Asi DLC (?) ... no já jdu do GOTY od CENEGY, nic jiného mi nezbejvá.
@7c (30.11.2013 10:47): Fuu, ved najskor to vyskusaj a potom tu davaj nejake finalne verdikty, už som sa bal že to nefunguje kua.
@7c (30.11.2013 10:14): Co myslíš tím "hrát s dalšími RHCP", když tam není žádný multiplayer?
@mazar1234 (30.11.2013 10:23): No, DLC tam předpokládám jsou. Jen jsem zaregistroval, že je nějaký problém s achievementy či co (lidé psali, že hra se chová jako by hráli v offline módu, nebo používali konzoli - nejspíš nějaký bug).
@7c (30.11.2013 10:14): No akoze tam nie su tie DLC ci co? Ja som to tiez v zachvate debility kupil vcera, ale este som to nestahoval.
@Bodkin (30.11.2013 01:46): Koupil Dishonored GOTY na Steamu, vyklubala se z toho Dishonored RHCP (upravená aplikace pro východní trh - co chápu, tak to znamená, že můžeš hrát pouze s dalšími RHCP, ve Steam shopu neexistuje, takže vidíš pouze Dishonored, a když se přemístíš mimo východní Evropu, tak si nezahraješ). V podstatě mi vadí, že tam nebylo žádné zjevné varování.
@7c (29.11.2013 21:59): A co že jsi to vlastně provedl?
@ViRus (30.11.2013 00:12): To není slovíčkaření, ale uvádění věcí na pravou míru=)
@Say (30.11.2013 00:05): si myslím, že toto není diskuze pro takové vyjadřování, ale jistě, že se najde hodně stížností na steam jak se najde hodně stížností na gog. Čím více lidí ji využívá, tím je pravděpodobnější, že se vyskytnou problémy, je to tak ze vším. Tak prosím neslovíčkař ;-)
@ViRus (29.11.2013 23:49): To jen aby sis nemyslel, že jsem jediný, kdo si na Steam stěžuje. Ať už z jakéhokoli důvodu ;)