Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@MarezCZE (11.02.2014 22:26): Jak moc je to inspirace HL2, když design director byl u obou her ten stejný člověk?

Tím způsobem je to spíše jeho rukopis, než HL2 inspirace. To je pomalu jako Dalí se inspiroval předchozím Dalím...
Tak jsem to rozjel, hraje se to parádně, grafika by mohla být malinko lepší, tedy co se týče ostrosti textur, ohledně celého slohu, tak to není co vytknout, inspirace HL2, je vidět a atmosféra je parádní.

Ještě chvilku to pustím a jdu spát :)
Tak stačí si dávat bacha. Hlavně na sežrání těl krysami. Já mám všechny tři achievementy. Mnohem těžší jsou ale ty, za to že vás nikdo ani nevidě. To už je masakr na kterej jsem se vykašlal.

Pes se podle mě počítá proto, že je součást dvojice strážce - pes.
@Walome (10.02.2014 18:28): Klasický problém. Ono stačí, aby se dotyčný po omráčení zabil pádem z výšky nebo jej sežraly krysy.

Já jsem takto hrál Dishonored až do Flooded District bez zabití jediné postavy. Po úspěšném splnění této mise (která trvá opravdu dlouho) mi statistiky vesele ukázaly jednu mrtvolu. Mno, od té doby jsem se na tichý postup velmi naštvaně vykašlal a stejně jsem měl dobrý konec. Úplně totéž se mi stalo v DX HR. Fakt potěší nemít průběžné statistiky.
@Walome (10.02.2014 18:10): Já to hrál tento víkend u mámy, takže vím. Jsou buď výjimečně na ulicích se strážným nebo v jedný misi jsou i v kotcích v lokaci zvané "psinec". Počítají se při zabíjení normálně jako lidi.
Hmm...koupil jsem si DLC a Steam mě za to potrestá tím, že nemůžu hrát základní hru. Offline mode nefunguje. Co přesně mi přinesou Briggmore Witches do základní hry, že jí nemůžu pustit?
@Hydr0gen (03.01.2014 09:50): "Ale čert to vem, že systém je divný jsem pochopil. Některým se např.stalo, že dohráli všechny mise bez jediného zabití a na konci achievement stejně nedostali, údajně kvůli prologu."

No dyť. O Deus Ex: HR se dělo to samý...
@Usermator (03.01.2014 09:45): No, upřímně tomu moc nevěřím. Navíc to byl nepřítel (Hostile killed), nikoliv civilsta.

Uznávám, že jsem nechal shnít tu ženskou za mřížema u Sokolova v bytě. Pokud vím, byla nakažená morem. Ale ta není hostile.

Samozřejmě, že někoho mohli sežrat krysy atd. Ale je to divné, dávám si celkem bacha.

Ale čert to vem, že systém je divný jsem pochopil. Některým se např.stalo, že dohráli všechny mise bez jediného zabití a na konci achievement stejně nedostali, údajně kvůli prologu.
@Hydr0gen (03.01.2014 00:01): Hezky znova, chlapečku - a ani tak Ti to nezaručuje Clean Hands, protože je to prostě divný.

A mimochodem, taky jsem se snažil o tenhle achievement, ale poté, co jsem 3x prošel misi bez zabití a na konci mi to vždy ukázalo jednu mrtvolu, kašlal jsem na to.

U takových her by to chtěl nějaký replay, u kterého by bylo vidět, jak dotyčný nebožák zemřel.
On byl Dishonored v nějaký supr slevě, že na něj teď každej píše komentář?
No uvidim. Já si chci užít tu zabíjecí část. Když čtu zadání některých achievemntů, tak se mi zdaj dost tuhé. Ale některý zabíjecí videa kde člověk kombinuje schopnosti mžik a zastavení času vypadaj dost efektně.
@Cobot (29.12.2013 22:22): Nj záleží jak to hraješ, pokud jako střílečku tak je to rychlý..ale já furt hrál hlavně stealth, jen prostě s využíváním všech lethal hraček, a spoustu situací jsem opakoval víckrát pro zábavu různě. A snažil jsem se mapy čistit hezky od všech, všechny Tallboye hezky ručně...revolver nebo kuši jsem používal dost minimálně.
@aoshi (29.12.2013 21:33): Hrozně se na to těším, jen mě štve že dovolená skončila a zítra jdu do práce, takže kdo ví kdy se k tomu zas dostanu :-)
Ale opravdu doufám že Arkane dělají i na dvojce, ten svět má skvělý potenciál.
Jo a skladba Honor for All v titulcích je naprosto parádní.
@Paul (29.12.2013 21:08): Tiez som to nedavno dosiel druhykrat s vysokym chaosom a dojmy mam z toho uplne rovnake.
DLCcka mi v tom pridu este lepsie, lebo tam je rozdiel medzi low/high chaosom z mojho pohladu diferencovany este trosicku viac. (Resp v tom ci si klucove postavy zabil, alebo nechal zit)
(Spoilery) Tak druhé dohrání, high chaos styl, mě bavilo ještě víc než první. Bez těch morálních restrikcí jsem využíval všechny schopnosti velmi liberálně, což vyloženě svádělo k loadování a zkoušení řešit situace různými způsoby - doslova jsem se v tom vyžíval. Takže mi tento průchod nakonec trval 28 hodin, prakticky stejně jako první low chaos hraní.
A ten vliv high chaos jak na hru (mnohem víc weeperů a krys, nějaký ten sidequest ani nebyl možný udělat) tak na děj (hlavně poslední mise a osud postav) je dost brutální. Hodně mě pobavil Samuel, jak nasraně vystřelil do vzduchu aby na mě upozornil.
A konec s Emily padající z majáku..ikdyž i tady se mi líbilo že tu byla možnost jí zachránit, ne že by ten konec byl o moc pozitivnější :)
Ještě jsem o pár procent hodnocení zvýšil, takhle epicky mě baví jen málo her. Těším se teď na Knife of Dunwall/Brigmore Witches.
@mazar1234 (29.12.2013 17:14): Súhlasím, ja som hral z TES síce len Arenu, Morrowind a Oblivion, ale i tak sa tam dali nájsť prepracované vzťahy a intrigy, či zaujímavé questy a odkazy na tú minulosť (lore) ako keby bol ten príbeh tak nenásilne podávaný ako niečo na pozadí. Trebárs aj ten Morrowind, je jasné, že tou úplne hlavnou linkou hráč zabil málo času a netvrdím, že to bolo najlepšie spracované, ale to ako hráč prenikal do zvyklostí toho kontinentu a dunmerskej cirkvi, hlavných domov alebo tých kmeňov a to všetko vo vzťahu k impériu a iným rasám malo svoju prepracovanosť a napr. bol dosť vidieť ten vplyv Dagoth Ura, rovnako (a možno ešte viac "subtle") ako v prípade Mordoru na začiatku Pána Prsteňov, než bola celá Stredozem v konflikte.

Daggerfall som inak nehral hlavne kvôli tomu, že hoci viem, že zo začiatku by ma to mohlo frustrovať, nakoniec by som as jedného dňa postavil od pc s myšlienkou: "what year is it?".
je to sice OT preberat Bethesdu a TES seriu v Dishonored...

...ALE...

aj Bethesda vedela napisat komplikovany zamotany a velmi, velmi prepracovany pribeh/system vztahov a dej a to konkretne v hre Daggerfall.

Evidente je vseobecne seria TES posudzovana podla Oblivion/Skyrim a prinajlepsom Morrowind/Oblivion/Skyrim no malokto ma nejake ponatie o Daggerfalle ci nebodaj Arene (hoci ta nebola nejako extra zaujimava).

Jakozto studijny material prikladam 2 linky
Korytnaci mago blog
Dennik hrania od Crasha kde su cely dej a vsetky questy detailne popisane
@LIUWIL (29.12.2013 14:45): To, že je niečo akčné a zároveň pomalé sa vôbec nevylučuje. No je to primitívne, zbrane majú rovnaké vlastnosti a vždy je to o tom osvetliť cieľ a vystreliť. Jeden jediný a stále rovnaký spôsob a nič k tomu. Ak toto nie je primitívne, tak čo je potom primitívne?

Práveže zmeny tam boli, už medzi Morrowindom a Oblivionom bola napr. zmena v tom, že sa začal aktívne využívať štít (a nielen pasívne bloky v záležitosti od výšky skillu) a hra rozširovala počet možných útokov zbraňou súvisiacich so silou, rýchlosťou a smerom výpadu, to sa postupne rozširovalo zlepšovaním skillu po určitú hranicu. Jasné, stále to nebolo úplne super, napr. systém z Dark Messiah bol veľmi podarený čo sa týka šermovania z pohľadu prvej osoby a ten by som tam bral, ale zároveň to nebolo ani až tak fádne, napr. boje v aréne v Imperial city som si užil. Oveľa viac šťavy zo súbojov uberal level scaling. Tak TES bol pre mňa vždy viac o exploringu a sidequestoch, o hernej mytológii a folklóre. Samotný príbeh by nebol zlý, keby jednotlivé akože cliffhanger momenty po čase neboli na dennom poriadku a obyčajné (zatváranie brán do oblivionu, likvidácia drakov). Pointa je v tom, že tá hra mala viacero možností čo robiť a ako to robiť a preto nestála len na samotnej akcii a tým pádom človek pri tom netrpel. Napr. v Morrowinde a v podstate aj Oblivione ma dosť bavilo postupovať v rankoch rôznych gíld, už len pre ten pocit z "kariérneho rastu".