Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@silon (03.07.2015 22:56): No jistěže, teď jsem si dal sice trošku pauzu, hledám něco pořádného co si zahrát a musím postupně dopsat recenze WADů co mám dohrané, ale na Doom se prostě zapomenout nedá.
Profesionální remake soundtracku k první epizodě Doomu od dvorního hudebníka studií 3D Realms a Interceptor Andrewa Hulshuta. Obsahuje MP3 i WAD.
IDKFA Soundtrack
@PavelU (10.05.2015 15:10): No tak čistě teoreticky by měly být v tom plánovaném releasu v. 20, jak jsem psal níže. Uvidíme, co to bude zač. Megawad pro BD Beyond Hell and Earth je hotov cca z 50%.
Já bych uvítal nějaký pořádný Brutal Doom megawad, kde by vynikla ta rozsáhlost exteriérových map, které umí autor modu tvořit. To by bylo fajn. Jinak někdy určo zopáknu Hellbound, tentokráte s BD, což by měl být větší nářez, jak s HD (Hard Doom). Verze 7 ve vývoji, už aby vyšla.
btw: já chápu hraní brutal dooma v původních mapách, ale proč s ním hrát Knee-Deep in ZDoom např. když je Knee-Deep in ZDoom dobrý sám o sobě a moc vylepšovat už nepotřebuje?:)

(jinak si asi pletu Tormentor667 a Sgt. Mark IV - jestli to není jeden člověk, tak sorry =)
@leebigh (10.05.2015 00:03): no relevantní argument, proč je brutal doom otravný mód, protože díky němu blbne kompatibilita a projekty které jsou pro DOOM 2 nikoliv pro BD s ním mají problém a lidi, co se ještě uraženě dožadují toho, aby tento mód fungoval na těchto projektech jsou kapku mimo =))
Proto Sgt. Mark IV rozumím (a to říkám proto, že jsem zaznamenal nějaký malý hate na jeho adresu)
@pajmič (09.05.2015 18:40): Nicméně ne každý ho má v lásce - viz zde. Sgt. Mark IV je určitě kontroverzní osobnost a na Doomworld a ZDoom fórech ho zabanovali, když prý v nějaké diskusi snad někoho podněcoval k sebevraždě či co.
@Bodkin (23.01.2015 10:36): Jo no... To jo - ale já mám jen integrovanou grafiku na základní desce. Nemám herní PC, takže se novým hrám tak trochu vyhýbám. A moc se mi nechce investovat do herního PC - zase tak moc hry pro ně důležitý nejsou :D Já prachy vrážím do jiných věcí :)
@Bodkin (23.01.2015 10:16): No, já se o nový hry vlastně vůbec nezajímám a nehrál bych ani F.E.A.R kdybych ho nedostal :)
Ale jak jsem teď viděl ten chvilkový gameplay... celkem mi to připomnělo Clive's Barker Undying :D To si možná zahraju :)
@Crash (22.01.2015 10:30): Hezky se na to kouká :-). A musím říct, že hned ten první díl mi udělal radost, tenhle level mám rád a je fakt pekelnej, ale docela mě překvapilo, že ani jeden z nich nevěděl, že toho Cyberdemona na konci jde krásně telefraggnout a nemusíte do něj vystřeli jedinej náboj.
[přesunuto z komentářů]

Tadyta hra odstartovala doomovky.Arzenál zbraní:
Boxerka.
Motorová pila-vhodná na démony.
Pistole.
Brokovinice.
Kulomet.
Raketomet.
Plasma Gun.
BFG.
Iq nepřátel je slušný.

Pro: Vše.

Proti: Nic.
Musím říct, že taky už to hraju radši s mouselookem, je to takové přirozenější, i když to vnímám tak trochu jako cheat...ale ne tak hrozný, jako když si člověk povolí skákání...
Mouselock jsem v Doomu zkoušel. Hned jsem ho vypnul. Neni nad starou dobrou hratelnost Dooma, kde to nahoru a dolu zaměřuje samo.
@Crash (11.01.2014 18:48), @PRIVATE MARTIN (11.01.2014 18:20), @mazar1234 (11.01.2014 18:39): CyClones má mouselook zhruba na úrovni System Shocku. Tj. myší se primárně neotáčí, ale zaměřuje na různá místa na dané obrazovce (jestli mě paměť neklame, tak v CyClones se dalo otáčet krom jiného tak, že člověk dojel kurzorem na pravý nebo levý kraj obrazovky, ale nebylo to příliš praktické).

Jinak CyClones je výborná FPS, kterou málokdo zná a téměř nikdo ji nedohrál. Principielně takový jednodušší System Shock (nutnost přesného míření, inventář, objective based levely). Krom jiného skvělá atmosféra (a jedna z nejhorších map, kterou jsem kdy ve FPS viděl :-)) ).

EDIT: Tak jsem cvičně chviličku CyClones hrál (myšleno opět, od posledního dohrání uplynulo tak patnáct let). Nejlépe se hra asi hraje WSAD + QE otáčení vlevo/vpravo. Otáčet se ještě dá oním dojetím kurzorem na kraj obrazovky, případně se dá realizovat celý pohyb postavy držením pravého tlačítka a pohybem myši (kurzor se tak natvrdo vycentruje a chodí se, strafuje a otáčí pohybem myši). BTW Raveni jsou v grafické stránce hry vidět jaxvině.
@mazar1234 (11.01.2014 18:39): Ty brďo a já žiju v mylném domnění, že to byl Quake a on Future Shock vyšel o měsíc dřív. I když teda vzhledem k tomu CyClones to máme blbě oba, akorát já dodneška o tý hře neslyšel.
@Mount (11.01.2014 15:50): Ak tym myslel kompletny "mouselook" v zmysle hybat pohladom hore/dolu tak je tvoje prirovnanie dokonale trefne.

Lebo Doom sa praveze na mysi pohodlne hral, vlastne to bola zrovna hra u ktorej som zacinal cistou klavesnicou a neskor som potom presiel na mys+keyb, vtedy este nie WAXD ale na klasickych sipkach >dopredu, dozadu, strafe left, strafe right< otacanie dolava/doprava mys aj strelba samozrejme mys.

Cize hra ide krasne hrat na mysi, akurat vtedajsie enginy az do prichodu Terminator FS boli proste bez standardneho mouselooku co sa tyka pohybu hore/dolu.
@Honzek (komentář): dát do proti: absenci ovládání myší, to snad může jen.... To je jako vyčítat černobílému filmu, že není barevnej. Tohle mi hlava fakt nebere pane redaktore..