Uz ani nepamatuju, kdy jsem vytuhnul u hry 3 hodiny v kuse prilepeny na monitoru. Zatím jsem nadšený. Purist je samozřejmě standard. Včera jsem zdrhnul z Terminus hotelu, ta pestirna byla parádní :) jen těch nepřátel je tam trochu nerealne moc...
Diskuze
Kryl jsem se u zdi (přitiskl se k ní) a viděl mne civilista: "Hej, jsi asi velkej špión, co?" (výsměšně)
@Hrdlodus (23.08.2014 18:59): Absolution má naopak asi najzaujímavejší príbeh (nezamienať so slovom najlepší), kdežto ostatné diely často pôsobia epizodicky.
Pokud jde o příběh, podle mě je nejlepší příběh prvního dílu.
Dvojka, trojka a čtyřka mají příběh jen aby nějaký byl.
Pětka má příběh nezajímavý, ale funguje jako důvod, proč zavést 47 do daných lokací a situací.
Dvojka, trojka a čtyřka mají příběh jen aby nějaký byl.
Pětka má příběh nezajímavý, ale funguje jako důvod, proč zavést 47 do daných lokací a situací.
@Borghal (22.08.2014 21:24): Kdepak. To je navíc. Hra je postavená na tom, že máš cíl a splň jakkoliv chceš. K tomu hra nabídla převleky, což jako nejvýraznější prvek série se stalo symbolem Hitmana. A pak je tam hodnocení, pokud jsi frajer a zůstaneš po celou dobu v červené vázance.
Druhá část výtky, to už je o tom, co člověk chce od hry. Mne to bavilo a vyhovovalo. Mise byly nastaveny k obrazu příběhu a v rámci toho bylo skoro ve všech misísch dostatek volnosti, jak cíl splnit.
Druhá část výtky, to už je o tom, co člověk chce od hry. Mne to bavilo a vyhovovalo. Mise byly nastaveny k obrazu příběhu a v rámci toho bylo skoro ve všech misísch dostatek volnosti, jak cíl splnit.
@Hrdlodus (22.08.2014 21:18): Nesouhlasím. Kdyby to byl princip celé hry, neexistuje hodnocení za nepoužití přestrojení... Jenže to že to existuje ti říká - jde to udělat bez toho, tak se koukej snažit!
A ta druhá část mé výtky - rád bych, kdyby se Hitman vrátil k tomu, co byl v předchozích dílech, tedy open level udělej-to-jak-chceš mise s nutným příběhovým minimem cutscén či koridorů. Tenhle díl to obrátil na hlavu a je to samý skript a koridor s občasnou špetkou volnosti. Plus ty přiblbé mise kde člověk jen zdrhá a ještě nemá na výběr kudy (to jako fakt z té knihovny musel vyjít zrovna hlavním vchodem? Okna, sklep, zaměstnanecké prostory, hm?), to si mohli autoři úplně odpustit.
A ta druhá část mé výtky - rád bych, kdyby se Hitman vrátil k tomu, co byl v předchozích dílech, tedy open level udělej-to-jak-chceš mise s nutným příběhovým minimem cutscén či koridorů. Tenhle díl to obrátil na hlavu a je to samý skript a koridor s občasnou špetkou volnosti. Plus ty přiblbé mise kde člověk jen zdrhá a ještě nemá na výběr kudy (to jako fakt z té knihovny musel vyjít zrovna hlavním vchodem? Okna, sklep, zaměstnanecké prostory, hm?), to si mohli autoři úplně odpustit.
@Borghal (31.01.2014 13:41): Vždyť o tom ta mise není. Máš se dostat pryč. A jsi Hitman, princip té hry je v použití převleku.
@Hrdlodus (22.08.2014 00:08): Chápem, že si chceš podiskutovať, ale neviem, či je toto správne riešenie, dosť možno si zbytočne zabil čas tak dlhým príspevkom a je otázne, kto všetko ti na to zareaguje. To nie je o tom, že by bola databáza mŕtva, ale nie každý proste sleduje diskusiu každej hry.
@Walome (09.11.2012 17:52): Jo, ten popis opravdu není dobrý. Přepíšu ho. Ale netvrdím, že to bude dobrý popis. Ono se snáze vidí chyby, než pak přijít na to, jak to udělat správně.
@Walome (13.11.2012 16:27): Podle toho, co je v té recenzi, se výsledná hra podstatně liší od recenzentovi doručené verze. Protože s většinou nesouhlasím ale hlavně na některé věci si vůbec nepamatuji, že by ve hře byly.
@Paul (20.11.2012 20:19): Jo, také jsem si říkal, že nemůžu zavřít dveře. Ale ocenil jsem, že se mi naopak nezavíraly do obličeje, když jsem v nich stál. To byla v minulosti otrava stát u dveří, pozorovat a furt otevírat dveře, které se magicky zavíraly. Také absence dívání se klíčovou dírkou mne překvapila. Ale zkus se nad tím zamyslet... Zkus se podívat skrz FABku. Naopak v minulosti jsem si říkal, jaktože všechny dveře jsou na ty staromódní velké klíče. Takže naopak by to měli fanoušci ocenit, za příklon k realitě. Ovšem alespoň jsem čekal, že budu moci opatrně otevírat dveře. Co je špatného s převleky? Ostatní jsou drobnosti (ne, že by se drobnosti neměly kritizovat). Nebudu kritizovat Instinct, když je tu purist mód.
@Paul (20.11.2012 20:27): To nechápu, co máš proti purist. Odehrál jsem v tom celou hru a bylo to parádní. Jediné nápovědy v purist módu jsou: Zvuk, když mě někdo vidí. Informace, když mě někdo objevil/pronásleduje/přestal pronásledovat/přestal hledat. Označení cíle při aktivaci Instinctu. (Instinct je tu pouze na projití kolem stráží a Mark&Execute.) Takže mě purist rozhodně bavil. A když zmíním další rozdíly: Purist byl dokonce lehčí než snadná obtížnost. Ve snadné, když jsem chtěl někoho odlákat, musel jsem předmět hodit kousek od něj. V purist módu jsem mohl předmět hodit vcelku daleko a osobu tak snadno odlákat do soukromí.
A ještě kritizuješ, že musíš mačkat Q, když chceš někoho dostat do limbu? Naopak to je zpestření, než když Hitman vše udělá za vteřinu sám.
@Paul (20.11.2012 22:45): Ať ti z Neogafu tedy vysvětlí, v čem mi snazší obtížnost ulehčí hru? Já neměl zásadní problém s purist módem. Jasně, bylo to obtížnější, ale rozhodně ne příliš obtížné. Pořád ta hra nabízí pro Hitmana tolik možností, že nepřátelé nikdy nevyhrají. Jo... pokud tím tedy nemyslí, že chtějí dojít k cíli v obleku aniž by někoho omráčili.
@Paul (21.11.2012 09:57): Konečně vývojáři uskutečnili to, že když se obleču za člena ochranky, tak zřejmě ostatní členové poznají, že můj obličej nikdy neviděli. A dostávají za to kritiku? Tak buďto ať si takoví lidé neříkají fanoušci Hitmana, ale "řadoví mainstream hráči, kteří milují autoheal".
@Paul (21.11.2012 18:38): Jo, příběh dobrý není.
@Paul (22.11.2012 00:27): Při hudbě jsem vzpomínal na maďarský symfonický orchestr a Jespera Kyda. Zde hudba není vůbec pamětihodná. Možná jedna, dvě písničky.
@Walome (22.11.2012 20:47): Ty si stěžuješ na to, že 47 má v kapse cihlu nebo hrnek? V Blood Money měl po kapsách celý arzenál, který našel v celé misi. Kolikrát bylo to kolo v inventáři takvelké, že jsi neviděl na druhý konec. Ale zase je fakt, že v minulém díle nedovedl schovat velkou brokovnici pod kabát.
@Walome (25.11.2012 15:55): V této misi to bylo docela o štěstí vyhnout se policistům. Na purist mám hodně málo Instinctu, tak můžu projít kolem dvou až hlídek a pak už jen doufat a hrát o čas. Ale zas tak hrozné to nebylo.
@Walome (25.11.2012 16:44): Tak hlavně je to sandbox. Hraj si jak chceš. Motivací pro stealth je kromě větší zábavy také obtížnost. Ten argument samozřejmě padá, když někdo nehraje na nejvyšší obtížnost. Jako pořád i na purist je vcelku v pohodě všechny vystřílet, ale jakmile hráč udělá chybu, dají mu to nepřátele sežrat a jde rychle k zemi. Jinak na purist není autoheal, pouze lékárny. Ale za to by měli hráči naopak děkovat, že mají hru, kde si mohou vybrat, jak budou hrát. Stejné je to u Crysis 2. Prošel jsem celou hrou se zapnutou neviditelností, ale mohl jsem prostě pobíhat kolem s těžkým kulometem. U Cryis to bylo dělané na akci a hrát stealth byla děsná nuda. U Hitmana je to opačně. (Tedy akce ve smyslu střílení. Jinak u Hitmana je alespoň zábavné i tiché zabíjení.)
@Abel (25.11.2012 17:19): Tak to nepoužívej. Když chce někdo zábavné přestřelky, tak přece nebude používat Mark&Execute.
@Garret (29.11.2012 19:59): Ne, je to sandbox. Ale přece jen ne takový jako dříve. Ne, že by hra tlačila hráče do toho, kudy má jít, jen mu v některých misích nedává tolik příležitostí, které může využít.
@Walome (02.12.2012 00:20): Jo tak, tys to hrál z pohledu z vlastních očí. Tak to pak uznávám, že to je rázem jiná obtížnost.
Adam Jensen disguise: Páni, to s tím někdo nadělá. Prostě DLC. Zábava navíc.
@Walome (07.12.2012 09:59): Souhlas. Vtipné a dobrý virál. A ještě tam kritizují zabití jeptišek. No... prostě bych to nekritizoval. Zabíjení špatné jakékoliv, to si budeme vybírat, jaké zabití je špatné již příliš? (Pokud nejde o válku.)
@Walome (01.01.2013 15:39): Jaký náznak? Je tam normálně naživu. Ale nepochopil jsem, jak to teda bylo. Buď byli od začátku domluvení. Ale nechápu proč. Diana mohla 47 normálně najmout na zabití Travise. Pokud chtěla Victorii ochránit, dokázala by to i bez téhle šaškárny. A pokud chtěla krytí - jako že je mrtvá, aby mohla v klidu něco dělat - nebyl tam ani náznak, že by toho nějak využila. Hitmanovi ani Victorii nijak nepomáhala.
Tak je jiná varianta, že 47 ji opravdu přišel zabít. Tohle nijak Diana nahrát nemohla. Takže přežila opravdu jen náhodou. Prostě ta zápletka se mi nelíbila.
Ale alespoň navázali na minulý díl. Diana zničila/ochromila agenturu kvůli Victorii, 47 zachránila pro své účely. Agentura přežila a jde Dianě po krku. Ale Diana je zkušená agentka.
@Walome (05.01.2013 23:43): To přece není neúcta k minulým dílům. Kdy tento díl Dianou začíná, tak vidíme i její obličej. Agent CIA a šlapka také nebyli v každém díle. A zmiňované lokace je alespoň zajímavá.
Málo měst tam bylo, ale zase to nahrazovali tím, že samotné lokace byly naplněné pokaždé něčím jiným. Takže mi ani nevadí, že jsem nebyl ve více podnebných pásech, když lokace jsou stejně uvnitř. Ale beru, že to moc diferencované nebylo.
Příběh podle mě mizerný byl. Ale zábavný. A ocenil jsem ty speciální mise (které navýšily počet misí). Zabití Lennyho, osobní krejčí a jeho suterén(!), wrestling. Ale i ostatní: striptýz bar, marihuanové doupě, odstřelování prasat.
@Thundeus (05.01.2013 23:49): @becki_tu (05.01.2013 23:54): Příběhově jsou jeptišky atd. pitomé, ale alespoň jiné a zábavné. I když Blood Money měl celkově zajímavější převleky. I, jak psal Walome, různorodější lokace. Ale jak jsem psal, tady byly také zajímavé a specifické lokace.
@Walome (04.03.2013 10:35): Tak on je děsně efektivní. Pokud se Ti tedy povede mačkat klávesy. Nevím jak na nižších obtížnostech, ale na purist je reakční doba šibeniční. Většinou mě soupeř zbil. Stačily mu dvě úspěšné rány a ležel jsem na zemi. Když to člověk párkrát vyzkouší, tak už to jde, ale při misi baru bych všechny vymlátit nedokázal. Chtělo to co nejvíce se vyhýbat konfrontaci a soustředit, abych zmáčkl správné tlačítko. Opravdu stačilo jen o chviličku zaváhat a už jsem dostal ránu. Ale mise to byla zábavná.
@Walome (23.03.2013 09:28): V jedné chvíli to tam detektiv zmiňuje: "Máme tunu svědků, ale všichni se shodnou jen na tom, že je plešatý a má tetování." Jeden by řekl, že to je vcelku slušné rozpoznávací znamení.
@Phoenix (17.01.2014 15:43): Právě proto má být člověk opatrný. Někdy se mi stalo, že jsem byl příliš hrr a někdo mě poznal. Tak jakmile začal otravovat s tím, že si mě chce prohlédnout, šel jsem klidně dál. Pak vytáhl zbraň a já se mohl vzdát. Buď jsem se vzdal a pak ho omráčil nebo jsem šel dál, pokud by to omráčení nemělo smysl. Někdy i začal střílet, ale to už jsem došel ke dveřím a prošel do další úrovně, kam mne nepronásledovali.
Jinak je tu Instinct, který je od toho, aby šlo projít kolem strážce. Takže ve stejném obleku Tě alespoň pustí do jinak nepřístupných míst a jde jen o ten okamžik projití kolem strážce.
Mise, kde nemáš někoho zabít jsou o tom, že musíš nejprve projít někudy, aby ses dostal do úrovně s cílem. Ale pořád tam máš jiné nepřátele, kterým se musíš vyhnout. To mi přijde jako zbytečná kritika. Pokaždé je tu nějaký cíl. A vražda v té poslední úrovni také bude.
A nehitmanovské hovadiny. Chápu, co Ti vadí. Ale tak tvůrci také chtějí tu hru ozvláštnit. Dát tam pár "jiných" misí, aby člověk nedělal pořád to samé dokola. Wrestling - do ringu jsi vůbec nemusel chodit. Střelnice - své zbraně sis mohl vzít po hitmanovsku a na soutěž se vykašlat. Já dokonce musel, protože v purist módu je ta ženská příliš dobrá a já bych musel střílet rychle a přesně samé headshoty. Svým nejlepším výkonem jsem byl stále dost daleko za ní. Nakupování obleku - tam už žádná výmluva není, ale zase je to krátké. Chápu to, ale já si to užil. A alespoň jsem měl příležitost podívat se do suterénu. Vrtulník - také tu výmluva není. Zase chápu, ale holt prostě další zpestření. Hallo to my Little Friend - celá mise byla klasická a šlo akorát o ten konec. Zase chápu, že tu není možnost jiného zabití. Tvůrci asi nechtěli dalšího zločince nechat jen tak zabít. A Meet Your Brother je závěrečná speciální mise. Tak chápu že to zase bylo příliš akční, ale zase to beru jako něco "jiného". Takže mi z toho vychází, že v těch několika případech chápu Tvé rozčarování, ale že to není důvod se na vývojáře zlobit, že párkrát připravili něco navíc. Jako poslední mise v Blood Money.
@Chuck (komentář): Strhávání bodů za omráčení je logické. Usnadňuješ si tak průchod. A v příběhové části hry jsou body stejně skoro k ničemu, tak nevím, že by to muselo být přímo negativum hry.
A přiškrcování chvilku trvá. Směšné možná je, ale neduh? Je to takové omezení - "Chceš být za hodného a neprovést rychlé zabití? Tak se ale ujisti, že máš na to čas."
To jen tak, jestli tohle jsou důvody pro snižování hodnocení.
@ještěr (komentář): Pokud sis z misí dělal Mogadiša, je to jen a jen Tvé chyba. Hra Tě do to ho nenutí. Hrál jsem na purist a máš dostatek možností, jak si nezašpinit ruce. Převleky, Instinct, odlákání pomocí hozeného předmětu, průlezy, omračování.
Systém projití kolem strážce se zakrytým obličejem není špatný nápad.
Headshot je vždy smrtelný. To, že neumíš střílet, je opět Tvůj problém.
@MATADOR (komentář): Hitman se perfektně hodí na filmové zpracování. Vždy jsem 47 bral jako stylovou postavu. V obleku, s tvrdým výrazem, provádějící perfektní práci. I při hře si užívám "filmové momenty" - záběry.
Tvůrci připravili více příběhový zážitek a tomu byly přizpůsobeny mise. Tak to většinou nejde bez občasného omráčení. A v pár případech i bez výjimečného zabití.
O náhodě to většinou není. Pečlivý přístup a opatrný postup. a vystřílení tupých nepřátel, kteří chodí na stejná místa bylo i v minulém díle. Prostě buď to umíš hrát nebo musíš střílet.
Nepřátelé tedy mají ostříží zrak, ale to je problém skoro všech her. A princip, že prokouknou stejný převlek, jaký mají oni na sobě, je zavedený schválně. Ono přece jen poznají, když se do stejnokroje obleče cizinec. Naopak v jiném převleku hráče z ničeho nepodezírají. Což ale také neodpovídá. Když tam mají stálého kuchaře a najednou si vezmu kuchařskou čapku a procházím se kolem nich, asi by také poznali, že tenhle člověk im většinou nevaří. Ale tak hranice někde naprogramována být musí.
Souhlas s hudbou. Kyd chybí.
A souhlas s příběhem. Trapný. Ale spíš slouží k představení těch ulítlých postav a k zavedení na ta místa a k těm misím. Zabití Lennyho jsem si vychutnal několikrát.
@Walome (komentář): Monolog školačky v menu nemusí člověk poslouchat déle než vteřinu. Což v době nepřeskočitelných reklam není příliš otravné.
Co je za problém se dvěma Silverbally? Vypadá to dobře, na jedno kliknutí vystřelí jedna kulka a v případě potřeby je to efektivní. A ničemu to nevadí.
Mark&Execute nemusíš vůbec používat, děláš si snad srandu?
Aby to byla dobrý stealth hra, tak potřebuješ dostat nějakou odměnu? Dobrou stealh hru dělá dobrý stealth gameplay, ne jestli dostaneš nový tlumič na Kazo TRG. A kupování zbraní tu není, protože by to neodpovídalo příběhu. Ale kupování a vylepšování zbraní je tu stále v módu Contracts.
Tak tam je několik speciálních misí, kde jde o průchod nepřátelským územím, aby ses dostal tam, kam chceš. To potřebuješ achievement za každou misi?
Mrtvé tělo dívky vůbec nehledáš. Ty se pouze snažíš utéct. A cestou posloucháš, že oni hledají tu dívku. A cestou na ni narazíš. A využiješ ji k odlákání policistů z cesty.
Kupování obleku byla specialitka navíc, to se budeš zlobit na vývojáře za to že přidali nějaký ten zajímavý bonus, kterým zpestří hru?
V záhonu marihuany se schováváš v rámci mise, kdy utíkáš před policií. Co to vůbec je za argument. Marihuana je design lokace.
Triád jsem si tam teda nevšiml.
Než po Tobě začnou střílet, pokaždé Tě upozorní. A pokud jsi náhodou neproklouzl hloboko do nepřátelského území, máš dostatek času, abys zařadil zpátečku. A pokud ne, tak buď už Tě hledali předtím nebo jsi v misi, kde nejdříve střílejí a pak se ptají.
Hra Tě vůbec neponouká zabíjet nevinné policisty. Dostáváš tu možnost, ale oni po chvilce od okna odejdou. Nemusíš nutně vyhodit každého, kdo se rozhlíží z okna. To je ten systém, kdy hra nabízí hrát jako SA, po kterém tak usilovně toužíš - tedy nevyhazovat lidi z okna, nebo si plně užívat zabíjení a čištění lokace a pak máš k dispozici různé možnosti zabíjení, abys nemusel jen tupě střílet do hlav.
AI by vylepšení neuškodilo.
Scénář je mizerný. Ale rozhodně zábavný. Včetně wrestlingu.
Co bys chtěl od mise? V každé někoho zabít? Některé mise jsou o tom projít zahradou, aby ses dostal do domu. Pak projít domem, aby ses dostal do sklepení. A teprve tam můžeš zabít cíl. Ale pokaždé jsou v těch lokacích nepřátelé, kterým se musíš vyhýbat. Takže pokaždé je to hra. Holt se šetří místem. I tak se většinou mise načítali v řádu minut. Naopak to kvituji. Někdy si chci zahrát nějaký kousek a nechci kvůli tomu procházet celou dlouhou lokací, takže když tady mohu rovnou skočit do sklepení a zahrát si tu zábavnou část ve sklepení, tak jsem rád.
Já nevím jakou potřebuješ motivací hrát stealth jinou než tu, že sis koupil stealth hru za účelem hrát stealth a samotný fakt, že hrát ji stealth je větší zábava. A ona je zábava i jen stealth kosit nepřátele. Ty jsi Hitman, máš zabít svůj cíl. Na způsobu nezáleží. Stealth je bezpečnější a jistější. Ale jestli projdeš neviděn, neslyšen nebo jestli budeš cestou potichu zabíjet či omračovat je na Tobě, co Tě baví víc.
Tak po přečtení komentáře nařizuji: Nahoď zpátky těch 60 procent, protože důvody, pro které jsi dal 45 jsou neopodstatněné.
A pokud někdo bude mít zase připomínky, že reaguji na dva rok staré příspěvky, tak je to proto, že jsem na DH přišel proto, že jsem doufal, že si popovídám o hrách, které jsem hrál. To se prakticky vůbec neděje, databáze je mrtvá. Tak si to vynahradím alespoň takto, že zareaguju na všechno v diskuzi a uspokojím tak svou touhu po diskuzi o hře, kterou jsem právě dohrál.
@Walome (13.11.2012 16:27): Podle toho, co je v té recenzi, se výsledná hra podstatně liší od recenzentovi doručené verze. Protože s většinou nesouhlasím ale hlavně na některé věci si vůbec nepamatuji, že by ve hře byly.
@Paul (20.11.2012 20:19): Jo, také jsem si říkal, že nemůžu zavřít dveře. Ale ocenil jsem, že se mi naopak nezavíraly do obličeje, když jsem v nich stál. To byla v minulosti otrava stát u dveří, pozorovat a furt otevírat dveře, které se magicky zavíraly. Také absence dívání se klíčovou dírkou mne překvapila. Ale zkus se nad tím zamyslet... Zkus se podívat skrz FABku. Naopak v minulosti jsem si říkal, jaktože všechny dveře jsou na ty staromódní velké klíče. Takže naopak by to měli fanoušci ocenit, za příklon k realitě. Ovšem alespoň jsem čekal, že budu moci opatrně otevírat dveře. Co je špatného s převleky? Ostatní jsou drobnosti (ne, že by se drobnosti neměly kritizovat). Nebudu kritizovat Instinct, když je tu purist mód.
@Paul (20.11.2012 20:27): To nechápu, co máš proti purist. Odehrál jsem v tom celou hru a bylo to parádní. Jediné nápovědy v purist módu jsou: Zvuk, když mě někdo vidí. Informace, když mě někdo objevil/pronásleduje/přestal pronásledovat/přestal hledat. Označení cíle při aktivaci Instinctu. (Instinct je tu pouze na projití kolem stráží a Mark&Execute.) Takže mě purist rozhodně bavil. A když zmíním další rozdíly: Purist byl dokonce lehčí než snadná obtížnost. Ve snadné, když jsem chtěl někoho odlákat, musel jsem předmět hodit kousek od něj. V purist módu jsem mohl předmět hodit vcelku daleko a osobu tak snadno odlákat do soukromí.
A ještě kritizuješ, že musíš mačkat Q, když chceš někoho dostat do limbu? Naopak to je zpestření, než když Hitman vše udělá za vteřinu sám.
@Paul (20.11.2012 22:45): Ať ti z Neogafu tedy vysvětlí, v čem mi snazší obtížnost ulehčí hru? Já neměl zásadní problém s purist módem. Jasně, bylo to obtížnější, ale rozhodně ne příliš obtížné. Pořád ta hra nabízí pro Hitmana tolik možností, že nepřátelé nikdy nevyhrají. Jo... pokud tím tedy nemyslí, že chtějí dojít k cíli v obleku aniž by někoho omráčili.
@Paul (21.11.2012 09:57): Konečně vývojáři uskutečnili to, že když se obleču za člena ochranky, tak zřejmě ostatní členové poznají, že můj obličej nikdy neviděli. A dostávají za to kritiku? Tak buďto ať si takoví lidé neříkají fanoušci Hitmana, ale "řadoví mainstream hráči, kteří milují autoheal".
@Paul (21.11.2012 18:38): Jo, příběh dobrý není.
@Paul (22.11.2012 00:27): Při hudbě jsem vzpomínal na maďarský symfonický orchestr a Jespera Kyda. Zde hudba není vůbec pamětihodná. Možná jedna, dvě písničky.
@Walome (22.11.2012 20:47): Ty si stěžuješ na to, že 47 má v kapse cihlu nebo hrnek? V Blood Money měl po kapsách celý arzenál, který našel v celé misi. Kolikrát bylo to kolo v inventáři takvelké, že jsi neviděl na druhý konec. Ale zase je fakt, že v minulém díle nedovedl schovat velkou brokovnici pod kabát.
@Walome (25.11.2012 15:55): V této misi to bylo docela o štěstí vyhnout se policistům. Na purist mám hodně málo Instinctu, tak můžu projít kolem dvou až hlídek a pak už jen doufat a hrát o čas. Ale zas tak hrozné to nebylo.
@Walome (25.11.2012 16:44): Tak hlavně je to sandbox. Hraj si jak chceš. Motivací pro stealth je kromě větší zábavy také obtížnost. Ten argument samozřejmě padá, když někdo nehraje na nejvyšší obtížnost. Jako pořád i na purist je vcelku v pohodě všechny vystřílet, ale jakmile hráč udělá chybu, dají mu to nepřátele sežrat a jde rychle k zemi. Jinak na purist není autoheal, pouze lékárny. Ale za to by měli hráči naopak děkovat, že mají hru, kde si mohou vybrat, jak budou hrát. Stejné je to u Crysis 2. Prošel jsem celou hrou se zapnutou neviditelností, ale mohl jsem prostě pobíhat kolem s těžkým kulometem. U Cryis to bylo dělané na akci a hrát stealth byla děsná nuda. U Hitmana je to opačně. (Tedy akce ve smyslu střílení. Jinak u Hitmana je alespoň zábavné i tiché zabíjení.)
@Abel (25.11.2012 17:19): Tak to nepoužívej. Když chce někdo zábavné přestřelky, tak přece nebude používat Mark&Execute.
@Garret (29.11.2012 19:59): Ne, je to sandbox. Ale přece jen ne takový jako dříve. Ne, že by hra tlačila hráče do toho, kudy má jít, jen mu v některých misích nedává tolik příležitostí, které může využít.
@Walome (02.12.2012 00:20): Jo tak, tys to hrál z pohledu z vlastních očí. Tak to pak uznávám, že to je rázem jiná obtížnost.
Adam Jensen disguise: Páni, to s tím někdo nadělá. Prostě DLC. Zábava navíc.
@Walome (07.12.2012 09:59): Souhlas. Vtipné a dobrý virál. A ještě tam kritizují zabití jeptišek. No... prostě bych to nekritizoval. Zabíjení špatné jakékoliv, to si budeme vybírat, jaké zabití je špatné již příliš? (Pokud nejde o válku.)
@Walome (01.01.2013 15:39): Jaký náznak? Je tam normálně naživu. Ale nepochopil jsem, jak to teda bylo. Buď byli od začátku domluvení. Ale nechápu proč. Diana mohla 47 normálně najmout na zabití Travise. Pokud chtěla Victorii ochránit, dokázala by to i bez téhle šaškárny. A pokud chtěla krytí - jako že je mrtvá, aby mohla v klidu něco dělat - nebyl tam ani náznak, že by toho nějak využila. Hitmanovi ani Victorii nijak nepomáhala.
Tak je jiná varianta, že 47 ji opravdu přišel zabít. Tohle nijak Diana nahrát nemohla. Takže přežila opravdu jen náhodou. Prostě ta zápletka se mi nelíbila.
Ale alespoň navázali na minulý díl. Diana zničila/ochromila agenturu kvůli Victorii, 47 zachránila pro své účely. Agentura přežila a jde Dianě po krku. Ale Diana je zkušená agentka.
@Walome (05.01.2013 23:43): To přece není neúcta k minulým dílům. Kdy tento díl Dianou začíná, tak vidíme i její obličej. Agent CIA a šlapka také nebyli v každém díle. A zmiňované lokace je alespoň zajímavá.
Málo měst tam bylo, ale zase to nahrazovali tím, že samotné lokace byly naplněné pokaždé něčím jiným. Takže mi ani nevadí, že jsem nebyl ve více podnebných pásech, když lokace jsou stejně uvnitř. Ale beru, že to moc diferencované nebylo.
Příběh podle mě mizerný byl. Ale zábavný. A ocenil jsem ty speciální mise (které navýšily počet misí). Zabití Lennyho, osobní krejčí a jeho suterén(!), wrestling. Ale i ostatní: striptýz bar, marihuanové doupě, odstřelování prasat.
@Thundeus (05.01.2013 23:49): @becki_tu (05.01.2013 23:54): Příběhově jsou jeptišky atd. pitomé, ale alespoň jiné a zábavné. I když Blood Money měl celkově zajímavější převleky. I, jak psal Walome, různorodější lokace. Ale jak jsem psal, tady byly také zajímavé a specifické lokace.
@Walome (04.03.2013 10:35): Tak on je děsně efektivní. Pokud se Ti tedy povede mačkat klávesy. Nevím jak na nižších obtížnostech, ale na purist je reakční doba šibeniční. Většinou mě soupeř zbil. Stačily mu dvě úspěšné rány a ležel jsem na zemi. Když to člověk párkrát vyzkouší, tak už to jde, ale při misi baru bych všechny vymlátit nedokázal. Chtělo to co nejvíce se vyhýbat konfrontaci a soustředit, abych zmáčkl správné tlačítko. Opravdu stačilo jen o chviličku zaváhat a už jsem dostal ránu. Ale mise to byla zábavná.
@Walome (23.03.2013 09:28): V jedné chvíli to tam detektiv zmiňuje: "Máme tunu svědků, ale všichni se shodnou jen na tom, že je plešatý a má tetování." Jeden by řekl, že to je vcelku slušné rozpoznávací znamení.
@Phoenix (17.01.2014 15:43): Právě proto má být člověk opatrný. Někdy se mi stalo, že jsem byl příliš hrr a někdo mě poznal. Tak jakmile začal otravovat s tím, že si mě chce prohlédnout, šel jsem klidně dál. Pak vytáhl zbraň a já se mohl vzdát. Buď jsem se vzdal a pak ho omráčil nebo jsem šel dál, pokud by to omráčení nemělo smysl. Někdy i začal střílet, ale to už jsem došel ke dveřím a prošel do další úrovně, kam mne nepronásledovali.
Jinak je tu Instinct, který je od toho, aby šlo projít kolem strážce. Takže ve stejném obleku Tě alespoň pustí do jinak nepřístupných míst a jde jen o ten okamžik projití kolem strážce.
Mise, kde nemáš někoho zabít jsou o tom, že musíš nejprve projít někudy, aby ses dostal do úrovně s cílem. Ale pořád tam máš jiné nepřátele, kterým se musíš vyhnout. To mi přijde jako zbytečná kritika. Pokaždé je tu nějaký cíl. A vražda v té poslední úrovni také bude.
A nehitmanovské hovadiny. Chápu, co Ti vadí. Ale tak tvůrci také chtějí tu hru ozvláštnit. Dát tam pár "jiných" misí, aby člověk nedělal pořád to samé dokola. Wrestling - do ringu jsi vůbec nemusel chodit. Střelnice - své zbraně sis mohl vzít po hitmanovsku a na soutěž se vykašlat. Já dokonce musel, protože v purist módu je ta ženská příliš dobrá a já bych musel střílet rychle a přesně samé headshoty. Svým nejlepším výkonem jsem byl stále dost daleko za ní. Nakupování obleku - tam už žádná výmluva není, ale zase je to krátké. Chápu to, ale já si to užil. A alespoň jsem měl příležitost podívat se do suterénu. Vrtulník - také tu výmluva není. Zase chápu, ale holt prostě další zpestření. Hallo to my Little Friend - celá mise byla klasická a šlo akorát o ten konec. Zase chápu, že tu není možnost jiného zabití. Tvůrci asi nechtěli dalšího zločince nechat jen tak zabít. A Meet Your Brother je závěrečná speciální mise. Tak chápu že to zase bylo příliš akční, ale zase to beru jako něco "jiného". Takže mi z toho vychází, že v těch několika případech chápu Tvé rozčarování, ale že to není důvod se na vývojáře zlobit, že párkrát připravili něco navíc. Jako poslední mise v Blood Money.
@Chuck (komentář): Strhávání bodů za omráčení je logické. Usnadňuješ si tak průchod. A v příběhové části hry jsou body stejně skoro k ničemu, tak nevím, že by to muselo být přímo negativum hry.
A přiškrcování chvilku trvá. Směšné možná je, ale neduh? Je to takové omezení - "Chceš být za hodného a neprovést rychlé zabití? Tak se ale ujisti, že máš na to čas."
To jen tak, jestli tohle jsou důvody pro snižování hodnocení.
@ještěr (komentář): Pokud sis z misí dělal Mogadiša, je to jen a jen Tvé chyba. Hra Tě do to ho nenutí. Hrál jsem na purist a máš dostatek možností, jak si nezašpinit ruce. Převleky, Instinct, odlákání pomocí hozeného předmětu, průlezy, omračování.
Systém projití kolem strážce se zakrytým obličejem není špatný nápad.
Headshot je vždy smrtelný. To, že neumíš střílet, je opět Tvůj problém.
@MATADOR (komentář): Hitman se perfektně hodí na filmové zpracování. Vždy jsem 47 bral jako stylovou postavu. V obleku, s tvrdým výrazem, provádějící perfektní práci. I při hře si užívám "filmové momenty" - záběry.
Tvůrci připravili více příběhový zážitek a tomu byly přizpůsobeny mise. Tak to většinou nejde bez občasného omráčení. A v pár případech i bez výjimečného zabití.
O náhodě to většinou není. Pečlivý přístup a opatrný postup. a vystřílení tupých nepřátel, kteří chodí na stejná místa bylo i v minulém díle. Prostě buď to umíš hrát nebo musíš střílet.
Nepřátelé tedy mají ostříží zrak, ale to je problém skoro všech her. A princip, že prokouknou stejný převlek, jaký mají oni na sobě, je zavedený schválně. Ono přece jen poznají, když se do stejnokroje obleče cizinec. Naopak v jiném převleku hráče z ničeho nepodezírají. Což ale také neodpovídá. Když tam mají stálého kuchaře a najednou si vezmu kuchařskou čapku a procházím se kolem nich, asi by také poznali, že tenhle člověk im většinou nevaří. Ale tak hranice někde naprogramována být musí.
Souhlas s hudbou. Kyd chybí.
A souhlas s příběhem. Trapný. Ale spíš slouží k představení těch ulítlých postav a k zavedení na ta místa a k těm misím. Zabití Lennyho jsem si vychutnal několikrát.
@Walome (komentář): Monolog školačky v menu nemusí člověk poslouchat déle než vteřinu. Což v době nepřeskočitelných reklam není příliš otravné.
Co je za problém se dvěma Silverbally? Vypadá to dobře, na jedno kliknutí vystřelí jedna kulka a v případě potřeby je to efektivní. A ničemu to nevadí.
Mark&Execute nemusíš vůbec používat, děláš si snad srandu?
Aby to byla dobrý stealth hra, tak potřebuješ dostat nějakou odměnu? Dobrou stealh hru dělá dobrý stealth gameplay, ne jestli dostaneš nový tlumič na Kazo TRG. A kupování zbraní tu není, protože by to neodpovídalo příběhu. Ale kupování a vylepšování zbraní je tu stále v módu Contracts.
Tak tam je několik speciálních misí, kde jde o průchod nepřátelským územím, aby ses dostal tam, kam chceš. To potřebuješ achievement za každou misi?
Mrtvé tělo dívky vůbec nehledáš. Ty se pouze snažíš utéct. A cestou posloucháš, že oni hledají tu dívku. A cestou na ni narazíš. A využiješ ji k odlákání policistů z cesty.
Kupování obleku byla specialitka navíc, to se budeš zlobit na vývojáře za to že přidali nějaký ten zajímavý bonus, kterým zpestří hru?
V záhonu marihuany se schováváš v rámci mise, kdy utíkáš před policií. Co to vůbec je za argument. Marihuana je design lokace.
Triád jsem si tam teda nevšiml.
Než po Tobě začnou střílet, pokaždé Tě upozorní. A pokud jsi náhodou neproklouzl hloboko do nepřátelského území, máš dostatek času, abys zařadil zpátečku. A pokud ne, tak buď už Tě hledali předtím nebo jsi v misi, kde nejdříve střílejí a pak se ptají.
Hra Tě vůbec neponouká zabíjet nevinné policisty. Dostáváš tu možnost, ale oni po chvilce od okna odejdou. Nemusíš nutně vyhodit každého, kdo se rozhlíží z okna. To je ten systém, kdy hra nabízí hrát jako SA, po kterém tak usilovně toužíš - tedy nevyhazovat lidi z okna, nebo si plně užívat zabíjení a čištění lokace a pak máš k dispozici různé možnosti zabíjení, abys nemusel jen tupě střílet do hlav.
AI by vylepšení neuškodilo.
Scénář je mizerný. Ale rozhodně zábavný. Včetně wrestlingu.
Co bys chtěl od mise? V každé někoho zabít? Některé mise jsou o tom projít zahradou, aby ses dostal do domu. Pak projít domem, aby ses dostal do sklepení. A teprve tam můžeš zabít cíl. Ale pokaždé jsou v těch lokacích nepřátelé, kterým se musíš vyhýbat. Takže pokaždé je to hra. Holt se šetří místem. I tak se většinou mise načítali v řádu minut. Naopak to kvituji. Někdy si chci zahrát nějaký kousek a nechci kvůli tomu procházet celou dlouhou lokací, takže když tady mohu rovnou skočit do sklepení a zahrát si tu zábavnou část ve sklepení, tak jsem rád.
Já nevím jakou potřebuješ motivací hrát stealth jinou než tu, že sis koupil stealth hru za účelem hrát stealth a samotný fakt, že hrát ji stealth je větší zábava. A ona je zábava i jen stealth kosit nepřátele. Ty jsi Hitman, máš zabít svůj cíl. Na způsobu nezáleží. Stealth je bezpečnější a jistější. Ale jestli projdeš neviděn, neslyšen nebo jestli budeš cestou potichu zabíjet či omračovat je na Tobě, co Tě baví víc.
Tak po přečtení komentáře nařizuji: Nahoď zpátky těch 60 procent, protože důvody, pro které jsi dal 45 jsou neopodstatněné.
A pokud někdo bude mít zase připomínky, že reaguji na dva rok staré příspěvky, tak je to proto, že jsem na DH přišel proto, že jsem doufal, že si popovídám o hrách, které jsem hrál. To se prakticky vůbec neděje, databáze je mrtvá. Tak si to vynahradím alespoň takto, že zareaguju na všechno v diskuzi a uspokojím tak svou touhu po diskuzi o hře, kterou jsem právě dohrál.
Pro členy skupiny DH100na Steamu "soutěž" o jeden klíč na SteamGifts.
@Borghal (31.01.2014 13:41): Zrovna tady jsem si říkal, jak to asi lze udělat v obtížnosti Purist coby tichý zabiják. :-)
Ta knihovna byla prostě pitomý level. Téměř nemožné se dostat skrz něj neviděn neslyšen a bez převleku, 10 policajtů na jednu místnost... a jediný smysl celé té věci byl se odtamtud dostat hlavními dveřmi :- /
@Cobot (31.01.2014 11:33): Větší příklon k realitě je na jednu stranu fajn, takže i to maskování obličeje při procházení okolo člověka ve stejném oblečení nepůsobí určitě blbě, ale na druhou stranu - proč to podmiňovat nějakým snadno vyčerpatelným instinktem? Já vím, bylo by to zas příliš jednoduché, což také není žádoucí. To, že je oblek nedostupný, jsem neuváděl vyloženě jako výtku, ale jen jednu z možností, jak převlek získat, když ho neseberu nepříteli, což je možnost, kterou bych vyloženě nevyžadoval a zůstal u oblečení od eliminovaných nepřátel. Jestliže se ovšem nacházíš v blízkosti stejně oblečených nepřátel a nemáš v dané lokalitě jiné, což je ta mnou zmiňovaná knihovna, pak je docela problém se mezi nimi prodrat k určenému cíli, jelikož se často neubráníš projití v jejich těsné blízkosti, čím se stáváš bleskurychle podezřelým a stane-li se Ti to víckrát a použiješ několikrát onen instinkt, tak jako nic moc. V takovémto nepříliš jednoduchém postupu bych proto uvítal buď častější checkpointy, event. quicksave, za který bych se u takto zaměřené hry vyžadující větší dávku preciznosti opravdu nestyděl.
@Chuck (komentář): Já Absolution sice nehrál, ale to co popisuješ mi připadá spíš jako dobré nápady s větším příklonem k realitě. Je tedy fakt, že ne vždy je realita zábavná, ale třeba to, že oblek není 100% maskování mi naopak vyhovuje. Pokud někde makám a najednou se v práci objeví "nový kolega", tak to taky jentak nepřejdu jen proto, že má "firemní hadry". A to, že je převlek někde nedostupnej.. Proč by měl bejt dostupnej?
Body vrácené za uklizení těla jsou naprosto v pořádku. A to, že hra trestá za omráčení je dobře. Mě na většině stealth hrách právě vadí, že všichni jdou tak lehce omráčit a já na konci chodim "prázdnou" lokací. Takže i tohle zní dobře. Hitman má odejít neviděn a neslyšen...
A to škrcení..? Já tedy taky kdysi míval rád Old Shatterhanda s jeho jednovteřinovou omračovací pěsťovkou, ale ono někoho ormáčit škrcením taky v reálu asi trvá, jestli to tedy vůbec jde... (To by stálo za zkoušku...he he)
Mě spíš vadí tenhle typ stealth čas: cca od 2:05. Kuchař asi krájel cibuli, že nic nevidí. Ale tohle není jen tu. Občas to je i v jinejch hrách. Fakt směšné..
Ale jak říkám nehrál jsem ...
Body vrácené za uklizení těla jsou naprosto v pořádku. A to, že hra trestá za omráčení je dobře. Mě na většině stealth hrách právě vadí, že všichni jdou tak lehce omráčit a já na konci chodim "prázdnou" lokací. Takže i tohle zní dobře. Hitman má odejít neviděn a neslyšen...
A to škrcení..? Já tedy taky kdysi míval rád Old Shatterhanda s jeho jednovteřinovou omračovací pěsťovkou, ale ono někoho ormáčit škrcením taky v reálu asi trvá, jestli to tedy vůbec jde... (To by stálo za zkoušku...he he)
Mě spíš vadí tenhle typ stealth čas: cca od 2:05. Kuchař asi krájel cibuli, že nic nevidí. Ale tohle není jen tu. Občas to je i v jinejch hrách. Fakt směšné..
Ale jak říkám nehrál jsem ...
@Phoenix (29.01.2014 12:36)@Tarhiel (29.01.2014 02:01): Uvidím, možná Absolution přeruším, nahradím ho T3 a pak plynule přejdu na T4. :-)
@Chuck (28.01.2014 20:58), @Tarhiel (29.01.2014 02:01): jj, Thief 3 je podle mého nedoceněný a narozdíl od DX: IW (byť ten byl také nedoceněný, mou osobou počínaje) se předchůdcům IMHO vyrovná.
@Chuck (28.01.2014 20:58): Pripájam sa, Thiefa 3 skús, ale len s texture packom od Johna P - more eyecandy :P
@Isair (28.01.2014 20:26): Taky si to začínám myslet i litovat zároveň.
Hitman je imho o dost lepší než Thief, a to včetně Absolution... ale taky je to něčem úplně jiném, no :-) Nicméně i když mi Deadly Shadows přišlo jako nuda, na dnešní dobu to pořád vypadá slušně..
@Chuck (28.01.2014 18:31): Spíše sis ji měl ukrátit tímhle :). Řekl bych- skvěle vypadající a hratelné i dnes.
@Chuck (28.01.2014 18:31): Ty čekáš na Thiefa, aha :) tak to jsem zvědavej co na to budeš říkat.
edit: stejně ten postup není 100% :(
edit: stejně ten postup není 100% :(
@Walome (28.01.2014 16:04): No občas si u téhle hry říkám, jestli jsem přece jen neměl ten čas čekáním na Thiefa krátit tou snahou o rozehrání Chaos Theory. Sakra, já na ten Tvůj postup od soboty zapomněl! :-/
@Chuck (28.01.2014 15:24): Absolutně nesmyslnej. Hlavně po "uložení" jsou defaultně rozestavěný hlídky, takže po loadingu jsou pak jinde. U podobné hry je to prostě fail.
Taky se vám někomu stávalo, že hra se po loadingu odmítne načíst, popř. to v tom nejlepším případě načítá minimálně půl minuty? Pokud máte zabít 3 osoby a pokoušíte se zdolat tu třetí, je to dost super, když po restartu hry zjistíte, že si hezky zopáknete zabití těch dvou předchozích. Tenhle ukládací systém je u Hitmana fakt "kamarádský".
Tak hotovo, první zájemce obdržel klíč :)
@Chuck (18.01.2014 13:42): Bohužel, dřív jsem si na to nevzpomněl :)
@Paul von Talaczek (18.01.2014 13:39): To jsi nemohl přijít před týdnem? ;-)
Zdravím, kdyby měl někdo zájem, daruji Steam Klíč k této hře, dostal jsem to jako bonus k Ati VGA, ale tento styl her mě vůbec nebere. V případě zájmu napiště PM, první zájemce vyhrává ;)
@Phoenix (17.01.2014 15:43): Přesně :) nemám co dodat.
@Borghal (17.01.2014 14:21): To byl přesně jeden z důvodů, proč je Hitman Absolution podle mého průměrná střílečka (jako stealth akce zcela selhává, kromě neHitmanovských, ze Splinter Cell vykradených momentů, kde je třeba se plížit).
Téměř v každé úrovni je lidí stejného typu jako máku, používání převleků tak zcela ztrácí smysl (nehledě na to, že "pozná mě člověk ve stejném převleku" zcela postrádá logiku, těch šedesát policajtů na onom profláklém nádraží se určitě osobně zná). Občas je možné použít převleky dohromady s instinktem, ale to je tak nehitmanovská ptákovina, že jsem se na převleky úplně vybodl. Hitman od počátku značky netěžil ze Splinter Cell like plížení, těžil z používání převleků a s tím spojeným sociálním inženýrstvím.
Další věci, které mi pily krev, byly: QTE u blbého omračování, autoheal, nemožnost zhasínat / zavírat dveře, nemožnost manuálního ukládání a do toho nefunkční checkpointy, místy zcela idiotská umělá inteligence (dokud se člověk plíží v lineárním levelu, tak díky skriptům celkem ok, jakmile začne střílet, tak se reakce NPC většinou zcela rozsype a jsou schopní chodit !pozpátku! postupně na porážku jako na jatkách do místnosti, ze které Hitman střílí), nesmyslné kladení důrazu na příběh, většina misí je lineárních a ani není úkolem někoho zabít, nemluvě o nehorázných nehitmanovských hovadinách typu "QTE wrestling", "soutěž na střelnici", "nakupování obleku" nebo "útěk před vrtulníkem".
Celé to na mě působí tak, že se borci nemohli rozhodnout, jestli vyrobí stealth akci nebo špionážní střílečku typu 24 hodin / Splinter Cell a nakonec to dopadlo tak, že hra není pořádně ani jedno. Pravdou je, že i takový Hitman: Codename 47 obsahoval voloviny, které si autoři mohli odpustit (Say Hallo to my Little Friend, Meet Your Brother), ale po vynikajícím sandboxovém Hitman: Blood Money jsem takový průšvih opravdu nečekal.
Téměř v každé úrovni je lidí stejného typu jako máku, používání převleků tak zcela ztrácí smysl (nehledě na to, že "pozná mě člověk ve stejném převleku" zcela postrádá logiku, těch šedesát policajtů na onom profláklém nádraží se určitě osobně zná). Občas je možné použít převleky dohromady s instinktem, ale to je tak nehitmanovská ptákovina, že jsem se na převleky úplně vybodl. Hitman od počátku značky netěžil ze Splinter Cell like plížení, těžil z používání převleků a s tím spojeným sociálním inženýrstvím.
Další věci, které mi pily krev, byly: QTE u blbého omračování, autoheal, nemožnost zhasínat / zavírat dveře, nemožnost manuálního ukládání a do toho nefunkční checkpointy, místy zcela idiotská umělá inteligence (dokud se člověk plíží v lineárním levelu, tak díky skriptům celkem ok, jakmile začne střílet, tak se reakce NPC většinou zcela rozsype a jsou schopní chodit !pozpátku! postupně na porážku jako na jatkách do místnosti, ze které Hitman střílí), nesmyslné kladení důrazu na příběh, většina misí je lineárních a ani není úkolem někoho zabít, nemluvě o nehorázných nehitmanovských hovadinách typu "QTE wrestling", "soutěž na střelnici", "nakupování obleku" nebo "útěk před vrtulníkem".
Celé to na mě působí tak, že se borci nemohli rozhodnout, jestli vyrobí stealth akci nebo špionážní střílečku typu 24 hodin / Splinter Cell a nakonec to dopadlo tak, že hra není pořádně ani jedno. Pravdou je, že i takový Hitman: Codename 47 obsahoval voloviny, které si autoři mohli odpustit (Say Hallo to my Little Friend, Meet Your Brother), ale po vynikajícím sandboxovém Hitman: Blood Money jsem takový průšvih opravdu nečekal.
@Borghal (17.01.2014 14:21): "úrovně jsou strašně droboučké, takže někoho takového potkáváš pořád... :-/" přesně.
Ale teď psali, že novej hitman bude "návrat ke kořenům"... sice nevim jaký kořeny myslej, ale...
Ale teď psali, že novej hitman bude "návrat ke kořenům"... sice nevim jaký kořeny myslej, ale...
@Walome (17.01.2014 13:30): Já ho teda měl nedostatek i na normal... to jeho otočení hlavou či chycení čepice ten instinkt žere, jak kdyby používal nějakou temnou magii..
Imho je to ok nápad, že tě poznávají lidé ve stejné uniformě, ale selhává to na tom, že úrovně jsou strašně droboučké, takže někoho takového potkáváš pořád... :-/
Imho je to ok nápad, že tě poznávají lidé ve stejné uniformě, ale selhává to na tom, že úrovně jsou strašně droboučké, takže někoho takového potkáváš pořád... :-/
@Chuck (17.01.2014 13:24): Pokud nehraješ na nejtěžší, tak Ti to může bejt fuk, protože instinkt dostáváš za každej prd.
Tak si kladu otázku, na co mi je v téhle hře převlek, když s ním okolo nepřátel prakticky nemůžu chodit. To zas někdo něco vymyslel!
Chystám se konečně dohrát Absolution. Hrál jej někdo s disguise modem ?
V hlavním menu mám na výběr absolution a contracts. Počítám že se asi jedná o multiplayer, je to tak? Nebo že by nějaká HD předělávka třetího dílu?
Teď si čtu ten popisek - fakt NPC berou do ruky tágo a útočí na hitmana? To se mi snad nestalo.
Jinak foto cosplay.
Jinak foto cosplay.
@Hrdlodus (11.05.2013 02:59): Já, ale jen letmo, protože to nestojí za řeč :) nápad excelentní, ale gameplay téhle hry je tak o ničem, že mě ani Contracts nebavil.
Co to psal o těch hráčských misích? Nevšiml jsem si, že by se tu o tom někdo zmiňoval.
Pohled kažuála co nehrál předchozí díly:
http://www.oldplayer.cz/hitman-absolution/
hra přímo pro něj :)
Ale já na Absolution, jakkoliv mě tam spousta věcí mrzí, taky vzpomínám celkem v dobrým a mám chuť si to časem zopáknout. Atmosféru a místy fakt zábavný mise to mělo.
http://www.oldplayer.cz/hitman-absolution/
hra přímo pro něj :)
Ale já na Absolution, jakkoliv mě tam spousta věcí mrzí, taky vzpomínám celkem v dobrým a mám chuť si to časem zopáknout. Atmosféru a místy fakt zábavný mise to mělo.
@Walome (10.05.2013 21:26): Dej pokoj, strašidlo.
@Paul (10.05.2013 20:16): :D prostě propadák roku.
Na amazonu za 5 dolarů
http://www.amazon.com/dp/B007VFHIHA/ref= ... 85255FD8C0CE461B9259
http://www.amazon.com/dp/B007VFHIHA/ref= ... 85255FD8C0CE461B9259
@montana (10.05.2013 17:09): tak tak. Ale teda dohráls to brzo, já poslední mise už jen protrpěl.
Tak nakonec nejlepsi ze vseho byl Kane, co vyvolal rvacku a Lynch na strelnici. Zbytek hry si uz ted po peti minutach nepamatuju :)
@montana (05.05.2013 16:14): Já to hral a zacatek me dostal i kdyz AI neni nejlepsi :D tak jsem se bavil, ale kvuli mistu to museli jit zas pryc
@montana (05.05.2013 16:14): PS3 je jako české úřady. Pořád jenom na něco čekáš. :)
Tyjo to je ptakovina... ale asi si to projdu, kdyz uz sem tech 17GB stahoval skoro celej vikend :)