@Sinister (15.02.2014 18:13): Sakra chybí mi tam nějaká třetí možnost.
Diskuze
@Jack_Dark (15.02.2014 17:53): V podstatě, jak je to v tom videu. Na druhou stranu je celý ten spor mnohem hlubší a vychází z historie světa TES. Kdybych to ale chtěl shrnout, tak po smrti Uriela Septima VII. v Oblivionu a neexistenci pořádného dědice se Císařství octne v docela hnusný krizi a separatistický snahy rozpoutají bojůvky ve většině provincií. Nejvýznamnější bojůvkou jsou Thalmoři (ultra zm*di, high elfí varianta na nácky), kteří po dlouhý a vyčerpávající válce dohodnou s císařstvím podmínky míru - mj. se jedná o zákaz uctívání skyrimského Thalose = bůh/hrdina zejména pro Nordy.
Komanda Thalmorů se snaží likvidovat onu víru (důvod si nepamatuju, ale moc o něj nejde) a Legie je podle mírové smlouvy donucena pomáhat. Podle výpovědí lidí na to obě strany nakonec dost kašlou a zákaz je tak jen úřednickou hovadinou.
Pak přichází Stomrcloaks vedení Ulfricem, který má především zásadní potíže se zvládnutím svého ega a ambicí a celou tuhle mírovou dohodu obrátí proti císařství, což je samozřejmě zástěrka.
Jeho separatistické sklony a xenofobní propaganda je potom vcelku logickým vyústěním, když si uvědomil, že nemůže dobýt Císařství.
Legie, tedy Císařství je samozřejmě v roli 'peacekeeperů' - o politiku jde až v druhé řadě, především jde o uhašení požáru občanské války - přičemž díky Gamebryu nepoznáš, zda už skutečně probíhá nebo je to zatím jen překřikovaná nazývaná válkou (protože vykreslení bitev v logických počtech naprosto nezvládá).
Negativní na Legii je samozřejmě onen pakt s Thalmory - Thalmorové mučí a vraždí a jsou to náckové. Plus teda taky Legie čas od času sama využije služeb různých sadistů.
Komanda Thalmorů se snaží likvidovat onu víru (důvod si nepamatuju, ale moc o něj nejde) a Legie je podle mírové smlouvy donucena pomáhat. Podle výpovědí lidí na to obě strany nakonec dost kašlou a zákaz je tak jen úřednickou hovadinou.
Pak přichází Stomrcloaks vedení Ulfricem, který má především zásadní potíže se zvládnutím svého ega a ambicí a celou tuhle mírovou dohodu obrátí proti císařství, což je samozřejmě zástěrka.
Jeho separatistické sklony a xenofobní propaganda je potom vcelku logickým vyústěním, když si uvědomil, že nemůže dobýt Císařství.
Legie, tedy Císařství je samozřejmě v roli 'peacekeeperů' - o politiku jde až v druhé řadě, především jde o uhašení požáru občanské války - přičemž díky Gamebryu nepoznáš, zda už skutečně probíhá nebo je to zatím jen překřikovaná nazývaná válkou (protože vykreslení bitev v logických počtech naprosto nezvládá).
Negativní na Legii je samozřejmě onen pakt s Thalmory - Thalmorové mučí a vraždí a jsou to náckové. Plus teda taky Legie čas od času sama využije služeb různých sadistů.
@Jack_Dark (15.02.2014 17:53): Je to pěkně ilustrováno v téhle parodii (v EN, 2.minuta)
@Sinister (komentář): Jak velký rozdíl je mezi Stormcloak a Císařskýma?
@Say (11.02.2014 15:55): mno, kúzelnícka vež na kopci, mesto v korunách stromov, rozostavaný chrám atď :D A daj si tam aj datadisk, je to ako Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast.
@sxg (11.02.2014 15:49): Oba díly mám a jsou v pomyslném pořadníku... Moment, tam jsou nějaká zajímavá fantasy města a architektura?
@Say (11.02.2014 15:31): Tak si zahraj Drakensang: The River of Time predsa.
http://i.neoseeker.com/ca/the_elder_scrolls_v_skyrim_conceptart_aykRm.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/10/1147WindhelmStreet.jpg
Vidím, že concept-arty byly pro Skyrim z architektonického hlediska dosti rozmanité. Tzn. failovali tu buď 3D artists, nebo čas/rozpočet/marketing. Sakra... Proč nemá Skyrim nějaké opravdu epic město? Whiterun je takový plytký, Windhelm studený a umělý... Každý obytný objekt je takový přizdisráčský. Nemůžu si pomoct. Jediný Markarth se tak nějak snaží vymanit té uťáplé architektuře.
Chci město visící přes útes, zavrtané do skály s výhledem do moře... Chci vysoké věže magické guildy na vrcholcích hor, lázně plné nordek kolem termálních pramenů, skryté sídlo elfů hluboko v korunách obrovských stromů... Chci rozestavěnou katedrálu pro nějakého deadrického prince, kde se otroci potí pod kletbami deader. I ty profláknuté houby z Morrowindu by stačily k tomu, aby měl člověk pocit, že je ve fantasy světě.
A ty tuny "hodnotných" módů na Nexusu furt řeší jen fyziku třesoucích se bradavek, místo toho aby někdo pořádně překopal landscape a "odvázal" se.
A vím, že v tomhle mě třeba neuspokojí ani Witcher 3, protože ten má také všechny vystavěné na nějakých reáliích. Ačkoli tam to odpovídá celému konceptu. Ve Skyrimu ne. A to nemluvím o Oblivionu...
http://assets.vg247.com/current//2011/10/1147WindhelmStreet.jpg
Vidím, že concept-arty byly pro Skyrim z architektonického hlediska dosti rozmanité. Tzn. failovali tu buď 3D artists, nebo čas/rozpočet/marketing. Sakra... Proč nemá Skyrim nějaké opravdu epic město? Whiterun je takový plytký, Windhelm studený a umělý... Každý obytný objekt je takový přizdisráčský. Nemůžu si pomoct. Jediný Markarth se tak nějak snaží vymanit té uťáplé architektuře.
Chci město visící přes útes, zavrtané do skály s výhledem do moře... Chci vysoké věže magické guildy na vrcholcích hor, lázně plné nordek kolem termálních pramenů, skryté sídlo elfů hluboko v korunách obrovských stromů... Chci rozestavěnou katedrálu pro nějakého deadrického prince, kde se otroci potí pod kletbami deader. I ty profláknuté houby z Morrowindu by stačily k tomu, aby měl člověk pocit, že je ve fantasy světě.
A ty tuny "hodnotných" módů na Nexusu furt řeší jen fyziku třesoucích se bradavek, místo toho aby někdo pořádně překopal landscape a "odvázal" se.
A vím, že v tomhle mě třeba neuspokojí ani Witcher 3, protože ten má také všechny vystavěné na nějakých reáliích. Ačkoli tam to odpovídá celému konceptu. Ve Skyrimu ne. A to nemluvím o Oblivionu...
@Hrdlodus (08.02.2014 21:05): Jediné, co si z toho pamatuju (a znova to číst nehodlám) je to, že není moc výjimkou, když se dvě nepřátelská NPC obdarovávají šípy na vzdálenost 2 metrů=)
@Sinister (08.02.2014 21:55): Nutno podotknut, ze sa castokrat opakuje.
@Hrdlodus (08.02.2014 21:05): Jak píše aoshi - většina těch věcí je pravda, leč velká část z nich je nepodstatná. Už při čtení článku (a tou dobou jsem Skyrim nesnášel - vychladl jsem až teď) jsem si uvědomil, jak strašně se snaží vycucat další a další věci, na které by si stěžoval.
Mnohem lépe vystihuje Skyrim Garretův komentář tady na DH.
Mnohem lépe vystihuje Skyrim Garretův komentář tady na DH.
@Hrdlodus (08.02.2014 21:05): Já bych s ním ve většině souhlasil.
@Hrdlodus (08.02.2014 21:05): Nic z toho sa neda nazvat klamstvom, ale povacsine su to kraviny.
http://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu- ... i-tes-v-skyrim-57711
Má pravdu? Alespoň z většiny?
(A jestli to tu někde už je, tak se omlouvat nebudu, protože v diskuzi o 2885 příspěvcích bez vláken nebudu nic hledat.)
Má pravdu? Alespoň z většiny?
(A jestli to tu někde už je, tak se omlouvat nebudu, protože v diskuzi o 2885 příspěvcích bez vláken nebudu nic hledat.)
@aoshi (07.02.2014 23:46): Ne tam byly myslim různé západky které se museli vyháčkovat jestli si dobře vzpomínám.
@aoshi (07.02.2014 23:46): Tak jsem to samozřejmě myslel. A jinak si to už moc nepamatuju, ale je možné, že to začalo ve F3.
@Say (07.02.2014 14:51): Tocenie zamku nie je fail, zamok sa toci.
Fail je tocenie dierky.
Oni to pravdepodobne chceli ponat takto, ale potom si uvedomili, ze zamky v stredoveku takto nevyzerali, tak tam plesli klasicku dierku.
Mimochodom - v Oblivione sa pri lockpickovani nieco tocilo?
Fail je tocenie dierky.
Oni to pravdepodobne chceli ponat takto, ale potom si uvedomili, ze zamky v stredoveku takto nevyzerali, tak tam plesli klasicku dierku.
Mimochodom - v Oblivione sa pri lockpickovani nieco tocilo?
@Say (07.02.2014 16:20): Ještě lepší :)
@Walome (07.02.2014 16:08): Nn, jen cesta autobusem zdarma. Komparz jsem nedělal.
@Say (07.02.2014 16:05): A tři stovky v kapse za 6 hodin v hledišti :)
@Walome (07.02.2014 15:54): Jo, tam jsem jednou byl jako divák, když se tam známí dostali. Jediné, co si pamatuju, tak bylo opravdu odporné vedro=D
@musa (07.02.2014 15:32): To mi připomnělo Hodinu pravdy, což byla soutěž, ve které jsi mohl vyhrát "cokoli" sis řek (auto, bazén...) a nějakej kluk tam řek, že chce brnění. Tak ho dostal :)
@Walome (07.02.2014 15:11): Proč? Že musím opravovat faily vývojářů, které mi znemožňují užívat si hru?=D
@musa (07.02.2014 15:32): Taky teď po něm jdu. Dostaneš ho po dokončení thiefs guild questů.
@musa (07.02.2014 15:32): Taky teď po něm jdu. Dostaneš ho po dokončení thiefs guild questů.
já chci tohle brnění
@Say (07.02.2014 15:06): Ale Ty seš magor, to si uvědom :)
@Walome (07.02.2014 14:59): Chápu, na druhou stranu kdybych byl s hrami ve vanille spokojený, nikdy bych nevěděl co je to modding/tweaking. A díky relativně otevřené PC platformě můžu docela dost her opravdu vůbec hrát=P
@Say (07.02.2014 14:51): "Ale musíš se o to zajímat." Sry, ale to neberu. Pokud to není v menu, tak je to už pokročilejší zásah a to je prostě zápor.
@Walome (07.02.2014 14:30): No možnost vypnout tam je... Ale musíš se o to zajímat. Defaultně ti to tam ta hra nacpe, no.
Stejně největší fail je to točení zámků. Od kdy se sakra klíčová dírka točí kolem své osy? To vymyslel nějaký vtipný programátor v Oblivionu a z nějakého záhadného důvodu si Bethesda už osmým rokem myslí, že to tak opravdu funguje či co. Se musím vždycky řezat u toho páčení=D
Stejně největší fail je to točení zámků. Od kdy se sakra klíčová dírka točí kolem své osy? To vymyslel nějaký vtipný programátor v Oblivionu a z nějakého záhadného důvodu si Bethesda už osmým rokem myslí, že to tak opravdu funguje či co. Se musím vždycky řezat u toho páčení=D
@Say (07.02.2014 14:28): Počkej von je tam fakt autoaim??!! Ty vole a já si fakt myslel jak mi to jde... a co je to prdele za nápad do pc verze něco takovýho defaultně nastavit... a s nemožností to vypnout... ach jo, můj život už nikdy nebude jako dřív.
@Walome (07.02.2014 14:00): Autoaim musíš vypnout přes skyrim.ini a přidat tyhle řádky:
[Combat]
fMagnetismStrafeHeadingMult=0.0
fMagnetismLookingMult=0.0
f1PArrowTiltUpAngle=0.7
f3PArrowTiltUpAngle=0.7
On si začal, málem mi ušmiknul tím klepetem nohu!
[Combat]
fMagnetismStrafeHeadingMult=0.0
fMagnetismLookingMult=0.0
f1PArrowTiltUpAngle=0.7
f3PArrowTiltUpAngle=0.7
On si začal, málem mi ušmiknul tím klepetem nohu!
@Say (07.02.2014 13:57): crosshair jde vypnout i normálně ;) bez něj se cejtim jak děsnej badaas když se trefim... ačkoli hru podezřívám s autoaimu (ano, jsem tak dobrej).
@Say (07.02.2014 13:57): Že Ti není hanba...
@Say (07.02.2014 13:57): Že Ti není hanba...
Heh, nový způsob, jak si užívat hru za lučištníka... Zvyšte si dmg šípů (já např. hraju s Ultimate Combat s volbou hardcore dmg, který zvyšuje celkově udělené dmg jak NPC tak hráčem = bitvy jsou svižnější a "realističtější") a hlavně... Vypněte si crosshair (např. díky must-have módu Immersive HUD). Pocit uspokojení, když trefíte někoho na dálku je neskutečný=) A nutno dodat, že s časem se člověk zlepšuje a zlepšuje.
@Walome (07.02.2014 09:55): Tož stmívalo se a já musel svého khajiita něčím nadlábnout před lovením upírů=D
@Walome (07.02.2014 09:55): Tož stmívalo se a já musel svého khajiita něčím nadlábnout před lovením upírů=D
@Sinister (07.02.2014 12:15): S chlupáčema už to nebude tak slavné. Resp. nenašel jsem nikde nějaké pořádné textury. Ostatně srst vypadá podobně, jako vlasy. Divně. Ale určitě něco nahodím, až bude příležitost.
@Say (07.02.2014 02:30): OK, takže potvory jsou k pomilování! Ještě by mě teda zajímalo, jak vypadá nějaká chlupatá svině. A potom si zřejmě půjdu koupit novej stroj :D
@Say (07.02.2014 02:30): Žes toho kraba po focení ihned rozmáz? :/
@Say (05.02.2014 22:04): jo stejně jako pár amíku a považuje naše fákt jo? za fuck you
@Walome (05.02.2014 21:34): V klidu, mě pomalu začínají všude cenzurovat přezdívku "shumafuk". Prý ta koncovka není moc korektní=D
@Walome (05.02.2014 21:34): Říkal bez diakritiky, takže v řiti ne, jedině v prdeli.
@Matthew.J (05.02.2014 21:37): Když se řekne Čeština, představím si pod tím Češtinu, nikoli diakritiku.
@Matthew.J (05.02.2014 21:37): Když se řekne Čeština, představím si pod tím Češtinu, nikoli diakritiku.
@Arcee (05.02.2014 17:47): diakritiku nemá jen čeština, proto ten tvůj neexistující výraz nikdo nechápe :D
@Walome (05.02.2014 21:34): Čeština jako označení pro diakritiku znám aj já. Byť to nikdy nepoužívám.
@Arcee (05.02.2014 17:47): A háčky a čárky = čeština? Já tomu nerozumim. Prostě pokud jsem ondřej, tak jsem v řiti.
Ano, bez češtiny jako bez diakritiky? Odkud jste vylezli? :D
Jak je to s nickama ve hře netuším, ale u adresy mi ji to nevzalo. V příjemní mám í a vzalo ho to, tak nevím jak to tam mají vyřešené ... Čárky asi jdou ale háčky ne.
Jak je to s nickama ve hře netuším, ale u adresy mi ji to nevzalo. V příjemní mám í a vzalo ho to, tak nevím jak to tam mají vyřešené ... Čárky asi jdou ale háčky ne.
@Arcee (05.02.2014 16:47): Jak se to píše bez češtiny?=D
@Arcee (05.02.2014 16:47): Bez češtiny znamená bez diakritiky? Takže kdybych chtěl mít elfa Elöwandérellä tak mám smůlu? Ačkoli kámoši by mi mohli říkat Eli a bylo by vyřešeno.
Už to mám, chtělo to po mě napsat bez češtiny :D
@Arcee (05.02.2014 16:31): já svůj přístup dal kámošovi :/
@Arcee (05.02.2014 16:31): Já zapomněl svoje registrační ID a při jeho obnovení to chce moje jméno, což jsem samozřejmě vyplnil nějakými random písmeny, takže smůla=) A teda moc mě to netrápí.