Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (15.02.2014 17:53): V podstatě, jak je to v tom videu. Na druhou stranu je celý ten spor mnohem hlubší a vychází z historie světa TES. Kdybych to ale chtěl shrnout, tak po smrti Uriela Septima VII. v Oblivionu a neexistenci pořádného dědice se Císařství octne v docela hnusný krizi a separatistický snahy rozpoutají bojůvky ve většině provincií. Nejvýznamnější bojůvkou jsou Thalmoři (ultra zm*di, high elfí varianta na nácky), kteří po dlouhý a vyčerpávající válce dohodnou s císařstvím podmínky míru - mj. se jedná o zákaz uctívání skyrimského Thalose = bůh/hrdina zejména pro Nordy.
Komanda Thalmorů se snaží likvidovat onu víru (důvod si nepamatuju, ale moc o něj nejde) a Legie je podle mírové smlouvy donucena pomáhat. Podle výpovědí lidí na to obě strany nakonec dost kašlou a zákaz je tak jen úřednickou hovadinou.
Pak přichází Stomrcloaks vedení Ulfricem, který má především zásadní potíže se zvládnutím svého ega a ambicí a celou tuhle mírovou dohodu obrátí proti císařství, což je samozřejmě zástěrka.
Jeho separatistické sklony a xenofobní propaganda je potom vcelku logickým vyústěním, když si uvědomil, že nemůže dobýt Císařství.

Legie, tedy Císařství je samozřejmě v roli 'peacekeeperů' - o politiku jde až v druhé řadě, především jde o uhašení požáru občanské války - přičemž díky Gamebryu nepoznáš, zda už skutečně probíhá nebo je to zatím jen překřikovaná nazývaná válkou (protože vykreslení bitev v logických počtech naprosto nezvládá).
Negativní na Legii je samozřejmě onen pakt s Thalmory - Thalmorové mučí a vraždí a jsou to náckové. Plus teda taky Legie čas od času sama využije služeb různých sadistů.
http://i.neoseeker.com/ca/the_elder_scrolls_v_skyrim_conceptart_aykRm.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/10/1147WindhelmStreet.jpg

Vidím, že concept-arty byly pro Skyrim z architektonického hlediska dosti rozmanité. Tzn. failovali tu buď 3D artists, nebo čas/rozpočet/marketing. Sakra... Proč nemá Skyrim nějaké opravdu epic město? Whiterun je takový plytký, Windhelm studený a umělý... Každý obytný objekt je takový přizdisráčský. Nemůžu si pomoct. Jediný Markarth se tak nějak snaží vymanit té uťáplé architektuře.

Chci město visící přes útes, zavrtané do skály s výhledem do moře... Chci vysoké věže magické guildy na vrcholcích hor, lázně plné nordek kolem termálních pramenů, skryté sídlo elfů hluboko v korunách obrovských stromů... Chci rozestavěnou katedrálu pro nějakého deadrického prince, kde se otroci potí pod kletbami deader. I ty profláknuté houby z Morrowindu by stačily k tomu, aby měl člověk pocit, že je ve fantasy světě.

A ty tuny "hodnotných" módů na Nexusu furt řeší jen fyziku třesoucích se bradavek, místo toho aby někdo pořádně překopal landscape a "odvázal" se.

A vím, že v tomhle mě třeba neuspokojí ani Witcher 3, protože ten má také všechny vystavěné na nějakých reáliích. Ačkoli tam to odpovídá celému konceptu. Ve Skyrimu ne. A to nemluvím o Oblivionu...
@Hrdlodus (08.02.2014 21:05): Jediné, co si z toho pamatuju (a znova to číst nehodlám) je to, že není moc výjimkou, když se dvě nepřátelská NPC obdarovávají šípy na vzdálenost 2 metrů=)
@Hrdlodus (08.02.2014 21:05): Jak píše aoshi - většina těch věcí je pravda, leč velká část z nich je nepodstatná. Už při čtení článku (a tou dobou jsem Skyrim nesnášel - vychladl jsem až teď) jsem si uvědomil, jak strašně se snaží vycucat další a další věci, na které by si stěžoval.
Mnohem lépe vystihuje Skyrim Garretův komentář tady na DH.
@Say (07.02.2014 14:51): Tocenie zamku nie je fail, zamok sa toci.
Fail je tocenie dierky.
Oni to pravdepodobne chceli ponat takto, ale potom si uvedomili, ze zamky v stredoveku takto nevyzerali, tak tam plesli klasicku dierku.

Mimochodom - v Oblivione sa pri lockpickovani nieco tocilo?
@musa (07.02.2014 15:32): To mi připomnělo Hodinu pravdy, což byla soutěž, ve které jsi mohl vyhrát "cokoli" sis řek (auto, bazén...) a nějakej kluk tam řek, že chce brnění. Tak ho dostal :)
@Walome (07.02.2014 14:59): Chápu, na druhou stranu kdybych byl s hrami ve vanille spokojený, nikdy bych nevěděl co je to modding/tweaking. A díky relativně otevřené PC platformě můžu docela dost her opravdu vůbec hrát=P
@Walome (07.02.2014 14:30): No možnost vypnout tam je... Ale musíš se o to zajímat. Defaultně ti to tam ta hra nacpe, no.

Stejně největší fail je to točení zámků. Od kdy se sakra klíčová dírka točí kolem své osy? To vymyslel nějaký vtipný programátor v Oblivionu a z nějakého záhadného důvodu si Bethesda už osmým rokem myslí, že to tak opravdu funguje či co. Se musím vždycky řezat u toho páčení=D
@Say (07.02.2014 14:28): Počkej von je tam fakt autoaim??!! Ty vole a já si fakt myslel jak mi to jde... a co je to prdele za nápad do pc verze něco takovýho defaultně nastavit... a s nemožností to vypnout... ach jo, můj život už nikdy nebude jako dřív.
Heh, nový způsob, jak si užívat hru za lučištníka... Zvyšte si dmg šípů (já např. hraju s Ultimate Combat s volbou hardcore dmg, který zvyšuje celkově udělené dmg jak NPC tak hráčem = bitvy jsou svižnější a "realističtější") a hlavně... Vypněte si crosshair (např. díky must-have módu Immersive HUD). Pocit uspokojení, když trefíte někoho na dálku je neskutečný=) A nutno dodat, že s časem se člověk zlepšuje a zlepšuje.

@Walome (07.02.2014 09:55): Tož stmívalo se a já musel svého khajiita něčím nadlábnout před lovením upírů=D
@Sinister (07.02.2014 12:15): S chlupáčema už to nebude tak slavné. Resp. nenašel jsem nikde nějaké pořádné textury. Ostatně srst vypadá podobně, jako vlasy. Divně. Ale určitě něco nahodím, až bude příležitost.
Ano, bez češtiny jako bez diakritiky? Odkud jste vylezli? :D
Jak je to s nickama ve hře netuším, ale u adresy mi ji to nevzalo. V příjemní mám í a vzalo ho to, tak nevím jak to tam mají vyřešené ... Čárky asi jdou ale háčky ne.
@Arcee (05.02.2014 16:31): Já zapomněl svoje registrační ID a při jeho obnovení to chce moje jméno, což jsem samozřejmě vyplnil nějakými random písmeny, takže smůla=) A teda moc mě to netrápí.