50 není dobrá hra. za předpokladu, že 100 je normálně to nejlepší a cca 70 dobrej pruměr (nami nami), kterej si zaslouží pozornost, tak 50 je hodně nedodělaná věc. od 50 dolu, pokud je to střed hodnoty, je hodnocení známkou především negativních aspektu, které hru provází. vlastně je to nevyhovující škála, pod kterou se dá ruzně hluboko klesnout, jako kdybyste v nějakém testu nedosáhli ani hranice pro další postup. třeba - právě jsem otevřel domácí játrovou paštiku se sádlem, a tak System Shock 2 dobrej prostě není, proto mu dám jenom 80. (znám i lepší věci než játrovou paštiku - 90, ale určitě prošlá!)
Diskuze
@AlieN (08.05.2014 13:51): První tři paluby jdou vymlátit v poho se základním francouzákem. Pak je ve hře ještě ten Thiefovskej omračovací úder, který lze později získat jako jedno z vylepšení.
Zkoušel jste někdo tenhle mod? Podle mě docela dobře upravuje gameplay.
Zkoušel jste někdo tenhle mod? Podle mě docela dobře upravuje gameplay.
@7c (08.05.2014 14:37): PSI melee? Jaké jsou ve hře kouzla jsem zatím vůbec nezkoumal, ale tohle zní docela cool :)
@AlieN (08.05.2014 13:51): Ne, ale obecně jde o hodně silnou bojovou postavu. Těžko posoudím, jak je to ve srovnání s AR (už je to dlouho), ale PSI melee postava je parádní.
@vodkasesemtexem (08.05.2014 14:18): A teď česky?
ty seš uplně mimo prostor - o to de, abys ti upravili skill právě v tom momentě, když mineš, né? (a naopak)
Btw je ve hře nějaká možnost zrychlit útoky na blízko?
Mám chuť rozjet postavu na čistý close-combat (= ušetřím za skilly do zbraní a munici, a naopak to všechno vrazím do statů a lékárniček), ale dost mě štve jak se postava pomalu rozmachuje, obzvlášť když nepřátelé často útočí mnohem rychleji.
Mám chuť rozjet postavu na čistý close-combat (= ušetřím za skilly do zbraní a munici, a naopak to všechno vrazím do statů a lékárniček), ale dost mě štve jak se postava pomalu rozmachuje, obzvlášť když nepřátelé často útočí mnohem rychleji.
@Phoenix (08.05.2014 13:03): Mám na mysli to že ač ve zcela rozdílném settingu, tak se všechny tyto hry zvrhnou v boj proti stejnému zaporákovi - ten klasický bio-mass mutantí overmind pohlcující všechno okolo, genetický výtvor který se svým technicky vysoce pokročilým tvůrcům vymkne z rukou.
@MarezCZE (08.05.2014 12:39): Na konci jsem měl nábojů docela hodně, a peněz ještě víc takže jsem další přikoupil (ve hře není potřeba moc utrácet, snad jen nějaké cyber upgrady jsem koupil - i když na ty si stačí počkat, a několik maintenance tools - tu jsem měl zezačátku dost nízkou, místo toho jsem jel na úplně zbytečné repair).
Přitom spotřeba munice není při normálním hraní moc velká, i největší mutanti lehnou na 3-4 zásahy.
Jinak za jakou postavu jsem hrál - od začátku na energy zbraně (laserová pistole je mazlík... a emp puška se pak hodí na velké roboty), z těch jsem se ale přeorientoval spíš na standartní, krom toho vymaxovaný hacking... a jinak od všeho krom psioniky, težkých zbraní a exotických zbraní trochu, i vyzkoumané jsem měl všechno.
Naopak právě ty granáty jsem naopak všechny hned recykloval, granátomet jsem nepoužil nikdy, i když i ten se zdá jako dost OP zbraň.
Přitom spotřeba munice není při normálním hraní moc velká, i největší mutanti lehnou na 3-4 zásahy.
Jinak za jakou postavu jsem hrál - od začátku na energy zbraně (laserová pistole je mazlík... a emp puška se pak hodí na velké roboty), z těch jsem se ale přeorientoval spíš na standartní, krom toho vymaxovaný hacking... a jinak od všeho krom psioniky, težkých zbraní a exotických zbraní trochu, i vyzkoumané jsem měl všechno.
Naopak právě ty granáty jsem naopak všechny hned recykloval, granátomet jsem nepoužil nikdy, i když i ten se zdá jako dost OP zbraň.
@Phoenix (08.05.2014 13:03): Tak to bude ono, právě jsem hrál za technika, nebo jak se tomu říká a hodně jsem investoval práve do Modify/Repair/Science + ještě Hack, takže to bude ono. A to je právě na SS2 super, hrálo to sto lidí a každý trochu jinak :)
@Phoenix (08.05.2014 13:03): SS1 jedna je takovej splněnej sen fanoušků Neuromancera...a stále tvrdím, že SS1>>SS2 i když obou jsem dal za 100% :D
@AlieN (08.05.2014 12:11): Obtížnost je na Normal poměrně jednoduchá, pokud hráč směřuje postavu určitým způsobem (tj. směr overpowered Assault Rifle). Pokud člověk hraje SS 2 za psionika a ze zbraní používá maximálně laserovou pistoli, tak to zase tak jednoduché není (totéž pokud zbytečně investuje mrak bodů do Modify/Repair/Science, případně hraje za střelce, ale nemá standard weapons na maximu).
Jedničku si určitě zahraj, doporučuji System Shock Portable. Jednička má proti dvojce cyberspace v průběhu celé hry (krásně poplatný devadesátkovým předMatrixovským představám o Matrixu, akcemi v cyberspace je možné ovlivnit "reálný svět", typicky otevírání dveří), IMHO pestřejší zbraňový arzenál (průběhu hry jsem používal větší počet zbraní než ve dvojce, laser rapier je ultimátní, granáty jdou používat přímo), místo RPG prvků vylepšování postavy pomocí cyberware (takové antigravitační brusle ...) a místo hackingu sem tam minihry v podobě přeskládávání drátů. V podstatě principielně dost jiná hra, byť v obdobných kulisách.
Rozhodně bych neřekl, že je SS2, Starcraft a Fallout příběhem skoro totéž. Fallout je klasické postapo, Starcraft má z těchto tří asi nejblíže k žánru "space opera". SS 2 je blízko mrazivějším věcem typu Alien, navíc lehce říznutý parapsychologií / paranoiou / alternativními světy jako z pera P. K. Dicka).
@MarezCZE (08.05.2014 12:39): Dost záleží na tom, jestli člověk nepřátelům utíká nebo jestli se courá tam a zpátky a současně je vždycky vystřílí. Nakolik kupuje náboje v recyklátorech, jak širokou paletu zbraní používá, jestli si občas pomáhá psionikou, jestli na každou blbůstku použije ruční recyklátor nebo jaké vybere dodatečně vlastnosti (zlevňování cen, zvýšené damage střelbou).
Jedničku si určitě zahraj, doporučuji System Shock Portable. Jednička má proti dvojce cyberspace v průběhu celé hry (krásně poplatný devadesátkovým předMatrixovským představám o Matrixu, akcemi v cyberspace je možné ovlivnit "reálný svět", typicky otevírání dveří), IMHO pestřejší zbraňový arzenál (průběhu hry jsem používal větší počet zbraní než ve dvojce, laser rapier je ultimátní, granáty jdou používat přímo), místo RPG prvků vylepšování postavy pomocí cyberware (takové antigravitační brusle ...) a místo hackingu sem tam minihry v podobě přeskládávání drátů. V podstatě principielně dost jiná hra, byť v obdobných kulisách.
Rozhodně bych neřekl, že je SS2, Starcraft a Fallout příběhem skoro totéž. Fallout je klasické postapo, Starcraft má z těchto tří asi nejblíže k žánru "space opera". SS 2 je blízko mrazivějším věcem typu Alien, navíc lehce říznutý parapsychologií / paranoiou / alternativními světy jako z pera P. K. Dicka).
@MarezCZE (08.05.2014 12:39): Dost záleží na tom, jestli člověk nepřátelům utíká nebo jestli se courá tam a zpátky a současně je vždycky vystřílí. Nakolik kupuje náboje v recyklátorech, jak širokou paletu zbraní používá, jestli si občas pomáhá psionikou, jestli na každou blbůstku použije ruční recyklátor nebo jaké vybere dodatečně vlastnosti (zlevňování cen, zvýšené damage střelbou).
@AlieN (08.05.2014 12:11): Nechápu,kde jsi vzal tolik munice, aby jsi mohl hrát s assault rifle na full auto, v posledním levelu jsem na konci mel asi jen dva granaty, jinak padla všechna munice, vyšlo mi to uplně přesně, samozřejmě s tím, že jsem střílel jen na single a nejsem žádná lama. :)
Parádní finále, lituji jen toho že jsem dřív nehrál první díl. A také škoda že na konci není nějaká možnost volby podobně jako v Deus Ex - Shodan si hráče připravuje v průběhu celé hry, tak by tam mohla být i ta možnost opravdu odhodit to hnusné maso a plně se ponořit do krásy čistého cyberprostoru spolu s ní :))
Ale i tak je to vynikající, wtz - fascinuje mě jak moc her mi teď vedle tohoto připadá herními prvky jako zjednodušená vykrádačka, dokonce i ten Deus Ex... kterého mám sice originálnějším příběhem pořád radši, ale třeba z pohledu čisté akce je SS2 lepší, Deus Ex je ať už za jakoukoli postavu pořád hodně stealth.
System Shock 2 je pravda občas až moc čistý Quake, ale to asi záleží na stylu hry a na obtížnosti.
Btw obtížnost - ta normální je přímo zoufale snadná :( Zezačátku ok, ale čím dál víc ve hře je to čím dál větší pohoda, a ke konci s finálním "meat" levelem už jsem si s protivníky vyloženě hrál (nicméně samopal na full-auto a "lets dance" je pořád hodně velká zábava :))
Ale příběh samotný mě trochu i sere - je to hrozně provařené téma - obzvlášť v té době to muselo být dost na pěst - SS2, Starcraft, Fallout - sice geniální hry ale příběhem všechno skoro to samé... ono celkově SS2 není moc originální, jen mixuje Vetřelce, Hvězdnou Bránu, Fallout a Tron do jednoho (byť perfektně funkčního) guláše.
Ale i tak je to vynikající, wtz - fascinuje mě jak moc her mi teď vedle tohoto připadá herními prvky jako zjednodušená vykrádačka, dokonce i ten Deus Ex... kterého mám sice originálnějším příběhem pořád radši, ale třeba z pohledu čisté akce je SS2 lepší, Deus Ex je ať už za jakoukoli postavu pořád hodně stealth.
System Shock 2 je pravda občas až moc čistý Quake, ale to asi záleží na stylu hry a na obtížnosti.
Btw obtížnost - ta normální je přímo zoufale snadná :( Zezačátku ok, ale čím dál víc ve hře je to čím dál větší pohoda, a ke konci s finálním "meat" levelem už jsem si s protivníky vyloženě hrál (nicméně samopal na full-auto a "lets dance" je pořád hodně velká zábava :))
Ale příběh samotný mě trochu i sere - je to hrozně provařené téma - obzvlášť v té době to muselo být dost na pěst - SS2, Starcraft, Fallout - sice geniální hry ale příběhem všechno skoro to samé... ono celkově SS2 není moc originální, jen mixuje Vetřelce, Hvězdnou Bránu, Fallout a Tron do jednoho (byť perfektně funkčního) guláše.
Hudbu jsem vyřešil tím že jsem ji vypnul úplně. Mnohem lepší.... ehm, "lepší" :)
Amen.
Ke konci hry bude prosit.
@Kentaky (05.05.2014 13:18): Ke konci hry bude prosit, aby to skončilo před 'meat' levelem.
@AlieN (05.05.2014 12:42): Ke konci hry budes prosit, aby hrala rychla hudba.
@Kentaky (05.05.2014 12:18): Jo, už jsem pryč. A s natolik naboostovanými skilly na střelbu že teď už to snad nebude problém.
Jen mě začíná štvát hudba, pořád hraje něco rychlého což posílá atmosféru silně do háje.
Jen mě začíná štvát hudba, pořád hraje něco rychlého což posílá atmosféru silně do háje.
@AlieN (05.05.2014 11:44): Nejlip udelas, kdyz z tama co nejrychleji zmizis :)
@Kentaky (05.05.2014 11:35): Ah kéžbych nějaké nasyslené náboje měl, já to musím rubat hasákem a nebo zasekávající se laserovou pistolí. Šlo mi spíš uskladnění o hypo, nebo zbraně a munici kterou ještě nemohu použít, což mi jen zbytečně zabírá místo.
@AlieN (05.05.2014 11:09): Krabica nie, ale pouziva sa na to zvycajne hadzanie veci na zem pri vytahu. Rozhodne sysli vseky predmety typu granaty, hypo-stim kazdeho druhu atd. Neskor ziskas predmet ktorym sa daju premienat na peniaze.
Predmety ako zbrane nie, iba veskere tie drobnosti.
Predmety ako zbrane nie, iba veskere tie drobnosti.
@AlieN (05.05.2014 11:09): Cargo Bay je prave designerske rozhodnuti, jak se nasyslenych veci zbavit (hlavne naboju:), abys zadny stash nepotreboval, opeprene o slusnou davku adrenalinu. Aspon tedy v mem pripade to takhle funovalo :)
Jakým způsobem tam funguje ten respawn nepřátel? Normálně bych to celkem chápal, ať nejsou prolezlé části do kterých se po čase vrátím úplně prázdné, ale ty desítky nepřátel kterými se klestím v Cargo bay už mě začínají trochu štvát, hlavně když se objeví ve směčkách po třech jen co zahnu za roh.
A ještě - je možné si ukládat předměty do nějaké krabice?
A ještě - je možné si ukládat předměty do nějaké krabice?
@AlieN (03.05.2014 17:21): Existuje i nějaká utilitka na animace ve vyšším rozlišení, ale nečekej od toho zázraky.
@PavelU (03.05.2014 16:49): Zkopíruj celý adresář někam jinam a na tento nově vytvořený použij SS2Tool (při instalaci se ptá na umístění shock.exe). Nakonfigurování je široký pojem, poslední verze SS2Tool počítají s tím, že hra nebude instalována pomocí instalátoru (zase ale opravují právě animace nebo nepříjemnou chybu s konfigurací ovládaní - mouselook, používání middle mouse buttonu nebo něco takového).
@PavelU (03.05.2014 16:49): Zkopíruj celý adresář někam jinam a na tento nově vytvořený použij SS2Tool (při instalaci se ptá na umístění shock.exe). Nakonfigurování je široký pojem, poslední verze SS2Tool počítají s tím, že hra nebude instalována pomocí instalátoru (zase ale opravují právě animace nebo nepříjemnou chybu s konfigurací ovládaní - mouselook, používání middle mouse buttonu nebo něco takového).
Díky.
Nasypal jsem do adresáře na mody většinu věcí z tohoto: @Clorky (03.05.2014 12:37) (vyjma Miscellanious Mods a překladů... btw proč proboha překlad do češtiny tam dělal slovák který se česky nikdy neučil?) a zdá se že to funguje bez problémů, i animace, které tedy vedle upravené hry vypadají extra hnusně :)
Nasypal jsem do adresáře na mody většinu věcí z tohoto: @Clorky (03.05.2014 12:37) (vyjma Miscellanious Mods a překladů... btw proč proboha překlad do češtiny tam dělal slovák který se česky nikdy neučil?) a zdá se že to funguje bez problémů, i animace, které tedy vedle upravené hry vypadají extra hnusně :)
@Phoenix (03.05.2014 16:30): Nefunguje, ale někdy se mi přece jen ty animačky promítnou, při zopakování už ovšem ne :)
Nevím, zda mám SS2Tool5.1, ale spíše ne. Kdybych updatoval, nerozhodí mi to stávající nakonfigurování?
Nevím, zda mám SS2Tool5.1, ale spíše ne. Kdybych updatoval, nerozhodí mi to stávající nakonfigurování?
@Phoenix (03.05.2014 16:30): Inac idealne by bolo keby niekto nakonfiguroval a omodoval hru a potom by hodil jednoducho ten adresar SS2 niekam na download, nakolko hra nepotrebuje ziadny install a staci len spustit exe subor.
Myslim cisto iba graficke mody nemeniace nijako gameplay.
Myslim cisto iba graficke mody nemeniace nijako gameplay.
@PavelU (03.05.2014 15:48): Ty by měly bez problémů fungovat, pokud máš nainstalovaný SS2tool a spouštíš System Shock 2 s parametrem -fm
U odkazu na SS2tool je i postup instalace, na nových systémech se doporučuje pouze kopírovat obsah CD, nikoli instalovat pomocí instalátoru
U odkazu na SS2tool je i postup instalace, na nových systémech se doporučuje pouze kopírovat obsah CD, nikoli instalovat pomocí instalátoru
@AlieN (03.05.2014 12:13): Mám tam všechno z tohoto seznamu. Hra s tím vypadá hodně dobře, mně se tak tedy líbí :) Nefungují mi akorát videosekvence.
@MarezCZE (03.05.2014 14:46): Já jsem to myslel hlavně tak, že pokud by hrál člověk stylem maximum bodů do výzkumu/hackingu/opravování/modifikování, tak má problém, nedá se na tom postavit build. Protože jsou to až na hackování vyloženě podpůrné ability, repair/modify použije člověk doslova párkrát za hru (navíc není problém na těch pár opravdu důležitých zbraní použí french-epstein device a repair device), bez research se až na příběhově důležité přeměty dá také vybodnout (byť vylepšené damage potěší).
Není problém dohrát hru za čistého střelce nebo čistého psionika, za čistého osa (hacker/opravář/vědec a nic jiného) to opravdu nejde (už z toho důvodu, že není jak likvidovat nepřátele, v SS 2 prostě chybí něco na způsob čistého "thiefa").
Není problém dohrát hru za čistého střelce nebo čistého psionika, za čistého osa (hacker/opravář/vědec a nic jiného) to opravdu nejde (už z toho důvodu, že není jak likvidovat nepřátele, v SS 2 prostě chybí něco na způsob čistého "thiefa").
@Phoenix (03.05.2014 13:18): Hrál jsem na střední a právě za třída OSA, krom poslední mise všechno úplně v poho, ale je pravda, že jsem se specifikoval spíše nastřelné zbraně a hockování. Ale najít v poslední misi nějaké náboje do klasických zbraní je umění. Proto jsem se tak ke konci trápil.
@AlieN (03.05.2014 12:13): Must have - https://www.systemshock.org/index.php?topic=4141.0
Díky němu pak můžeš použít nové textury, modely, svícení (prostě hromada módu v databázích)... Hlavně to ale přidává kompatibilitu s novými systémy a umožňuje nastavovat různé grafické položky. Něco jako DSfix pro Dark Souls.
Díky němu pak můžeš použít nové textury, modely, svícení (prostě hromada módu v databázích)... Hlavně to ale přidává kompatibilitu s novými systémy a umožňuje nastavovat různé grafické položky. Něco jako DSfix pro Dark Souls.
@AlieN (03.05.2014 12:29): Volba obtiaznosti nijako nemeni veci ako mnozstvo/vydrz/sila utoku nepriatelov.
Meni sa pocet hitpointov postavy, pocet cybermodulov potrebnych na upgrade skillov (cize mas menej vytrenovanu postavu) a este navyse sa znizuje sanca na loot z mrtvych nepriatelov (myslim ze az od hard klesa oproti easy/medium). Loot z bedni atd, ktory je dany napevno sa nijako nemeni.
Idealne na spoznanie hry je asi jeden z vojakov na easy/medium obtiaznosti.
Meni sa pocet hitpointov postavy, pocet cybermodulov potrebnych na upgrade skillov (cize mas menej vytrenovanu postavu) a este navyse sa znizuje sanca na loot z mrtvych nepriatelov (myslim ze az od hard klesa oproti easy/medium). Loot z bedni atd, ktory je dany napevno sa nijako nemeni.
Idealne na spoznanie hry je asi jeden z vojakov na easy/medium obtiaznosti.
@AlieN (03.05.2014 12:29): Také bych na Tvém místě začal na normal (napoprvé jsem hrál dokonce na easy, teď napopáté hraju s modem Infinite na nejtěžší, ale už vím co a jak). A napoprvé bych hrál asi za mariňáka (orientace primárně na klasické střelné zbraně), za psionika je to sice největší legrace, ale je to také výrazně těžší (poslední třída OSA IMHO neumí nic pořádně, nicméně i když si na začátku vybereš nějakou třídu, tak to znamená jen nějaké bonusy, není zase tak velký problém se přeorientovat na něco jiného). Než pořádně zjistíš, jaká úroveň základních vlastností je potřeba, jaký skill k čemu je, jak opravovat/modovat zbraně, na jaké úrovni stačí hacking/research, jestli vůbec používat nějakou psioniku nebo ne nebo jak moc nakupovat náboje a další vybavení v replicatorech.
Obtížnosti se totiž liší primárně tím, kolik cyber modulů (obdoba zkušeností) stojí vylepšování vlastností.
Obtížnosti se totiž liší primárně tím, kolik cyber modulů (obdoba zkušeností) stojí vylepšování vlastností.
@AlieN (03.05.2014 12:29): Dej si obtiznost normal.
@TombSpirit (03.05.2014 12:15): ok http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2012/2 ... omething-d5alsso.png
A teď k věci.
A ještě - je velký nesmysl hrát SS2 hned napoprvé na vyšší obtížnost?
A teď k věci.
A ještě - je velký nesmysl hrát SS2 hned napoprvé na vyšší obtížnost?
@AlieN (03.05.2014 12:13): byste! (sorry)
Jsou na System Shock 2 nějaké pořádné grafické mody které by jste doporučili?
@Drolin (28.04.2014 23:34): Tak ono to není zjevné právě proto, že je to hodnocení inverzní k hodnocení Tvému. (Teda já to nezkoumal, jestli máš pravdu.) A když nebudu procházet hodnocení uživatelů a porovnávat ho, nepřijde mi Listy podezřelý.
@Phoenix (28.04.2014 22:09): you raise some good points! The mod has its fair share of compromises and oddities. It was designed to be extremely hard without harvesting any rig, so that players would take one whenever they felt too pressured. 4 rigs give about 500 modules, which is enough to max out 4 weapons skills. People could also choose between harvesting the rigs early, to get a head start and possibly using the Marie: Break Security equipment, or wait until later and get a little more modules. If you ever do a Let's play of the mod, I'll be the first to watch it! :D
Here is a couple tricks about PSI for you.
- Marie: Escape Route is a quick way to navigate the level, and it can also teleport you away from traps.
- Adrenaline gives an amazing bonus to melee: the rapier tears through robots, and the shard through rumblers.
- Marie: Distract Target is perfect for protocol droids.
- You can skip buying Heavy weapons, if you just put Heavy targets to sleep with Dominion (the modded Psychogenesis, in tier 3).
- Level 5+ Psionic targets are good to take down with the PSI Sword, but the stars at the Brain of the Many are best dealt with PSI Drain (the modded Soma Transfer).
- Marie: Attack Target can kill any enemy by herself.
Here is a couple tricks about PSI for you.
- Marie: Escape Route is a quick way to navigate the level, and it can also teleport you away from traps.
- Adrenaline gives an amazing bonus to melee: the rapier tears through robots, and the shard through rumblers.
- Marie: Distract Target is perfect for protocol droids.
- You can skip buying Heavy weapons, if you just put Heavy targets to sleep with Dominion (the modded Psychogenesis, in tier 3).
- Level 5+ Psionic targets are good to take down with the PSI Sword, but the stars at the Brain of the Many are best dealt with PSI Drain (the modded Soma Transfer).
- Marie: Attack Target can kill any enemy by herself.
@90210 (28.04.2014 23:37): Řeším to z toho důvodu, jelikož při opačném trendu by pro mě návštěva DH ztratila smysl. Respektive po dlouhou dobu byla DH zdrojem velmi kvalitních informací. Nyní je třeba se k nim propracovat přes nános žumpy. Není náhodou, že někteří dříve aktivní uživatelé prakticky nepřispívají, minimálně ne v takovém rozsahu.
@Drolin (28.04.2014 23:34): Nereste to.
Pokud toto není zjevné na první pohled, tak se nedivím, že tyto náplavy zamořují web bez sebemenších komplikací.
@Phoenix (28.04.2014 23:26): On tento Listy je sbírkou některých hodnocení mne a Erua, jen v opačném gardu (jelikož předpokládá, že to bude velká pomsta, snížovat globální hodnocení na DH :). A aby to nebylo tak nápadné, tak přidal ještě pár dalších, jiných hodnocení. Samozřejmě, jen těžko ho uvidíme napsat komentáře k Umineko, Lost Crown, 9.03m, GK2, D, Bikini Karate Babes... :).
@Drolin (28.04.2014 23:23): Nevim proc by mel byt smazan.
Listy a jeho komentář nevypadá jako troll ani jako Konvice. Napsal o hře, co cítí, ale nijak trollovitě. Akorát je komentář tak nějak o ničem - prakticky nic neřekne. Ale neviděl bych to jako trollení,.
@90210 (28.04.2014 23:20), @Drolin (28.04.2014 23:16): On to Listy tak trochu schytal za všechny trolly, co se tady v poslední době promenádovali. Trochu si naběhl na vidle ne úplně košer hodnocením (atmosféru má SS2 jako řemen i napopáté a jednoduchý není ani náhodou), ale jinak mluvil celkem rozumně.
@Drolin (28.04.2014 23:16): Řekl bych, že toho nejmenovaného uživatele vidíme občas možná zcela zbytečně za každým rohem. Vždyť je tady registrovaných nějakých přes pět tisíc lidí.
@Drolin (28.04.2014 23:16): Řekl bych, že toho nejmenovaného uživatele vidíme občas možná zcela zbytečně za každým rohem. Vždyť je tady registrovaných nějakých přes pět tisíc lidí.