Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tip pro ty, co chtějí stabilní FPS, max. vizuál a pořádný AA... Nastavit vyšší rozlišení, než nativní a fixnout v-sync na 1/2 obnovovací frekvence. Takto hraju 2560x1440 na FullHD monitoru se stabilními 30FPS (opravdu se pořád drží a mikrolagy/stutter jsou pryč), okraje jsou vyhlazené (k případným pořizováním screenshotů pak resize na FullHD). Prakticky jde o poloviční ubersampling jen s minimálním dopadem na FPS.

Ingame screeny, jak to pak vypadá: 1, 2, 3 (vanilla, žádné SweetFX, fake HD textury ani nic podobného)
@orromis (18.06.2014 19:13): Jo, protože dělali na EE edici. Vypustili to až s ní (nebo krátce po ni, teď už si nepamatuji). Uznej sám, že je trošku divné vyhodit toolset na tvorbu hry dřív, než samotní vývojáři vypustí vlastní dílo. To je jako nabídnout veřejnosti surové natočené scény před sestřiháním a vydáním hotového filmu=)
@Say (18.06.2014 18:28): Tak Witchera nemám na disku už fakt dlouho.. ale když se třeba podívám na GoG stránku W2 tak tam je akorát odstavec v popisku, kterej nikdo nečte. Ale jee pravda že to moc nesleduju, takže mi to asi uniklo no...

Asi by to bylo mnohem lepší, kdyby to vyšlo zároveň s Witcherem (takže uvidíme u trojky :))
Mám pocit, že to je tak trochu fail od CDP... řekl bych že ten REDkit ani nebyl moc propagován (já třeba o tom někde četl před nějakou dobou a kdyby sem say nepostl svou galerii, tak už o tom ani nevím).
Jestli to nebude tou uzavřeností hry... přeci jenom v Skyrimu, kde je těch módu přehršel, je spoustu prostoru na změny jakéhokoliv rozsahu :-)
BTW - když ten REDkit vyšel tak jsem si říkal: "Bomba, to určitě bude milion božských módů, naprostá revoluce!"

A ono hovno :/
Nový nášup screenů... No měl bych se asi vrhnout na jiné místo, než jen arénu. Ale tento se docela povedl.

Zkoušel jste někdo pracovat s REDkitem?
Ta příroda. V hlavní roli... slunce.

http://farm4.static.flickr.com/3907/14428168541_d8cdd40189_o.png
http://farm3.static.flickr.com/2928/14408404376_be78812563_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3850/14430211622_6dfde79004_o.png
http://farm6.static.flickr.com/5508/14408401056_b47233ba7f_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3915/14244873859_2da0828fe7_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3922/14431518025_62bc1d520d_o.png

Víc v album hýr. Tohle fakt nemá konkurenci, co se týče práce s barvami...
Já se už docela těším na marthón před vydáním trojky... Někdy po Vánocích rozjedu W1 s FCR a grafickými tweaky, hned navážu W2 s FCR a pár módy a pak hurá na W3=)
@Hydr0gen (08.06.2014 13:17): Jo, v teorii ten bojový systém byl v pohodě, ale v praxi byl takový nezáživný a jak píšeš nereaktivní. A hlavně tam byly věci jako praktická nesmrtelnost a podobně (myslím, že to byl quen)
@LIUWIL (08.06.2014 08:53): Flash u nich už dělá na plnej, tak snad by mohli. Největším problémem dvojky byla občasná nereaktivita ovládání, jinak to šlo.

Mě by zas zajímalo jestli konečně napíšou rozumnej příběh dávající aspoň nějakej smysl (výborně napsaný dialogy jsou jedna věc, ale....).

P.S.: A nejvíc mě sere to posunutí data vydání. V únoru se budu muset začít šrotit na CFA Level 2:-/.
Z traileru běhá mráz po zádech. Stejně mě pořád nejvíc zajímá jak dobře zvládnou otevřenej svět a jestli nebude nudit.
[neexistující příspěvek]: Na druhou stranu potvrzená přítomnost Ciri a na 99% i Yennefer, plavání, císař (Charlesův hlas mi tam naopak sedne jak prdel na prkno)...řekl bych, že je v tom toho dost, o čem vést diskuze. :)
@Say (21.04.2014 22:28): highest by snad zvladnul... zkusim, mozne se jeste pridam k Iorvethovi, at to mame vyrovnane. Tech rozhodnuti tam neni moc, a vzdycky je to neco za neco.. coz je fajn. Megaspoilery, necist dal: Ma neco mimo rozhodnuti Roche/Iorveth zasadni dopad do druheho dilu? Henselt? Jsem rad, ze jsem nezabil aji zlatyho draka, mel jsem tuseni, kdo by to mohl byt... Letho se vykoupil, at uz to mel na Geralta nachystane nebo ne.
@hvezdosvit (21.04.2014 22:21): Řešení na bod č. 2 je jednoduchý. FCR. S 1. bodem souhlas, 3. nemám podobnou zkušenost, 4. zvyš si rozlišení stínů, jestli na to máš stroj 5. no s tím nic nenaděláš=)
Z dvojky si odnasim lehke zklamani.
1/ Oproti jednicce slabsi, jiz temer ciste politikou ovladany pribeh. Stvury, at uz jsou v jakemkoliv rouse, to je ok, ale Zaklinace zabijaka vojaku jsem nikdy nechtel.
2/ Soubojovy system vidim jako jednoznacny krok zpet. Hral a dohral jsem na hard, bez Quennu az do souboje s drakem, kdy jsem na to uz nemel nervy. Problem je natoceni Geralta vuci souperi pri uhybech, stisknute klavesy nejdou do stacku, zmena aktualniho pohybu je vyloucena, musi byt dokoncen, uniknout z prusvihu nelze. OK je boj s vice souperi, fakt tezky, kdyz vas dostanou mezi sebe, je vetsinou konec. S kotouly zase nejdal dojdes :/. AI se stale nekde zasekava, kryti nekdy funguje a nekdy ne, je to tezke sledovat, ale mam pocit ze i bez ohledu na vydrz. Zasekavani o kazdou pytlovinu pul metru vedle a zraneni pusobene mimo dosah zbrane... Kdo chce videt, jak to ma spravne vypadat, at si zahraje Amalur.
3/ Pada to jako hrusky, hlavne pri loadech.
4/ Grafika je nadherna, az teda na ty mrize na prechodu svetlo stin.
5/ Zabili meho krale. To neni dobry.
6/ Skoro bych zapomnel, nemoznost ulozeni po animaci. To je snaz jedno z prikazani, tohle nam nedelat!

Polaci opet predvedli, co v nich je dobreho a Zaklinace dokazali nezprasit i bez Sapka, coz je na potlesk. Celkove oproti jednicce ovsem o desetinku dule. A to jsem hodnej. Doporucil bych vetsine hracu i hracek? I presto co jsem napsal? Ano, ale na hard je to zbytecna tortura.
A já celou dobu čekal, že mu ten meč vyletí z ruky a někoho to propíchne=D